Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Błędów w ABS brak. Kabelkologia sprawdzona kilka razy. Sprawdzałem też na zegarach z Angola i jest to samo. Sprawdzę tą druciarnię raz jeszcze może czegoś nie zauważyłem.

Właśnie wróciłem ze szrotu ze zbiorniczkiem od polifta, zaraz będę wymieniał tylko muszę najpierw kostkę od czujnika wymienić, bo mam inną na aucie.

Zbiornik wymieniony i FIS już mordy nie piłuje. Niestety z ABS'em dalej d*pa. Wyszła jeszcze jedna sprawa, po skasowaniu błędów poduchy, zapaliła się kontrolka. Już mi ręce opadają.

Edytowane przez febipl
  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Czy mój licznik będzie ciężko wymienić na taki z full fis-em? Bardzo mnie korci przeróbka. A jakie mam immo jeśli można się dowiedzieć 2 czy 3?

2937181_20150522333.jpg

2937223_20150522330.jpg

Edytowane przez Kolo91
Opublikowano

Ostatnio robiłem to u znajomego. Tyle, że przekladalismy na poliftowe zegary z białym podświetleniem. W miarę łatwa sprawa jeżeli wie się co robić. Zamiast przekładać piny zrobiłem przejściówki tak, że wystarczyło się podpiąć, zaadaptować immo i wszystko gra. Później zakladasz manetkę i odpowiednio łączysz szarą kostkę.

Temat już jest opisany na forum co i jak.

Opublikowano

Mam na sprzedaż manetkę wycieraczek pod FISa z sedana przedlift. Działa bez problemu, była założona u mnie.

Opublikowano

Mam na sprzedaż manetkę wycieraczek pod FISa z sedana przedlift. Działa bez problemu, była założona u mnie.

Jaka byłaby cena ?

Opublikowano

50zł z wysyłką. Po wpłacie na konto.

Opublikowano

Które piny odpowiadają za podswietlenie tarcz licznika?

Licznik przedlift 96r bez fis, majstruje przy tarczach a zabawa w wyciąganie i ponowne podłączanie w aucie troche mi nie pasi :/

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Post nr 12531 :)

Opublikowano (edytowane)

Jak dobrze patrze to pin 22 - "Headlight high beams" w niebieskim gdzieździe licznika? A gdzie mase podłączyć, bo nigdzie nie ma oznaczenia GND?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

EDIT: Dzięki Banan :)

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

terminal 31

Opublikowano

Czy bawił się ktoś w zmianę/korektę spalania na fisie w np. vcds przy zasilaniu lpg ;) ?

Opublikowano

To chyba niemożliwe, bo komputer lpg nie ma polączenia z komputerem silnika, a to z niego trafia do licznika sygnał spalania. Ale możliwe, że się mylę...

Opublikowano

Czy bawił się ktoś w zmianę/korektę spalania na fisie w np. vcds przy zasilaniu lpg ;) ?

Jestes w stanie ustawic vag-ina z tego co pamietam +20 albo 25% ale raczej 20

czyli 120% jezeli CI sie to zgra ze spalaniem lpg to bedziesz mial ;)

Opublikowano

Pany mam pytanie.

Otóż chciałbym założyć u siebie przedliftowe zegary z FIS-em. Manetka już zakupiona, zegary też niedługo na allegro wyhaczę. Co pozostaje dokupić i zrobić ?

W poliftowe nie mam siły się bawić, a tu może sobie poradzę. Przedliftowe zegary do przedlifta są praktycznie P&P ?

Opublikowano

A mi się wydaje kolego że na dzień dzisiejszy kłamiesz z tą manetką że zakupiona :)

Co do odpowiedzi na Twoje pytanie to zegary same w sobie będą pasować P&P z przedlifta do przedlifta. Jak będziesz kupował zegary to zapytaj sprzedającego czy ma wiązkę kabli (licznik FIS a manetka). Podłączenie kabli to prosta sprawa bo masz raptem chyba jeden kabel do ECU do podpięcia czyli sygnał spalania o chyba dwa kable do zmasowania. Nie wiem czy dobrze pamiętam ale sam to przerabiałem. Temat do ogarnięcia na forum znajdziesz info co i jak bo co rusz ktoś o to pyta i co chwila ktoś odpowiada bo i jak przejrzeć ponad 600 stron :)

Opublikowano (edytowane)

Czy mój licznik będzie ciężko wymienić na taki z full fis-em? Bardzo mnie korci przeróbka. A jakie mam immo jeśli można się dowiedzieć 2 czy 3?

można wymienić taki licznik co masz na FULL FIS... zerknij ja tak miałem tylko że w A6 C5 ten sam licznik 919 860L

robiłem taką przejściówkę i plug&play :-)

Jeśli chodzi o immo to nie ma znaczenia masz albo immo1 albo immo2 - bo potrzebujesz tylko pin z nowego licznika - tylko gdzy będziesz miał immo1 to wymiana w kluczyku transpondera na ID48

99a0b42b4fc9c0b8med.jpg

a148471455030b6fmed.jpg

d65dcc6c6cb3ad15med.jpg

bcdff877fa5b260bmed.jpg

c9682bd8fed79373med.jpg

Wszystko bez rezania... zawsze można wrócić do oryginału :-)

Edytowane przez jacek_max
Opublikowano

Czy mój licznik będzie ciężko wymienić na taki z full fis-em? Bardzo mnie korci przeróbka. A jakie mam immo jeśli można się dowiedzieć 2 czy 3?

można wymienić taki licznik co masz na FULL FIS... zerknij ja tak miałem tylko że w A6 C5 ten sam licznik 919 860L

robiłem taką przejściówkę i plug&play :-)

Jeśli chodzi o immo to nie ma znaczenia masz albo immo1 albo immo2 - bo potrzebujesz tylko pin z nowego licznika - tylko gdzy będziesz miał immo1 to wymiana w kluczyku transpondera na ID48

99a0b42b4fc9c0b8med.jpg

a148471455030b6fmed.jpg

d65dcc6c6cb3ad15med.jpg

bcdff877fa5b260bmed.jpg

c9682bd8fed79373med.jpg

Wszystko bez rezania... zawsze można wrócić do oryginału :-)

Też to robiłem tyle, że pod auto gdzie wcześniej nie było fisa (bez czerwonej wtyczki)

https://www.dropbox.com/sh/vgqbdex5293h8j0/AAAV-GpHRzt41keh3Pp3y-3ya?dl=0

Opublikowano

Jak tylko dorwę zegary to rezam. A jaki teraz masz numer zegarów?

Opublikowano

Też to robiłem tyle, że pod auto gdzie wcześniej nie było fisa (bez czerwonej wtyczki)

Nie wiem czy widzisz ale to jest do licznika już po lifcie z cyfrowym zegarkiem ... 3 wtyczki 32pin :-)

ten o którym mówisz to podpinasz i jedziesz - w tym niestety piny we wtyczkach są inne

Opublikowano

Tą moją tez podpinasz do licznika z cyfrowym zegarkiem i jedziesz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...