Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

chłopaki czy w liczniku można zmienić kodowanie prędkości ? licznik przekłamuje mi prędkość i strasznie mnie to denerwuje, jest jakaś metoda na korygację błędu poprzez kabel, tak jak np. spalanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Rozbierz zegary, zdejmij wskazówki, zrób test zegarów i załóż wskazówki w odpowiednich miejscach, tzn na teście wskaźników obroty na 3tys a prędkość na 100km/h:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak uruchomić to funkcje w vagu ?

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytasz o kodowanie a testu zegarow zrobic nie potrafisz? Youtube poogladaj najszybciej obczaisz

---------- Post dopisany at 12:06 ---------- Poprzedni post napisany at 12:05 ----------

Edit mala pomylka to nie do ciwbie Sqizzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki czy w liczniku można zmienić kodowanie prędkości ? licznik przekłamuje mi prędkość i strasznie mnie to denerwuje, jest jakaś metoda na korygację błędu poprzez kabel, tak jak np. spalanie ?

Kodowaniem się nic nie da zrobić, może i zabawa wsadem coś by dała, ale to poziom GODLIKE.

Możliwe są dwie wady:

1) Wskazówki zostały krzywo nasadzone - W pełni poprawialne bez kosztów.

2) Silniczek prędkościomierza się sypie - no i tutaj już są koszta wymiany silniczka.

Jak uruchomić to funkcje w vagu ?

Jeśli pytasz o ten wspomniany output test to proszę bardzo:

VAG-COM lub VCDS. Wybieramy 17 - Instruments a później to jak na obrazku:

12266990516_7c3bd5fd08_o.jpg

output.png

Cały opis do OUTPUT TEST: Ross-Tech: VCDS-Lite Manual: Output Tests

AHA, chyba nie można tego testu zrobić w wersji shareware'owej.

W teście można przeklikać kilka funkcji i w jednej z nich przelatuje wskazówkami przez cały zakres po czym małe zatrzymuje w pionach, obrotów na 3000 a prędkości, jeśli mamy już ustawione KM/H to na 100km/h, czyli w poliftach też pion.

Oczywiście wskazówki można nałożyć podczas testu. Tak, ostrożność WSKAZANA, tak na wszelki wypadek. Na tym filmiku masz pokazane jak to wygląda:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I o taką informację chodziło :-) Dziękuję

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam możliwość kupna licznika z pełnym fisem który idealnie świeci. Z tego co znalazłem pochodzi on od 2,5 tdi. Czy będzie on pasował do 1,9 tdi.

Oznaczenie licznika 8D0 919 881 HX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Halo, koledzy !!! a mnie ktoś pomoże z tym wsadem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Halo, koledzy !!! a mnie ktoś pomoże z tym wsadem?

nie ma tu CHYBA glowy co jest wstanie zmienic we wsadzie wskazania paliwa by dobrze w liczniku z a6 pokazywalo w a4

z tego co wiem wiekszosc zmieniala plywak na plywak z a6 lub plywak z a4 "odwracala" ale jak to juz nie wiem...

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy licznik z zegarkiem cyfrowym podejdzie do przedlifta ?

:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

forum jest po to aby zapytać, to pytam bo nie chcę wywalić kasy a potem okaże się że coś nie pasi. znajomy mi gadał że jak mam analogowy zegarek to z cyfrowym nie podejdzie... także już wiem że się mylił, dzięki za odpowiedź ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

forum jest po to aby zapytać, to pytam bo nie chcę wywalić kasy...

Wiedz tez ze Forum jest po to by je czytac zanim zapytasz.... a ze masz lenia to dlugo bedziesz pytal zanim dojdziesz do odpowiedniej wiedzy bo Ci co wiedza nie beda wiecznie odpowiadac na pytania ktore byly juz tysiace razy

EOT

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy licznik z zegarkiem cyfrowym podejdzie do przedlifta ?

Podejdzie, choć będą niewielkie problemy. Będziesz musiał zmienić zbiorniczek wyrównawczy, pokombinować z kontrolką od immo (albo zakleić, żeby nie denerwowała albo wylutować minusową nóżkę diody i podpiąć pod nią kabelek od swojego oryginalnego immo) i kontrolką airbag, bo mruga(świeci). Reszta jest bez żadnych problemów.

Powiem Ci tak, jak już masz zmieniać, to albo na licznik przedliftowy, ale tu ciężko trafić na wyświetlacz w dobrym stanie i tylko później same koszty dochodzą, albo na licznik po II lifcie, czyli z cyfrowym zegarkiem. I lift bym sobie odpuścił, bo roboty tyle samo, co przy II lifcie, a efekt mizerny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega z forum zaoferowal mi licznik z zegarkiem cyfrowym i białym podświetleniem to chyba już po II lifcie. A co zrobić z kontrolką air bag ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kontrolka airbag nie wiem jeszcze. Ktoś tu pisał, ze trzeba zmienić piny przy sterowniku airbag. O ile dobrze pamiętam, to z pinu 7 trzeba wpiac w pin 30, ale jeszcze tego nie robiłem. Czekam aż będzie cieplej, to zmienię konsole środkową i spróbuje z tymi pinami.

Inna opcja, to wylutowanie diody airbag i zastąpienie jej zarowka, ale tego też nie próbowałem.

A białe podswietlenie to już II lift.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy licznik z zegarkiem cyfrowym podejdzie do przedlifta ?

Podejdzie, choć będą niewielkie problemy. Będziesz musiał zmienić zbiorniczek wyrównawczy, pokombinować z kontrolką od immo (albo zakleić, żeby nie denerwowała albo wylutować minusową nóżkę diody i podpiąć pod nią kabelek od swojego oryginalnego immo) i kontrolką airbag, bo mruga(świeci). Reszta jest bez żadnych problemów.

Powiem Ci tak, jak już masz zmieniać, to albo na licznik przedliftowy, ale tu ciężko trafić na wyświetlacz w dobrym stanie i tylko później same koszty dochodzą, albo na licznik po II lifcie, czyli z cyfrowym zegarkiem. I lift bym sobie odpuścił, bo roboty tyle samo, co przy II lifcie, a efekt mizerny.

Kolega zapomnial jeszcze o paru rzeczach :wink:

prosze doczytac na temat miski oleju i wskaznika poziomu

oraz o przejsciu z kosci 2x26 na 3x32 :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy licznik z zegarkiem cyfrowym podejdzie do przedlifta ?

Podejdzie, choć będą niewielkie problemy. Będziesz musiał zmienić zbiorniczek wyrównawczy, pokombinować z kontrolką od immo (albo zakleić, żeby nie denerwowała albo wylutować minusową nóżkę diody i podpiąć pod nią kabelek od swojego oryginalnego immo) i kontrolką airbag, bo mruga(świeci). Reszta jest bez żadnych problemów.

Powiem Ci tak, jak już masz zmieniać, to albo na licznik przedliftowy, ale tu ciężko trafić na wyświetlacz w dobrym stanie i tylko później same koszty dochodzą, albo na licznik po II lifcie, czyli z cyfrowym zegarkiem. I lift bym sobie odpuścił, bo roboty tyle samo, co przy II lifcie, a efekt mizerny.

Kolega zapomnial jeszcze o paru rzeczach :wink:

prosze doczytac na temat miski oleju i wskaznika poziomu

oraz o przejsciu z kosci 2x26 na 3x32 :whistling:

Zmiana kości, to rybka. Krąży tu opis, jak to wszystko zmienić. Prosta sprawa, tylko trochę trzeba posiedzieć. Dodatkowo przy zmianie na fis z przedlifta, niezależnie, na jaki licznik się zmienia i tak trzeba piny w kostkach przekładać, więc z dwojga złego lepiej już przechodzić na IIlift.

A o sensorze oleju, faktycznie zapomniałem. To pewnie dlatego, że jestem na etapie budowania emulatora i mam nadzieję, że już na dniach uda mi się pozbyć wstrętnego napisu SENSOR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...