Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

nie było, ale czujnik w misce i wiązka do licznika fabryczna

[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 22:22_________________________________________________Sowa mnie uprzedził :)

[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 22:23_________________________________________________Sowa, w 99r możesz mieć już diody SMD wlutowane w płytę licznika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kontrolka immo, albo do zaślepienia, albo do wylutowania i podłączenia z zewnętrznym immo

Immo do zaslepienia tzn wystarczy diode wyciagnac? [w sumie nie rozbieralem nowego licznika, wiec mam nadzieje, ze jest tak jak w starym liczniku, tzn wystarczy zaroweczke wyciagnac?]

Seryjnie nie masz poduch?

Seryjnie poduchy byly, tylko byla mala stluczka, poszedl zderzak i poduchy obydwie. Poducha pasazera zaslepiona (wiec brak), a kiere kupilem od trojramienna i poduchy jeszcze nie podlaczylem :)

Jakie zegary włożyłeś?

Od eSki. Benzyna 99 rok, z analogowym zegarkiem.

Namieszałeś coś z pinami terminali skoro klimatronik tak się zachowuje

Ktore piny moglem pomylic? :shocked:

Dowód na to jak jazda na światłach wpływa na spalanie

hehe :D

Nie no auto stalo i wylaczalem lampy to wskazowka wedrowala w gore.

nie, wiązka ori była w aucie

ja zmieniłem tylko licznik z 1/2 na pełny FIS

w 1/2 fis też miałeś wskaźnik temp? :przebiegly:

Nie mial :P Ale wiazke mial :)

Niestety tu nie ma żarówek tylko diody... Ja bym po prostu coś włożył pod tarczę, by nie świeciło i spokój :decayed:

No to Air Bag będzie migać.... Chyba, że też zaślepisz :polew:

Kupujesz czujnik temperatury, wkręcasz w podstawę filtra, ciągniesz kabelek do zegarów i hula :)

Popsrawdzaj, wszystkie piny podpisane jako terminal, zwłaszcza 58d, s itp :wink4:

[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 22:26_________________________________________________

nie było, ale czujnik w misce i wiązka do licznika fabryczna

Może masz jakiś okrojony sensor, który nie podaje info o temp. oleju? Próbowałeś inny o innym numerze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz jakiś okrojony sensor, który nie podaje info o temp. oleju? Próbowałeś inny o innym numerze?

raczej nie ma takiej opcji, te czujnik w misce odpowiadają za temperaturę i poziom oleju

wsadziłem drugi co prawda o tym samym numerze, ale chyba gdzieś indziej tkwi problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz jakiś okrojony sensor, który nie podaje info o temp. oleju? Próbowałeś inny o innym numerze?

raczej nie ma takiej opcji, te czujnik w misce odpowiadają za temperaturę i poziom oleju

wsadziłem drugi co prawda o tym samym numerze, ale chyba gdzieś indziej tkwi problem

Też mi się tak wydaje, ale dla własnego spokoju sprawdziłbym czujnik o innym oznaczeniu :decayed:[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 22:31_________________________________________________A masz może jeszcze zegary z 1/2FIS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postaram się jutro zerknąć, a za co te kanały odpowiadają??

Komunikację z różnymi modułami/sterownikami w aucie :)

Zobacz, spisz/zapamiętaj i tak:

- w kanale 60, do odczytanej wartości dodaj 01024, jeśli obecne wartości będą niższe niż 001024, np. jeśli będzie 00032 + 01024 = 01056

- w kanale 61, do obecnej wartości dodaj 00256

jak nie zadziała to ustaw to co było wcześniej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze jedno pytanko

Gdzie lub skad ciagnac kabelki do czarnej kostki?

connector, black, 20-pin

1 -Consumption signal [to wiem ze do ecu, 10pinowa kostka, trzeci pin (zolty)]

5 -Ambient temperature

6 -Gear indicator

9 -Coolant level

10 -Hydraulic system pressure

11 -On-board computer - Reset

12 -Radio/telephone - Clock

13 -Radio/telephone - Data

14 -On-board computer, left

15 -Radio/telephone - Enable

16 -Tail lights/dipped beams

17 -Glow plug relay

18 -On-board computer, right

19 -Brake light

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sowa... namieszałeś trochę ... skoro masz zegary z FIS 99, to patrz na rozpiskę po 1998, kostka czerwona :)

ok, spróbuje to zastosować

Ty u siebie masz właśnie takie wartości ustawione?

Mnie to nie dotyczy :wink4:[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 23:16_________________________________________________1 -Consumption signal - to wiesz...

2 -not used

3 -not used

4 -not used

5 -Ambient temperature - czujnik temp. zewnętrznej

6 -Selector lever display - tylko dla automatów

7 -not used

8 -not used

9 -Washer fluid - czujnik poziomy płynu spryskiwaczy (pewnie nie masz to do masy ten pin)

10 -Hydraulic system pressure - brak

11 -On-board computer reset - manetka fis

12 -Clock signal for radio frequency display - radio o ile masz ori

13 -Data signal for radio frequency display - j/w

14 -On-board computer, left - manetka

15 -Enable signal for radio frequency display - radio

16 -Tail lights/dipped beams (bulb monitor) - do masy bo pewnie nie masz kontroli przepalenia żarówek

17 -Glow plug relay (diesel models only; low-voltage monitor in dash panel insert is disabled when glow plugs are operated) - pin 23 z żółtej kostki

18 -On-board computer, right - manetka

19 -Brake light - do masy

20 -not used

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a 99 to juz nie z bialym podswietleniem? tam jest szara wtyka do Fisa a nie czerwona :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a 99 to juz nie z bialym podswietleniem? tam jest szara wtyka do Fisa a nie czerwona :)

jeszcze nie :wink4: pod koniec 99 początek 00 były z białym :)[br]Dopisany: 10 Luty 2012, 00:00_________________________________________________Na poprzedniej stronie pisał, że ma z analogowym zegarkiem :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a 99 to juz nie z bialym podswietleniem? tam jest szara wtyka do Fisa a nie czerwona :)

jeszcze nie :wink4: pod koniec 99 początek 00 były z białym :)[br]Dopisany: 10 Luty 2012, 00:00_________________________________________________Na poprzedniej stronie pisał, że ma z analogowym zegarkiem :tongue4:

:notworthy: :notworthy:

nie czytalem calosci, sorry :) dla diesla to starczy kodowanie 00040 i wszystko powinno dzialac. takie mam u siebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla CZTEROcylindrowego diesla jest to prawidłowe kodowanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W liczniku 2000r żeby sprawdzić na stole podpinam :

1,23 pod +

7 i 9 pod -

aby vag-com podpiąc na stole to do kabla pod OBD 2 wpinam sie w zielona wtyczke w linie K

Dobrze kminie?? :gwizdanie:

z jakiego koloru wtyczki

niebieska

linia K z zielonej pin 28 jak dobrze pamietam

a w vag-u którymi pinami zasilić vaga iktóry to + który -

wtyczka OBD 2

4- masa

7 - linia k

16 +12V

ale jutro bede kombinował czy zagada, bo narazie nikt mi niepotwierdził czy sie myle :gwizdanie:

próbowałem ale coś mi nie łączy sie vag

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj szczęśliwie dotarł do mnie licznik, przed podłączeniem chwila grozy... i oprócz spalonych żarówek od paliwa i temp oraz przebiegu fis cały sprawny.

86e6195c57a485fdmed.jpg

Co najciekawsze jak bawiłem się lampką to na liczniku jest sporo nieaktywnych ikonek, zobaczcie sobie kiedyś przy okazji. U mnie to były: CAT - za cholerę nie wiem o co chodzi, kontrolka pasów, ASR, sygnalizacja świateł przyczepy, silnik z błyskawicą i zielona lampka od świateł mijania.

Apropo tej kontrolki świateł mijania, wystarczy ze starego licznika przełożyć żarówkę i będzie świeciła ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurna ile dales za ten licznik? bo takie wlasnie sa cholernie w cenie.... i ciezko je dostac.... i chyba zarowki od podswietlenia padly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego Tommy Gun tak z ciekawości to jak Ty podlaczyles takiego przedlifta do Twojego polifta 99'? normalnie? kostki zmieniales?

co do kontrolki swiatel mijania, to jeśli świeciła Ci w poprzednim liczniku, to w tym też ma świecic po przełożeniu żarówki.

Kontrlolka CAT to kontrolka od katalizatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...