wiktorsam Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 Rozebrałem dziada i niestety ani obrotomierz ani sygnał spalania nie są podłączone w tym liczniku :/ Jest to licznik wyprodukowany pod koniec 2004 roku więc pewnie wywalili zbędne dla nich elementy bo w a6 i tak po canie idą te informacje :/.
kaju Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 Mój jest chyba z 2003roku licznik, nie pamiętam, wszytko działa prawidłowo.
Adr3k Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 doszedł jeszcze 1 problemik na początku przestał zamykać sie z pilota 1 klucz teraz drugi co może byc ?? nie reaguje wogóle na piloty
kaju Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 No klucze musisz pod ten licznik dopisać.
Adr3k Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 jezeli chodzi ci o immo to jest ok "dopisane klucze szt 2" da się odpalić nie ma problemu ale piloty oby dwa nie działają
Szymon51 Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 koledzy dzisiaj wymieniłem misę i już mam czujnik oleju, czy ktoś wie jak dokładnie podłączyć ten czujnik? który kabel do licznika i gdzie resztę kabli podpiąć?
bin85 Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 koledzy dzisiaj wymieniłem misę i już mam czujnik oleju, czy ktoś wie jak dokładnie podłączyć ten czujnik? który kabel do licznika i gdzie resztę kabli podpiąć? pin 1 +12V pin 2 - masa pin 3 - wyjście na licznik na pin15 zielone gniazdo
Adr3k Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 No to ja mam więcej problemów kluczyki "piloty" nie działają nie mam prędkości na klimatronicu więc z tempomatu nici
lapek85 Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Panowie, mam klopot z imo. Licznik wywala dwa bledy odnonie komunikacji z kompem silnika (zapomniałem numery błędów) Chodzi o to, że jak wsadze głowny kluczyk przekarce stacyjke kontrolka imo zapala sie na chwile i gasnie, tak jak powinna, odpalam silnik i jest ok. Ale przypadkowo wsadzilem do stacyjki kluczyk "matke" plastikowy bez imo i tez odpalilem auto, tylko ze kontrolka od imo caly czas mruga. Mozecie cos podpowiedziec, gdzie popełniono blad, przy adaptacji kluczy, czy cos z imo z pinem licznika nie tak??
pawullonn Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Panowie naszło mnie na podłączenie mojego radyjka symphony z moim fisem, wszystko polift. Możecie powiedzieć jak to zrobić??
Adr3k Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 3 kabelki z radia enable ,clock i data i do fisa poszukaj rozpiskę szarej wtyczki i gotowe connector for multifunction display, 32-pin, grey 1 -Switch menu guide (menu) 2 -Switch menu guide (out A) 3 -Switch menu guide (out 4 -Switch menu guide (Enter) 5 -CAN high speed Display (high +) 6 -CAN high speed Display (low -) 7 -CAN high speed Display (screen) 8 -Door contact, passenger side 9 -Door contact, rear right 10 -Door contact, rear left 11 -Enable 12 -Clock 13 -Data 14 -Brake light 15 -Washer fluid level 16 -Tail lights/dipped beams 17 -On-board computer, left 18 -On-board computer, right 19 -On-board computer reset 20 -not used 21 -not used 22 -not used 23 -Key branch 1 Navigation system 24 -Key branch 2 Navigation system 25 -Key branch Telematics 26 -not used 27 -not used 28 -not used 29 -not used 30 -not used 31 -not used 32 -not used a na radiu masz naklejke gdzie enable clock i data pozdrawiam
MaxsteRR Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Ja dzisiaj zmajstrowałem emulator czujnika oleju, po południu sprawdzę czy działa. Tutaj foto zmontowanego układu: Koszt wszystkich elementów około 5-10 zł Nie zrobiłbyś takiego pod zamówienie?
wiktorsam Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 Być może będę mógł Ci sprzedać swój bo kupiłem czujnik w miskę i będę z nim kombinował
MaxsteRR Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 Być może będę mógł Ci sprzedać swój bo kupiłem czujnik w miskę i będę z nim kombinował To ja jestem chętny na 100%
tom2009 Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Witam Panowie mam pytanko. Posiadam licznik z 1/2 fis z zegarkiem cyfrowym - auto 99 po 2 lifcie. Chciałbym zamienić na pełny fis. Czy takie coś podejdzie: http://allegro.pl/a4-lift-99-01-licznik-zegar-duzy-fis-i1919883681.html Czy tarcze da się przełożyć do tego angola beznyna z mojego licznika ? Cena chyba dobra ? Tom
kaju Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Cena dobra, ale nie masz gwarancji, że FIS żyje, bo nie masz zdjęcia poglądowego. Tarcze da się przełożyć, ale musisz wgrać wsad z diesla, bo będzie przekłamanie na obrotach, ale to wszystko jest tutaj w temacie już opisane... Poczytaj kolego, poszukaj
wiktorsam Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Witam ponownie Dzisiaj doszedł do mnie nowy licznik po tym jak poddałem się z tym z a6. Wyrwałem polita tdi angola od a4 za 70 zeta na allegro. Ma uszkodzonych kilka linii, ale będę przekładał wyświetlacz od tego z a6 . Kupiłem też za 130 zeta rolkę taśmy elektroprzewodzącej w osi Z firmy 3m która służy do naprawy wyświetlaczy fis - przetestuję ją na tym wyświetlaczu od tego licznika , jak wszystko pójdzie dobrze może jakiś drobny biznes dla kolegów z forum otworzę co by się rolka zwróciła . Mam tez pomysł na czujnik oleju - czujnik kupiłem ori za 40 zł, jednak nie mam w misce miejsca na niego. Postanowiłem więc rozebrać czujnik i zamiast czujnika temperatury który w nim się znajduje podpiąć zwykły czujnik 1 pinowy z podstawy filtra oleju. Jeszcze nie sprawdzałem oporności obu czujników ale podejrzewam że będą takie same. będę rzeźbił wszystko dzisiaj i jutro i poinformuję o postępach
vauxhall95 Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 z tym czujnikiem temp to daj znac bo chetnie bym tez zrobil to.
wiktorsam Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Ok więc w końcu coś ruszyło Dzisiaj po pracy zająłem się: Przekładką wyświetlacza FIS z licznika od a6 Podmianą tarczy na te od a6 Podmianą wsadu na EU - zrobiłem to vag k can commanderem 1.4 chińskim, poszło bez problemu. Zmianą obudowy na ori ringi od a6. Efekt: Jak widać operacja się udała pacjent przeżył Teraz zostało trochę rzeźby jeszcze :/ Jak widać pali się rezerwa a to dlatego że mam wsadzony pływak od a6 pod poprzedni licznik - jutro wymienię bo mam na stanie od a4 Druga sprawa jak włączam lampy to mocno przygasa mi panel klimy - coś mi się w tym wątku obiło - od czego to może być ? Co muszę poprawić ? Dodam że nie podświetlają się przyciski panelu, nie reaguje na pokrętło w liczniku. Coś kojarzę że to chodziło o te piny 58 i 58s ? Jutro zacznę też rzeźbić z temperaturą oleju. Pozdrawiam ps foto słabe bo z komórki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się