MaxsteRR Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Pany, jak FIS nie reaguje na przyciski góra/dół, to źle się już z licznikiem dzieje, prawda? Manetka 100% ok.
landryn86 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Pany, jak FIS nie reaguje na przyciski góra/dół, to źle się już z licznikiem dzieje, prawda? Manetka 100% ok. chyba sam sobie odpowiedziałeś... a sprawdzałeś czy wszystko jest dobrze podłączone? Ja u siebie nie mam manetki fis, tylko podłączyłem przełącznik (taki od elektrycznych szyb z forda) i śmiga. Sterowanie oczywiście masą. A próbowałeś kabelek z licznika od sterowania góra/dół bezpośrednio przytykać do masy?[br]Dopisany: 27 Styczeń 2012, 19:21_________________________________________________ jeszcze pytanko czy taka manetka do mnie podejdzie?? ona ma ten "suwak" do sterowania chyba czasu wycieraczek http://www.aukcjoner.pl/gallery/006278815-.html#I1 a sa manetki bez tego suwaka ze sterowaniem fis ale tamte jest ciezko dostac.. z tego co wiem to nie podejdzie bo to do polifta
roae Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Pany a czy ogarnął ktoś tę opcję o spalonych żarówkach, co trza mieć żeby z fisem wszystko zgrać
MaxsteRR Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Pany a czy ogarnął ktoś tę opcję o spalonych żarówkach, co trza mieć żeby z fisem wszystko zgrać Ogarniał i to nie jeden Ja ogarnąłem u siebie. Potrzebujesz przekaźnik i kilka godzin na podłączenie Przekaźnik mam, godzin Ci niestety nie sprzedam
roae Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Ogarniał i to nie jeden Ja ogarnąłem u siebie. Potrzebujesz przekaźnik i kilka godzin na podłączenie Przekaźnik mam, godzin Ci niestety nie sprzedam zdradzisz coś więcej
MaxsteRR Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Ogarniał i to nie jeden Ja ogarnąłem u siebie. Potrzebujesz przekaźnik i kilka godzin na podłączenie Przekaźnik mam, godzin Ci niestety nie sprzedam zdradzisz coś więcej Pod tym linkiem http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=209952.msg2808358#msg2808358 i trochę niżej znajdziesz dalszą część info
HaVoK Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Panowie, szybkie pytanie. Z tego co widzę bardzo szybko ściąga się u nas immo, a z tego co wiem to może być przeszkoda przy montażu licznika z FISem. Jeżeli ogarnę/zdejmę immo to pozostaje tylko podłączyć wszystkie kabelki i będzie banglać? Ew. może ktoś ma inny sposób na ogarnięcie immo bez zdejmowania go.
MaxsteRR Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Immo to tylko problem... padły mi zegary i lipa... dlatego chcę go wyłączyć, ale nie wiem jak Złodziej i tak pojedzie autem z immo czy bez
HaVoK Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Podjadę na wolnej chwili do elektryka znajomego i zapytam go czy wie jak immo ogarnąć. Bo z montażem samych zegarów to będę musiał sobie sam dać radę, tylko nie wiem jak jeszcze
danielom Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 kabel vag k+can commander i immo sie zalatwi, poczytajcie troche
krzysaudi Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Jak masz immobox to tego can komanderka możesz sobie na głowę wsadzić Tylko zagrzebanie w sterowniku silnika . W 1.9 tdi oraz 2.5 tdi jest to proste pod warunkiem posiadania programatora 24cxx . Ale to już na pw.
napior1516 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Panowie znacie kogoś kto by mógł wziąć moją niunie w Warszawie i wymienić pół-fisa na pełnego?
SowaBezOka Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam ponownie Zakupilem licznik z polifta. Zauwazylem ze sa inne wtyczki, poradzcie co teraz. Dokupic wtyczki od polifta i polaczyc je z moimi kotkami?? Czy jest jakas inna opcja? P.s> Wtyczke fis juz mam.
landryn86 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam ponownie Zakupilem licznik z polifta. Zauwazylem ze sa inne wtyczki, poradzcie co teraz. Dokupic wtyczki od polifta i polaczyc je z moimi kotkami?? Czy jest jakas inna opcja? P.s> Wtyczke fis juz mam. niektórzy zamiast wtyczek używają kabla ATA (od dysku z komputera) i łączą odpowiednie kable ze starymi wtyczkami. Ja osobiście radziłbym dokupić właściwe wtyczki (może gdzieś na szrocie nawet znajdziesz) i poprzekładać piny. Rozpiskę znajdziesz na początku tego wątku.
SowaBezOka Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Korzystaj z mojego gotowca Moja sytuacja jest taka sama jak powyzej?? z prawej strony sa piny z licznika '95 ? z lewej strony z licznika poliftowego ??
MaxsteRR Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Korzystaj z mojego gotowca Moja sytuacja jest taka sama jak powyzej?? z prawej strony sa piny z licznika '95 ? z lewej strony z licznika poliftowego ?? Ty musisz zmienić rozpiskę z lewej na tą przed 97r. http://www.a4-klub.pl/smf/b5_18_adr_rezanie_fis-t5530.0.html;msg74022#msg74022[br]Dopisany: 01 Luty 2012, 14:11_________________________________________________Tylko wtedy nie sugeruj się tak do końca kolorami Zrób sobie coś takiego na nowo z prawidłową rozpiską
SowaBezOka Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 No dobra, ale u mnie jest Niebieska i zolta wtyczka aktualnie (nie ma na przyklad czarnej jak u szoguna) W nowym liczniku mam wtyczke niebieska, zielona i po srodku fis (czerwona), licznik po 1999. (nie wiem ktora rozpiske zastosowac, czy ta po '98 czy po 2000) jak dokladnie sprawdzic licznik z ktorego roku jest? Wiec teraz wedlug rozpiski szoguna: Moja niebieska wtyczka bedzie podlaczana pod zielona? Zolta wtyczka podlaczana pod niebieska? Dorobic kabelki do wtyczki fis. Dobrze prawię?
lapek85 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Panowie czy trzeba dbać jakoś szczególnie o wyświetlacz FISa przy tak niskich temperaturach?? U mnie dziś rano było -22
MaxsteRR Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 No dobra, ale u mnie jest Niebieska i zolta wtyczka aktualnie (nie ma na przyklad czarnej jak u szoguna) W nowym liczniku mam wtyczke niebieska, zielona i po srodku fis (czerwona), licznik po 1999. (nie wiem ktora rozpiske zastosowac, czy ta po '98 czy po 2000) jak dokladnie sprawdzic licznik z ktorego roku jest? Wiec teraz wedlug rozpiski szoguna: Moja niebieska wtyczka bedzie podlaczana pod zielona? Zolta wtyczka podlaczana pod niebieska? Dorobic kabelki do wtyczki fis. Dobrze prawię? Ty potrzebujesz rozpiskę 98
SowaBezOka Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Reasumujac, podpinam kostki z licznika sprzed 1997 do licznika po 1998 Oto dokladna rozpiska: Licznik przed 1997 r. connector, blue, 26-pin 1 -not used 2 -Buzzer actuation 3 -Terminal 15 4 -Terminal 15 5 -not used 6 -Terminal 61 7 -Handbrake/brake malfunction 8 -ABS direct 9 -Airbag direct 10 -CAT 11 -ABS inverted 12 -Airbag inverted 13 -Right parking light 14 -Ignition lock, S-Contact 15 -Buzzer actuation 16 -not used 17 -not used 18 -Oil pressure 1.8 bar 19 -Terminal 58d 20 -Coolant level 21 -Right turn signal 22 -Main beam 23 -Speedometer input 24 -Brake fluid 25 -Brake pad 26 -Left parking light connector, yellow, 26-pin 1 -Terminal 58 2 -Terminal 58 3 -Engine-speed signal 4 -A/C compressor 5 -Time - output 6 -Vehicle speed signal 1 7 -Vehicle speed signal 2 8 -Door contact, driver's side 9 -Terminal 30 10 -Terminal 30 11 -not used 12 -Tank warning 13 -Left turn signal 14 -not used 15 -not used 16 -Belt buckle switch 17 -not used 18 -Terminal 31 19 -Terminal 31 20 -Diagnosis wiring 21 -not used 22 -not used 23 -Glow plug indicator lamp 24 -Immobiliser 25 -Fuel gauge sender 26 -Coolant temperature sender connector, black, 20-pin 1 -Consumption signal 2 -not used 3 -not used 4 -not used 5 -Ambient temperature 6 -Gear indicator 7 -not used 8 -not used 9 -Coolant level 10 -Hydraulic system pressure 11 -On-board computer - Reset 12 -Radio/telephone - Clock 13 -Radio/telephone - Data 14 -On-board computer, left 15 -Radio/telephone - Enable 16 -Tail lights/dipped beams 17 -Glow plug relay 18 -On-board computer, right 19 -Brake light 20 -not used connector, black, 4-pin 1 -Oil temperature sender 2 -not used 3 -not used 4 -not used Licznik po 1998 r. connector for basic functions, 32-pin, blue 1 -Terminal 15 2 -Right turn signal 3 -Speedometer output 1 4 -not used 5 -Fuel gauge sender 6 -Airbag 7 -Terminal 31 (sensor earth) 8 -Coolant temperature 9 -Terminal 31 (load earth) 10 -Oil pressure switch 11 -Engine-speed signal 12 -Terminal 61 13 -Glow plug indicator or CAT 14 -Self-levelling suspension 15 -Terminal 58d 16 -Trailer turn signal/fault in engine electrical system 17 -Main beam 18 -Left turn signal 19 -ABS 20 -Terminal 58s 21 -Door contact, driver's side 22 -Low coolant level 23 -Terminal 30 24 -Terminal 31 (load earth) 25 -K wire 26 -Right parking light 27 -Left parking light 28 -Speedometer input 29 -Brake fluid level/pressure 30 -S-contact 31 -Belt buckle 32 -ESP connector for additional functions, 32-pin, green 1 -not used 2 -Transponder 1 3 -not used 4 -Immobiliser 5 -W wire 6 -Boot lid/tailgate (Lowline version only) 7 -Brake pads (Highline version only) 8 -Input for outside buzzer actuation (currently vacant) 9 -Input for outside gong/chime actuation (currently vacant) 10 -Fuel tank warning output signal for engine control unit (6 cyl. TDI and USA vehicles only) 11 -Service life output 12 -Air conditioner shutoff 13 -Parking brake 14 -Electronic throttle 15 -Side marker light 16 -not used 17 -Transponder 2 18 -not used 19 -not used 20 -not used 21 -Oil temperature 22 -not used 23 -not used 24 -not used 25 -not used 26 -not used 27 -not used 28 -not used 29 -Terminal 58d (outside dimmer potentiometer) 30 -Speedometer output 2 31 -not used 32 -not used connector for multi-function display 20-pin, red 1 -Consumption signal 2 -not used 3 -not used 4 -not used 5 -Ambient temperature 6 -Selector lever display 7 -not used 8 -not used 9 -Washer fluid 10 -Hydraulic system pressure 11 -On-board computer reset 12 -Clock signal for radio frequency display 13 -Data signal for radio frequency display 14 -On-board computer, left 15 -Enable signal for radio frequency display 16 -Tail lights/dipped beams (bulb monitor) 17 -Glow plug relay (diesel models only; low-voltage monitor in dash panel insert is disabled when glow plugs are operated) 18 -On-board computer, right 19 -Brake light 20 -not used I tak naprzyklad: Wtyczka niebieska pin 21 - (Right turn signal) podlaczam do Niebieskiej wtyczki pod pin 2 - (Right turn signal) Wtyczka żółta pin 26 - (Coolant temperature sender) podlaczam do Niebieskiej wtyczki pod pin 8 - (Coolant temperature) i tak dalej... ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się