adam1974 Opublikowano 21 Kwietnia Opublikowano 21 Kwietnia Mierzylem tez srednice rury miedzy plecionka a pierwszym tlumikiem i jest to samo 55 czy 54 mm.Jak bedzie glosno to wsadze tylne puchy z mojego jak pisali na forum. Zapomnialem przed malowaniem dospawac nakretke ktora sie "odkrecila' przy odkrecaniu sruby wachacza ale juz zrobione. Jak sprawdzic czy wybierak mam ten sam? po nr? tu i tu 6 skrzynia. Robilem szyby elektryczne i rnse z tunelem wiec przy okazji pod wykladzine w miejsce gdzie bedzie z zewnatrz spawana podpora walu podlozylem niepalna mate tak ze moge w miare bezpiecznie spawac.
krzychuG Opublikowano 22 Kwietnia Opublikowano 22 Kwietnia Ja tam już widziałem jak się chajcują w teori nie palne maty czy wygłuszenia,także żebyś sobie bałaganu nie narobił.
adam1974 Opublikowano 29 Kwietnia Opublikowano 29 Kwietnia (edytowane) Maty sto procen niepalne. I tak nie bede spawac cigle lecz punktowo. po wekendzie majowym zaczynam. Najpier wyciagne silnik ze skrzynia,wymienie cale sprzeglo ,wymienie skrzynie i z silnikiem pakuje do auta. Kolejny krok to demontaz tylu,piaskowanie,malowanie i skladanie. Jak juz wspominałem największe obawy mam co do zbiornika paliwa. Kupielm pare zlaczek do przewodow i będę się martwic jak zbiorniki będą obok siebie jak połączyć przewody. Widze ze wystarczy same linki recznego wymienic,nie trzeba z wajcha hamulca recznego. Ale wybierak trzeba choc mój może podejdzie bo tez 6 biegow.Ale z gory lepiej założyć ze nie podejdzie i od razu tunel ściągnę żeby mieć dojscie ułatwione jakby co. ps.Ze wysprzeglik z 2,0tfsi to juz wiem ale czy przewod wysprzeglika tez z 2,0tfsi czy zostawiam swoj? Edytowane 29 Kwietnia przez adam1974
adam1974 Opublikowano 12 Maja Opublikowano 12 Maja (edytowane) Jestem w trakcie przekladki. Zbiornik z 2,0tfsi ma filtr w którym na wyjsciu jest jeden krociec i z niego idzie przewod w kierunku do silnika, z drugiej strony dwa krocce i oba weze ida do pompy paliwa . Jest jeszcze jeden przewod ktory idzie od strony silnika,mija filtr i idzie do zbiorniczka obok wlewu paliwa. W 1,8 jest taka roznica ze z filtra wychodza po dwa krocce i z jednego z nich wychodzi przewod i poprzez trojnik laczy się z przewodem który wraca od strony silnika i poprzez w/w trojnik leci do zbiorniczka obok wlewu paliwa. Jak to połączyć? Powrot z silnika dołączyć do trojnika? Kupilem filtr z 1,8 t jak tu pisano wiec mam po dwa krocce z każdej strony. Jeszcze musze zrobic przejscie z 12 na 10 bo z 2,0tfsi z pompki wychodzi 12. Jakie sa cisnienia pracy pomp z 1,8 a z 2,0? Edytowane 12 Maja przez adam1974
adam1974 Opublikowano 19 Maja Opublikowano 19 Maja Czy przed odpaleniem trzeba przekodowac plywaku? Pytam bo niemam napiecia na wtyczce przy pompie paliwa
Langista Opublikowano 19 Maja Opublikowano 19 Maja Tam nie ma za bardzo co kodować. Po włączeniu zapłonu też nie masz napięcia?
adam1974 Opublikowano 20 Maja Opublikowano 20 Maja (edytowane) Temat ogarniety. Pompka dostaje napiecie na chwile po przekreceniu kluczyka w pozycje zalacz.i a kolejny raz dostaje jak krecimy rozrusznikiem i potem napiecie jest podane na stale. Ja mierzylem majac stacyjke wlaczona wiec wtedy napiecia nie bylo.A ze bak mam z 2.0 tfsi to przerabialem weze paliwa,wymienilem filtr a paliwo do silnika nie dochodzilo ,do tego doszla jeszcze zmiana przewodow paliwowych miejscami. Juz wszystko z paliwem dziala. Po kilku kreceniach rozrusznik nie wskakiwal. Dwa razy zdemontowany,sprawdzalem co i jak iteraz kreci silnikiem ale nie wiem co bylo przyczyna ze nie uruchamial silnika. Kolejny problem to tylny czujnik xenon -wyskakuje blad,nawet jak podpinam stary czujnik z tylu w zawieszeniu. Edytowane 20 Maja przez adam1974
adam1974 Opublikowano 22 Maja Opublikowano 22 Maja Jaki kod wpisac przy przekodowaniu licznika na quattro? 01101 lub 01100? obecnie jest Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8E2.LBL Controller: 8E0 920 930 S Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D36 Coding: 00001 Shop #: WSC 00222 VCID: 3701A8DF0655 WAUZZZ8E85A102078 AUZ6Z0D0303175 3 Faults Found: 00771 - Fuel Level Sensor (G) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 01320 - Control Module for Climatronic (J255) 49-10 - No Communications - Intermittent 01304 - Radio 49-00 - No Communications W baku teraz mam moze 30 litrow i pokazuje 3/4 zbiornika,wskazowka nie skacze.
shengshu Opublikowano 21 Sierpnia Opublikowano 21 Sierpnia Cześć przymierzam się do przekładki z fwd na quattro i jestem ciekawy jak to wygląda potem z wytrzymałością takich napędów. Czy jest tu ktoś kto to robił i mógłby się na ten temat wypowiedzieć?
DivaynEays Opublikowano 24 Sierpnia Opublikowano 24 Sierpnia W dniu 21.08.2024 o 13:19, shengshu napisał(a): Cześć przymierzam się do przekładki z fwd na quattro i jestem ciekawy jak to wygląda potem z wytrzymałością takich napędów. Czy jest tu ktoś kto to robił i mógłby się na ten temat wypowiedzieć? no a jak ma byc? naped jak naped. Kupisz sprawny i przeserwisujesz to bedziesz jezdzil.
shengshu Opublikowano 24 Sierpnia Opublikowano 24 Sierpnia A polecacie kogoś kto mógłby to zrobić? Najlepiej w zachodniopomorskim
Sebaa41998 Opublikowano 1 Września Opublikowano 1 Września W dniu 21.08.2024 o 13:19, shengshu napisał(a): Cześć przymierzam się do przekładki z fwd na quattro i jestem ciekawy jak to wygląda potem z wytrzymałością takich napędów. Czy jest tu ktoś kto to robił i mógłby się na ten temat wypowiedzieć? Hej jestem po takim zabiegu ponad 3 lata aktualnie 340hp i dosłownie nic się nie dzieje także śmiało rób najważniejsze aby wszystko było z jednego samochodu tak jest najlepiej
shengshu Opublikowano 6 Października Opublikowano 6 Października A z jakiego śilnika brać napęd i skrzynie by pasowały do 1.8t bex?
morelo Opublikowano 6 Października Opublikowano 6 Października Najlepiej z 2.0 tfsi bardzo fajna skrzynia i długa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się