Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 6.02.2021 o 19:51, aker napisał:

Panowie przy dołożeniu Q tylne sprężyny i amorki trzeba zmieniać czy można montować z ośki zawieszenie mam be.

u mnie zostalo i jezdzilo dopoki gwint nie wlecial.

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

sprężyny trzeba wymienić bo tył mocno siada z Q. Auto będzie wyglądało jako motorówka.

Opublikowano

Siemka. Macie jakiegoś speca w śląskim który dokłada Quattro? 

Opublikowano

Siemanko, szukam speca, który dołoży mi quattro w audi a4 b7 2.0 Tfsi. Najlepiej Warmińsko-mazurskie i fajnie gdyby była możliwość postawić auto i odebrać gotowca,a nie kombinować ze zbieraniem części. ktoś kogoś poleci ?

Pozdro.

Opublikowano

Witam, mam kilka pytań do osób które dokładały quattro do 1.9 AVFa, mam swap z takiego same silnika i też z 2002r, co konkretnie muszę zmienić w absie? ma ktoś zdjęcie zbiornika paliwa z przewodami jak idą bo u mnie niestety są ucięte. Proszę o kontakt ewentualnie pod 515551850

Dzięki z góry

Opublikowano
W dniu 1.03.2021 o 13:29, Krzynek30 napisał:

Witam, mam kilka pytań do osób które dokładały quattro do 1.9 AVFa, mam swap z takiego same silnika i też z 2002r, co konkretnie muszę zmienić w absie? ma ktoś zdjęcie zbiornika paliwa z przewodami jak idą bo u mnie niestety są ucięte. Proszę o kontakt ewentualnie pod 515551850

Dzięki z góry

Potrzebujesz pompę ABS z końcówką A żeby to wszystko zagrało jak należy. Co do zdjęcia zbiornika to szukaj po necie i odwzorujesz sobie jak przewody idą.

Opublikowano

Mam pompe absu tez, a nie musze nic przepinowywac? Paliwo bedzie normalnie wskazywalo? 

Opublikowano
13 godzin temu, Krzynek30 napisał:

Mam pompe absu tez, a nie musze nic przepinowywac? Paliwo bedzie normalnie wskazywalo? 

Kodowanie licznika na quattro, a potem to juz kwestia rocznika dawcy i biorcy :D

Opublikowano

Cześć.  Zdobyłem zestaw quattro z A4 B6 2.5 TDI 180KM z 6 biegowym manualem i chce to wlozyc do B7 1.9. I teraz pytanie odnosnie pompy. Mam u siebie w aucie pompe abs/esp o numerach 8E0 614 517 AK, w B6 jest pompa i numerach 8E0 614 517 A. Z tego co doczytałem pompy z B6 nie pasują do B7. Czy będę musiał zmienić pompe? Jesli tak to o jakich numerach szukac i czy kazda z B7 quattro bedzie pasować (niezależnie czy to tfsi czy tdi)? Jesli nie wymienie pompy od razu przy zakładaniu to posypie błędami czy nie? 

Opublikowano

Musisz założyć pompę od B7 quattro. Jak jej nie wymienisz od razu to nic się nie stanie, żadnych błędów nie będzie. Poza tym skrzynia którą kupiłeś ma naprawdopodobniej zewnętrzny układ chłodzenia. Jak chcesz zrobić jak ori to musisz wymienić chłodnicę na wersję od automatu (z chłodnicą oleju).

Opublikowano
1 godzinę temu, bobikos napisał:

Musisz założyć pompę od B7 quattro. Jak jej nie wymienisz od razu to nic się nie stanie, żadnych błędów nie będzie. Poza tym skrzynia którą kupiłeś ma naprawdopodobniej zewnętrzny układ chłodzenia. Jak chcesz zrobić jak ori to musisz wymienić chłodnicę na wersję od automatu (z chłodnicą oleju).

Chyba że dorwał FZK skrzynie. 

Opublikowano

Pompę abs możesz i swoją zostawić i będzie to działało dopuki nie staniesz na lodzie i nie utracisz przyczepności czterema kołami wtedy sypnie błędem eds, ABS i ESP, po kluczyku wszystko wraca do normy 

Opublikowano

Dobry Koledzy,

mam pytanie co do przekładki pompy ABS bo po ponad roku od montażu Quattro zebrałem się za montaż pompy która leżała na półce ponad rok i teraz pytanie bo w a4 b7 jest bosh 8.0 i jak wiadomo nawet na ross-tech nie ma podpowiedzi jak ją zakodować po montażu. Nie wiem czy mogę wbić kodowanie z starej pompy czy wie ktoś który bit jest odpowiedzialny za rozmiar hamulców bo przy tej okazji również wpadło 320mm to bym odrazu zrobił kodowanie tak jak ma być

do tej pory miałem 0004401 i nie wiem czy próbować tak kodować czy zmieniać ze względu na zmianę zacisków?

Opublikowano

Wziąłem się wczoraj wreszcie za montaż Q. Opornie to idzie ale powoli do przodu. Czujniki ABS ogólnie nie do odratowania są, przy takim swapie trzeba mieć na półce nowe. Odebrałem właśnie nowe.

Jaja też z bakiem trochę były. Rewizja do pompy jest u mnie w bagaju w podłodze a pod kanapa mam dwie zaślepki. Musiałem cała wtyczkę przenosić z bagażnika pod kanapę pod nowy bak. Narazie większych niespodzianek nie było. Dziś zakładam bak, sanie i może uda się zrzucić skrzynię

Opublikowano
25 minut temu, jaras99 napisał:

Jaja też z bakiem trochę były. Rewizja do pompy jest u mnie w bagaju w podłodze a pod kanapa mam dwie zaślepki. Musiałem cała wtyczkę przenosić z bagażnika pod kanapę pod nowy bak.

No to troszkę słabo się przygotowałeś ;) będziesz musiał jeszcze pociągnąć kable z drugiego pływaka do licznika aby mieć poprawne wskazania na blacie. Na szczęście wszystko jest w tym wątku opisane więc tylko 66 stron lektury i dasz radę - mi się już udało i Q zamontowane  :D 

Opublikowano
4 minuty temu, Skowrix napisał:

No to troszkę słabo się przygotowałeś ;) będziesz musiał jeszcze pociągnąć kable z drugiego pływaka do licznika aby mieć poprawne wskazania na blacie. Na szczęście wszystko jest w tym wątku opisane więc tylko 66 stron lektury i dasz radę - mi się już udało i Q zamontowane  :D 

Całą resztę myślę że już wiem. Wyciągnąłem najważniejsze info z wątku i sobie wydrukowałem. Sprawa przeniesienia wtyczki do lewej pompy jakoś mi umknęła.

Opublikowano (edytowane)

No dobra, pierwsze 300 km za mną.  obserwacje/wnioski:

1. Problemów ze złym wskazywaniem paliwa nie napotkałem. Dawca był z 2003 roku Angol, mój z 2004 roku. Pociągnąłem sygnał z drugiej pompy do licznika, zrobiłem kodowanie zegarów i wszystko gra.

2. Skrzynia FZK ma bardzo krótka 1nke, ale za to 3 długie a 6 nie ma co wrzucać przy prędkości lekko ponad 100 bo zamuli furę. Ale za to lecisz 140km/h a obroty coś lekko ponad 2 tys. Fajne to.

3. Przy ruszaniu na max skręconych kołach jest takie dziwne drżenie budy, jakby koła szurały. Dzieje się tylko tak przy ruszaniu. 

4. Przy zmianie biegów z 1 na 2 i 3 na 4 występuje takie głuche stuknięcie. Wydaje mi się ze w okolicach lewarka. Takie coś jakby uderzenie pięścią w ścianę. 

5. Przy prędkości około 70-80km/h trzęsie jakby budą, jakieś lekkie wibracje, huczenie.

Co do pkt 3-5 to zdążyłem rozpoznać że to wina torsena (duże prawdopodobieństwo)

Teraz pytanie do znawców.

Skrzynie mam FZK typu 0A3. Inne skrzynie o tym samym przełożeniu to:

a) HEQ z 2.5 TDI A4 B6 

b) GYH z 2.0 TDI BRD A4 B7 

Skrzynie typu 0A3 ale o innym przełożeniu to:

JMG, JMJ, HXQ, HVE z 3.0 TDI A4 B7 i chyba A6 C6.

Doczytałem gdzieś że w każdej z tych skrzyn występuje ten sam torsen bo wszystkie należą do grupy 0A3. Czy możecie to potwierdzić. Kombinuje czy nie znaleźć jakiejś uwalonej skrzyni np z rozsypanymi biegami, żeby tylko torsen przełożyć. 

Fota z audizine

 

 

 

Screenshot_2021-05-13-08-53-58-30.jpg

Edytowane przez jaras99
Opublikowano

Mam na sprzedaż kompletny swap quattro z a4 b7 2.0 tdi skrzynia 6 manual. Zestawi zawiera wszystko co potrzebne do zrobienia swapa.

Opublikowano

Panie cena ile za to ?

Opublikowano
W dniu 1.06.2021 o 11:36, krossfan napisał:

Mam na sprzedaż kompletny swap quattro z a4 b7 2.0 tdi skrzynia 6 manual. Zestawi zawiera wszystko co potrzebne do zrobienia swapa.

Jaka cena ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...