Windy Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Witam, wszystkich mam taki problem, oczytałem sie o pompie oleju w 2.tdi rok 2005, chce sie poradzic mam silnik w blb z przebiegiem 100 tys , jedyne co wychwycilem to ze nie rowno pali na zimnym silniku na cieplym ok, podpiałem pod kompa pokazjue ze brak sygnalu swieca zarowa nr2 cos takiego, teraz moje pytania odnosnie tego jak jest dodatnia temp to powinno palic rowno mimo tego? A i teraz jak jest zimniej długo kreci zanim zapali nie odrazu tylko chwile w starym audi a4b5 mialem tak jak byl przestawiony rozrzad o 3 zeby ale tu nie wiem co moze byc przyczyna, czy to moze miec cos wspolniego z pompa oleju, niewiem czt naped pompy był wymieniony na kola zebate, jeszcze nie zagladałem tam, w interniecie pisza ze przedział km w ktorym ulegaja awarii to 120-250 tys km, niewiem jak ocenic sprawnoc pompy, cisnienie po podlaczeniu do kompa ok, nic nie szelesci na zapalonym silniku, bede wymieniał rozrzad to i do tej pompy bym zajrzał ale jak sie na niej poznac ze jest z nia cos nietak, czy przy tym przebiegu moze cos sie z nia juz dziac złego ? Mam taka nadzieje ze nie wpakowałem sie na mine z tym autem i ta skrzynia multi...zalozona jest nowa w serwisie w DE wpisana w ksiazke wiec moze posłuzy, moze przy tej wymianie wymienili tez naped pompy, niewiem tego..prosze o opinie
Pawelkiwi Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Ten silnik musi mieć sprawne wszystkie świece żarowe. Nawet jak kontrolka od świec się nie zaświeca w licznikach to świece i tak podgrzewają. Czym zimniej i czym więcej uszkodzonych świec tym będzie gorzej. Napęd pompy oleju może nie dawać żadnych odgłosów a po rozebraniu może okazać się że to był ostatni moment. Niestety trzeba zdjąć miskę i sprawdzić organoleptycznie.
bananowiec Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 (edytowane) Wyjaśnione. Dzięki za pomoc. Edytowane 5 Grudnia 2015 przez bananowiec
wilu8 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Czy Zabierak 100mm pasuje zamiast seryjnego w BPW ?Czy trzeba przedłużać gniazdo przerabiać coś?
andrzej2575 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 silnik bpw 2006r czy napęd z wału jest na kołach zębatych czy na łańcuchu bo zgłupiałem jedni piszą tak drudzy tak jak mogę to sprawdzić pozdrawiam
Wawryn Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5844250852&reco_id=4cdd7f2d-9ebd-11e5-8e56-0228c53622e9&ars_rule_id=802&ars_socket_id=33&ars_source=ars Czy to chodzi o cos takiego ? Nie chce reklamować,ale to że ktoś poprawił koncern WV to zasługuje na nagrodę!
andrzej104513 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Panowie przymierzam się do zakupu audi.fajne opcje wyposażenia mają i 4x4 z motorem 2.0.Moje pytanie jaki jest całkowity koszt swapu na 1.9? lub regeneracja gniazd i tych wałków?czy coś jeszcze się regeneruje ?
Pawelkiwi Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 andrzej2575Ja do tej pory wszystkie BPW miałem na kołach zębatych.
Wawryn Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 PawelkiwiPowiedz ile kosztuje u Ciebie przeróbka pompy oleju w b8 na łańuchu i na kolach zebtaych łacznie z montazem i itd?
andrzej2575 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Pasjonat dzięki za odpowiedz pozdrawiam
Pawelkiwi Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 WawrynDzwoń lu pisz na mail - dogadamy się.
marzol Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Panowie, ktoś w na dolnym śląsku (Jelenia Góra) wykonuje takie swapy na pompę z 1.9 i jaki jest tego koszt? Chodzi o B7 z 2006 roku. Pytam profilaktycznie, bo mam zamiar kupić takie auto
FABAFCB10 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Mieszkam w okolicach Bydgoszczy i też przerobiłem taka pompę płaciłem 1100 zł jeśli ktoś zainteresowany mogę podać namiary na mechanika który się czymś takim zajmuje
Musashi Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 to nie jest dzial wymiany informacji nt warsztatow. jezeli ktos ma pytania ew. cos konstruktywnego do podania, bardzo prosze, pozostale prosze PW.
witus83 Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Pisałem w dziale warsztat ale mnie tam olali Potrzebuję zregenerować gniazdo i wymienić zabierak. Szukam warsztatu w Trójmieście. Są dwa w sumie: TMA Serwis i Futurum. Możecie polecić któryś z nich? Dzięki za pomoc. Pozdr
Krzysztof Chincz Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Witam Mam 2 pytania na jaką głębokość trzeba gwintować tą śrubę do zaślepienia kanału olejowego 2 -3 cm ? Czy ten zestaw z allegro numer aukcji (5967789030) będzie ok do blb ? mi się wydaje że jest wszystko no chyba że uszczelniacz jeszcze na wał i dirko do miski .
ramzes-it Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) Witam, to ja też podzielę się mimi spostrzeżeniami po tej modyfikacji, miałem zmieniony napęd łańcuszkowy na napęd zębaty + wymiana imbusa i zrobiłem około 80tyś km w między czasie regeneracja turbo i wsjo oki. Nadszedł czas na rozrząd własnie no i do wymiany to przy okazji i olej itd..... Padłopytanie od mechanika w sprawie wałków i dywagacje o imbusie napędzającym pompę. No to zajrzymy z ciekawości bo już sporo przejechane na tym napędzie pompy i faktycznie już podjechany, znaczy jeszcze by polatał na tym ale wiadomo lepiej wymienić i w tym momencie propozycja wymainy na pompę od 1,9 TDI. Powiem tak byłem sceptyczny co do wymiany, bo po coś do cholery są te wałki, no ale pompa i jej napęd to inna historia, mechanik zapewniał że będzie GIT to się zgodiłem na tego moda. Po dwóch dniach wszystko było gotowe i pierwsze odpalenie jakby ciszej na wolnych obrotach, no to jazda i du@aaaaa drżenie na samochdzie, dziwne dudnienie w przedziale do 2K obrotów, bardzo niekomfortowo wcześnie było lepiej, ba duzo lepiej. Powrót do mechanika, to poduszki ale zaraz zaraz przeciez było dobrze przed poczynionymi zmianami??? Na to mechanik podmienimy na inne w celu sprawdzenia i nadal du@aaaaa. To co? dwumas? Jak to? przecież było dobrze?, No nie dokońca ten dwumas igła był ale nie było takich objawów jak teraz, no nic została wyjęta skrzynia i dwumas, faktycznie był taki sobie. Kupiłem nowy LUK-a wraz z dociskiem i tarczą sprzęgła, cały zestaw nówka nie śmigana, zalożno i próba, jaką miałem minę zdziwiną jak okazało się że nadal du@aaaaa. Trochę się poprawiło ale nieznacząco. Ja nie mam już wątliwości że muszę się organizować i wywalić tego moda z tą pompą i powrócić do wałków, samochodem się jeździ bardzo niekomfortowo, moja kobieta też mówi że dziwnie się jeżdzi jej słowa"jakoś tak sztywno twardo ten silnik chodzi". Wyczuwa się drżenie na całym samochodzie, jak się jedzie to dudni w samochodzie jest głośno, sprawdzałem podczas jazdy wciskając sprzęgło i ten cały przeszkadzający objaw ustaje jak silnik spadnie z obrotów. Na postoju jest w mairę ale dodając gazu dudni, drży, masakra. Z tego co czytałem to wychodzi na to że nie tylko ja mam takie objawy po zmianie na pompę z 1.9TDI Jak się ciepło zrobi to wracam do rozwiązania ori z włakami wyrównoważającymi. Pozdrawiam Edytowane 29 Lutego 2016 przez ramzes-it
Wihajster Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Jak się ciepło zrobi to wracam do rozwiązania ori z włakami wyrównoważającymi. Oczywiscie,że tak bedzie najlepiej.
Musashi Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 dużo zależy od dokłądności wyważenia wału, poza tym są wały z przeciwwagami, z silników bez wałków wyrównoważających. generalnie pierwotnie byłem sceptycznie nastawiony do regeneracji, jednak po paru latach wiadomo już, że dobrze wykonana z modernizacją, daje trwałość nieporównywalną do oryginału... biorąc pod uwagę, że regeneracja to mniejsza ingerencja w silnik, jestem za ich pozostawieniem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się