Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To wiem tylko do ktorych pinow w zlaczu podlaczyc mam te z licznika?

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mam problem odnośnie zbiorniczka wyrównawczego. Założyłem do przedlifta licznik po II lifcie więc standardowo pali się kontrolka płynu, problem w tym że niedawno zmieniałem zbiorniczek bo stary był pęknięty, teraz mam nowy czyściutki i średnio widzi mi się zmieniać go znów na stary 15 letni. Podobno doraźnie pomaga zwarcie pinów, a orientuje się ktoś czy można wymienić w zbiorniczku sam czujnik na lift żeby to miało ręce i nogi?

Zbiorniczek kupiłem taki: http://allegro.pl/show_item.php?item=5173099862

Wygląda i ma korek taki sam jak lift ale wtyczka pasuje do przedlifta i wywala błąd.

Zastanawia mnie jeszcze jaki w tym momencie jest najlepszy sposób na pozbycie się problemu mrugającego airbaga. Zależy mi na czymś mało inwazyjnym, najlepiej żeby nie trzeba było rozbierać licznika, ktoś wie?

Opublikowano

Panowie czy ten sposób opisany tutaj ; http://chomikuj.pl/wskwsk/Jak+pozby*c4*87+si*c4*99+b*c5*82*c4*99du+Oil+Sensor+i+ruszy*c4*87+wska*c5*banik+oleju+w+liczniku+po+drugim+lifcie+z+zegarkiem+cyfrowym,5050670206.pdfz uruchomieniem wskaznika temperatury oleju jest bezpieczny? Robił to ktoś ? po przecięciu tych lini licznik na pewno będzie działał ?

Opublikowano (edytowane)

Panowie jak w B5 zrobic kalibracje spalania?

Edytowane przez Chadury89
Opublikowano

Panowie czy ten sposób opisany tutaj ; http://chomikuj.pl/wskwsk/Jak+pozby*c4*87+si*c4*99+b*c5*82*c4*99du+Oil+Sensor+i+ruszy*c4*87+wska*c5*banik+oleju+w+liczniku+po+drugim+lifcie+z+zegarkiem+cyfrowym,5050670206.pdfz uruchomieniem wskaznika temperatury oleju jest bezpieczny? Robił to ktoś ? po przecięciu tych lini licznik na pewno będzie działał ?

Potwierdzam, działa w 100% , mam u siebie taki mod :) oczywiście trzeba dołożyć układzik do regulacji jak na schemacie ;)

Opublikowano (edytowane)

Witam mam takie pytanie. Zakupiłem licznik a6c5 miałem a4b5 z pełnym fis-em ale on się wypalił

zczytałem wiec wsad Commanderem ze starego licznika a4 b5 wgrałem do licznika a6c5 i paliwo pokazuje ok auto odpala tylko chyba uje.em ten licznik bo fis ogólnie pulsuje włącza sie i wyłącza do tego wyświetla się na fis akumulator a po przekręceniu zapłonu w pod liczniku włącza się napis DEF a przy teście zegarów wskazówki idą w prawo wszystkie i wracają na swoje miejsce wiadomo jakie tylko nie od temperatury płynu, zostaje po prawej stronie.

Przy próbie wgrania wsadu oryginalnego a6c5 nic nie daje wszystko zostaje od a4.

coś ktoś poradzi co z tym zrobić?

Edytowane przez oktawiusz5
Opublikowano

Witam mam takie pytanie. Zakupiłem licznik a6c5 miałem a4b5 z pełnym fis-em ale on się wypalił

zczytałem wiec wsad Commanderem ze starego licznika a4 b5 wgrałem do licznika a6c5 i paliwo pokazuje ok auto odpala tylko chyba uje.em ten licznik bo fis ogólnie pulsuje włącza sie i wyłącza do tego wyświetla się na fis akumulator a po przekręceniu zapłonu w pod liczniku włącza się napis DEF a przy teście zegarów wskazówki idą w prawo wszystkie i wracają na swoje miejsce wiadomo jakie tylko nie od temperatury płynu, zostaje po prawej stronie.

Przy próbie wgrania wsadu oryginalnego a6c5 nic nie daje wszystko zostaje od a4.

coś ktoś poradzi co z tym zrobić?

Uwaliłeś kolego licznik. Niestety nadaje się teraz tylko na części, ewentualnie może jakiś elektronik wymieni Ci kość pamięci, o ile jest to w ogóle możliwe.
Opublikowano

Wymiana kości pamięci to potrzebny dawca i elektronik ze stacją lutowniczą (hotair).

Koszt tej zabawy to jakieś 100-120zł... czy jest sens się w to bawić?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nie ma sensu zmieniać pamięci, nic już to nie pomoże

Opublikowano

Nie ma sensu zmieniać pamięci, nic już to nie pomoże

faktycznie wymiana pamieci nie pomoze ale zegar jest do postawienia

Opublikowano

zegar to znaczy?

Opublikowano

zegar to znaczy?

zegar znaczy licznik :wink:

Opublikowano

Do eepromu hotair? Bez przesady.

Opublikowano

siemka. pany mam problem świeci mi się na kompie bremslicht czy jest w kostce jakiś pin czy coś żeby to zgasło ?
przekaznik 387 sprawny, zarówki dobre, czujnik dobry.... a błąd świeci .

Opublikowano

siemka. pany mam problem świeci mi się na kompie bremslicht czy jest w kostce jakiś pin czy coś żeby to zgasło ?

przekaznik 387 sprawny, zarówki dobre, czujnik dobry.... a błąd świeci .

Zapodaj pin 14 szarej kostki do masy :)

Opublikowano

Jutro rozbiore i dam znac bo mam chyba zielona i niebieska 32 pinowa kostke.

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jutro rozbiore i dam znac bo mam chyba zielona i niebieska 32 pinowa kostke.

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka

Ewentualnie pin 19 kostki czerwonej jeśli masz licznik przedliftowy.
Opublikowano

Panowie wie ktoś może jaka może być przyczyna świecenia kontrolki od poziomu płynu do sprysków zrobiłem wg. instrukcji z czerwonej kostki pin 9 pod masę i cały czas mimo to świeci :(

Opublikowano

Cos w zegarach może być nie tak. Miałem podobny przypadek tyle, że wywalało spaloną żarówkę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...