miszcz_kierownicy Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Przy tej aurze na zewnątrz to dyszka lekko idzie diesla ..... ale w sumie powinienem napisac ze ponizej 5 schodze ;p zeby sie dostosowac do co niektórych na forum
KENOiX Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 po mieście średnia w zimę 10,3. Z ostatniej jazdy 9,7. W lato 8,6 do 9,9 przy normalnej w miarę spokojnej jeździe.
Gość mmcv Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 po mieście średnia w zimę 10,3. Z ostatniej jazdy 9,7. W lato 8,6 do 9,9 przy normalnej w miarę spokojnej jeździe. po Wawie ? 3.0d i 1800kg ? ... to mniej niz moje 2.5 na 16'' o 200kg lzejsze :mysli: Po miescie normalna jazda to zima 10.5-11(choc i 14 sie pojawi ) bo troche minie zanim motor sie dogrzeje. Na dogrzanym w okolicach 9.5-10.
elmek Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 U mnie w taka aure jak obecnie wychodzi srednio 10,5 po miescie. Cos duzo pala te 2,5 FWD.
MARCIN607 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 u mnie po mieście 9pali,na trasie 6-6,5L najlepiej AFN mi wychodził- na trasie 5 a po mieście może 6,5-7L opel Astra 1.4+LPG 7-9L LPG na trasie
Karl28 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 To ja też coś od siebie: Trzy razy potwierdzone- 80% miasto przy tej aurze 8.3-8-5 nie ma chyba tragedii,biorąc pod uwagę moją ciężką nogę :>
Gość mmcv Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 U mnie w taka aure jak obecnie wychodzi srednio 10,5 po miescie. Cos duzo pala te 2,5 FWD. to chyba zalezy od stylu jazdy ... Poczytaj wyniki Cubera z 1.9 to powiesz ze 1.9 duzo pali a niektorym pali 5 w miescie Jak jezdze spokojnie to sie i w 9 moge wyrobic ale to nie jazda .Pozatym jak robie krotkie odcinki no to nie ma bata zeby bylo mniej niz 11, bo niby jak ?
elmek Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 U mnie w taka aure jak obecnie wychodzi srednio 10,5 po miescie. Cos duzo pala te 2,5 FWD. to chyba zalezy od stylu jazdy ... Poczytaj wyniki Cubera z 1.9 to powiesz ze 1.9 duzo pali a niektorym pali 5 w miescie Jak jezdze spokojnie to sie i w 9 moge wyrobic ale to nie jazda .Pozatym jak robie krotkie odcinki no to nie ma bata zeby bylo mniej niz 11, bo niby jak ? ofc. U mnie to spalanie jest przy normalnej spokojnej jezdzie do pracy i z pracy. Zwykle wychodzi tak, ze rano w korkach jest spalanie 11, wieczorem 10.
KENOiX Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 po mieście średnia w zimę 10,3. Z ostatniej jazdy 9,7. W lato 8,6 do 9,9 przy normalnej w miarę spokojnej jeździe. po Wawie ? 3.0d i 1800kg ? ... to mniej niz moje 2.5 na 16'' o 200kg lzejsze :mysli: Po miescie normalna jazda to zima 10.5-11(choc i 14 sie pojawi ) bo troche minie zanim motor sie dogrzeje. Na dogrzanym w okolicach 9.5-10. w korkach bądź na krótkich dystansach wiadomo, że znacznie więcej bo i ok 15 potrafi a zimny to ponad 20... mówię o normalnej spokojnej jeździe bez korków i na rozgrzanym silniku. Ps 3.0 jest na common railu a to nie pozostaje bez znaczenia...
Gość mmcv Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Ps 3.0 jest na common railu a to nie pozostaje bez znaczenia... tak zdaje sobie z tego sprawe , jednak to wciaz samochod ciezszy o 200kg z napedem na 4 lapy i silnikiem wiekszym o 500cm3. Pomijajac fakt ze pierwsze 3.0 czyli to ASB i BKN to chyba eksperyment z CR jesli chodzi o Audi ? no i jeszcze 2.7 tak czy inaczej fajnie pali to 3.0.
KENOiX Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Ps 3.0 jest na common railu a to nie pozostaje bez znaczenia... tak zdaje sobie z tego sprawe , jednak to wciaz samochod ciezszy o 200kg z napedem na 4 lapy i silnikiem wiekszym o 500cm3. Pomijajac fakt ze pierwsze 3.0 czyli to ASB i BKN to chyba eksperyment z CR jesli chodzi o Audi ? no i jeszcze 2.7 tak czy inaczej fajnie pali to 3.0. mi do tej pory trudno uwierzyć w to spalanie, do tego to automat i ze mną waży 1900kg tak 3.0 były pierwszymi z CR i to od razu udanymi ps aby nie by było ot dziś w korkach 11,5
andrzejac Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 U mnie w lato było ok6,5L/100 teraz trochę sie przeraziłem ale widze po wypowiedziach poprzedników że wszystko jest w normie oprócz portfela. Na trasach po mieście 3-5km postoj do wystygnięcia(kilka godzin) ok 8L/100 przy temp. -12,-14,-16. Rozumiem że tak ma być? Jeśli sie myle niech mnie ktoś poprawi
Cuber Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Kraków - Bukowina Tatrzańska 4 osoby + korek 11,5 l :gwizdanie: Bukowina Tatrzańska - Kraków 4 osoby 6,8 l predkość do 150
czesia Opublikowano 25 Stycznia 2010 Opublikowano 25 Stycznia 2010 A ja jestem w szoku przy tych mrozach wyszło mi 6,96 l/100km chyba niezły wynik, z tym że silnik niedogrzany bo krótkie trasy i nie ma zabardzo gdzie popędzić,a niedogrzany silnik szkoda butować i wychodzi PSJ . pozdrawiam
KmK Opublikowano 25 Stycznia 2010 Opublikowano 25 Stycznia 2010 w ramach nie bardzo wiem czego, sprawdziłem znów ile można najmniej tym razem zimą. 10.66 - 100% Kraków Jednak jestem pewny, że przy podobnej jeździe każdy diesel produkował by paliwo w baku.. słowem, jak mawia mój znajomy, bardziej dokładnie sie nie da jeździć swoją drogą kupić doładowaną benzynę i jechać nią jak dieslem to zalatuje chorobą psychiczną w lekkim stadium
wiktorsam Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Witam panowie Więc dzisiaj sprawdziłem ile moje AHU skopciło i się trochę przeraziłem :]. 100 % miasto wyszło około 9,2 na 100 km. Codziennie robię 3 trasy: Pierwsza o 6.30 przy tych mrozach 6 km, potem po 8 godzinach powrót do domu w lekkim korku około 7 km (powrotną mam dłuższą), następnie ostatnia trasa znowu po 4 godzinach jakieś 5 km. Dodam, że to mój pierwszy diesel, więc podejrzewam też, że popełniam błędy podczas jazdy, dodatkowo biedak nie zasmakował plusowych temperatur - przez ten cały okres średnia na pewno ponad -10 stopni, i przez dłu.gi czas był odpalany i skrobany przez kilka pierwszych minut przed jazdą bo strasznie mi szron osiadał na szybach :/. Zmieniłem stację, planuję też teraz zrobić 100 km po mieście spokojnej jazdy i zatankować jeszcze raz zobaczymy ile wyjdzie EDIT Albo sobie wmawiam, albo na nowym paliwku silnik lepiej chodzi, na wcześniejszym z BP dostawał wibracji na wolnych obrotach i z dołu tak sobie jechał, teraz wydaje mi się, że lepiej ciągnie z dołu i wibracje się zmniejszyły hmm, trzeba będzie pojeździć więcej . zatankowałem na shell'u
karolasterka Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 a tak pytanie z innej beczki... ile pali na biegu jałowym taki motorek jak moj na godzinkę?
dziadek Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 EDIT Albo sobie wmawiam, albo na nowym paliwku silnik lepiej chodzi, na wcześniejszym z BP dostawał wibracji na wolnych obrotach i z dołu tak sobie jechał, teraz wydaje mi się, że lepiej ciągnie z dołu i wibracje się zmniejszyły hmm, trzeba będzie pojeździć więcej . zatankowałem na shell'u Nasz kolega "Grazny" sprawdzał korekcję wtrysków po tankowaniu na BP i wyszło mu że w Elblągu więcej tam nie zatankuje więc może ci się nie wydawać :gwizdanie:
karolasterka Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Około 1,2 litra na godzinę. a teraz kolega mi mówi ze pali cos koło 0.5l/h... to jak to w końcu z tym jest?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się