Miszka82 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 dziś mam 212k raczej ori wg Vin i całej historii , pracuje bez zarzutu
maverick215 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Audi A4 2002 rok 1.9 Tdi AWX 230,000 oryginał serwisowany do sierpnia 2011 Passat B5 3bg 2004 rok 1,9 Tdi AWX 520,000 też oryginał
rookie Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Audi A4 2002 rok 1.9 Tdi AWX 230,000 oryginał serwisowany do sierpnia 2011 Passat B5 3bg 2004 rok 1,9 Tdi AWX 520,000 też oryginał No to jest przebieg, ja zrobię taki sam!
george17w Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Passat B5 3bg 2004 rok 1,9 Tdi AWX 520,000 też oryginał pół bańki ładnie, ładnie może moja A4 też tyle ma tylko o tym nie wiem
Rafi78 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Moja AWX z 2002r -225 000 km- w zawieszeniu nic nie grzebane poza wymianą spreżyn (ale to tylko po to by w zimę za płóg nie robiła ) turbo i dwumas jeszcze ori
maron_d Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 U mnie (AFN 1 rej. 3/1999, sprowadzony z NL - tak wiem będzie dużo ) na blacie 243k km, ostatnio wymieniałem regulator napięcia który był z '09 roku i kumpel skwitował to, że takie regulatory średnio wytrzymują 250k km ale coś mi się nie chce wierzyć bo auto w Polszy mało km robiło Podejrzewam, że 400-500k km może mieć, ale to max sprzęgło wysoko łapie i jest twarde, ale chodzi tak już długi czas z autem nie ma problemów, jeździ jak zdrowy AFN i to cieszy bardziej, niż cyferki
wesz82 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Moja AVG 10/1999 na blacie 217tyś. Środek nie wygnieciony,w miare ładnie wszystko sie kupy trzyma. Jak znajdę kogoś z lepszym kompem to sprawdzimy czy faktycznie tyle jest bo rzekomo do ok 180tyś smigała za granicami pl a następnie trafiło do mojej mieściny gdzie miała dwóch panów i troszkę mi znanych
michal-oracz Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 U mnie prawie 300 tys na liczniku ale nie wieże w to kierownica wygląda jak by miała z 400 a wogóle jakiś taki ściorany turbo już wymieniłem i kilka innych gratów ale na razie jeździ
Kendzin Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 U mnie w 1Z 256010 dokładnie i śmiga
simsonek Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 U mnie 1.9 TDI AFF jest 249000 ale nie wierze w to bo mam tylko dolne wahacze ori, wszystkie amory nieori i zmieniałem sprężyny w pompie. Kierownica lekko przetarta. Reszta igła
patryk10015 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 u mnie 1.9 BKE 2004r 184tys pękło ale nie wiem czy nie ma więcej nalatane wedlug ksiażki się zgadza ale wiadomo jak to jest z tymi książkami
jarek1807 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 215 tys ale mało prawdopodobne grunt że śmiga
marcin248 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 u mnie na szafie 235tyś a na serio to pewnie ma ze 400tyś książki nie było i historii po vinie też nie znalezli , ale jakoś jezdzi , cofa, skręca nawet w obie strony a swoją drogą ciekawe jakie powinno byc ciśnienie w cylindrach AFNa pozdro
MASATO Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 przy kupnie w DE 2 lata temu było 172 tys. ( książka prowadzona do końca ) sprawdzana historia w ASO i pokryła się z książką. Przy 180 zmieniałem rozrząd i wszystkie paski były ori Audi. obecnie ma 196 tys.
ciahciah Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 ideał to 31bar, 28bar może być, a poniżej 25bar lipton bez awarii silnika czy w ogóle? bo nie licząc wahaczy, drążków uk.kier., łożysk w kołach, klocków, amorków tył, czujnika temp paliwa i styków w siedzeniach air bag ja powiem 4 lata bez awarii :> kto da więcej dodam że auto katowane, nie ma że boli
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się