Sebastian1983 Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 czyli uscislając , p&p przekladka licznika nie bedzie dzialac tak ?
HaVoK Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 czyli uscislając , p&p przekladka licznika nie bedzie dzialac tak ? Tak.
MaxsteRR Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 czyli uscislając , p&p przekladka licznika nie bedzie dzialac tak ? Tak. A nie jest tak, że w każdym polifcie jest sensor? Przecież na pół FIS tez pewnie wyświetla komunikat sensora gdy jest coś nie tak.
moscic Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 Mam takie pytanie odnosnie tych zegarow. Mam audi a4 2000r. po lifcie. Zegar 1/2 fis. Chce zmienic na pelnego fisa. Ale jak zauwazylem, niektores zegary maja trzy wtyczki z tylu (ta trzecia jest szara) a niektores maja dwie (dodatkowo szukam zegarow z cyfrowum zegarem). Jaka jest roznica w tym? W moim sa dwie wtyczki. Zielona i niebieska. Jesli mam w dieslu to czy musze kupic zegary od diesla?
Gwerty Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 jak chcesz miec fisa to licznik z fisem jest 3 wtyczkowy i właśnie szara wtyczka jest od fisa. możesz mieć licznik od anglika w benzynie, wgranie wsadu i przekładka tarcz załatwi wszystko.
moscic Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 Przekladka tarcz mnie nie interesuje a nawet lepiej jak bedzie z anglika Bo sam jezdze anglikiem :> czy ten licznik bedzie dobry? http://moto.allegro.pl/audi-a4-b5-lift-2000r-1-8-benzyna-zegary-i1509007083.html
Gwerty Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 bedzie dobry, tyle ze pb a ty chcesz do ON?
moscic Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 Jak sie okazalo bedzie nie dobry bo fis szwankuje w nim wiec go nie biore. Szkoda ze w aukcjach od razu tego nie napisza. Ale zgadza sie. Szukam do ON. A jaka bylaby roznica jezeli wezme od samochodu Pb?
ic3ek Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 Jak sie okazalo bedzie nie dobry bo fis szwankuje w nim wiec go nie biore. Szkoda ze w aukcjach od razu tego nie napisza. Ale zgadza sie. Szukam do ON. A jaka bylaby roznica jezeli wezme od samochodu Pb? Taka ze bedziesz miał w dislu trczke do 8 tys nic innego. Ale jak wymieni sie wsad bedzie gites.
moscic Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 A na to nie zwrocilem uwagi:) W takim razie bez znaczenia bo tarcze to chyba od moich bedzie mozna przelozyc.
RafuZG Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 panowie bardzo długi temat, czytałem po łebkach i mam parę pytań. Wiem że nie będę miał problemów z immo jeżeli wezmę liczniki do 97r akurat taki bym miał, do tego manetki i kostki, coś jeszcze potrzebuję? Jak z przebiegiem, czy da sie ustawić taki jak się miało?, czy sam dam rade czy potrzebuje fachowca? Auto muszę podpinać pod vag żeby coś ustawić czy nie?
MaxsteRR Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Wiem że nie będę miał problemów z immo jeżeli wezmę liczniki do 97r Nie będziesz miał wcale kłopotu z immo niezależnie od rocznika zegarów Jedynie kontrolka by migała w zegarach z immo. manetki i kostki, coś jeszcze potrzebuję? Czujnik temp. oleju, czujnik temp. zewnętrznej jeśli wcześniej nie miałeś, kilka przewodów dodatkowych Jak z przebiegiem, czy da sie ustawić taki jak się miało?, czy sam dam rade czy potrzebuje fachowca? Auto muszę podpinać pod vag żeby coś ustawić czy nie? Możesz ustawić taki jaki miałeś, ale zwykły kabel VAG nie da rady. Ja u siebie zmieniałem sam Jeśli licznik masz z wersji silnikowej takiej samej jak Twój to nic nie musisz zmieniać. VAG będzie potrzebny jeśli będzie z innej wersji silnikowej lub z anglika, żeby zmienić kodowanie na km i litry/km.
RafuZG Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 dzięki wielkie MaxsteRR , właśnie licznik z anglika biorę
moscic Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 A mam pytanie. Co prawda wydaje mi sie to glupie ale taki jeden znajomy moj powiedzial ze jesli chce wstawic drugie zegary to najpierw musza one byc "wylogowane" z poprzedniego samochodu zebym mogl je "zalogowac" do swojego. To sie dotyczy podobno kazdej czesci elektroniecznej (np komputer). Bo on w swojej vectrze C wymienial pompe wtryskowa i szukal wlasnie niby "wylogowanej" bo inaczej by nie mogl jej wstawic.
MaxsteRR Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 A mam pytanie. Co prawda wydaje mi sie to glupie ale taki jeden znajomy moj powiedzial ze jesli chce wstawic drugie zegary to najpierw musza one byc "wylogowane" z poprzedniego samochodu zebym mogl je "zalogowac" do swojego. To sie dotyczy podobno kazdej czesci elektroniecznej (np komputer). Bo on w swojej vectrze C wymienial pompe wtryskowa i szukal wlasnie niby "wylogowanej" bo inaczej by nie mogl jej wstawic. Ja już 3 razy wstawiałem zegary do swojej A4... Najpierw z 98r. jedne z FIS, ale padnięty wyświetlacz, później drugie z 98r. z anglika, a teraz mam z anglika z 2000r. Ani nie były wylogowane, a ni zalogowane... a dokładniej pisząc zaadoptowane. Z kolei inny magik który chciał 450 za zakodowanie immo powiedział, że zegary MUSZĄ mieć identyczny numer jak stare... a wcale nie muszą
vauxhall95 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Elektronik dobrze gada,tak jest w oplach wyswietlacze cid tid mid itp.Musi byc wylogowany.W grupie vag o takim czyms nie slyszalem.Co do czujnika temp zewnetrznej jezeli masz fabrycznie climatronik nie trzeba kupowac czujnika
Gniady Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 panowie bardzo długi temat, czytałem po łebkach i mam parę pytań. Wiem że nie będę miał problemów z immo jeżeli wezmę liczniki do 97r akurat taki bym miał, do tego manetki i kostki, coś jeszcze potrzebuję? Jak z przebiegiem, czy da sie ustawić taki jak się miało?, czy sam dam rade czy potrzebuje fachowca? Auto muszę podpinać pod vag żeby coś ustawić czy nie? Do zrobienia korekty przebiegu potrzebny jest vag tacho we wrocławiu gość chce 80zł. za tą usługe. zaczynam też powoli wymiane ,w końcu się zdecydowałem na kupno fisa .
moscic Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Elektronik dobrze gada,tak jest w oplach wyswietlacze cid tid mid itp.Musi byc wylogowany.W grupie vag o takim czyms nie slyszalem.Co do czujnika temp zewnetrznej jezeli masz fabrycznie climatronik nie trzeba kupowac czujnika mam fabrycznie climatronic i w tej chwili licytuje juz zegary z fisem do sojej audi poliftowe (identyczne jak moje, tak samo z bialym podswietleniem tylko jest pelny fis) czyli kostki beda sie zgadzac a reszta chyba nie powinna byc trudna.
P-U-M-A Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Witam Ja właśnie zmieniam kolcki i mam pytanie czy moge kupić takie z czujnikami zużycia żeby je potem do fisa podłączyć jak będe go u siebie robić?
ic3ek Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Witam Ja właśnie zmieniam kolcki i mam pytanie czy moge kupić takie z czujnikami zużycia żeby je potem do fisa podłączyć jak będe go u siebie robić? tak, ale pamietaj ze czeka cie jeszcze zakup do tego wtyczek aby je podłaczyc oraz CIAGNIECIE KABLI .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się