Skocz do zawartości
IGNOROWANY

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
11 minut temu, Dev napisał:

Przed chwilą "wylazłem" spod T5tki, wyciągnąłem kompresor który był już złom,  zamontowalem nowy Delphi. W środku sucho jak na Saharze. Dobrze że w środku nie było opiłków

Widocznie Delphi nie zalewa. Przeleciałem teraz kilka for i wszędzie piszą ze w przypadku Denso albo Hella kompresory były przy rozpakowaniu  fabrycznie zalane olejem. 

W papierach od mojego kompresora tez są zapisy w kilku miejscach ze jest fabrycznie zalany olejem i zakorkowany, nie należy wymieniać go ani dolewać do niego bezpośrednio. To samo powiedział mi mechanik który wymieniał, ze tak zastal kompresor po wypakowaniu. 

Trzeba czekać aż ktoś zamówi taki sam kompresor jak ja do B7 z Denso i powie jak było u niego. 

Opublikowano

jak było zalane to było, nie ma co deliberowac

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dev, a co z chińskimi cewkami Delphi? Masz jakieś dobre/złe doświadczenie czy tylko niemieckiemu Beru ufasz?

Tak pytam przy okazji wspomnienia przez Ciebie o tej firmie... :wink:

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem czy to dobre miejsce do zadawania takich pytań. Kolega Grzesiek się wkurzy przez ten bajzel i faktycznie pogoni tą wypasioną B siódemkę?

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Oj tam, oj tam... :) 
Żeby nie było nie w temacie - czy faktycznie seryjny 2.0TFSI 220KM różni się tylko softem od wersji 200KM?

Opublikowano (edytowane)
35 minut temu, BeyerBrown napisał:

Oj tam, oj tam... :) 
Żeby nie było nie w temacie - czy faktycznie seryjny 2.0TFSI 220KM różni się tylko softem od wersji 200KM?

Tylko. 

Dopiero S3 8P ma trochę innych gratów w środku żeby spokojnie dmuchnąć 265 KM :thumbup1:

 

P.S.

ma tez poprawione walki rozrządu, trwały bez wad ssący, ale od 2007 roku  już każdy ma poprawione. 

Edytowane przez HOLMATRO
Opublikowano
W dniu 10.07.2019 o 22:46, Dev napisał:

Zanim cokolwiek chcesz zrobić w tym swoim gracie to napisz tutaj, unikniesz przykrych niespodzianek.

Korzystając z okazji to mam takie pytanko. Jest możliwość, że kompresor może być nie szczelny ? chłodnica szczelna, węże szczelne oraz na złączkach też jest git... 

 

Opublikowano
6 godzin temu, Norbas napisał:

Korzystając z okazji to mam takie pytanko. Jest możliwość, że kompresor może być nie szczelny ?

Jest

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
5 minut temu, Dev napisał:

Jest

Tak tez myślałem. Stawiam ze może być nieszczelność przy wyjściu wałka z korpusu do sprzęgła?

Opublikowano
14 godzin temu, HOLMATRO napisał:

Tak tez myślałem. Stawiam ze może być nieszczelność przy wyjściu wałka z korpusu do sprzęgła?

Raczej tam gdzie jest skrecony

Opublikowano
W dniu 11.07.2019 o 13:17, HOLMATRO napisał:

Widocznie Delphi nie zalewa. Przeleciałem teraz kilka for i wszędzie piszą ze w przypadku Denso albo Hella kompresory były przy rozpakowaniu  fabrycznie zalane olejem. 

W papierach od mojego kompresora tez są zapisy w kilku miejscach ze jest fabrycznie zalany olejem i zakorkowany, nie należy wymieniać go ani dolewać do niego bezpośrednio. To samo powiedział mi mechanik który wymieniał, ze tak zastal kompresor po wypakowaniu. 

Trzeba czekać aż ktoś zamówi taki sam kompresor jak ja do B7 z Denso i powie jak było u niego. 

Przyszedł mi dzisiaj kompresor hella do 2.0tfsi a3. zalany olejem po korki i zalakowany. Instrukcja mówić aby zlać cały olej zrobić 10 obrotów wirnikiem i zalać spowrotem ten olej ale tym razem w odpowiedniej ilości ;) 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Denso zalewa kompresory taką ilością oleju jak na naklejce. Ich numery części pasują najczęściej do wielu aut/silników i ilość oleju w konkretnym układzie może być inna niż na naklejce kompresora. W takim wypadku należy wylać wszystko i zalać od nowa tyle ile konkretny układ pozwala. Warto czytać instrukcję którą denso pakuje do każdego nowego kompresora.

Ja kiedyś jak brałem denso to miał tyle oleju co potrzebowałem.

Teraz kupiłem hella ale jeszcze nie sprawdzałem co tam w nim siedzi ale na 100% też dokładają instrukcję montażu.

Opublikowano

Dzisiaj zakładałem Denso do hondy  accord 7, kompresor byl pusty, ani grama oliwy.

Opublikowano

Bo to do Hondy :decayed:  

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
57 minut temu, Dev napisał:

Dzisiaj zakładałem Denso do hondy  accord 7, kompresor byl pusty, ani grama oliwy.

I tak by wypiła.. życie ucieka, jak olej z V-teka :evil2:

Opublikowano

To dorzucę swoje 3 grosze do dyskusji. To chyba zależy od modelu kompresora ja pamiętam, że jak zmieniałem w B5 był suchy. 

Opublikowano

Zamontowałeś już ten gwint? Jestem super ciekawy opini :D

Opublikowano

Witam Panowie dorzucę 3 grosze tydzień temu nowa denso skraplacz osuszacz, dysza, jeden przewód płukanie po zatarciu trójmiasto przyjemność boli 3900 ale efekt powalił. Z ciekawości jak leżały graty zajrzałem do kompresora i faktycznie był zalany i zabezpieczony. 

Opublikowano (edytowane)

2681B0E3-2F54-4D32-9C99-2F7D8D7E4270.jpeg

 

zaczynamy! 

#345mm #S4B7 #OttoZimmermann #FerodoDSperformance #HELBrakelines :ok2:

1. za zaciski dziękuje @rs dziadek

2. Za oplot Hela @Dev

3. Za płyny eksploatacyjne jak zwykle niezawodny @dzik

4. Za klocki i tarcze (wbrew temu co kazał DEV, wziąłem OZ w Sportach.. mam nadzieje ze nie ziści się to, przed czym mnie ostrzegał..) od @Adam-Lewian

5. Osłony, nieszczęsne, wziąłem nowe z internetow i sobie poczekam..

Edytowane przez HOLMATRO
  • Pomoc techniczna 3
Opublikowano
1 minutę temu, HOLMATRO napisał:

zaczynamy!

Holmatrowóz zostaje jednak w domu? ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...