lukaszooo Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Rurka przykręcona jest do kolektora wydechowego na nakretki (klucz 12), do EGR nie pamietam na 100% ale chyba imbusy (rozmiar 6). Masz pewnie podkładkę papierową i metalową, papierowa idzie pod egr (pamietaj zeby posmarować ją olejem) metalowa idzie do wydechowego.
COXymoX Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Jest jakiś problem z odkręceniem lub podejściem z kluczem ? Nie zapiekają się przy kolektorze ?
lukaszooo Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 problem jest z odkręceniem od egr bo ciezko jest podejsc z kluczem do drugiej śruby, jak uda ci sie to odkręcić to jest troche kombinacji i szarpania aby to wyciągnąć bo w kolektorze są szpilki a nie sruby.
mateusz233 Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 Ile orientacyjnie może kosztować takie wyłączenie EGR w sofcie?
mateusz233 Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Jakbyście mieli chłodnicę spalin przy EGR to dopiero byście narzekali na kiepskie dojście. Cały wieczór mi z tym zeszło. Już myślałem, że o jedną śrubę bede musiał turbo wyciągać. Na szczęście wywaliłem to ustrojstwo i zamiast rurki mam blachy zaślepiające przy kolektorze i przy zaworze.
COXymoX Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 (edytowane) Jakbyście mieli chłodnicę spalin przy EGR to dopiero byście narzekali na kiepskie dojście chcąc wywalić całość to fakt ale jeśli tylko odkręcić EGR i pozaslepiać to raczej skoko. Odkręcasz dolot spalin do EGR (jest na samym wierzchu chłodnicy spalin), potem odkręcasz zawór i wyciagasz razem z rurką dolotową. Jak w przypadku wywalenia całej chłodnicy spalin tego nie wiem, bo nie przyglądałem się (też mam to badziewie) Edytowane 6 Lipca 2015 przez COXymoX
elmer80 Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 (edytowane) Byłem po pracy sprawdzić ten wężyk i okazało się, że jest on zaślepiony, ale po prostu wpięty z powrotem do grzybka. Wypiąłem go i teraz jest lepiej, ale cały czas loteria - raz jedzie normalnie, raz traci moc, czasami gaz do dechy i się rozpędzić nie chce a nagle dostaje kopa i ciągnie do końca... no nic, czekam na nowy na gwarancji. Pewnie już problem rozwiązałeś ale dla potomnych... Jeżeli ktoś zaślepi otworki pod grzybkiem bez zaślepienia rurki doprowadzającej spaliny od razu sam sobie stwarza problem w postaci braku mocy. Nie ma tu znaczenie odpięcie wężyka podciśnienia i/lub wyłączenie EGR w sofcie. W momencie zatkania np. nitami ciśnienie z kolektora dostaje się przez nieszczelny trzonek zaworu EGR do przestrzeni pod membraną EGRa i otwiera sam zawór. Gdy otworki są otwarte ciśnienie uchodzi na zewnątrz i nic się nie dzieje. Edytowane 12 Lipca 2015 przez elmer80
Tomasz665 Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 Witam pytanie do tych co kupili nowy EGR, chcę właśnie kupić ale szczerzę nie wiem co wybrać jest tego trochę i ceny strasznie rozbieżne
hidden22 Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 ja kupilem wahlera za 360zl i narazie jest ok zobaczymy ile wytrzyma bez ciekniecia. stary co byl od nowosci tez byl wahlera.
Tomasz665 Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 no ja też kupiłem właśnie z przesyłką 380 Wahler , tylko nie wiem nie zapytałem się przyjdzie z uszczelkami czy bez ? jak miałeś u siebie ?
hidden22 Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 u mnnie byly 2 podkladki i 1 oring duzy czyli komplet caly
COXymoX Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 (edytowane) Podziwiam Was, że wydajecie kase na ten szajs i pierwsze pytanie po wyskoczenia z czterech stówek to "zobaczymy jak długo będzie spokój". U mnie EGR pracował ale rzygał olejem przez dziury pod grzybem. U spanky'ego dałem dwie setki za profesjonalne wyłączenie tego wynalazku. Na zaślepki poszło 32 złocisze i na oring kolejne 2,5pln. W wolnej chwili wywlokłem zawór, wywaliłem rurke do chłodnicy spalin, zaślepiłem oba końce, nity na dziury pod grzybem, mycie zaworu z nagaru, nowy oring i do dziś czyściutko i suchutko. Pomijam fakt, że dzięki wyeliminowaniu spalin z dolotu autko w dolnym zakresie obrotów jest nie do poznania Edytowane 21 Lipca 2015 przez COXymoX
hidden22 Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 u mnie mialem peknieta membranke juz i nie dalo sie skleic narazie poki jest ok to bede ejzdzil jesli za jakis czas bedzie ciekl to albo dam na reklamacje albo zaslepie go
COXymoX Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 (edytowane) u mnie mialem peknieta membranke a no tak mi w Focusie tdci pękła membranka a tam egr zespolony jest z kolektorem i albo wymiana kolektora albo zaślepienie i wyłączenie w sofcie...... wybrałem plan B i opyliłem całe auto, bo jak grom z jasnego nieba pojawił się napalony klient, który powiedział, że dla niego to żaden kłopot Edytowane 21 Lipca 2015 przez COXymoX
Tomasz665 Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Ja mam pękniętą membranę nie da się skleić już i nie chce wywalać 120zł na siłownik klapy jak wiem że egr leje wole dołożyć 200zł i mieć spokój
Zymek1989 Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Jednego chciałbym się od was dowiedzieć. Kupię na allegro te zaślepki + zatkam wąż od grzyba i będzie cacy. A co z siłownikiem klapy gaszącej? musi zostać? on jest odpowiedzialny za telepanie przy gaszeniu ?
POWER-KRIS Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Tak.Klapa i grucha zostaje bo szkoda dwumasu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się