MaxsteRR Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Nie kodujesz kluczyków tylko pastylki/transpondery które są wewnątrz plastiku. Musisz kupić nowe pastylki/transpondery i zakodować od nowa. Do tego bedziesz potrzebował pin licznika. co TY gadasz Nic nie musi kupować, stare kluczyki dokoduje do nowego licznika!!! Popieram Ori pastylkę z 98r zakodowałem pod zegary z 2000r. Dodam, że gość z ASO takie oczy zrobił, bo niby to niemożliwe
Gwerty Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 da sie kodować stare pastyle immo pod nowy licznik tym berdziej bo nawet wsad z licznika Anglia mam zmieniany na Europę i żadnej pastyle nie musiałem zmieniać a kodowałem 4 ori kluczyki. zabieg powtórzony juz z kliku b5
IDUAL Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Spoko spoko panowie bo zaraz bedzie pięc stron o tym że da sie zakodować stare transpondery. Napisałem już że robił mi to kumpel i najwyraźniej nie umiał lub nie wiedział jak to zrobić.
EndriuGiz Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 pytanie czy licznik od automatycznej skrzyni bedzie pasowal do manuala?
EndriuGiz Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 nie bedzie wyswietlac biegów od automatu ?
aju Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 nie widzę żeby była różnica między manualem a automatem w numerach liczników
EndriuGiz Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 chodzi mi o to ze w automacie pokazuje nr biegu i czy jak przeloze do manuala czy nie bedzie tego paska[br]Dopisany: 31 Sierpień 2011, 17:59_________________________________________________i czy unikac ktorychs nr licznikow czy kazdy da rade podlaczyc z cyfrowym zegarkiem ?
MASATO Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 zmieniasz kodowanie vagiem czy chcesz mieć pod manual czy pod automat i po problemie :gwizdanie: :gwizdanie:
EndriuGiz Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 a co z numerami licznikow wszystkie sa ok czy z ktorymis bedzie problem ?
artfull Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 Niestety nie zakodujemy starych pastylek z modelu poliftowego (immo3) - mi się nie udało musiałem kupić nowe tranpondery
aju Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 w b5 da się zakodować obojętnie od rocznika...
vauxhall95 Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 a ja kodowalem 3 rozne liczniki 2 z a6(licznik z chromami) drugi z a4 tez poliftowy.Poszlo jak po masle w 98rok(immo 2)
kaju Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 U mnie też poszło bez mniejszych problemów.
EndriuGiz Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 pytaniem mam polifta licznik jeszcze z czerwonym podswietleniem. zmieniam zegary na biale to wtyczki wszytskie musze przerabiac czy 2 mi pasuja p&p i dorabiam tylko 3 kostke od fisa?
EndriuGiz Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 czyli wyjmuje stary licznik podpinam 2 kostki licznik sie włącza? dorabiam 3 kostke do fisa i wszystko hula ?
aju Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 niby tak ale wskazuje pare "błędów" spryskiwacze, zarowki... O tym pisane jest w tym watku
EndriuGiz Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 no wlasnie pisze ale 150 stron, przelecialem 20 i mam dosc ;p i nic nie wiem dalej tzn musze dorobic 3 wtyczke i bledy znikna?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się