Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


WAHACZE W NASZYCH A4  

748 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dnia 19.08.2017 o 11:20, MiGsu napisał:


500-600 zł to dla mnie wystarczająca odp na NIE! Ja założyłem lema. Wyrzygałem jak za złoto(ale spoko tylko jeden dzień na wkurwieniu). Ale nie spodziewałem się tak dobrej jazdy tym autem po wymianie. Mówię szczerze szczena mi opadła. Nigdy żadnym tak mi się nie jeździło (nie to ze moje ?). Akurat zgrało się to z wymiana przednich amorów (ori bv). Ale wracając do tematu 500+ to u mnie faktycznie zwycięzca będą chłopaki co regenerują ori zawieszenie. Przynajmniej made in Poland i masz wciąż "ori" omijając chinczykow. Tak ja bym zrobił.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 

też bym regenerował zamiast pakował chińczyka lub zapakowałbym rtsa którego naprawdę polecamy.

 

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dnia 19.08.2017 o 10:38, Dominik93 napisał:

A ja mam dylemat z zawieszeniem , przeczytałem parę stron wstecz tematu i wacham sie z decyzją pomiędzy skv,ms ---> regeneracja Ori zawieszenia.  

Skv,ms to przedział cenowy na poziomie 500-600zl za komplet,zaś pełna regeneracja z wysyłkami 900zl ! 

Firma zajmująca się regeneracjami wachaczy deklaruje rok gwarancji i sądzi że większy dystans przejadę niż na ori nowych lema. 

Co myślicie Panowie o tym wszystkim ? 

 

Regum brało 580zł netto.

Trzeba tylko dokupić komplet śrub i końcówki/drążki Lema.

Opublikowano

Witam,  obiecałem i pisze od zakupu wahaczy SKV upłynęło koło 5 miesięcy jak było wspominane auto nie ma łatwo ( służy jako auto przy budowie domu i dojazdu do pracy ) zrobione już prawie 24 tys i jest jak podczas montażu czy nie ma stuków auto się prowadzi b. dobrze .  Cena przystępna jakość przyzwoita. Jak będzie chwila wstawię kilka zdjęć jak to wygląda. 

 

 

Opublikowano (edytowane)

 Specjalnie się zarejestrowałem, wiec witam :). 

 

Czytam o opinie na temat zawieszenie, doborze firmy. Nie jestem mechanikiem, ale wiem, że działają pewne siły na pewne elementy i z wahaczami też tak pewenie jest. Znalazłem rozwiązanie, chwalicie Lemfordera to te obciążone, co najczęsciej siadają brać lem a reszt MS albo SKV. Mnie do SKV zniechęcił artykuł z czech i parciejące gumy sworznia.

 

Dodatkowo, my polacy nie mamy żadnego zabezpieczenia, wzmocnienia gum/ konserwacji aby wydłużyć życie? 

 

Pokryć silkonem, nałożyć drugie, zakonserwować. Pytam poważnie, bo zawsze my potrafiliśmy usprawniać. :D Tylko sie przekrzykujemy a może jest patent? 

U mnie skrzypi zwieszenie przy skręcie w prawo i jakby jakaś guma / moze harmonijka albo coś...

jednak wpadłem na pomysł, że jak znajdę i przyczyną będzie sworzeń. To - igła smar nie niszczący gumy ? silikonowy? potem matowienie gumu i sklejenie " łatki " koszt smaru i łatki - sprawdzę sobie. Zapraszam do dyskusji jako królik doświadczalny :D  Służę. 

 

Słyszałem, że problemem jest ilośc smaru w sworzniach, że często jest to przyczyna jakości. Ktoś gdzieś sciągnoł nowe osłony założył ponownie i dowalił smaru. Problem ze sworzniem nie występował.

 

Myśląc logicznie to sworzeń niszczy się przy nacisku i skręcie jak szoruje o panewkę. 

Proszę bardzo:

https://archiwum.allegro.pl/oferta/oslona-sworznia-gumka-sworzen-wahacza-audi-i5813817332.html

Do dystrybitora SKV 

 

???????
Fajnie wygląda wasza gwarancja z opisu, jeżeli jest faktem to niby ok. Jednak taki numer jak podszywanie się pod De, to już nie fajnie.
 

 

 

Edytowane przez kloni
Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano

Akurat Sworznie w SKV są dobrze nasmarowane, to z tulejami jest problem wszędzie poza tymi wyższymi półkami jak TRW czy Lemforder.

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Langista napisał:

Akurat Sworznie w SKV są dobrze nasmarowane, to z tulejami jest problem wszędzie poza tymi wyższymi półkami jak TRW czy Lemforder.

http://allegro.pl/lemforder-tuleja-wahacza-audi-a4-a6-a8-allroad-i5739028264.html

 

to o co tyle krzyku? wymienił bym na starcie na nową tuleje :D Jednak z tego co widziałem to często parcieje guma - osłonka sworznia.  U mnie coś skrzypi przy skręcie w lewo bardziej dlatego tematem się interesuje. Tylko zupełnie nie rozumiem dlaczego w kabinie przy skrzypieniu jest też dźwięk jakby gumy.  Porypane te zawieszenia.

 

Edytowane przez kloni
Opublikowano

Po jakim czasie CI zaczęło skrzypieć? Ja mam już rok i jak na razie nic mi nie skrzypi, a gumy na sparciałem nie wyglądają..

Opublikowano
Godzinę temu, Langista napisał:

Po jakim czasie CI zaczęło skrzypieć? Ja mam już rok i jak na razie nic mi nie skrzypi, a gumy na sparciałem nie wyglądają..

Gumy wyglądają bardzo dobrze, auto przywiezione z Niemiec przywiezione 3 lata temu. wymieniłem tylko dwa wahacze na LMO.  Mam nadzieje, że to nie coś z przekładnią są dziwne krótki i bardzo szybkie stuki na bruku. Ale zastanawiam się czy jak mechanik mi rozbierze zawieszenie to nie powymieniam tych gumowych elementów i naładuje smaru. Chyba kupie zestaw MS na zapas będę miał na podmiankę. 500 zł to nie majątek, brał bym SKV, ale ten numer, że podszywają się pod niemców  zniechęcił mnie oraz zdjęcia w sieci o parciejących gumach. 

 

Smar to chyba jakiś silikonowy kupić trzeba?

Opublikowano (edytowane)

Panowie jestem na etapie stukania zawieszenia - do wymiany górne wachacze. 

Założone jest TRW na którym zrobiłem 100tys odzakupu i nie wiem ile poprzedni własciciel :)

Co aktualnie polecacie dobrego?? Wymieniać całośc czy tylko góre?

Robione codziennie ponad 50km po średniej jakości drodze... 

LEM aktualnie na allegro jest za 2480zł i najniżej za 2150zł - warto wziąc pod uwagę ten za 2150zł?

Koledzy z forum są w stanie załatwić coś w lepszej cenie??

Aha i jeszcze jedno pytanie audi a4 b6 awx 2001 rok - bedzie stożek 17mm czy 21mm ??

Poprosze priv w razie czego lub sms 725852384

Pozdrawiam

Edytowane przez Dawidoos1991
Opublikowano
W dniu 17.09.2017 o 20:39, kloni napisał:

Gumy wyglądają bardzo dobrze, auto przywiezione z Niemiec przywiezione 3 lata temu. wymieniłem tylko dwa wahacze na LMO.  Mam nadzieje, że to nie coś z przekładnią są dziwne krótki i bardzo szybkie stuki na bruku. Ale zastanawiam się czy jak mechanik mi rozbierze zawieszenie to nie powymieniam tych gumowych elementów i naładuje smaru. Chyba kupie zestaw MS na zapas będę miał na podmiankę. 500 zł to nie majątek, brał bym SKV, ale ten numer, że podszywają się pod niemców  zniechęcił mnie oraz zdjęcia w sieci o parciejących gumach. 

 

Smar to chyba jakiś silikonowy kupić trzeba?

Nie bierz MS, serio wydając 500 zł lepiej wydasz je kupując SKV, ja na ten moment mam zrobione 18k km i dalej leci bez stuków. Za tydzień w czwartek przegląd to wyjdzie ile jest warte te 500 zł

Opublikowano
Nie bierz MS, serio wydając 500 zł lepiej wydasz je kupując SKV, ja na ten moment mam zrobione 18k km i dalej leci bez stuków. Za tydzień w czwartek przegląd to wyjdzie ile jest warte te 500 zł
A w czym ten lepszy Skv? Serio pytam


Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

W marketingu na tym forum.

Opublikowano (edytowane)

Warto prześledzić forum i powtarzające się problemy z gumą. A tak jak pisałem wyżej, nie ufam firmie, która kłamie, że są z Niemiec. 

 

Znalazłem przyczynę. Mechanik nie wymienił drążka, tylko same końcówki. Okazał się, że stuka drążek.

Przy przeglądzie wyszło, że są luźne tuleje tylne dole. Ale takie w kit. Czy można wymienić teraz drążek, zrobić zbieżność a na wiosnę wymienić kpl wahaczy bez robienia zbieżności? Jakoś kasowo nie wyrobię. 

 

Jak już piszemy o zamiennikach, to drążek MS montowaliście? zdał egzamin? Ostatnio przejechałem się na LEM i nie będę już kupował, zaczynam szukać zamienników. Jakość "oryginałów" nie jest nadzwyczajna.

Edytowane przez kloni
Opublikowano

Tak możesz wymienić drążek kierowniczy i zrobić zbieżność a na wiosnę wymienić wahacze.

Tam w wielo wahaczu nie masz żadnej regulacji, robiłem tak juz kilka razy i opon nie darło.

Kto z forum załatwia wahacze MS? Czy tylko allegro wchodzi w gre?

Opublikowano

Wandej...

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Godzinę temu, rrrudy25 napisał:

Wandej...

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

thx

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli chodzi o to 'pochodzenie z niemiec" to 90% firm, które mają to w nazwie nie produkuje w Niemczech. Jak nie masz wytłoczone na produkcie "Made in Germany" to nie jest to tam wyprodukowane (przynajmniej tak mi sie wydaje).

Po drugie nie rozumiem całego tego WOW na punkcie Made in Germany, serio ślepo wierzycie, że są tam produkty lepszej jakości? Jest takie samo gówno jak w każdym innym kraju, kwestia tego jakie firma daje standardy co do ich jakości i tyle.

Edytowane przez Langista
Opublikowano
4 godziny temu, Langista napisał:

Jeżeli chodzi o to 'pochodzenie z niemiec" to 90% firm, które mają to w nazwie nie produkuje w Niemczech. Jak nie masz wytłoczone na produkcie "Made in Germany" to nie jest to tam wyprodukowane (przynajmniej tak mi sie wydaje).

Po drugie nie rozumiem całego tego WOW na punkcie Made in Germany, serio ślepo wierzycie, że są tam produkty lepszej jakości? Jest takie samo gówno jak w każdym innym kraju, kwestia tego jakie firma daje standardy co do ich jakości i tyle.

Nie o to mi chodzi.  Gdzieś na tym forum był link do opisu sytuacji. Może i ja wklejałem.  Zdjecia z google, że tam gdzie SKV zgłasza firmę nie ma firmy i generalnie sciema.  Takie podejście zamyka mi drogę do inwestowania w ich części. Chociaż zastanawiam się mocno, czy jest sens wymienić KPL wahaczy.  Jeszcze studiuję temat, ale trochę nie widzę sensu. Z tego co czytam to głównie i najczęściej siada banan, chociaż nie ma reguły ale u mnie się sprawdza. Ostatnio wymieniałem banana, teraz padły banany. Niby co dwie zmiany banana można sobie wymienić tylko jak sprowadziłem auto, miałem 3 wahacze oryginalne z 2002 roku :D Razej dobrze zrobiłem, że ich nie wywaliłem, bo mam nadal po 40 kk je na Aucie. Pomimo, że kusi, bo dwa banany to 240 zł a cały zestaw to 530 zł 

Opublikowano

Kolego jeśli uważasz, że nasza firma to ściema to zapraszam Cię na targi Equip Auto do Paryża stanowisko K099 pawilon 3. Z przyjemnością będziesz mógł się zapoznać z naszą ofertą, porównać nasze stanowisko ze stanowiskiem konkurencyjnych firm (będziemy obok Meat and Doria, Hitachi/Hueco no i wspomnianego wcześniej przez Ciebie Master Sporta)

Zebyś nie miał zbytnich kosztów z przyjemnością wyślę Ci zakupione bilety na targi, podaj tylko adres wysyłki.

Jeśli chodzi o Germany to niestety mam dla Ciebie złą wiadomość, przeczytaj sobie skąd jest firma "master sport automobiltechnik"

Rozumiem w zupełności, że Gorlice znacznie lepiej brzmią niemieckojęzycznie niż obecnie Włocławek :hi:

Ps. Jeśli szukałbyś po google i wpisie do KRS Gdzie jest firma Esen to też znajdziesz adres Żytnia 64/45 Włocławek. Jest to zwykły 4 piętrowy blok - nie znajdziesz na nim nawet żadnej informacji o tym, że jest tu siedziba jakiejkolwiek firmy.  Powinieneś jednak wiedzieć lub doczytać, że czym innym jest siedziba firmy a czym innym miejsce prowadzenia działalności.

Każdy oczywiście może mieć swoje zdanie, apeluje jednak by podejść do tematu zdroworozsądkowo, skoro na allegro wahacze SKV sprzedają się po 150-200 kompletów w ciągu 30 dni to pomyślcie co by się działo na forum gdyby ich jakość była słaba. Chyba  nie trudno sobie wyobrazić, że złe wiadomości rozchodzą się dużo szybciej i jakoś dużo bardziej ludzie mają ochotę przelewać swoje złe wrażenia na forum niż te dobre (taka nasza Polaków natura)

Pozdrawiam serdecznie :)

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...