Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki. Obrotek wpięty w pin 11, licznik to a6 po lifcie.

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dzięki. Obrotek wpięty w pin 11, licznik to a6 po lifcie.

Pozdrawiam

To niech ktoś potwierdzi bo mogę się mylić mianowicie w A6 po lifcie sygnał obrotów szedł już tylko po CAN-ie, przed liftem jeszcze można było to zmienić

Opublikowano

Ok znalazłem info na audiklub że trzeba zmienić adaptację na kanale 60 ale nie na 0 a na 1026:

"Obrotomierz trzeba uruchomić w VAGu

17-Instruments, n Adaptacja n kanał 60

ustaw wartość na 1026"

Info od kolegi arczitu (jest i na tym forum) który ma zamontowany właśnie licznik od a6 polift z ringami. Jutro to przetestuję :).

Opublikowano

Kontrola zużycia klocków, podaj masę na pin 2 w niebieskiej wtyczce,

Można to zmienić kodowaniem; kontrola klocków włączona 01xxx, kontrola klocków wyłączona 00xxx

Opublikowano

Mam jeszcze jedno pytanie. Razem z licznikiem montowałem kompletnego klimatronika (nie pytajcie ile to roboty :wallbash: )

No i wszystko śmiga jak należy, ale po zapaleniu świateł klimatronik mocno przygasa, przynajmniej wczoraj w nocy tak było. Czy da się to jakoś wyłączyć/przestawić ? W liczniku mam zamontowany potencjometr od jasności który działa.

Opublikowano

Kontrola zużycia klocków, podaj masę na pin 2 w niebieskiej wtyczce,

Można to zmienić kodowaniem; kontrola klocków włączona 01xxx, kontrola klocków wyłączona 00xxx

W tym liczniku nie da się tego wyłączyć kodowaniem

Opublikowano

Witam, szukam kogoś z okolic Częstochowy kto się bawił pzreróbkami na pełnego fisa i mógłby ew coś doradzić pomódz

Czy montaż fisa "cyfrowy zegarek " jest dużo roboty +tempomat

Pozdrawiam i dziękuję

Opublikowano

No i pupa panowie. Nie mogę uruchomić obrotomierza. Ustawiałem wszystkie możliwe kodowania i nic to nie daje. Może coś jeszcze trzeba podłączyć ?

Może gdzieś popełniłem błąd ?

Jak ktoś ma pomysł niech pisze.

EDIT

Kutfa znalazłem już że co najmniej 3 osoby w PL zamontowały do starych kondonów tdi liczniki z ringami po lifcie z a6 i nikt nie miał problemów z obrotomierzem :/.

EDIT 2

Błędy na liczniku to:

01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2)

35-00 - -

01176 - Key

07-00 - Signal to Low

01177 - Engine Control Unit

49-00 - No Communications

Z tego co wiem to wszystkie dotyczą się immo i jego komunikacji ( raczej brakiem) z sterownikiem silnika.

Opublikowano

Panowie mam pytanie o wskazania spalania na FISie

w kanale 30 wartość bazowa wynosi 128,

odpowiednie wartości maksymalne 120 i 136

kroki co1 ohm

Chciałem się dowiedzięć czy ktoś wie, jak te wartości przeliczyć na realne spalanie, czy zna ktoś jakiś współczynnik??

np. wartość bazowa 128, spalanie 5 L/100 km, chcę podnieść spalanie do 5,2 L/100km ( o 0,2 L w górę) to jaką powinienem wpisać wartość??

z góry wielkie dzięki

Opublikowano

Eeee... A to da się w ogóle podnieść? Nie sądze.

Opublikowano

Panowie mam pytanie o wskazania spalania na FISie

w kanale 30 wartość bazowa wynosi 128,

odpowiednie wartości maksymalne 120 i 136

kroki co1 ohm

Chciałem się dowiedzięć czy ktoś wie, jak te wartości przeliczyć na realne spalanie, czy zna ktoś jakiś współczynnik??

np. wartość bazowa 128, spalanie 5 L/100 km, chcę podnieść spalanie do 5,2 L/100km ( o 0,2 L w górę) to jaką powinienem wpisać wartość??

z góry wielkie dzięki

Wydaje mi się, że kanał 30 to tylko jest od regulacji wskazówki, tak samo jakbyś to zrobił ręcznie. Np. jak ustawisz wartość na 120 to jak zatankujesz do pełna to wskazówka będzie wskazywać jakieś 3\4 baku. a jak w baku będzie 1/4 paliwa to wskazówka będzie leżeć.

Ja próbowałem przestawić wartość na tym kanale, żeby mi rezerwa się paliła trochę wcześniej (zapala się dopiero jak FIS pokazuje, że paliwa zostało na 40 km) ale nic to nie dało :confused4:

Opublikowano

Panowie mam pytanie o wskazania spalania na FISie

w kanale 30 wartość bazowa wynosi 128,

odpowiednie wartości maksymalne 120 i 136

kroki co1 ohm

Chciałem się dowiedzięć czy ktoś wie, jak te wartości przeliczyć na realne spalanie, czy zna ktoś jakiś współczynnik??

np. wartość bazowa 128, spalanie 5 L/100 km, chcę podnieść spalanie do 5,2 L/100km ( o 0,2 L w górę) to jaką powinienem wpisać wartość??

z góry wielkie dzięki

Spalanie korygujemy na kanale 03, domyślna wartość to 100 a można ją zmieniać w zakresie 85 - 125 ze skokiem co 5

gdzieś wyczytałem ze każde zmiana o 5 to mniej więcej 0,4-0,5L/100

Opublikowano

Panowie mam pytanie o wskazania spalania na FISie

w kanale 30 wartość bazowa wynosi 128,

odpowiednie wartości maksymalne 120 i 136

kroki co1 ohm

Chciałem się dowiedzięć czy ktoś wie, jak te wartości przeliczyć na realne spalanie, czy zna ktoś jakiś współczynnik??

np. wartość bazowa 128, spalanie 5 L/100 km, chcę podnieść spalanie do 5,2 L/100km ( o 0,2 L w górę) to jaką powinienem wpisać wartość??

z góry wielkie dzięki

Spalanie korygujemy na kanale 03, domyślna wartość to 100 a można ją zmieniać w zakresie 85 - 125 ze skokiem co 5

gdzieś wyczytałem ze każde zmiana o 5 to mniej więcej 0,4-0,5L/100

dzieki bardzo :)

Opublikowano

No i kutfa nie działa obrotek i nie pokazuje spalania. Podejrzewam że licznik jest kombinowany i uwalony.

Na liczniku na naklejce jest inny numer i vin niż zaprogramowany w liczniku czyli ktoś kombinował z wsadem. Na naklejce jest 4b0 920 981j d15 a w liczniku 4b0 920 933 DX d17 i nie zgadza się vin z tym z naklejki. Ewentualnie była zmieniona obudowa, ale nie wiem za bardzo po co ktoś miałby zmieniać całą.

Opublikowano

No i kutfa nie działa obrotek i nie pokazuje spalania. Podejrzewam że licznik jest kombinowany i uwalony.

Na liczniku na naklejce jest inny numer i vin niż zaprogramowany w liczniku czyli ktoś kombinował z wsadem. Na naklejce jest 4b0 920 981j d15 a w liczniku 4b0 920 933 DX d17 i nie zgadza się vin z tym z naklejki. Ewentualnie była zmieniona obudowa, ale nie wiem za bardzo po co ktoś miałby zmieniać całą.

To może wgraj nowy wsad, obudowę może ktoś zmienił żeby ringi były

Opublikowano

Licznik od kolegi vauxhall95 i twierdzi że zmieniał obudowę - stąd pewnie rozbieżność w numerach.

Teraz inne pytanie - w poliftach a4 spalanie i obroty idą po canie tak jak w a6 czy analogowo na odpowiednie piny ? Jaka adaptacja jest domyślna w poliftowym liczniku od a4 na kanale 60 ?

Bo może rzeczywiście w tym liczniku nie da się uruchomić analogowego obrotka a tylko po can ?

Ale z tego co wiem na poliftach z ringami od a6 na tym forum kilka osób jeździ, zarówno autami przedliftowymi bez can jak i poliftami i wszystkim obrotek działa :/.

Opublikowano

tak jak napisalem na pw obudowe i szybke zmienialem w tym liczniku do swojego.licznik byl juz wymieniany stad na koncu symbolu,,X''A wsad napewno nei byl przegrywany,kolega osobiscie z poliftowej a6 wyjmowal i wszystko chodzilo

Opublikowano

Witam pierwszy etap przeróbki za mną teraz mam pytanie chodzi o rds na fis Radio Symphony wiem jakie piny podłączyć i gdzie tylko że w kostce są wyprowadzone kabelki i gdzies tam idą " napewno nie do licznika " gdzie one mogą iść i czy jak dołożę 3 szt nic się nie stanie ??

Opublikowano

Puść bezpośrednio z radia do licznika pod odpowiednie piny, kodowanie i powinno banglać.

z tego co wiem na poliftach z ringami od a6 na tym forum kilka osób jeździ

Potwierdzam, jestem jedną z tych osób. Licznik mam nawet od vaux-a.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...