Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP uszkodzonego silnika BLB na BKD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ok jestem już Po Swapie na BKD od A3 , panowie czy to normalne jak gaszę autko to lekko budą zatrzęsie ??

Opublikowano
Ok jestem już Po Swapie na BKD od A3 , panowie czy to normalne jak gaszę autko to lekko budą zatrzęsie ??
a gasisz na włączonej klimie?? Jak tak to spróbuj na wyłączonej czy tez zatrzęsie.
Opublikowano

Może poduchy od silnika uszkodzone:eusathink:

Opublikowano

poduchy ok aczkolwiek przy zgaszonej klimie też zatrzęsie , również zauważyłem jak odpalam zimne autko to na samym początku tak lekko telepie , ale potem ustępuje .Kurde już sam nie wiem o co kaman.

Opublikowano

klapa gaszaca, poduszki, dwumas,

Opublikowano

Koledzy jedzie do mnie a4 b7 quattro z uszkodzonym silnikiem BPW, jaki najlepiej wsadzic silnik zamiast BPW. Audi ma przebieg 195 tys i jest z DPF i chce aby tak zostało. Cos z Mitsubishi bedzie pasować.

Pozdrawiam

Opublikowano

Koledzy, nie jestem pewny czy w dobrym miejscu zapytam(w razie czego, proszę moda o przeniesienie)

Mam na oku Passata z uwalonym silnikiem BMP - jak wyglądałby SWAP na BKD?

Sam silnik? Czy silnik z osprzętem?

Pomożecie?

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam. Musze podjąć szybka decyzje... Może pomożecie? Poradze sobie z przełożeniem pompowtrysków w przydomowym garazu bez ściągaczy itp? czy po zakupieniu kompletnego silnika BKD razem z pompowtryskami (oraz przełożenia miski i zmiany smoka [nigdzie nie znalazłem fotek jak go trzeba przyciąć ani jak podszlifować miskę], wiec jak ktos ma link pod ręką gdzie są fotki jak ma to wyglądac to bedę dozgonnie wdzięczny) i podpieciu wiązki elektrycznej oraz kompa z BLB nie bedzie żadnych problemów? A i jeszcze bardzo ważna sprawa... Ktoś wie dlaczego nie mogłem i nadal nie mogę się przywitać bo nigdzie nie wyświetla mi sie "załóż nowego posta"???? Z góry przepraszam że tego nie zrobiłem ale nie mam jak... pozdrawiam

Opublikowano

Mam pytanko odnosnie zmiany na BKD, jak wyglada sprawa miarki oleju. Przełożyłem z BLB i po wlaniu 4l nawet sie nie macza. Jak to u was wyglada??

Przenalizowałem problem i z mojego punktu widzenia w momencie przełożenia miski od BLB należy wlać oleju tyle aby był stan na bagnecie. Bagnety są takiej samej długości co BKD a ponieważ objętość pompy olejowej jest znacznie rózna to wypełenie miski olejowej powinno byc jak w BKD czyli stan. Ponieważ do takiej pracy został zaprojektowany.

Jesli sie mylę proszę o weryfikacje.

Opublikowano

Miarka oleju mierzy ci poziom oleju do smoka pompy olejowej. Skoro miarkę masz tą samą, pompę oleju i smoka nie zmieniałeś to znaczy się że miska olejowa jest większa i musisz uzupełnić do poziomu miarki a nie według parametrów producenta.

Opublikowano

Witam, zastanawiam się właśnie nad wymiana silnika na BKD gdyż mój BLB wyzionął ducha. Zerwał się łańcuch napędu pompy i zatarło wał wraz z panewkami i urwało korbę. Mam pytanie odnośnie wymiany, mam skrzynie multitronic i zastanawia mnie to czy będą jakieś komplikacje z przełożeniem silnika z manuala do multitronica właśnie. I czy osprzęt z BLB spasuje do BKD bez większych kombinacji. Dziekuje z góry za odp.

Opublikowano

Cały osprzęt pasuje , jak czytałeś ten wątek to wiesz że musisz wykorzystać miskę olejową ze swojego BLB.

Opublikowano (edytowane)

Koledzy jedzie do mnie a4 b7 quattro z uszkodzonym silnikiem BPW, jaki najlepiej wsadzic silnik zamiast BPW. Audi ma przebieg 195 tys i jest z DPF i chce aby tak zostało. Cos z Mitsubishi bedzie pasować.

Pozdrawiam

BPW to ośmiozaworowaiec, tak że wrzucenie 16V będzie się wiązało z wymianą elektryki i elektroniki silnika :naughty:

Z ekonomicznego punktu widzenia pozostają tylko ośmiozaworowe , na twoim miejscu nie wykluczył bym także 1,9 tdi typu AWX,AVF( trzeba tylko przełożyć wałek rozrządu z BPW,żeby obsłużył DPF) i nowszych BKE i BRB :kox:

Do wszystkichwyżej wymienionych pompki z końcówką BJ (od BPW) i motor powinien chodzić w miarę poprwnie nawet bez korekty softu :decayed:

A po korekcie będziesz miał więcej niż z fabryki, i dużo mniej awaryjny bo bez wałków wyrównoważających i napędu pompy na imbus :hi:

Zadzwoń do jakiegoś dobrego tunera, zapytaj co o tym sądzi, myślę że potwierdzi moje słowa :decayed:

P.S. Ale odgrzałem kotleta , nie spojżałem na datę :facepalm:

Ale niech zostanie, może się komuś przyda :)

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano (edytowane)

Witam. Musze podjąć szybka decyzje... Może pomożecie? Poradze sobie z przełożeniem pompowtrysków w przydomowym garazu bez ściągaczy itp? czy po zakupieniu kompletnego silnika BKD razem z pompowtryskami (oraz przełożenia miski i zmiany smoka [nigdzie nie znalazłem fotek jak go trzeba przyciąć ani jak podszlifować miskę], wiec jak ktos ma link pod ręką gdzie są fotki jak ma to wyglądac to bedę dozgonnie wdzięczny) i podpieciu wiązki elektrycznej oraz kompa z BLB nie bedzie żadnych problemów? A i jeszcze bardzo ważna sprawa... Ktoś wie dlaczego nie mogłem i nadal nie mogę się przywitać bo nigdzie nie wyświetla mi sie "załóż nowego posta"???? Z góry przepraszam że tego nie zrobiłem ale nie mam jak... pozdrawiam

Proszę bardzo fotka podciętej miski Podcięta jest przednia przegroda.

.37db5afeed014fc9med.jpg

Edytowane przez ALBINEK
Opublikowano

Witam. Musze podjąć szybka decyzje... Może pomożecie? Poradze sobie z przełożeniem pompowtrysków w przydomowym garazu bez ściągaczy itp? czy po zakupieniu kompletnego silnika BKD razem z pompowtryskami (oraz przełożenia miski i zmiany smoka [nigdzie nie znalazłem fotek jak go trzeba przyciąć ani jak podszlifować miskę], wiec jak ktos ma link pod ręką gdzie są fotki jak ma to wyglądac to bedę dozgonnie wdzięczny) i podpieciu wiązki elektrycznej oraz kompa z BLB nie bedzie żadnych problemów? A i jeszcze bardzo ważna sprawa... Ktoś wie dlaczego nie mogłem i nadal nie mogę się przywitać bo nigdzie nie wyświetla mi sie "załóż nowego posta"???? Z góry przepraszam że tego nie zrobiłem ale nie mam jak... pozdrawiam

Proszę bardzo fotka podciętej miski Podcięta jest przednia przegroda.

.37db5afeed014fc9med.jpg

"Ponoć" wywalasz wałki od x czasu-zadajesz śmiszne pytania jak na mechanika...

Opublikowano (edytowane)

Przecież to nie moje pytanie :facepalm: popatrz dobrze kto je zadał :) , ja je tylko zacytowałem i w odpowiedzi wkleiłem zdjęcie gdzie przyciąć miskę :grin:

Edytowane przez ALBINEK
Opublikowano

Przecież to nie moje pytanie :facepalm: popatrz dobrze kto je zadał :) , ja je tylko zacytowałem i w odpowiedzi wkleiłem zdjęcie gdzie przyciąć miskę :grin:

Sorki...

Opublikowano (edytowane)

Witam.Mimo że nie mam A4 tylko A6 to i tak mam super motor BLB który własnie sie skończył.

Musze kupić inny.Mam opcje kupić BLB z przebiegiem niby 32 tys mil ,tyle ze nie mam tego na papierze.

Silnik ponoć wymieniony w serwisie 32 tysiące temu więc nie pokrywa sie z data produkcji auta.

Moje pytanie jest takie: jak mogę sprawdzić datę produkcji silnika ?

Po numerach ewentualnie symbolu ? Gdzie tego szukać ?

Proszę o szybką odpowiedz.

Nasunęło mi sie jeszcze jedno pytanie w jakich latach były robione BLB ? I kiedy zaprzestano ich produkcji ?

Edytowane przez tommy24
Opublikowano

Na częściach są daty produkcji czesci patrz na bloku,glowicy wszystkie graty muszą być tego samego roku lecz miesiące mogą być różne

Opublikowano

OK dzięks,będę patrzył jak motor przyjedzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...