Diablo Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 tempomat na 100% nie ma nic wspólnego, sa tylko trzy wyjścia jeśli zegar przechodzi test w VAGu: zły lub uszkodzny czujnik, uszkodzona wiązka lub wiązka idzie do złego pinu w zegarach. Jutro będę miał oryginalny nowy czujnik Hella 1J0 907 660 B i zobaczymy czy pomoże.
arre Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 d*pa wymienialem licznik z full fis-a na full fisa i po wymianie - caly wsad przerzucilem - TEMP oleju nie dziala wymienialem czujnik w misce na zamiennik dalej nie dziala grzebalem w hex-ach tez nic nie wiem od czego to zalezy chyba ze trzeba gdzies w nowym liczniku wpisac vin? nie mam pojecia a wszystko juz przegrzebalem...
bediks Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 A test zegarów przechodzi normalnie ?
kaju Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 A test zegarów przechodzi normalnie ? Otóż to?
PyRaS Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 arre a kable ok?? wtyczka cała ?? może pin się wypiął ?? elektrycznie jest ok ?? (połączenie)
Szymon51 Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 koledzy jak przyciemnić fis, jestem po wymianie wyświetlacza i teraz świeci mi on dużo jaśniej od pozostałych wyświetlaczy, przebiegu i godziny. Czy macie może jakiś sposób aby to ściemnić? może jakąś folię nakleić czerwoną?
Diablo Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 d*pawymienialem licznik z full fis-a na full fisa i po wymianie - caly wsad przerzucilem - TEMP oleju nie dziala wymienialem czujnik w misce na zamiennik dalej nie dziala grzebalem w hex-ach tez nic nie wiem od czego to zalezy chyba ze trzeba gdzies w nowym liczniku wpisac vin? nie mam pojecia a wszystko juz przegrzebalem... jaki czujnik wsadziłeś ? nr i firmę ? Jeśli w VAGu w grupie 007 poz 2 nie pokazuje nic to znaczy, że to nie jest wina zegarów http://s7.postimage.org/n3wnoyp07/f67091d7442cd5ebmed.jpg
kaju Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 Już napisałem w osobnym temacie zapytanie, ale zapytam też tutaj. Montował ktoś do A4 pływak z A6? Bo ja mam blaty z A6 właśnie i mam pływak z A6 - po cholere mam grzebać w hexach, skoro mogę pływak zmienić. Tylko jest różnica we wtyczce i ilości kabli... Ktoś ogarnia rozpiskę? Chyba, że arre masz gdzieś rozpiskę w hexach który wers odpowiada za wskazania?
r7adek Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 Wciąż śledzę ten wątek bo zastanawia mnie jedna rzecz nikt nie pisze jak rozwiązał temat air bag. Ja nadal nie mam pomysłu jak odwrócić ten sygnał. Auto z roku 1996, licznik z 1999 anglik o nr 8DO 919 030 HX. Poprzedni był VDO a ten chyba też jest VDO bo z tyłu na plastikach jest to oznaczenie.
arre Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 Test zegarow przechodzi normalnie.... po zagrzaniu sie oleju i zgaszeniu silnika wskazowka po ponownym przekreceniu zaplonu podnosi sie - pokazuje aktualna temp po czym opada szybko do pozycji wyjsciowej - to wyklucza wtyczke kable itp CO do czujnika w misce i na ori i na zamienniku jest tak samo... blad zrobilem ze stary licznik sprzedalem zanim doszedlem z tym do ladu :/ teraz nie mam na to pomyslu Kaju mam gdzies ktora linijka za to odpowiada... ale nie moge tego znalezc :/ jak bym mial chwile dluzsza to poszukam jeszcze
piter1114 Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 witam! czy taki licznik podejdzie na na podmiankę do mojego autka? 8D0 919 930 J 160 MPH montowany do 98 2x32pinowa i 1x20pinowa
Krzysiekcalibra Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 Test zegarow przechodzi normalnie.... po zagrzaniu sie oleju i zgaszeniu silnika wskazowka po ponownym przekreceniu zaplonu podnosi sie - pokazuje aktualna temp po czym opada szybko do pozycji wyjsciowej - to wyklucza wtyczke kable itpCO do czujnika w misce i na ori i na zamienniku jest tak samo... blad zrobilem ze stary licznik sprzedalem zanim doszedlem z tym do ladu :/ teraz nie mam na to pomyslu Kaju mam gdzies ktora linijka za to odpowiada... ale nie moge tego znalezc :/ jak bym mial chwile dluzsza to poszukam jeszcze Widzę Arku że dalej cię to męczy i szukasz rozwiązania bardzo dobrze bo mnie też to męczy ale ja już nie mam pomysłu bo skoro na różnych licznikach nie działa na różnych czujnikach też nie działa więc za bardzo nie ma co zmieniać już
arre Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 Krzysiek meczy meczy bo nie lubie jak cos nie dziala zwlaszcza jak wydaje sie proste a nie jest... wg mnie to gdzies programowo cos jest nie tak albo brak zgodnosci ale co i jak to nie wiem...
Krzysiekcalibra Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 problem po prostu polega na tym żeby podtrzymać to napięcie na wskazówce żeby nie znikało po 5 sekundach ale jak to zrobić to nie wiem hehe
bediks Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 Wymieniłeś licznik i czujnik i bez zmiany wiec może czas na nowo wiązkę zrobić bo tego chyba nie próbowaliście , może jednak gdzieś we wiązce siedzi chochlik
arre Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 kolego nie czytasz jaki chochlik we wiazce jak temp pokazuje ale po wylaczeniu zagrzanego silnika i po ponownym przekreceniu stacyjki - pokazuje jakies 3-5 sekund WG Ciebie co kabelek sie rozlacza?
bediks Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 No właśnie czytam I dlatego z tego co piszesz wynika ze problem siedzi w przekazywaniu sygnału podczas rozgrzanego auta Wiec nie jest to wina zaprogramowania tylko reakcji na temperaturę Nic nie tracisz robiąc nowa wiązkę bo i tak nie działa tak jak powinno , a może jednak, jak to nie pomoże to z czystym sumieniem powiesz ze sprawdziłeś wszystko
xxxSzYbAxxx Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 chłopaki a mial ktos problem z tym że obrotomierz nie działa?? mam autko z przedliftu, wsadziłem licznik po lifcie 2 zegarki cyfrowe fisik i obr nie żyje, stoi na dębowo.. dobrze myślę że to wina zegarów, bo może być coś sterowane po CAN`ie a u mnie nie ma i lipa??
kaju Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 chłopaki a mial ktos problem z tym że obrotomierz nie działa?? mam autko z przedliftu, wsadziłem licznik po lifcie 2 zegarki cyfrowe fisik i obr nie żyje, stoi na dębowo.. dobrze myślę że to wina zegarów, bo może być coś sterowane po CAN`ie a u mnie nie ma i lipa?? Obroty nie idą po CANie. W B5 po CANie idzie jedynie w polifcie i obsługuje info FIS (szara wtyczka pin 5 i 6), kontrola trakcji/ABS (zielona wtyczka pin 18 i 19) oraz moduł komfortu (zielona wtyczka pin 22 i 23 ale tylko w przypadku aut z automatyczną skrzynią).
misiek547 Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Musisz zmienic adaptacje w kanale 60 masz pewnie 1025 zmien na 1024 i obrotka ozyje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się