szogun0 Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Niebiesko biały kolor od zawsze to był sygnał GALA (prędkość) w audi.
roae Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 o kurde no pewnie że tak zwłaszcze że go dziś dokładałem do radia, to który będzie kabel do oleju? Bo we wcześniejszych wątkach mowa jest właśnie o cienkim biało niebieskim-a w ecu tylko jeden taki widziałem
misiek547 Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 a tego sygnału nie ciągniesz prosto z czujnik a temperatury oleju?
Krzysztof4 Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 http://www.elektroda.pl/rtvforum/download.php?id=477601 http://www.elektroda.pl/rtvforum/download.php?id=477602
misiek547 Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 a nie masz opisu jeszcze do licznika po lifcie 3x32pin
Krzysztof4 Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 A z jakiego roku ten licznik? Od 99?? A to nie ten opis po 98?? To nie to samo?
kaju Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 Nie, po 2000 roku jest inna rozpiska pinów.
misiek547 Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 dobra a kto powie jak podpiąć czujnik w misie bo chce zamontować jak powinno być i idą trzy przewody brązowy czerwono-siwy czrno-czerwony
bin85 Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 dobra a kto powie jak podpiąć czujnik w misie bo chce zamontować jak powinno być i idą trzy przewody brązowy czerwono-siwy czrno-czerwony Według schematu pin1 - czarno - czerwony -> zasilanie +12V pin2 - brązowy -> masa pin3 - niebiesko - siwy -> do licznika
Diablo Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 Panowie proszę o pomoc. Mam B5 po 2 lifcie i nie mogę znaleźć odpowiedzi z czym się wiąrze ta zamiana, mam chyba coś takiego Licznik Zegary Audi A4 TDI 99-02 Jaeger 8D0920900M (2693653441) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. tak wynika z tego zo znalazłem w necie a chcę włożyć to LICZNIK ZEGRY AUDI A4 LIFT (2695520701) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. te mają trzy gniazda po 32 pin, oraz to AUDI A4 B5 AVANT PRZEŁACZNIK ZESPOLONY (2636221664) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. czyli dodatkowo marzy mi się tempomat Proszę o podpowiedzi zanim zacznę to rozbierać i się denerwować, że czegoś nie mam albo nie wiem jak to zrobić Kupiłem dziś też kostkę do manetki tempomatu z kawałkiem wiązki na której drugim końcu są kostki: biała, żółta, brązowa i czarna i nie wiem co z nimi zrobić. Chciałbym korzystać z wszystkich funkcji nowych zegarów ale powiedzcie z czym to się wiąże, co będzie działać po wetknięciu zielonej i niebieskiej wtyczki które mam i co ew. zrobić z szarą wtyczką do czego ją podłączyć czy w moim aucie trzeba ciągnąć dodatkowe inatalacje zakładać dodatkowo czujniki żeby to uruchomić ? . ---------- Post dopisany at 22:24 ---------- Poprzedni post napisany at 22:11 ---------- znalazłem coś takiego ale to jest od A6, czy to będzie to samo ? Czy szara kostkę podłączam do manetek który pin do którego w manetce? co z resztą funkcji ? opis pinów licznika Audi A6 C5 z pełnym FIS'em Licznik po 2000 r. connector for basic functions, 32-pin, blue 1 -Terminal 15 2 -Wear of brake pads 3 -Speedometer output 1 4 -not used 5 -Fuel gauge sender 6 -Fuel gauge warning OBD 2 7 -Terminal 31 (sensor earth) 8 -Coolant temperature 9 -Terminal 31 (load earth) 10 -Oil pressure 2 (high) 11 -Engine-speed signal 12 -Air conditioner shutoff 13 -Electronic throttle/ pre-glow control 14 -Self-levelling suspension 15 -Terminal 58d 16 -Trailer turn signal 17 -Main beam 18 -Left turn signal 19 -not used 20 -Terminal 58s 21 -Door contact, driver's side 22 -Low coolant level 23 -Terminal 30 24 -Terminal 31 (load earth) 25 -Consumption signal 26 -Right parking light 27 -Left parking light 28 -Speedometer input 29 -Brake 30 -S-contact 31 -Speedometer output 2 32 -ESP/TCS connector for additional functions, 32-pin, green 1 -Door contact (all doors) 2 -Transponder 1 3 -not used 4 -not used 5 -W wire 6 -Tailgate 7 -Right turn signal 8 -External buzzer 9 -External gong 10 -Airbag 11 -Service life output 12 -Terminal 61 13 -Parking brake 14 -CHECK 15 -Oil level / temperature 16 -not used 17 -Transponder 2 18 -CAN high speed (drive) (high +) 19 -CAN high speed (drive) (low -) 20 -CAN high speed (drive) (screen) 21 -ABS 22 -CAN low speed (Convenience) (high +) 23 -CAN low speed (Convenience) (low -) 24 -CAN low speed (Convenience) (screen) 25 -Bonnet 26 -not used 27 -Belt buckle 28 -K wire 29 -Ambient temperature input 30 -not used 31 -Selection range 32 -not used connector for multifunction display, 32-pin, grey 1 -Switch menu guide (menu) 2 -Switch menu guide (out A) 3 -Switch menu guide (out 4 -Switch menu guide (Enter) 5 -CAN high speed Display (high +) 6 -CAN high speed Display (low -) 7 -CAN high speed Display (screen) 8 -Door contact, passenger side 9 -Door contact, rear right 10 -Door contact, rear left 11 -Enable 12 -Clock 13 -Data 14 -Brake light 15 -Washer fluid level 16 -Tail lights/dipped beams 17 -On-board computer, left 18 -On-board computer, right 19 -On-board computer reset 20 -not used 21 -not used 22 -not used 23 -Key branch 1 Navigation system 24 -Key branch 2 Navigation system 25 -Key branch Telematics 26 -not used 27 -not used 28 -not used 29 -not used 30 -not used 31 -not used 32 -not used
danielom Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 Wkladajac nowy zegar masz wszystkie funkcje dzialajace, jedynie dokladasz szara kostke do manetki zeby sterowac fisem. Co do tempomatu, musisz doprowadzic wiazke do ECU i podlaczyc pod odpowiednie piny, rozpiska na forum.
Diablo Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 Super, dzięki za odpowiedz, a podpowiesz, które piny z szarej kostki muszę podłączyć do którego pinu manetki bo w niej jest 6 pinów. Jeśli to nie problem, proszę też o pomoc w znalezieniu tej rozpiski do tempomatu bo szukałem i znalazłem różne posty ale tam piszą o jakichś systemach podciśnieniowych itd. więc domyślam się, że to starsze modele w których nie ma jeszcze elektronicznego gazu. i czy działać będzie również kontrolka otwarcia drzwi osobno czy tak jak do tej pory bo widzę że podłączenia sa w szarej kostce ---------- Post dopisany at 22:51 ---------- Poprzedni post napisany at 22:37 ---------- Jedynie znalazłem coś takiego ale wolałbym jakiś dokładniejszy opis żeby mi się lewa z pra nie pomyliła 1 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce żółtej (przewód CZARNY) 39 PIN 2 rzad 15 pin od lewej 2 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce żółtej (przewód niebieski) 35 PIN 2 rzad 11 pin od lewej 3 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce czarnej (przewód czerwono-żółty) 36 PIN 2 rzad 12 pin od lewej 4 pin z tempomatu do pinu 9 w kostce żółtej (przewód czarno-żółty) 67 PIN 1 rzad 21 pin od lewej 5 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce brązowej (przewód czerwono siwy) ?? 1 rzad 13 pin od lewej 6 mostek z 4 ---------- Post dopisany at 22:56 ---------- Poprzedni post napisany at 22:51 ---------- ew coś takiego ale z silnikiem 2,5 TDI czy to będzie to samo ? Podlaczenie: Kostka przy manetce / oryginalny kolor przewodu / biała kostka w okolicach komputera / kolor przewodu w białej kostce PIN 1 czerwono-szary czerwono-szary PIN 2 niebieski niebieski PIN 3 czerwono-zolty czerwono-zolty PIN 4 i 6 czarno-bialy czarno-bialy PIN 5 czerwono-bialy bezpiecznik kolo komputera Jesli wrazie czego ktos nie znalazl bialej kostki obok kompa to mozna podlaczyc sie bezposrednio do samego komputera Wtyczka przy manetce komputer (4 wtyczka) PIN 1 pin 2 PIN 2 pin 40 PIN 3 pin 1 PIN 4 i 6 pin 25 PIN 5 bezpiecznik obok kompa Attywacja: Łączymy się ze sterownikiem silnika ENGINE Sprawdzamy czy nie ma błędów Wchodzimy w funkcję nr 11 gdzie wpisujemy login 11463 i zapamiętujemy to wychodząc funkcją nr 6. WAŻNE aby po odłączeniu vaga wyłączyć zapłon!!! Można jechać na jazdę próbną bądź podpiąć jeszcze raz vaga i sprawdzić poprawność działania tempomatu. Sprawdzanie Łączymy się ze sterownikiem silnika ENGINE Sprawdzamy błędy Wchodzimy w bloki i wybieramy blok nr 006 gdzie (chyba) w trzeciej kolumnie sprawdzamy podłączenie tempomatu. Całkowicie wyłączony tempomat na max w prawo AUX kod 000000 Tempomat włączony klawisz przesuwny na pozycji środkowej EIN 000011 Klawisz przesuwny przesuwamy lekko w prawo 000010 Klawisz przesuwany na max w lewo AUFN 001011 Wciśnięty przycisk FIX 000111 Naciskamy pedał hamulca 010011 Naciskamy pedał sprzęgła 100011
misiek547 Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 dobra a kto powie jak podpiąć czujnik w misie bo chce zamontować jak powinno być i idą trzy przewody brązowy czerwono-siwy czrno-czerwony Według schematu pin1 - czarno - czerwony -> zasilanie +12V pin2 - brązowy -> masa pin3 - niebiesko - siwy -> do licznika +12 po stacyjce czy przed
Diablo Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Podłączyłem już manetki, FIS w liczniku działa, ale nie moge odczytać PINu ani z Magnetti Marelli 1/2 (unable to read) ani z VDO FIS (access denied) nie mogę też uruchomić manetki w Adres 16 Steering Wheel bo wcale się nie łączy :/ Proszę o pomoc
kaju Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 A po co Ty chcesz manetke aktywować? Podłączasz kable i działa.
Diablo Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 tak wyczytałem w pod tym linkiem Odblokowanie pełnego FIS - Audi Forum - AudiTIMES.PL ale to jest B7 więc jeśli nie trzeba to dzięki a co z immo, czy ktoś wie jak to zrobić ? Zegary to VDO 8D0920931TX ew. jakiś magik z moich okolic
misiek547 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 wystarczy kabel vag tacho i wszystko sie da ogarnąć
Diablo Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Właśnie to VAG tacho nie chce sczytać pokazuje access denied ale dziś znalazłem magika i dograł mi kluczyki Jeszcze mam dwa problemy: 1. nie pokazuje mi temp. oleju, czy brakuje mi jakiegoś czujnika? 2.chwilowe spalanie dziwnie pokazuje. Po podłączeniu pokazywał 10l/100 jak zacząłem jechać zaczęło się zmieniać ale to chyba nie jest jeszcze to i pokazuje z małym opóźnieniem. Czy to się wykalibruje czy coś jest nie tak ?
kaju Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Zawsze standardowo jak liczniki sąpozbawione prądu i się resetują to standardowe spalanie będzie pokazywało 10/100 to raz. Dwa - zawsze pokazuje z małym opóźnieniem, zatem masz wszyściutko w porządku
Diablo Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 ok, dziękuję a co z temp. oleju ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się