kriistoff Opublikowano 7 Marca 2020 Autor Opublikowano 7 Marca 2020 Silnik pracuje równo i ładnie takze sam nie wiem czy tak zostawic, checka nie wyrzuca. Ale póki co to tylko pyrkało w garażu i jazdy próbnej nie było
Langista Opublikowano 7 Marca 2020 Opublikowano 7 Marca 2020 W ASN możesz do 17 jeździć bez błędów, potem zaczyna wywalać checka. Oczywiście jest to do poprawy a 'możesz' przyjmij jako: popraw najszybciej jak możesz. Ogólnie ustawiane według dobrych blokad wychodzi między 4 a 7, resztę i tak koryguję sobie sam ECU, ale da się na 0 ustawić, z tego co wiem @waskivw jest jednym z tych co wie jak to zrobić, ale czy jest sens, skoro od 6/7 samo się koryguję do 0 (poza ładnym efektem w grupie 93) to nie wiem.
Robero321 Opublikowano 8 Marca 2020 Opublikowano 8 Marca 2020 Osobiście miałem bardzo podobne wartości maxymalna miała właśnie 16 i jeszcze to jakoś jeździło ale po ustawianiu dało rade zejść do 4 zer po roku jazdy trochę się rozjechały i oscylują w okolicy 1
kriistoff Opublikowano 8 Marca 2020 Autor Opublikowano 8 Marca 2020 Wczesniej było troszke lepiej, szczególnie na tym wałku. Dopiero poznaje ten silnik.Jeszcze jakoś jezdziło?, to są jakieś spadki mocy?. Może fazator nie domaga już bo na tym samym odbiega
mirek31071977 Opublikowano 8 Marca 2020 Opublikowano 8 Marca 2020 A jakże.Słaby rozrząd i do tego jakby katy jeszcze,to potem są akcje,że ci od 1,8T szczególnie BEX mówią jaki to ASN beznadziejny i go objechali.Na serii oczywiście
Robero321 Opublikowano 8 Marca 2020 Opublikowano 8 Marca 2020 12 godzin temu, kriistoff napisał: Jeszcze jakoś jezdziło?, Błędami z rozrządu nie sypało. Mocy jak zmierzyłem na hamowni to brakowało 50 kucy. Okazało się że wałek w kolektorze był rozsypany i z podciśnieniem zrobiona rzeźnia. Przy okazji rozrządu poszedł do wymiany cały kolektor z wałkiem i nowe przewody podciśnieniowe prawidłowo zamontowane i samochód odżył..
Langista Opublikowano 8 Marca 2020 Opublikowano 8 Marca 2020 Robiłeś pomiary po naprawie? Jak jeszcze nie to daj znać jak zrobisz i jakie masz wyniki od 0-100, chętnie ze swoim porównam.
Robero321 Opublikowano 9 Marca 2020 Opublikowano 9 Marca 2020 Niestety nie robiłem ale różnica kolosalna. Na tyle duża ze jak parę razy ze spotu wracałem z kumplem w 1.8T w B7 to za 2 czy 3 razem spalił sprzęgło żeby dorównać mojemu ASn owi a mam go w automacie, który zamula go niesamowicie w porównaniu do manuala..
kriistoff Opublikowano 9 Marca 2020 Autor Opublikowano 9 Marca 2020 U mnie tez przy okazji wymiana kolektora bo w środku mielonka była, wyłamane wszystko.
Langista Opublikowano 9 Marca 2020 Opublikowano 9 Marca 2020 Ja jak rozbierałem kolektor to wszystko ładnie działało, nie było nic połamane, ale najlepsze jest to, że ten wałek lekko różnił się od tych, które widziałem w internecie. A że nawet w ASO nie było zdjęć poglądowych ani rysunków jak to wygląda to poskładałem z powrotem (w ASO można tylko całość kupić, nawet nie mają tego rozłożonego na części w rysunku szczegółowym).
kriistoff Opublikowano 15 Marca 2020 Autor Opublikowano 15 Marca 2020 Koledzy z wielkim smutkiem stwierdzam że, naprawa się nie powiodła.Blok kaput. Jak dozbieram złotówek i koron sie uspokoi bede coś myslał. Najprawdopodobniej wymiana motoru bo tego mam juz dość. Nie znam nikogo kto by sie zajął lub polecił kogoś sprawdzonego do tulejowania i ewentualnych kosztów.
Dev Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 Nie rób tego dziadostwa , szukaj drugiego konia
kriistoff Opublikowano 15 Marca 2020 Autor Opublikowano 15 Marca 2020 Najprawdopodobniej bedzie wymiana silnika. Chodzi mi tez swap po głowie, robil ktos kiedys swapa z 3.0 na 2.4?.Pytam o 2.4 bo w miare tanie te silniki i ponoc dobre.
Langista Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 17 minut temu, Dev napisał: Nie rób tego dziadostwa , szukaj drugiego konia Tylko trzeba dopisać, ze jak już to swap na cos innego, bo brać drugi blok z tej jednostki to jak szukać od razu uszkodzonego. A firmy od tulejowania niestety tylko w googlach szukaj, mało mechaników robi tulejowanie (zleca to komuś) to też nie zna specjalistów godnych polecenia, ale jak chcesz możesz zawsze zadzwonić, to nic nie kosztuje i nie zobowiązuje do wysłania bloku.
kriistoff Opublikowano 15 Marca 2020 Autor Opublikowano 15 Marca 2020 Co masz konkretnie na myśli Dev?
Robero321 Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 Pewnie to że tulejowanie w tym silniku to dziadostwo bez żadnej gwarancji.. Koszt z tego co pamiętam to coś w okolicy 2,5 do 3 koła.. Pomyśl nad 2, 7 bi turbo ładnie to wchodzi i jeszcze lepiej się odpycha.. Nie chciałem krakać na początku ale jak już pokazałeś miejsce na głowicy to byłem niemal pewien..
Dev Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 (edytowane) naprawa tego silnika nie jest opłacalna chyba ze wywieziesz auto na Ukraine i Ci tam zrobia za pare złotych ale na razie granice zamkneli masz dwie mozliwosci, pakowanc drugi silnik 2.4, 3.0 lub 2.7Bit albo sprzedac grata tak jak stoi dołozyc kase i kupic cos innego ale juz nie 3.0 Edytowane 15 Marca 2020 przez Dev
kriistoff Opublikowano 15 Marca 2020 Autor Opublikowano 15 Marca 2020 Jezeli mialoby dojsc do swapa to 2.7 raczej odpada chodz kusi. Duzo pewnie modów i rzeźby z racji ze nie siedzialy w tej budzie oryginalnie.Jak juz to 2.4 tylko podstawowe pytanie czy skrzynia przypasi gbh? I ogolnie jakie niespodzianki czekaly by mnie. Bo wiązka ,komp, stacyjka do wyjebungu?co z wydechem?
pila24 Opublikowano 18 Marca 2020 Opublikowano 18 Marca 2020 (edytowane) W dniu 15.03.2020 o 23:26, kriistoff napisał: Jezeli mialoby dojsc do swapa to 2.7 raczej odpada chodz kusi. Duzo pewnie modów i rzeźby z racji ze nie siedzialy w tej budzie oryginalnie.Jak juz to 2.4 tylko podstawowe pytanie czy skrzynia przypasi gbh? I ogolnie jakie niespodzianki czekaly by mnie. Bo wiązka ,komp, stacyjka do wyjebungu?co z wydechem? 3.0 i 2.4 pod względem dołączanych podzespołów mechanicznych są zgodne w 90%,wydech pasuje(mam u siebie cześć wydechu z asn),komp musi być z 2.4 inaczej zmienne fazy nie będą działały(napinacze vs wariatory) wiązkę można przerobić z Twojego. Stacyjke masz z linką pod automat,z czego kojarzę to już ktoś adoptował tipa do 2.8 (bliźniak 2.4) i działa. Jest temat za a6 forum jak chłopak wymienił 3.0 na 2.8 i sam to ogarnął. Osobiście to wolał bym 2.8 wsadzić niż 2.4 bo konstrukcja ta sama ale moc większa Audi A6 / A7 Klub Polska [3.0 ASN Tip+Q] Swap / przekładka na 2.8 193KM WWW.A6KLUB.PL Edytowane 18 Marca 2020 przez pila24
BeyerBrown Opublikowano 19 Marca 2020 Opublikowano 19 Marca 2020 (edytowane) Silnik audi a4 b6 a6 c5 a8 d3 3.0 ASN do ODPALENIA nadal w aucie 198k Garwolin • OLX.pl WWW.OLX.PL Sprzedam silnik 3.0 asn Silnik ma przebieg 198.000km!!! Ostatnia wizyta w ASO przy 190.000. Telefonicznie Podam VIN celem weryfikacji przebiegu, oraz wymian. Możliwość jazdy próbnej!! diagnostyki... Na innym ogłoszeniu za 4400 sprzedawany jest sam słupek, bez osprzętu. Edytowane 19 Marca 2020 przez BeyerBrown
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się