Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
31 minut temu, doktorek83 napisał:

Ja do bfb założyłem z bex na

1biegu 2500 obrotów = 20

2biegu 2500 obrotów = 35

3biegu 2500 obrotów =55

4biegu 2500 obrotów =65

5biegu 2500 obrotów =80

6 biegu 2500 obrotów= 100km/h dramat na trasy jeśli  o mnie chodzi.. ? wiecznie brakuje czasu moze dziś opisze wszystko po kolei.. ? gdzie w multitroniku na 6biegu mialem 140km/h przy 2500obrotów 

Aktualnie posiadam bex tylko w ośce troche przy 6 biegach trzeba sie czasami namachac to prawda ;)
Przy 170-180km/h miałem jakies 4500-4700 obrotów.
 

 

24 minuty temu, rs dziadek napisał:

Jeżeli masz już skrzynię 6 to ja bym nie kombinował i zakładał 6 quattro z bexa. Mniej roboty. Między asn a bex tak na szybko to różnica w wydechu w przedniej części(w asn masz dwie rury z przodu), inne wężyki wychodzące od baku do filtra paliwa, musiałbyś dokupywać. Poza tym tylne zawieszenie to jest to samo. Musiałbyś popytać jak w asn jest jeszcze ze sprzęgłem czy jest to samo wymiarowo co u ciebie w bex? Wydech ośka -quattro jest całkiem inaczej poprowadzony.

Myslalem ze sama przednia czesc wydechu bedzie taka sama w osce i Q no ale coz... 
O filtrze paliwa zapomnialem ze bedzie inny.
A co do sprzegla to slyszalem ze niby to samo ale pewnosci nie mam.
Zastanawialem sie nad asn ze wzgledu na 5 skrzynie bo przy 6 trzeba sie czasami namachac ale szczerze nie wiem jak jest z 5.
Wiec chyba jednak bede szukał Q z bexa jakby ktoś miał na sprzedaż badz namiary to byłbym bardzo wdzieczny.
Dzieki za odpowiedz :)

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Moze mialby ktos na sprzedaz kompletny zestaw do przekładki Quattro od BEX-a?

Edytowane przez cierlik91
Opublikowano

Ja mam quattro z asn i ma 6 biegow.. ;p tak wiec to nie musi być bexik

Opublikowano
10 minut temu, PASSATB5 napisał:

Ja mam quattro z asn i ma 6 biegow.. ;p tak wiec to nie musi być bexik

Kwestia jest tego typu tak jak kolega napisal wyzej
 

 

Dnia 14.06.2017 o 21:10, rs dziadek napisał:

Jeżeli masz już skrzynię 6 to ja bym nie kombinował i zakładał 6 quattro z bexa. Mniej roboty. Między asn a bex tak na szybko to różnica w wydechu w przedniej części(w asn masz dwie rury z przodu), inne wężyki wychodzące od baku do filtra paliwa, musiałbyś dokupywać. Poza tym tylne zawieszenie to jest to samo. Musiałbyś popytać jak w asn jest jeszcze ze sprzęgłem czy jest to samo wymiarowo co u ciebie w bex? Wydech ośka -quattro jest całkiem inaczej poprowadzony.

A gorzej bedzie jak zloze wszystko i sie okaze ze cos nie dziala... I zostane wtedy z czesciami.

Opublikowano

od ASN sprzęgło jest 240 i rozrusznik jest inny.

Opublikowano
9 godzin temu, PASSATB5 napisał:

od ASN sprzęgło jest 240 i rozrusznik jest inny.

:hi: a niby wszystko mialoby pasowac.... Takze nadal poszukuje zestawu od BEX-a. Jakby ktos cos to pisac ;)

Opublikowano

Udało mi sie znalezc przekladke od  BEX-a, wiec czekam na dostawe i w przyszly weekend biore sie za moda ;).

A teraz moje pytanie jaki olej zalac do skrzyni biegow i dyfra zeby nie zbankrutowac? ;)
Jedyne co wyczytalem to ze do dyfra 75w90 ale nadal nie wiem ile l i jakiej firmy?

Wiec jakie oleje, jakiej firmy i ile l? Interesuje mnie cos lepszego aczkolwiek w miare rozsadznej cenie ;)
Pozdrawiam

Opublikowano

Jak dostaniesz zestaw to napisz oznaczenie dyfra i skrzyni, wtedy będzie mozna dobrać olej.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

:hi: pod koniec przyszłego tygodnia odezwe sie ;)

Opublikowano (edytowane)

 

4 godziny temu, cierlik91 napisał:


A teraz moje pytanie jaki olej zalac do skrzyni biegow i dyfra zeby nie zbankrutowac? ;)
 

Ze  swojego doświadczenia odradzam lanie do dyfra a w szczególności do skrzyni biegów oleju innego niż zalała fabryka :naughty:

Chyba że chcesz go wymieniać dwa razy, ale to na pewno taniej nie będzie :D

A jak się ma pecha to można drugi raz wymienić olej razem ze skrzynią albo dyfrem :P

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano
Dnia 17.06.2017 o 10:36, cierlik91 napisał:

Udało mi sie znalezc przekladke od  BEX-a, wiec czekam na dostawe i w przyszly weekend biore sie za moda ;).

A teraz moje pytanie jaki olej zalac do skrzyni biegow i dyfra zeby nie zbankrutowac? ;)
Jedyne co wyczytalem to ze do dyfra 75w90 ale nadal nie wiem ile l i jakiej firmy?

Wiec jakie oleje, jakiej firmy i ile l? Interesuje mnie cos lepszego aczkolwiek w miare rozsadznej cenie ;)
Pozdrawiam

Tutaj zapytaj https://www.skrzynie.com.pl/

Brałem od nich oleje do skrzyń i do napędów :) wystarczy maila im wysłać z kodem skrzyni i dyfra ;)

Polecili Fuchsa więc wymieniłem w b6 i w nissanie navara. 0 problemów po wymianie:) i cena bardzo dobra porównując do ori... a parametry te same

Opublikowano

Ja do dyfra wlałem castrol syntrans transaxle 75w90 .W pasku 1.8t  mam już 4 lata taki zalany w skrzyni i sprawuje się bdb w lecie jak i w zimie.

Opublikowano

Dzieki wielkie mam nadzieje ze info sie przyda ;)
Jednak montaz Q opozni się. W dalszym ciagu oczekuje na czesci, maja byc dopiero w przyszlym tygodniu...

Opublikowano

Do całości QUATTRO doszło zakodowanie baku z lewego pływaka pin 2 poprowadzony do niebieskiej kostki licznika t 32 pin 11 (dawcą pinu była kostka z oświetlenia takie same piny foto 1 w czerwonej ramce ) rozpiska foto 2 pin 3 masa z najbliższej śrubki koło pokrywy pływaka kodowanie

instruments - 17 coding - 07 wpisujemy 01001 i wszystko gra  kodowanie do a4b6

Następnie zalewamy do pełna i u mnie wtopa nie dokręcił mechanik dekla z pompy paliwo zalało stacje:kox: i ustawiamy w adaptation -10 kanał 29  plus minus 128 w zależności czy przekłamuje w górę czy w dół to samo kanał 30 i jest miód teraz zostaje mi tylko pompa abs lub sam sterownik jutro się okaże na pierwszy ogień wrzucę sterownik plus zamiana pinów 

foto 1.jpg

foto2.jpg

Opublikowano

No i się okazało Hiuston potrzebuje pomocy wyjadaczy :) podpiąłem  sterownik abs ten z końcówką 517a do Quattro do mojej pompy ośki 517 przełożyłem piny zielony 28 w 12 czarny z 13 w 28 błędu czujnika nie ma  sa dwa błędy 01044 zakodowany nieprawidłowo 00778 błąd czujnika skrętu kiery po wpisaniu login 09375 kodu 04475 kiera 30 st lewo środek login 40168 bloku 04 grupa 001 ok błedów nie ma  i nic kodowanie 00000 wsc 00000 i tak 100 razy więc mówię nie da się wracam do mojego sterownika  piny na miejsce jak były i niespodzianka ta sama historia nie da sie zakodować kodowanie 00000 wsc 00000 pomocy jakieś pomysły 

Opublikowano

czy prostownik trzeba podpinać do kodowania gościu mi zakodował na moim sterze i gadało wszystko a teraz  mam problem działa nie ruszaj! masakra

Opublikowano

Do tego zeby miec EDS trzeba całą pompe ze sterownikiem od quattro zalozyc a nie do pompy od oski sam sterownik od quattro. Bobikos chyba takie cuda robil i nic z tego nie wychodzilo. Najpierw zdobadz kompletna pompę od quattro i potem wedle wskazowek Ross-tech na yotube kodować. U mnie dopiero za drugim razem kodowanie przyjal ale tak to bez zadnych ekscesów było.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Caly czas mam zalozony sterownik od Q do pompy od oski ale ostatecznie nie mogę jeszcze potwierdzic czy to dziala czy nie.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

ktoś próbował pasować wały od B8 przed liftem ?

Opublikowano

 

Dnia 26.06.2017 o 10:01, marcin4x4 napisał:

ktoś próbował pasować wały od B8 przed liftem ?

Ale jaki jest tego sens? Przecież wał podejdzie z b6/b7 kilka różnych można zastosować, w zależności od skrzyni.. Jaką masz skrzynię?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...