Miszka82 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 dziś mam 212k raczej ori wg Vin i całej historii , pracuje bez zarzutu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maverick215 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Audi A4 2002 rok 1.9 Tdi AWX 230,000 oryginał serwisowany do sierpnia 2011 Passat B5 3bg 2004 rok 1,9 Tdi AWX 520,000 też oryginał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Audi A4 2002 rok 1.9 Tdi AWX 230,000 oryginał serwisowany do sierpnia 2011 Passat B5 3bg 2004 rok 1,9 Tdi AWX 520,000 też oryginał No to jest przebieg, ja zrobię taki sam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george17w Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Passat B5 3bg 2004 rok 1,9 Tdi AWX 520,000 też oryginał pół bańki ładnie, ładnie może moja A4 też tyle ma tylko o tym nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamjb Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Ja mam 202000 mil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi78 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Moja AWX z 2002r -225 000 km- w zawieszeniu nic nie grzebane poza wymianą spreżyn (ale to tylko po to by w zimę za płóg nie robiła ) turbo i dwumas jeszcze ori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maron_d Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 U mnie (AFN 1 rej. 3/1999, sprowadzony z NL - tak wiem będzie dużo ) na blacie 243k km, ostatnio wymieniałem regulator napięcia który był z '09 roku i kumpel skwitował to, że takie regulatory średnio wytrzymują 250k km ale coś mi się nie chce wierzyć bo auto w Polszy mało km robiło Podejrzewam, że 400-500k km może mieć, ale to max sprzęgło wysoko łapie i jest twarde, ale chodzi tak już długi czas z autem nie ma problemów, jeździ jak zdrowy AFN i to cieszy bardziej, niż cyferki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Moja AVG 10/1999 na blacie 217tyś. Środek nie wygnieciony,w miare ładnie wszystko sie kupy trzyma. Jak znajdę kogoś z lepszym kompem to sprawdzimy czy faktycznie tyle jest bo rzekomo do ok 180tyś smigała za granicami pl a następnie trafiło do mojej mieściny gdzie miała dwóch panów i troszkę mi znanych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal-oracz Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 U mnie prawie 300 tys na liczniku ale nie wieże w to kierownica wygląda jak by miała z 400 a wogóle jakiś taki ściorany turbo już wymieniłem i kilka innych gratów ale na razie jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kendzin Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 U mnie w 1Z 256010 dokładnie i śmiga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobil014 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 u mnie jest 227 tys :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateotdi Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 315 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simsonek Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 U mnie 1.9 TDI AFF jest 249000 ale nie wierze w to bo mam tylko dolne wahacze ori, wszystkie amory nieori i zmieniałem sprężyny w pompie. Kierownica lekko przetarta. Reszta igła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 u mnie 1.9 BKE 2004r 184tys pękło ale nie wiem czy nie ma więcej nalatane wedlug ksiażki się zgadza ale wiadomo jak to jest z tymi książkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1807 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 215 tys ale mało prawdopodobne grunt że śmiga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin248 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 u mnie na szafie 235tyś a na serio to pewnie ma ze 400tyś książki nie było i historii po vinie też nie znalezli , ale jakoś jezdzi , cofa, skręca nawet w obie strony a swoją drogą ciekawe jakie powinno byc ciśnienie w cylindrach AFNa pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 280,000 i 3rok bez awarii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 przy kupnie w DE 2 lata temu było 172 tys. ( książka prowadzona do końca ) sprawdzana historia w ASO i pokryła się z książką. Przy 180 zmieniałem rozrząd i wszystkie paski były ori Audi. obecnie ma 196 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 ideał to 31bar, 28bar może być, a poniżej 25bar lipton bez awarii silnika czy w ogóle? bo nie licząc wahaczy, drążków uk.kier., łożysk w kołach, klocków, amorków tył, czujnika temp paliwa i styków w siedzeniach air bag ja powiem 4 lata bez awarii :> kto da więcej dodam że auto katowane, nie ma że boli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się