maciek70 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Niedoczytałem Jak masz produkcję po 19 października 2009 i wałek 100 mm, to olej temat Dzięki chłopaki:) w takim razie wymieniam olej
boseron Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 u mnie na blaci stuknęło wczoraj 180 tys km i przymierzam sie do wymiany rozrządu bo poprzedni włascicel wymienił rzorząd w ASO przy przebiegu 100 tys km bo nie wiedział ze to za wcześnie. rzuce okiem na pompe oleju bo przypadek z forum ( nie powiem Kogo ) po 100 tys zatarł silnik przez ten imbusik i mnie ostrzegał wymieniaj. w Krakowie gość bierze za całą regeneracje 600 zł , zna temat.
Gibons Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Gdzie w krk regenerują to za 6stów ? wiem o którym przypadku piszesz jednak nie sugerowałbym się tym zbytnio.
casavio Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Po 100 tyś? opiszcie temat bliżej. Co to za tajemnice robicie?
skrab Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 u mnie na blaci stuknęło wczoraj 180 tys km i przymierzam sie do wymiany rozrządu bo poprzedni włascicel wymienił rzorząd w ASO przy przebiegu 100 tys km bo nie wiedział ze to za wcześnie. rzuce okiem na pompe oleju bo przypadek z forum ( nie powiem Kogo ) po 100 tys zatarł silnik przez ten imbusik i mnie ostrzegał wymieniaj. w Krakowie gość bierze za całą regeneracje 600 zł , zna temat. Być może jeździł bez oleju,to sie zatarł silnik i jeszcze po 100tys, to jakim trafem ludzie mają po 220 tyś(miedzy innymi ja) przejechane na tym krótkim inbusie i do tej pory jezdzą i nic sie nie dzieje
artek04 Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Czasem odnoszę wrażenie ,że ludzie tu na forum to szukają sami problemów tam gdzie ich nie ma , naczytali się czasami głupot i kombinują , mechanik do którego jeżdżę ma swój warsztat i pracuje też w ASO audi , mówił mi ,że jeszcze nie mieli przypadku aby wystąpił problem z imbusem w B8 , miałem B8 z 2011 z długim imbusem ,teraz mam z 2008 r. z krótkim imbusem i jeżdżę , nie zamierzam nic wymieniać prócz filtrów ,oleju i tego co trzeba .Amen.
Kodzak33 Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 (edytowane) Podpisuję się pod tym co piszę Artek04 i Skrab ja sam mam 218 tys. i mechaniora z aso co ma swój warsztat i każe mi tych bzdur o imbusie nie czytać. W b7 wcale imbus nie był przyczyną on był tylko pochodną problemu pracy pompowtrusku i rodzaju napędu pompy. Edytowane 6 Lutego 2015 przez Kodzak33
Danek75 Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Opublikowano 7 Lutego 2015 A poza tym - co ta naprawa pompy obejmuje, skoro kosztuje 600 zeta Imbus w ASO kosztuje niecałe 20 zł. Do tego mechanik weźmie ze 2 stówy za wymiane, bo "troche" trzeba rozebrać...
Gibons Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Obejmuje pewnie przerobienie gniazna z krutkiego na dluzszy imbus
FUTURUM Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 A poza tym - co ta naprawa pompy obejmuje, skoro kosztuje 600 zeta Imbus w ASO kosztuje niecałe 20 zł. Do tego mechanik weźmie ze 2 stówy za wymiane, bo "troche" trzeba rozebrać... Pompa nie siada -tylko jej wadliwy napęd-czyli wałek balansowy....
boseron Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 mi w b7 BLB niestety dawno temu pojawił sie ten problem i pompa przestała sie obracać, mój mechanik ma swój patent za który kasuje 1600 zł w b7 tłumaczył mi ze gniazdo przerabia na wieksze i wciska w nie wiekszej srednicy impus o mniejszej ilości scianek, pytałem go o b8 to sam powiedział ze jeszcze nie słyszał o przypadku aby w b8 napęd pompy oleju padł a przyjezdzają do niego b8 co mja nalatane 350 kkm z pocztku produkcji i nic.....wiec juz sam nie wiem komu wierzyć. Gibons bedziesz chciał to Ci dam namiary na mechesa
artek04 Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 mi w b7 BLB niestety dawno temu pojawił sie ten problem i pompa przestała sie obracać, mój mechanik ma swój patent za który kasuje 1600 zł w b7 tłumaczył mi ze gniazdo przerabia na wieksze i wciska w nie wiekszej srednicy impus o mniejszej ilości scianek, pytałem go o b8 to sam powiedział ze jeszcze nie słyszał o przypadku aby w b8 napęd pompy oleju padł a przyjezdzają do niego b8 co mja nalatane 350 kkm z pocztku produkcji i nic.....wiec juz sam nie wiem komu wierzyć. Gibons bedziesz chciał to Ci dam namiary na mechesa O ile dobrze pamiętam to w BLB jest inaczej - są zębatki, łańcuszek i tzw. łyżwa, to się psuło ,ale mogę się mylić.
boseron Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 w BLB jest imbus i gniazdo sie wyciera, moze mówisz o BPW
jedrekx Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 ja mam u siebie nalatane w tej chwili jakieś 177-178 tys. niedługo kolejna wymiana oleju (rozrząd wymieniłem wcześniej) więc wymienię tylko ten imbus. 23 zł to nie majątek, nawet jak doliczą do robocizny te 300 zł. u mnie jak do tej pory żadnych objawów nie było, a auto mam z lutego albo maja 2009 (zawsze mi się myli miesiąc z A3, które miałem )
medic Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Witam wszystkich serdecznie, mam zamiar kupić a4 b8 2.0 TDI CAGA z przebiegiem 110 tys. km (przebieg pewny). Czyli problem z tym napędem pompy oleju można włożyć między bajki? Czy podchodząc zdroworozsądkowo powinienem nastawić się na jakieś sprawdzanie lub wymiany elementów wchodzących w skład napędu pompy (w tym ten feralny imbus) w najbliższym czasie? I to co mi nie daje spać. Czy 2.0 TDI CAGA data produkcji 31.01.2008r. jest na common railu czy pompowtryskach? Pozdrawiam serdecznie
Yaro1 Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 I to co mi nie daje spać. Czy 2.0 TDI CAGA data produkcji 31.01.2008r. jest na common railu czy pompowtryskach? Pozdrawiam serdecznie Jest to silnik na common railu
medic Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 I to co mi nie daje spać. Czy 2.0 TDI CAGA data produkcji 31.01.2008r. jest na common railu czy pompowtryskach? Pozdrawiam serdecznie Jest to silnik na common railu Bardzo Ci dziękuję !
boseron Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 dzis umowilem sie na termin regeneracji napedu pompy w moim b8, Gosc berze 600 zl, trwa to 3 dni. Kraków jak ktos chce dam namiary. jedrex nie bedziesz mial objawów..... to pada nagle, czerwona kontrolka oleju jak szybko nie zgasisz to zatarty silnik. generalnie gosc mowi ze te modele tylko to boli a poza tym to bardzo udany motor.
RALF76 Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) dzis umowilem sie na termin regeneracji napedu pompy w moim b8, Gosc berze 600 zl, trwa to 3 dni. Kraków jak ktos chce dam namiary. jedrex nie bedziesz mial objawów..... to pada nagle, czerwona kontrolka oleju jak szybko nie zgasisz to zatarty silnik. generalnie gosc mowi ze te modele tylko to boli a poza tym to bardzo udany motor. Pochwal się jaki masz przebieg i jak wyglądał imbus jeżeli gość wogóle pokaże Twój.. Edytowane 26 Marca 2015 przez RALF76
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się