bultii Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 To wiem tylko do ktorych pinow w zlaczu podlaczyc mam te z licznika?
Hezen Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 http://obrazki.elektroda.net/58_1241637799.jpg Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Fenrir Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 Mam problem odnośnie zbiorniczka wyrównawczego. Założyłem do przedlifta licznik po II lifcie więc standardowo pali się kontrolka płynu, problem w tym że niedawno zmieniałem zbiorniczek bo stary był pęknięty, teraz mam nowy czyściutki i średnio widzi mi się zmieniać go znów na stary 15 letni. Podobno doraźnie pomaga zwarcie pinów, a orientuje się ktoś czy można wymienić w zbiorniczku sam czujnik na lift żeby to miało ręce i nogi? Zbiorniczek kupiłem taki: http://allegro.pl/show_item.php?item=5173099862 Wygląda i ma korek taki sam jak lift ale wtyczka pasuje do przedlifta i wywala błąd. Zastanawia mnie jeszcze jaki w tym momencie jest najlepszy sposób na pozbycie się problemu mrugającego airbaga. Zależy mi na czymś mało inwazyjnym, najlepiej żeby nie trzeba było rozbierać licznika, ktoś wie?
bultii Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 Panowie czy ten sposób opisany tutaj ; http://chomikuj.pl/wskwsk/Jak+pozby*c4*87+si*c4*99+b*c5*82*c4*99du+Oil+Sensor+i+ruszy*c4*87+wska*c5*banik+oleju+w+liczniku+po+drugim+lifcie+z+zegarkiem+cyfrowym,5050670206.pdfz uruchomieniem wskaznika temperatury oleju jest bezpieczny? Robił to ktoś ? po przecięciu tych lini licznik na pewno będzie działał ?
Chadury89 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) Panowie jak w B5 zrobic kalibracje spalania? Edytowane 9 Marca 2016 przez Chadury89
opti Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Panowie czy ten sposób opisany tutaj ; http://chomikuj.pl/wskwsk/Jak+pozby*c4*87+si*c4*99+b*c5*82*c4*99du+Oil+Sensor+i+ruszy*c4*87+wska*c5*banik+oleju+w+liczniku+po+drugim+lifcie+z+zegarkiem+cyfrowym,5050670206.pdfz uruchomieniem wskaznika temperatury oleju jest bezpieczny? Robił to ktoś ? po przecięciu tych lini licznik na pewno będzie działał ? Potwierdzam, działa w 100% , mam u siebie taki mod oczywiście trzeba dołożyć układzik do regulacji jak na schemacie
oktawiusz5 Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 (edytowane) Witam mam takie pytanie. Zakupiłem licznik a6c5 miałem a4b5 z pełnym fis-em ale on się wypalił zczytałem wiec wsad Commanderem ze starego licznika a4 b5 wgrałem do licznika a6c5 i paliwo pokazuje ok auto odpala tylko chyba uje.em ten licznik bo fis ogólnie pulsuje włącza sie i wyłącza do tego wyświetla się na fis akumulator a po przekręceniu zapłonu w pod liczniku włącza się napis DEF a przy teście zegarów wskazówki idą w prawo wszystkie i wracają na swoje miejsce wiadomo jakie tylko nie od temperatury płynu, zostaje po prawej stronie. Przy próbie wgrania wsadu oryginalnego a6c5 nic nie daje wszystko zostaje od a4. coś ktoś poradzi co z tym zrobić? Edytowane 17 Marca 2016 przez oktawiusz5
marcin_franz Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Witam mam takie pytanie. Zakupiłem licznik a6c5 miałem a4b5 z pełnym fis-em ale on się wypalił zczytałem wiec wsad Commanderem ze starego licznika a4 b5 wgrałem do licznika a6c5 i paliwo pokazuje ok auto odpala tylko chyba uje.em ten licznik bo fis ogólnie pulsuje włącza sie i wyłącza do tego wyświetla się na fis akumulator a po przekręceniu zapłonu w pod liczniku włącza się napis DEF a przy teście zegarów wskazówki idą w prawo wszystkie i wracają na swoje miejsce wiadomo jakie tylko nie od temperatury płynu, zostaje po prawej stronie. Przy próbie wgrania wsadu oryginalnego a6c5 nic nie daje wszystko zostaje od a4. coś ktoś poradzi co z tym zrobić? Uwaliłeś kolego licznik. Niestety nadaje się teraz tylko na części, ewentualnie może jakiś elektronik wymieni Ci kość pamięci, o ile jest to w ogóle możliwe.
Hezen Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Wymiana kości pamięci to potrzebny dawca i elektronik ze stacją lutowniczą (hotair). Koszt tej zabawy to jakieś 100-120zł... czy jest sens się w to bawić? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Fazii Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Nie ma sensu zmieniać pamięci, nic już to nie pomoże
mieto3 Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Nie ma sensu zmieniać pamięci, nic już to nie pomoże faktycznie wymiana pamieci nie pomoze ale zegar jest do postawienia
lukjust Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 siemka. pany mam problem świeci mi się na kompie bremslicht czy jest w kostce jakiś pin czy coś żeby to zgasło ?przekaznik 387 sprawny, zarówki dobre, czujnik dobry.... a błąd świeci .
marcin_franz Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 siemka. pany mam problem świeci mi się na kompie bremslicht czy jest w kostce jakiś pin czy coś żeby to zgasło ? przekaznik 387 sprawny, zarówki dobre, czujnik dobry.... a błąd świeci . Zapodaj pin 14 szarej kostki do masy
lukjust Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Jutro rozbiore i dam znac bo mam chyba zielona i niebieska 32 pinowa kostke. Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
marcin_franz Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Jutro rozbiore i dam znac bo mam chyba zielona i niebieska 32 pinowa kostke. Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka Ewentualnie pin 19 kostki czerwonej jeśli masz licznik przedliftowy.
?ukaj Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Panowie wie ktoś może jaka może być przyczyna świecenia kontrolki od poziomu płynu do sprysków zrobiłem wg. instrukcji z czerwonej kostki pin 9 pod masę i cały czas mimo to świeci
Fazii Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Cos w zegarach może być nie tak. Miałem podobny przypadek tyle, że wywalało spaloną żarówkę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się