Maciej 6001 Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 Kwestia roczników , poradnik dotyczy ostatniego liftu Maciej6001 też z tym walczył /walczy Dokładnie też mam z tym problem [emoji16] Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Kicaj możesz dokładnie opisać jak to zrobiłeś? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
prezesik18 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Pytanie do tych którzy musieli zmienić w liczniku diody od immobilizera i airbaga na żarówki aby kontrolki działały. Jakie żarówki zastosowaliście?
kicaj112 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Chodzi generalnie o to że diody puszczają sygnał tylko w jedna stronę i gdy damy je na piny od licznika to sygnał wędruje tam i nie powraca. Ten wracający sygnał robi tą warację. A dokładne zdjęcia i schemat mogę ci wysłać ale dopiero w środę ale musisz się przypomnieć
Banan Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Chodzi generalnie o to że diody puszczają sygnał tylko w jedna stronę i gdy damy je na piny od licznika to sygnał wędruje tam i nie powraca. Ten wracający sygnał robi tą warację. A dokładne zdjęcia i schemat mogę ci wysłać ale dopiero w środę ale musisz się przypomnieć Maciej czyli mniej więcej tak jak Ci pisałem.
Maciej 6001 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 No.. coś wspominałeś na ten temat.[emoji6] Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
grippen Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 pany gdzieś było na forum jak przerobić wskaźnik temperatury oleju żeby pokazywało licznik z białym podświetleniem a samochód 95 pomoże ktoś
prezesik18 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Musisz przejrzeć kilkanaście stron wstecz
grippen Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 właśnie patrzyłem i nie moge znajść he he
darek995 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Panowie utknąłem w ACK w którym miejscu jest przewód od spalania ? W ecu są 4 kostki. Olej juz wiem bo podrzucił mi Banan.
Banan Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) pin 18 ECU powinien być ale skoro masz stary ECU z 4 wtykami ( chociaż w ACK powinny byc dwie wtyki , może to AAH? ) to są możliwości: - to pin 12 wtyki C ( jak bedzię kabel zielono-czarny to z immo kabelek ) - to pin 11 wtyki B Jeśli to automat to kabelek będzie już wyciągnięty do wtyczek koło ECU Edytowane 17 Listopada 2016 przez Banan
darek995 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) pin 18 ECU powinien być ale skoro masz stary ECU z 4 wtykami ( chociaż w ACK powinny byc dwie wtyki , może to AAH? ) to są możliwości: - to pin 12 wtyki C ( jak bedzię kabel zielono-czarny to z immo kabelek ) - to pin 11 wtyki B Jeśli to automat to kabelek będzie już wyciągnięty do wtyczek koło ECU Tfu pomyliło mi sie z moim ABC Mam 2 wtyki. Czyli 18 pin do ECU ? W ACK ? To spalanie . Patrzę ze o olej tez sie pytałem na 4 kostki :/ jakbyś mógł mi rownież pomoc w tym temacie. Edytowane 17 Listopada 2016 przez darek995
Banan Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) Tak pin 18 , ale tak jak pisalem kabelek może być już w brązowej wtyce koło ECU pin 3 Co do oleju to nic nie zmienia bo czujnik nie jest do ECu wpiety i tak , od temp. Oleju kabel będzie w pinie 4 czarnej wtyki koło ECu kabel nieb-bialy Edytowane 17 Listopada 2016 przez Banan
darek995 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opanowałem tego FISa kostki z spalaniem czy temperatura oleju sa takie same dla 2.6, 2.8 czy 1.8 a nawet chyba 1.9tdi
LukiA4B6 Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 panowie , trafił mi sie licznik z fis plus manetka za śmieszny hajs ( 80 zł wszystko sprawne ) z tym ze licznik jest z 1.6 bodajże , mój licznik z 2.6 tez ma fis ale wyświetlacz tzn taśma padła ( a raczej ja przesadziłem z murowaniem ) wystarczy zgrać wsad z mojego licznika i wsadzić do tego z 1.6 czy w 1.6 idzie przekodować żeby latał z motorem 2.6 ?? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
darek995 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 panowie , trafił mi sie licznik z fis plus manetka za śmieszny hajs ( 80 zł wszystko sprawne ) z tym ze licznik jest z 1.6 bodajże , mój licznik z 2.6 tez ma fis ale wyświetlacz tzn taśma padła ( a raczej ja przesadziłem z murowaniem ) wystarczy zgrać wsad z mojego licznika i wsadzić do tego z 1.6 czy w 1.6 idzie przekodować żeby latał z motorem 2.6 ?? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Bierzesz VAG -> Instruments -> Recode. I tam wpisujesz ten sam kod co masz u siebie obecnie. Bodajże 00462
LukiA4B6 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 panowie , trafił mi sie licznik z fis plus manetka za śmieszny hajs ( 80 zł wszystko sprawne ) z tym ze licznik jest z 1.6 bodajże , mój licznik z 2.6 tez ma fis ale wyświetlacz tzn taśma padła ( a raczej ja przesadziłem z murowaniem ) wystarczy zgrać wsad z mojego licznika i wsadzić do tego z 1.6 czy w 1.6 idzie przekodować żeby latał z motorem 2.6 ?? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Bierzesz VAG -> Instruments -> Recode. I tam wpisujesz ten sam kod co masz u siebie obecnie. Bodajże 00462 wielkie dzięki kolego !! sprawdzę jaki mam u siebie i przepisze Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Were9 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Witam. Mam problem a mianowicie. Po wymianie licznika pół FIS na pełny FIS po zgaszeniu auta i zamknięciu na kluczyk świeci się podświetlenie RADIA i nie chce zgasnąć. Wie ktoś o co może chodzić?
osa_84 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 (edytowane) Witam Wszystkich Pomozcie mi bo nie wiem jak jest z klapa bagażnika. Wyswietla mi się po wlaczeniu stacyjki i pozniej co jakis czas potrafi sie zapalic. Ten przewod odpowiedzialny za nia z kostki podlaczylem do masy ale nic to nie zmieniło po podaniu plusa tez brak reakcji. Wiecie może gdzie to podpiąć? Jak macie z temp oleju? Czujnik mam niebieski w podstawie filtra. Po przejechaniu okolo 5km wskazowka zaczyna sie podnosić po przejechaniu 10km z predkoscia miedzy 60 a 80km/h mam przy obecnych warunkach pogodowych temperaturę oleju między 80 a 90°C. Tez tak macie czy czyjnik powinien byc czarny on ma inne wartości z tego co czytalem i pokazuje wyższą ale mnie interesuje ktora jest prawidłowa. Edytowane 22 Listopada 2016 przez osa_84
kicaj112 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Pany mam problem u mnie w zegarami w polu recode jest tylko 5 cyfr a potrzebuje zmienić na 7 (dopisać 2 zera z przodu) żeby vfiz wyświetlał mi informacje w RDS. Co może być nie tak? Przy zmianę na 7 cyfr wywala błąd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się