Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Black BEX quattro 225KM/345Nm by Gregor10/FULLLL/Milltek/Vfiz/Brakes-345/300/ATS GTR908/KierownicaRS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie,

Google mi przypomniało, że minął już rok:co: od wizyty u @gregor10, więc czas na malutkie podsumowania:eusathink:

Zrobiłem równo 15000km. Samochód cały czas mnie cieszy, cały czas fajnie się zachowuje, zbiera się elegancko, moc nie spadła od czasu strojenia, nie powiększyło się zużycie paliwa. Między wymianami, czyli co 8000km, skrupulatnie kontroluję stan oleju. Całkowita ilość zużytego oleju na ostatnim dystansie 8000km. to 0,5L. Tak więc zużycia oleju właściwie nie ma. Ostatnią dolewkę robiłem, jak z @HOLMATRO lecieliśmy na Słowację po DTMa, więc było sporo motogodzin na wysokich obrotach. Turbo nie gwiżdże, pompuje ładnie do 1,35 bara, najlepszy efekt jest oczywiście "na dole". Z uwagi na przepustowość obecnej sprężarki, od 4,5tyś obr./min. momentu już nie przybywa, trochę ratuje wówczas wzrost KM, ale to już nie to samo. Jest tak jak chciałem - optymalnie i bezpiecznie dla silnika, dla seryjnej dmuchawki. Jak mówił Gregor, w celu podniesienia osiągów, zwłaszcza żeby moment wzrastał wyżej, trzeba pójść w większe turbo. Na to też jeszcze przyjdzie czas...:naughty:

Polecam każdemu wizytę u Gregor10. Polecam także 1,8Turbo, polecam skrupulatne dbanie o silnik i całe auto. :guma:

Pozdro:siema:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Też polecam 1.8t ? nic tylko lać i jeździć ?  i również niedługo u mnie małe podsumowanie autka po 2 latach ?

Choć u mnie nieco większe kilometry roczne ? 

Opublikowano

Panowie,

Z racji, że nic się zepsuć nie chce (wymieniłem wczoraj przełączniki szyb), podnoszę temat i pytam Was o zdanie:

Audi mi fajnie śmiga, nie bierze oleju, ma fajną moc, daje frajdę, ale już minął rok odkąd robiłem program u Gregor10.:mysli:

Chodzi mi po głowie nowe turbo K04-0064, razem z nowym FMIC. Myślę o tym już jakiś czas. Jak uważacie, którą drogą pójść, koniecznie dajcie mi znać:

1) wymienić turbo na K04-0064 teraz wraz z IC i zestroić jeszcze raz u @gregor10

2) wymienić turbo na K04-0064 teraz, zdjąć głowicę, zregenerować ją, dołożyć grubszą uszczelkę głowicy i zestroić jeszcze raz u @gregor10

3) wymienić turbo na K04-006, zdjąć głowicę, zregenerować ją, dołożyć grubszą uszczelkę głowicy, rozebrać dół, wymienić korby na kute, tłoki na kute, panewki, nowe wtryski, sprzęgło i zestoić jeszcze raz u @gregor10?

Napiszcie co myślicie.

Osobiście szkoda mi rozbierać seryjny słupek, bo nic się nie dzieje.:kawa: Z drugiej strony, nic się nie dzieje i coś bym podłubał.:glupek2: Szczególnie teraz, puki zima, bo jak ruszy sezon letni, to kasę będę wsadzał w moto, a Audiola pójdzie na 2gi plan.:nabijasie:

Piszcie co myślicie!!!!!:cygaro:

Opublikowano

Jeżeli finanse Ci pozwalają to albo szedł bym w zakucie + k04. I robił potem bezpieczne 320-330+ jak dasz radę i śmigał dalej albo zatrzymałby się na tym co masz, jeździł bezawaryjnie, zostawił kasę i kupił potem coś bardziej rozwojowego 2.0tfsi albo nawet 3.0 w B8. Zwykła zmiana na k04 jeżeli ten set jeździ bez problemowo to według mnie szkoda zachodu.

Opublikowano (edytowane)
26 minut temu, Patryk14 napisał:

Jeżeli finanse Ci pozwalają to albo szedł bym w zakucie + k04. I robił potem bezpieczne 320-330+ jak dasz radę i śmigał dalej albo zatrzymałby się na tym co masz, jeździł bezawaryjnie, zostawił kasę i kupił potem coś bardziej rozwojowego 2.0tfsi albo nawet 3.0 w B8. Zwykła zmiana na k04 jeżeli ten set jeździ bez problemowo to według mnie szkoda zachodu.

Finanse nie są problemem i to jest problem, bo wydać można w każdej chwili i końca nie widać... muszę się hamować.

Nie mam zamiaru iść w coś rozwojowego. Nie ma nic sensownego. Każdy następny, który mógłbym kupić to koszt około 80-90tyś. I za to dostaję 2.0 TFSi, w budzie A3 8V, czyli technologicznie delikatniejszą jednostkę, w plastikowym opakowaniu. Miała moja żona 8V, Ładne, ale małe i zbyt zwykłe. W sumie ostatnio myślę o RS4 B7:naughty:

Zakułbym bez mrugnięcia okiem, gdyby cokolwiek zmuszało mnie do rozbierania silnika. A tak dla fanu, to mi trochę szkoda. I tak z jednej strony chciałbym podnieść moc i zrobić progres, z drugiej, szkoda mi ruszać zdrowego motoru...:mysli: a K04 tylko z programem, to koszt około 7 tyś i tak..

Edytowane przez dayd_4
Opublikowano

Bardzo fajne auto :)

Co do kucia itp. jak masz budżet i lubisz dłubać, to może kup jakiś ciekawy motor, rozbierz, ogarnij zakuj jak trzeba i zrobisz swapa :)

z innej beczki, to na pewno pod maską brakuje Ci pełnego podszybia i osłony na Aku. W mojej ocenie bardzo przydatne, bo uniemożliwia wlatywaniu śmieci i zapyhaniu odpływów pod Aku. Do tego poprawia wygląd wizualny po otwarciu maski :)

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
1 minutę temu, MaTeo85 napisał:

Bardzo fajne auto :)

Co do kucia itp. jak masz budżet i lubisz dłubać, to może kup jakiś ciekawy motor, rozbierz, ogarnij zakuj jak trzeba i zrobisz swapa :)

z innej beczki, to na pewno pod maską brakuje Ci pełnego podszybia i osłony na Aku. W mojej ocenie bardzo przydatne, bo uniemożliwia wlatywaniu śmieci i zapyhaniu odpływów pod Aku. Do tego poprawia wygląd wizualny po otwarciu maski :)

 

Słuszna uwaga z tymi brakami. Dodam jeszcze, że wywaliłem także osłonę nad silnikiem:nabijasie:

Śmieci nie wlatują, bo Audi jest garażowane. Do tego myje je co drugi tydzień na myjni w firmie, gdzie pracuję i każdy, nawet najmniejszy listek osobiście wydłubuję:yes2:. A co do wyglądu, Audi jest dla mnie, nie na pokaz. Audi ma być surowe. Olej zmieniam co 3,4 miesiące i od razu robię przegląd pod maską, zdejmowanie dodatkowych plastików "co chwile" by mnie tylko irytowało:wallbash:

A co do kucia, Dobrze mówisz, żeby przygotować jakąś jednostkę, to dobry pomysł. Ale najlepiej robić swoją jednostkę, znaną, na której się zrobiło już 7 dych.:cygaro:

Opublikowano

A propos SWAPa, kolega ma w stodole stare S4 2,2 20V, sprawne, oddałby to za grosze. Myśleć o takim SWApie? To przecież krok wstecz!!!

Opublikowano

Wiadomo każdy ma inny gust, tak mi się ta osłona rzuciła w oczy, a raczej jej brak :)

no pewnie że znasz silnik który masz w aucie, ale czasami szkoda ruszać jak wszystko gra, a przy jakimś swapie i dłubaniu zawsze można pójść w nieco inną stronę. Mi osobiście chodzi po głowie wrzucić 2.0 tfsi zamiast mojego małego ALTka... Wiem wiem inny świat i nie ta moc :)

jedno jest pewne warto na spokojnie zestawić sobie różne opcje i pomyśleć czego chcesz przyszłościowo.

Opublikowano

Masz rację. Ale 2.0 TFSI to już inna bajka. Jak już wchodzić w TFSI, to zrobić to z głową, kompleksowo, czyli olać stare fury, wsadzić kasę raz, a porządnie i pójść w S3/RS3 TFSI lub Golfa GTI lub eRkę. Ale to już inna bajka. To są samochody, które chciałbym mieć, gdyby mi zależało, żeby od świateł do świateł pokazać coś na mieście. Wówczas TFSi ma sens. Małym kosztem robisz dużą moc, w serii masz niską masę, można się ścigać. Tylko, że to nie o to chodzi. B6 jest fajne, ciężkie, ale tym samym dobrze, solidnie wykonane. Tanie. Jedzie na LPGe i fajnie byłoby chociaż trochę nosa utrzeć młodym wilkom w ich eSkach na światłach w nocy. Pokazać, że stare, jare B6 w LPGe też potrafi się odepchnąć. Może sprintu nie wygra, ale nie zostanie w tyle... Noi jest zapłacone. Nie ma raty balonowej:polew:

Opublikowano

Golf 7 urósł do fajnych rozmiarów i tak eRka na stage 2 pojedzie po bułki i zawstydzi niejednego na światłach. :kox:

Opublikowano

mój koles jezdzi pomodzoną eRką, lata to jak wsciekłe i miejsca tyle samo co w B8 :decayed:

Opublikowano
11 minut temu, Dev napisał:

mój koles jezdzi pomodzoną eRką, lata to jak wsciekłe i miejsca tyle samo co w B8 :decayed:

Również otarłem się o kupno R przed finalna decyzja o kupnie S4. 
 

Niesamowite jest to auto, Maczki, R8ki, 911 itp dopiero zaczynają konkurować w czasach 100-200, jeśli masz R na stage 2, nie mówiąc o stage 3... z tymi autami taką Rką co najmniej zremisujesz. 
Krotkie wideo z zeszłorocznych testów czy to warte zachodu...stage 1... :notworthy:

 

No ale, co innego mi przyświeca, wiec zrezygnowałem i jestem tu gdzie jestem w tym momencie. I jestem bardzo zadowolony, bo równie dużo frajdy ale w innych aspektach. 

Opublikowano

Dayd_4,

Jak masz dojście do 2.2T R5 pomyśl nad nietuzinkowym projektem.

Mamy w klubie kolegę Marcina (nick S3NS na A4 Klub.pl)

https://a4-klub.pl/profile/75104-s3ns/?do=content&page=21

Jedyna osoba jaką znam, która u nas zdobyła się na taki szaleńczy SWAP do B6.

Marcin co prawda dorwał 2.5 R5, zakuwał, uturbiał itp.

Miał sporo przygód po drodze ale efekt wyszedł kosmos.

Obecnie zdaje się mocowo coś ok. 520 PS.

A jak to brzmi!

Jakby co napisz do kolegi S3NS.

Pozdrawiam

 

 

Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, black4 napisał:

Marcin co prawda dorwał 2.5 R5, zakuwał, uturbiał itp.

Z Golfa 5/Jetty na Amerykę? To już nowszy sterownik i łatwiej zapewne sparować z B6.

Jak już bawić się na grubo to jednak siódemeczka R fajna opcja. :D

Stage 2+ 

 

 

Edytowane przez george
Opublikowano

George,

Tak zdaje się, że z Jetty.

Pozdrawiam 

Opublikowano

Panowie...

Nadszedł (niestety) czas...

gdy mój wspaniały, niezawodny BEX...

Ustąpić musi miejsca nowemu projektowi...

:buhaha:

Opublikowano
8 godzin temu, dayd_4 napisał:

Panowie...

Nadszedł (niestety) czas...

gdy mój wspaniały, niezawodny BEX...

Ustąpić musi miejsca nowemu projektowi...

:buhaha:

Jakieś konkrety co się kroi? :)

Opublikowano
8 godzin temu, dayd_4 napisał:

Panowie...

Nadszedł (niestety) czas...

gdy mój wspaniały, niezawodny BEX...

Ustąpić musi miejsca nowemu projektowi...

:buhaha:

Jakie ustąpić, jakie ustąpić... chyba miejsca na podziemnym 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 12.12.2020 o 23:38, dayd_4 napisał:

Panowie...

Nadszedł (niestety) czas...

gdy mój wspaniały, niezawodny BEX...

Ustąpić musi miejsca nowemu projektowi...

:buhaha:

Taka sytuacja...

IMG_8022.JPEG

  • Pomoc techniczna 3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...