greengrass Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Z tego co wiem, wartość konta wtrysku statycznego odpowiada za ilość podawanego paliwa zależnie od temperatury. Więc czysto teoretycznie zmieniając wartość konta wtrysku na wyższą będzie podawana większa dawka paliwa. Podejrzewam jednak, że wpływ na spalanie ogólne będzie mieć to znikomy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starter2 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 zauważyłem że od 3 tygodni trzeba długo kręcić aż odpali, sprawdziłem kąt wtrysku jest 44 czy to może być przyczyną złego odpalania? Wystarczy 30 min postoju i już musi ze 3 sekundy kręcić, zauważyłem jak temperatura była powyżej zera to lepiej odpalał ale też z kłopotami, świece żarowe sprawdzone. Może kupić zaworek zwrotny i go wstawić między pompą a filtrem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Statyczny kąt wtrysku nie odpowiada za ILOSC paliwa ale za MOMENT jego zapalenia w komorze spalania co wprost sie przeklada na CZAS trwania spalania tegoz wlasnie paliwa - to tak w najwiekszym skrócie. Czyli im niższa wartość wyświetlana na vagu tym moment zapłonu późniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktawiusz5 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 zauważyłem że od 3 tygodni trzeba długo kręcić aż odpali, sprawdziłem kąt wtrysku jest 44 czy to może być przyczyną złego odpalania? Wystarczy 30 min postoju i już musi ze 3 sekundy kręcić, zauważyłem jak temperatura była powyżej zera to lepiej odpalał ale też z kłopotami, świece żarowe sprawdzone. Może kupić zaworek zwrotny i go wstawić między pompą a filtrem? Witam znajomy elektromechanik mi powiedział ze takie objawy to zużyty rozrusznik, mimo ze kręci dobrze to podobno nie z taką prędkością jaką powinien, podobno to jest wadą przy tych silnikach mam podobne objawy ale wymienię świeczki bo nie wiem kiedy były mieniane, wtedy powiem co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leniwiec Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 A ja napisze jeszcze takie cuś może przyda się innym poszukiwaczom !! A więc odkąd kupiłem autko - kąt wtrysku wynosił 256, lecz niedawno postanowiłem załatwic tę sprawę i ustwiłem sobie na 53-55. Jaki ja byłem szczęśliwy słysząc jak ładnie i cichutko pracuje. Lecz pare dni temu bodłubałem przy autku i też przy okazji wymieniałem sobie rozrządzik. Ustawiłem go na cacy , nawet sam góru mechaników by sie nie doczepił, ale pomijając to, jakie było moje ździwienie gdy chciałem go odpalic. Chechłałem nim dobre 4-5 min, ale on ani mru-mru, więc znów wziołem metalowe gadzety w dłoń i przestawiłem zapłonik tak jak było wcześniej (wczeńniej 256). Teraz pokazuje ok 60 po zmianie rozrządu przy tym samym ustwieniu pompy jak było gdy go kupywałem. Morał tej bajki jest taki: Nie zawsze oczywistym jest to co zdaje sie byc oczywistym. Wnioski: Pasek rozciągnięty, rolka napinająca źle naciągnięta, Minimalnie przestawiony rozrząd. Może komuś sie przyda jeśli podobne posiada wartości kąta wtrysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyfer30 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Dzisiaj wyregulowałem kąt u siebie - miałem 5, a mam 49-52 ;-) Najtrudniej było odkręcić dolną śrubę pod kołem zębatym - po długim dopasowywaniu kluczy udało się bestię odkręcić dopiero nasadką cienkościenną założoną na śrubę do której wcisnąłem pod kątem [inaczej się nie dało] trzpień najmniejszej dostępnej grzechotki. Następnie nasadkę musiałem wyjąć szczypcami chirurgicznymi Czym Wy odkręcaliście te śruby, że tak łatwo to szło ? Do tego zwracam uwagę, że tylko jeden otwór w kole pasowym jest odpowiednio duży, żeby wejść przez niego kluczem, więc najpierw jedna, potem przetaczanie na 5 biegu i dopiero druga śruba [tak było u mnie]. Ta z tyłu jest banalnie prosta do odkręcenia - klucz gięty 13 wchodzi na nią super [byle odkręcać właściwą śrubę]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob3rt3 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Witam miałem kat 68-72 chciałem zmienić na prawidłowy a wyszło 255,i teraz w którą stronę nie przekręce pompy wartość jest 255 w ooo basig setings.Co jest nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekj Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 dyfer30 jeśli ustawisz odpowiednio kolo pasowe pompy to odkręcisz śrubę 1 i 2 za jednym razem u mnie tak można ustawic ,klucze do odkręcenia tych śrub, mala grzechotka krutka przedlużka i klucz 13 ale taki jak do świec czyli długi ja takich używam i idzie dobrze a patent z 4 śruba mam taki ze luzuje filtr paliwa i stawiam go na opasce co go trzyma i wtedy dostęp jest o wiele łatwiejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Dziś u siebie ustawiłem kąt wtrysku, przed regulacją wartość wynosiła 38, po ustawieniu 53-54, śrubę nr4 najlepiej odkręcać kluczem oczkowym długim wygiętym, coś jak na tej aukcji http://allegro.pl/klucze-oczkowe-giete-polerowane-6-32-mm-12el-jobi-i1264541999.html Nie trzeba nic dodatkowo odkręcać, dostęp takim kluczem jest dobry. Polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maicke82 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Czy kat wtrysku moze miec wplyw na brzydka prace silnika podczas odpalenia w duze mrozy?Odpala zawsze od strzalu , kilkanascie sekund silnikiem porzuca i poznie sie normuje.Czy kat tu ma znaczenie czy skoro odpala normalnie to gdzie indziej tkwi przyczyna?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras231 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Czy kat wtrysku moze miec wplyw na brzydka prace silnika podczas odpalenia w duze mrozy?Odpala zawsze od strzalu , kilkanascie sekund silnikiem porzuca i poznie sie normuje.Czy kat tu ma znaczenie czy skoro odpala normalnie to gdzie indziej tkwi przyczyna?? ja bym jeszcze świece sprawdził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mily Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Panowie mój mechanik odpalił silnik i ustawił kąt na żywca, czyli przesuwał i patrzył jak się zmienia na vagu wartość, czy takie ustawienie grozi jakąś konsekwencją. Ustawił idealnie na 50. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras231 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Ja u siebie tak ustawiałem i żadnych konsekwencji nie odczułem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 a mi mechanik przy wymianie rozrządu powiedział że nie przestawia się pompy, popatrzył na wtyczkę na pompie i stwierdził że kąt wtrysku koryguje się w vagu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras231 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 podobno najlepiej ustawiać przy pomocy czujnika zegarowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mark377 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Witam ... a ja mam pytanie tego typu.. Jak sprawdzic kąt wtrysku posługując się programem polski VAG 4.9 ?? Wygląda on trochę inaczej niż VAG-COM a ja jestem nowicjuszem jeśli chodzi o vag-owanie a posiadam właśnie taki program i kabelek viaken kkl... szukałem sporo na forum ale nie znalazłem niczego podobnego... wiele procedur jest opisanych ale wszystkie na bazie VAG-Com. Może ktoś napisze lub wrzuci jakiś link gdzie to jest opisane ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazik23 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Witam a jak ustawić to koło w odpowiedniej pozycji jak mam automat...??!! Pozdrawiam. :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatekmk Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Witam, Postanowiłem sprawdzić u siebie jaki mam kąt wtrysku. Kąt wtrysku zmienia się od 53 do 59, a jak silnik pracuje na 2 tyś obrotów to jest 20. Czy to normalne, że wartość kąta nie jest stała? Może się zmieniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Kąt masz ustawiać na jałowym biegu przy 90C nie gazując. A ten co masz to raczej nie jest taki zły i można jeździć wg mnie ale jak chcesz sobie wyregulować to nie zaszkodzi na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 zadam troche może trywialne pytanie ale jak wygląda sprawa w B7 w ustawieniu kąta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się