Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prze akcja była z tym licznikiem, jest w ogóle na allegro taki sam za 320 zł i koleś tam dołącza stacyjkę, immo i coś jeszcze. Jak do niego zadzwoniłem to myślałem że gadam z jaskiniowcem, w dodatku fis jest wypalony --> http://allegro.pl/komputer-stacyjka-licznik-audi-a4-1-9-tdi-110km-i2099064539.html

A ten licznik kupiłem przed 5.00 rano bo mnie kot obudził miauczeniem :decayed: Bałem się trochę bo dał w opisie że licznik jest z 98r. i bez żadnej gwarancji i temu podobnych. Za 170zł z przesyłką dorwałem, ale przyznam szczerze że rok się za nim rozglądałem i miałem dużego farta.

Licznik jest do przedliftowej a4 która jest oprócz a6 w stajni :)

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

kurna ile dales za ten licznik? bo takie wlasnie sa cholernie w cenie.... i ciezko je dostac.... i chyba zarowki od podswietlenia padly

ja taki sam z fisem jak nówka wyrwałem za 50zl :decayed:[br]Dopisany: 10 Luty 2012, 20:52_________________________________________________

Licznik jest do przedliftowej a4 która jest oprócz a6 w stajni :)

aa to wszystko jasne :decayed:

Opublikowano

fart.... a jest z przed 97 jezeli chodzi o a4..... ja swojego tez z dobry rok szukalem.... i troche wiecej dalem ale znalesc disla/eu/przed 97/z niewypalonym fisem :gwizdanie:

Opublikowano

hehe muszę więc zafundować niewyżytą kotkę dla mojego kocura, który budzi mnie codziennie przed 5.00 :decayed: choć raz coś dobrego z tego wyszło :)

Opublikowano

Witam.

Mam licznik z pełnym fisem w audi a4 lift 99-01 tylko mam powypalane kilka linijek i chcę go zmienić.

Chciałem zapytać czy jak kupie taki licznik z pełnym fisem VDO od auta z silnikiem 2.5 TDI, to czy będzie mi działało wszystko jak podepnę do mojego 1.9 TDI? Czy są jakieś róznice, bo słyszałem, że trzeba zmieniać ilość cylindrów z 6 na 4 aby działał obrotomierz. Dzięki za informacje, pozdrawiam.

Opublikowano

dzialac bedzie tak czy inaczej ale bedzie przeklamywal. wystarczy zmienic kodowanie a to kazdy z vagiem Ci zrobi.

Opublikowano

Prosze o pomoc kogos ogarniajacego temat :)

Przy wlaczaniu swiatel, czy to mijania czy dlugie wskazowka paliwa spada do -0.

Filmik do wgladu:

W trzeciej sekundzie wlaczam swiatla poprostu swiatla

W szostej sekundzie wylaczam swiatla.

Nowe spostrzezenia:

Sytuacja nie zawsze wystepuje :o

Jesli juz wystepuje to wskazowka opada rowniez gdy wciskam hamulec.

Opublikowano

Witam.

Mam licznik z pełnym fisem w audi a4 lift 99-01 tylko mam powypalane kilka linijek i chcę go zmienić.

Chciałem zapytać czy jak kupie taki licznik z pełnym fisem VDO od auta z silnikiem 2.5 TDI, to czy będzie mi działało wszystko jak podepnę do mojego 1.9 TDI? Czy są jakieś róznice, bo słyszałem, że trzeba zmieniać ilość cylindrów z 6 na 4 aby działał obrotomierz. Dzięki za informacje, pozdrawiam.

W kodowaniu licznika zmieniasz czwartą cyfrę. W 2,5 wygląda to: XXX6X, a w 1,9 musi wyglądać to: XXX4X. Wtedy obroty będą wskazywane prawidłowo.

Opublikowano

Prosze o pomoc kogos ogarniajacego temat :)

Przy wlaczaniu swiatel, czy to mijania czy dlugie wskazowka paliwa spada do -0.

Filmik do wgladu:

W trzeciej sekundzie wlaczam swiatla poprostu swiatla

W szostej sekundzie wylaczam swiatla.

Nowe spostrzezenia:

Sytuacja nie zawsze wystepuje :o

Jesli juz wystepuje to wskazowka opada rowniez gdy wciskam hamulec.

Licznik jest z Audi C5 (tak jest napisane na tarczach po zdjeciu obudowy licznika). Moze te info cos pomoze?

Opublikowano
i troche wiecej dalem ale znalesc disla/eu/przed 97/

zawsze można zmienić wsad i zrobić z anglika EU i z benzyny diesla i na odwrót :hi:

Opublikowano

Licznik jest z Audi C5

Niekoniecznie, bo na tarczach A4 jest napisane C5... Podaj numer zegarów z naklejki na obudowie. :wink4:

Opublikowano

img8319x.th.jpg

Dopytalem jeszcze sprzedawce ów licznika i mowi ze wyciagniete byl z S4 1.8T

Wiec MaxsteRR masz chyba racje, ale sprawdz jeszcze te numery co podalem by miec 100% pewnosc :)

W google sa liczniki z tym numerem 8d0 919 930 ale z inna litera na koncu ( u mnie jest "S" )... o.O[br]Dopisany: 12 Luty 2012, 12:55_________________________________________________Postęp w lokalizowaniu błędów w połączeniu kabelków jest.

Niestety starych wtyczek (26-pinowych) juz nie posiadam i prosze o pomoc w opisaniu mi kabli. Chodzi mi tylko o to by ktos mi rozpisal kolory kabelkow pod jakie piny sa podlaczone.

Na przyklad

Kostka niebieska (26 pin)

7 - brązowy

9 - brązowo-żółty

24 - brązowy

Jak ktoś ma starą wtyczkę to proszę o rozpisanie kolorów :)

Lub prosilbym o zdjecia kostki 26 pinow (najlepiej obu i zoltej i niebieskiej) z obydwoch stron

Ponizej fotki niebieskiej wtyczki tylko ze 32 pinowej [ja potrzebuje takie same zdjecia kostki 26 pinowej]:

IMG_1342Custom.jpg

IMG_1343Custom.jpg

Opublikowano

S4 to 2.7TT, a nie 1.8T, wiec sprzedajacy ma zerowa wiedze na temat A4-ek :blink:

http://www.google.pl/search?client=opera&rls=pl&q=8d0+919+930&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest - 5 link od góry, tutaj nie ma Twoich zegarow :) Jak masz auto z 95 roku to szukaj zegarow montowanych w latach 94-96 z tej tabeli. Zajrze do etki wieczorem i powiem Ci gdzie wkladali 930S, ale cos mi sie wydaje ze do C5 ?

Opublikowano

Tabela nie chula.

Zegar juz przekodowany, dziala praktycznie wszystko za wyjatkiem:

- wlaczenia dlugich swiatel (ikonka nie pokazuje sie)

- wskazowka paliwa opada gdy wlaczam swiatla lub wciskam hamulec.

Dlatego potrzebuje kolory kabli ze starej wtyczki :)

Opublikowano

Od długich świateł to będzie biały z żółtym paskiem ale tam są dwa takie, więc musisz posprawdzać

Opublikowano

No wlasnie dlatego schemat potrzebuje.

Wczesniej dlugie dzialaly i na fisie wyswietlala sie duza ikona z plynem chlodniczym.

Pin z nowego licznika oznaczony poziom plynu chlodniczego podlaczylem pod pin bialo zolty i na fisie juz nie wyswietla tej informacji ale rowniez przestala dzialac kontrolka dlugich swiatel...

Dlatego potrzebuje opis starej wtyczki by dojsc do ladu, jakby ktos byl tak mily i zrobil fotki albo opisal to wdziecznosc dozgonna z mojej strony go czeka...

Opublikowano

Mam taką prośbę, czy ktoś mógłby wrzucić fotki, jakie ikonki powinny się wyświetlać na fisie po przekręceniu kluczyka i po zmianie na manetce ? Chodzi o fis z licznikiem przedliftowym.

Opublikowano

No wlasnie dlatego schemat potrzebuje.

Wczesniej dlugie dzialaly i na fisie wyswietlala sie duza ikona z plynem chlodniczym.

Pin z nowego licznika oznaczony poziom plynu chlodniczego podlaczylem pod pin bialo zolty i na fisie juz nie wyswietla tej informacji ale rowniez przestala dzialac kontrolka dlugich swiatel...

Dlatego potrzebuje opis starej wtyczki by dojsc do ladu, jakby ktos byl tak mily i zrobil fotki albo opisal to wdziecznosc dozgonna z mojej strony go czeka...

w domu mam spisane jakie miałem kolory w starych wtyczkach, to wieczorem mogę tu wkleić

Opublikowano

ok :)[br]Dopisany: 13 Luty 2012, 14:15_________________________________________________@Tommy Gun - napis "OK" powinien sie wyswietlac

Opublikowano

A czy przed tym ok zapala się kontrolka płynu chłodniczego i kontrolka oleju ?? Bo patrzyłem u kolegi wczoraj w 80-tce w której ma AC, przelatują ikonki a na końcu ok. Czy tutaj będzie tak samo ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...