bronson Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 fotki niestety z fona więc może jakość średnia... klapę załatwiłem... jest odwrotnie sterowana.... jak zamknięta to obwód otwarty jak otwarta to zamknięty... nie wiem czemu uparcie ją do masy dawałem... i chyba mam czerwoną diodę w podświetleniu fisa na górze uwaloną bo prawie nie widać infa z radia... chyba że to tak ma być...???? Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - e44889bfcc649.jpg Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - bc401b500a0dd.jpg Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - bcebd67a2a094.jpg Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - d3f3e387d9ee2.jpg
Gość cwiara Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Ok właśnie może adaptacja się spieprzyla , poczekam z kupnem tego plywaka do czasu jak może znajdziesz kanał w którym można to zrobic Narazie to znalazlem. Ale gdzieś było jeszcze ustawianie pełnego zbiornika. Kanał dopasowania 30 - korekta charakterystyki czujnika wskaźnika poziomu paliwa[TABLE=class: cc abstand-liste-erster einzug-standard hinweis-rumpf] Wartość „128“ oznacza fabrycznie ustawioną średnią charakterystykę opornościową czujnika wskaźnika poziomu paliwa. [/TABLE] [TABLE=class: cc abstand-liste einzug-standard hinweis-rumpf] [TD=class: einzug-liste] [/TD] Charakterystykę opornościową czujnika wskaźnika poziomu paliwa można zmienić w zakresie 120 … 136 Ω. [/TABLE]
kaju Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Ok właśnie może adaptacja się spieprzyla , poczekam z kupnem tego plywaka do czasu jak może znajdziesz kanał w którym można to zrobic Narazie to znalazlem. Ale gdzieś było jeszcze ustawianie pełnego zbiornika. Kanał dopasowania 30 - korekta charakterystyki czujnika wskaźnika poziomu paliwa[TABLE=class: cc abstand-liste-erster einzug-standard hinweis-rumpf] Wartość „128“ oznacza fabrycznie ustawioną średnią charakterystykę opornościową czujnika wskaźnika poziomu paliwa. [/TABLE] [TABLE=class: cc abstand-liste einzug-standard hinweis-rumpf] [TD=class: einzug-liste][/TD] Charakterystykę opornościową czujnika wskaźnika poziomu paliwa można zmienić w zakresie 120 … 136 Ω. [/TABLE] Kiedyś to pisałem tutaj w temacie, ale faktycznie jest burdel nie z tej ziemi
bediks Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Ale zastanawia mnie dlaczego wskazowka wskaźnika nie reaguje wogole w zakresie od pełnego zbiornika do 3/4. Przed awaria procka jak zalalem do pelna to od razu wskazowka schodziła w lewo w raz z upływem paliwa a tu tkwi w miejscu przez ten zakres a później momentalnie idzie sobie powolutku na to 3/4 a później juz jednostajnie schodzi
Gość cwiara Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Dla pewności sprawdź adaptacje lub ustaw na nowo na 128. Poźniej będziemy dalej myśleć.
bediks Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Ale to dopiero w sobotę bo jutro cały dzień w robocie Gdybym nie majstrował przy plywaku to chociaż byl bym pewny ze to wina licznika, mimo nowego procka, sprawdzę ta adaptacje , włożę nowy pływak( może na poniedziałek będzie ) i zobaczę co będzie Znów lamerskie pytanie Na vagu wchodzę w licznik , Adaptation , wchodzę w kanał 30 i co dalej klik po kliku dokładnie mi napisz żebym czegoś nie zjepal i co zapamiętywał w których okienkach co jest
kaju Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Karteczka i długopis wskazane, jak chcesz coś zmieniać fakt, jest możliwość powrotu do poprzednich danych, ale to wyższa jazda. Wyświetli Ci starą wartość i nową wartość, wpisujesz do okienka nową wartość i dajesz zapisz. Ot cała filozofia nie nie zjebiesz, to nie wgrywanie wsadu
Gość cwiara Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 na kanale 30 dajesz odczyt.Zobaczysz jaka wartość była. Jako nową wartość dajesz 128, test i save.
Pucek Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Dobra Pany, chyba miarka się przebrała i wywalę też pełny fis z auta bo wqurwia mnie już ten zakichany sensor, co 100km zaświeca się to gówno z informacją o niskim stanie oleju No ile można otwierać i zamykać maskę... Dalej nikt tego nie ogarnął ?
misiek547 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 A masz zamontowany czujnik w misie?
kuba84 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 na oil sensor receptą jest wymiana miski lub zrobienie emulatora ... innej opcji nie ma, chociaż mam od Maxa licznik w którym, rzekomo można zgasić sensor. Nie mam czasu na próby więc też szukam miski.
Pucek Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 A masz zamontowany czujnik w misie? No oczywiście, w polifcie to standard, jeżeli czujnik był by uwalony to przecież non stop by wywalało błąd co na starym 1/2fis nigdy nie miało miejsca, muszę włożyć od kogoś na próbę inny sprawny licznik z działającym wskaźnikiem temperatury oleju
bronson Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 kuźwa.. fotki w necie ludków różnych oglądałem i podświetlenie też części z radiem powinno być wyraźne tak jak na dolnej części FISa... no musisz miec diody uwalone innej opcji nie ma, albo przy lutowaniu cos popieprzyles... musze wyciągnąć i sprawdzić... tak się zastanawiam jaki jest objaw jak zapięte są tylko kable DATA i CLOCK a ENABLE nie... jak to będzie się zachowywać... może tu jest problem.. a może jednak diody... A pytałeś kiedyś o wyświetlanie Tagów MP3... takie coś znalazłem.. projekt stary ale może by zadziałał oczywiście tylko po starej komunikacji nie po CANie Displaying text in the dashboard's FIS
xxxSzYbAxxx Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 chłopaki, a wymieniał ktoś miskę w afnie na taką z czujnikiem?? bo mam ta starą czarną miskę, era kamienia łupanego i tak oglądam te miski na allegro i nie wiem niby afny a każda inny kształt... o co tu chodzi... by nie kupić miski która nie będzie pasowała...
bin85 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 kuźwa.. fotki w necie ludków różnych oglądałem i podświetlenie też części z radiem powinno być wyraźne tak jak na dolnej części FISa... no musisz miec diody uwalone innej opcji nie ma, albo przy lutowaniu cos popieprzyles... musze wyciągnąć i sprawdzić... tak się zastanawiam jaki jest objaw jak zapięte są tylko kable DATA i CLOCK a ENABLE nie... jak to będzie się zachowywać... może tu jest problem.. a może jednak diody... A pytałeś kiedyś o wyświetlanie Tagów MP3... takie coś znalazłem.. projekt stary ale może by zadziałał oczywiście tylko po starej komunikacji nie po CANie Displaying text in the dashboard's FIS Raczej coś z diodami w sumie jest ich 8 jak dobrze pamiętam, 2 rzędy po 4 i jeżeli któraś nie świeci to gaśnie cały rząd, albo uwaliło ich zasilanie.
bronson Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 chłopaki, a wymieniał ktoś miskę w afnie na taką z czujnikiem?? bo mam ta starą czarną miskę, era kamienia łupanego i tak oglądam te miski na allegro i nie wiem niby afny a każda inny kształt... o co tu chodzi... by nie kupić miski która nie będzie pasowała... Misa musi być z brzuchem... i dodatkowo zauważyłem że nad korkiem spustowym wszystkie dostępne na allegro i nie tylko mają otwór tak jakby do odmy... a przeca u nas odma wchodzi w blok silnika
kaju Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 kuźwa.. fotki w necie ludków różnych oglądałem i podświetlenie też części z radiem powinno być wyraźne tak jak na dolnej części FISa... no musisz miec diody uwalone innej opcji nie ma, albo przy lutowaniu cos popieprzyles... musze wyciągnąć i sprawdzić... tak się zastanawiam jaki jest objaw jak zapięte są tylko kable DATA i CLOCK a ENABLE nie... jak to będzie się zachowywać... może tu jest problem.. a może jednak diody... A pytałeś kiedyś o wyświetlanie Tagów MP3... takie coś znalazłem.. projekt stary ale może by zadziałał oczywiście tylko po starej komunikacji nie po CANie Displaying text in the dashboard's FIS Tylko czemu to po CANie nie gania, zrobiłbym sobie dolną linię na scrollu...
bronson Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Raczej coś z diodami w sumie jest ich 8 jak dobrze pamiętam, 2 rzędy po 4 i jeżeli któraś nie świeci to gaśnie cały rząd, albo uwaliło ich zasilanie. raczej uwaliło zasilanie ale jak se tak teraz myślę to od początku jak pamiętam to jak się wciśnie lewy przycisk i jest tam informacja napisana co się z autem dzieje to jak pierwszy raz odpaliłęm silnik na stole najpierw to też tak blado się wyświetlało... myślałem że to kwestia wyświetlacza... sprawdziłem wszystko co mogło pujść nie tak przy lutowaniu... nie ma opcji... nic trza się za angolem rozglądać kolejnym... ten to niewielka strata... 60zł kosztował.. +koszt wyświetlacza który można przelutować do kolejnego... albo ten puścić do kolejnego właściciela...
vauxhall95 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Maciek zainteresowałem sie troszke w twojej sprawie i niestety mam złe wieści.Jezeli juz został tam wgrany inny wsad nie da rady postawic tego licznika,poprostu zapisuja sie dane w innych komorkach i w konsekwencji fis nie działa i dziwnie pika jakby pod siłe był podlaczony.
xxxSzYbAxxx Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Maciek zainteresowałem sie troszke w twojej sprawie i niestety mam złe wieści.Jezeli juz został tam wgrany inny wsad nie da rady postawic tego licznika,poprostu zapisuja sie dane w innych komorkach i w konsekwencji fis nie działa i dziwnie pika jakby pod siłe był podlaczony. tak wiem, licznik poszedł do cwiary, ma go zreanimować, wymieniając pamięć i może uda mu sie cos z tym durnym canem zrobić, szkoda by było takiego licznika bo stan był dobry i fis świetny...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się