Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

czyli uscislając , p&p przekladka licznika nie bedzie dzialac tak ?

Tak.

Opublikowano

czyli uscislając , p&p przekladka licznika nie bedzie dzialac tak ?

Tak.

A nie jest tak, że w każdym polifcie jest sensor? Przecież na pół FIS tez pewnie wyświetla komunikat sensora gdy jest coś nie tak.

Opublikowano

Mam takie pytanie odnosnie tych zegarow. Mam audi a4 2000r. po lifcie. Zegar 1/2 fis. Chce zmienic na pelnego fisa. Ale jak zauwazylem, niektores zegary maja trzy wtyczki z tylu (ta trzecia jest szara) a niektores maja dwie (dodatkowo szukam zegarow z cyfrowum zegarem). Jaka jest roznica w tym? W moim sa dwie wtyczki. Zielona i niebieska. Jesli mam w dieslu to czy musze kupic zegary od diesla?

Opublikowano

jak chcesz miec fisa to licznik z fisem jest 3 wtyczkowy i właśnie szara wtyczka jest od fisa.

możesz mieć licznik od anglika w benzynie, wgranie wsadu i przekładka tarcz załatwi wszystko.

Opublikowano

bedzie dobry, tyle ze pb

a ty chcesz do ON?

Opublikowano

Jak sie okazalo bedzie nie dobry bo fis szwankuje w nim wiec go nie biore. Szkoda ze w aukcjach od razu tego nie napisza. Ale zgadza sie. Szukam do ON. A jaka bylaby roznica jezeli wezme od samochodu Pb?

Opublikowano

Jak sie okazalo bedzie nie dobry bo fis szwankuje w nim wiec go nie biore. Szkoda ze w aukcjach od razu tego nie napisza. Ale zgadza sie. Szukam do ON. A jaka bylaby roznica jezeli wezme od samochodu Pb?

Taka ze bedziesz miał w dislu trczke do 8 tys nic innego.

Ale jak wymieni sie wsad bedzie gites.

Opublikowano

A na to nie zwrocilem uwagi:) W takim razie bez znaczenia bo tarcze to chyba od moich bedzie mozna przelozyc.

Opublikowano

panowie bardzo długi temat, czytałem po łebkach i mam parę pytań. Wiem że nie będę miał problemów z immo jeżeli wezmę liczniki do 97r akurat taki bym miał, do tego manetki i kostki, coś jeszcze potrzebuję? Jak z przebiegiem, czy da sie ustawić taki jak się miało?, czy sam dam rade czy potrzebuje fachowca? Auto muszę podpinać pod vag żeby coś ustawić czy nie?

Opublikowano

Wiem że nie będę miał problemów z immo jeżeli wezmę liczniki do 97r

Nie będziesz miał wcale kłopotu z immo niezależnie od rocznika zegarów :wink4: Jedynie kontrolka by migała w zegarach z immo.

manetki i kostki, coś jeszcze potrzebuję?

Czujnik temp. oleju, czujnik temp. zewnętrznej jeśli wcześniej nie miałeś, kilka przewodów dodatkowych :wink4:

Jak z przebiegiem, czy da sie ustawić taki jak się miało?, czy sam dam rade czy potrzebuje fachowca? Auto muszę podpinać pod vag żeby coś ustawić czy nie?

Możesz ustawić taki jaki miałeś, ale zwykły kabel VAG nie da rady. Ja u siebie zmieniałem sam :wink4: Jeśli licznik masz z wersji silnikowej takiej samej jak Twój to nic nie musisz zmieniać. VAG będzie potrzebny jeśli będzie z innej wersji silnikowej lub z anglika, żeby zmienić kodowanie na km i litry/km.

Opublikowano

dzięki wielkie MaxsteRR :notworthy:, właśnie licznik z anglika biorę

Opublikowano

A mam pytanie. Co prawda wydaje mi sie to glupie ale taki jeden znajomy moj powiedzial ze jesli chce wstawic drugie zegary to najpierw musza one byc "wylogowane" z poprzedniego samochodu zebym mogl je "zalogowac" do swojego. To sie dotyczy podobno kazdej czesci elektroniecznej (np komputer). Bo on w swojej vectrze C wymienial pompe wtryskowa i szukal wlasnie niby "wylogowanej" bo inaczej by nie mogl jej wstawic.

Opublikowano

A mam pytanie. Co prawda wydaje mi sie to glupie ale taki jeden znajomy moj powiedzial ze jesli chce wstawic drugie zegary to najpierw musza one byc "wylogowane" z poprzedniego samochodu zebym mogl je "zalogowac" do swojego. To sie dotyczy podobno kazdej czesci elektroniecznej (np komputer). Bo on w swojej vectrze C wymienial pompe wtryskowa i szukal wlasnie niby "wylogowanej" bo inaczej by nie mogl jej wstawic.

Ja już 3 razy wstawiałem zegary do swojej A4... Najpierw z 98r. jedne z FIS, ale padnięty wyświetlacz, później drugie z 98r. z anglika, a teraz mam z anglika z 2000r. Ani nie były wylogowane, a ni zalogowane... a dokładniej pisząc zaadoptowane. :decayed:

Z kolei inny magik który chciał 450 za zakodowanie immo powiedział, że zegary MUSZĄ mieć identyczny numer jak stare... a wcale nie muszą :wink4:

Opublikowano

Elektronik dobrze gada,tak jest w oplach wyswietlacze cid tid mid itp.Musi byc wylogowany.W grupie vag o takim czyms nie slyszalem.Co do czujnika temp zewnetrznej jezeli masz fabrycznie climatronik nie trzeba kupowac czujnika

Opublikowano

panowie bardzo długi temat, czytałem po łebkach i mam parę pytań. Wiem że nie będę miał problemów z immo jeżeli wezmę liczniki do 97r akurat taki bym miał, do tego manetki i kostki, coś jeszcze potrzebuję? Jak z przebiegiem, czy da sie ustawić taki jak się miało?, czy sam dam rade czy potrzebuje fachowca? Auto muszę podpinać pod vag żeby coś ustawić czy nie?

Do zrobienia korekty przebiegu potrzebny jest vag tacho we wrocławiu gość chce 80zł. za tą usługe. zaczynam też powoli wymiane ,w końcu się zdecydowałem na kupno fisa .
Opublikowano

Elektronik dobrze gada,tak jest w oplach wyswietlacze cid tid mid itp.Musi byc wylogowany.W grupie vag o takim czyms nie slyszalem.Co do czujnika temp zewnetrznej jezeli masz fabrycznie climatronik nie trzeba kupowac czujnika

mam fabrycznie climatronic i w tej chwili licytuje juz zegary z fisem do sojej audi :) poliftowe (identyczne jak moje, tak samo z bialym podswietleniem tylko jest pelny fis) czyli kostki beda sie zgadzac a reszta chyba nie powinna byc trudna.

Opublikowano

Witam

Ja właśnie zmieniam kolcki i mam pytanie czy moge kupić takie z czujnikami zużycia żeby je potem do fisa podłączyć jak będe go u siebie robić?

Opublikowano

Witam

Ja właśnie zmieniam kolcki i mam pytanie czy moge kupić takie z czujnikami zużycia żeby je potem do fisa podłączyć jak będe go u siebie robić?

tak, ale pamietaj ze czeka cie jeszcze zakup do tego wtyczek aby je podłaczyc oraz CIAGNIECIE KABLI .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...