Kukis Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 na dolewkę można jakikolwiek 5w40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapawwa Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Koledzy a jak zachowuja sie te nowe oleje mobil 1 ktos poleca Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 lub Mobil Super 3000 X1 5W-40 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esem Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 A tak w ogóle to już trochę km narobiłem i znów olej trzeba wymienić. Obecnie mam Mobila 5w40. Mechanik mówił że już czas zmienić na półsyntetyk (bo podobno na syntetyku głośniej chodzi, chociaż ja różnicy nie słyszę) i nie wiem co mam o tym myśleć czy półsyntetyki są z normą 505.01? Czy lać taki jaki był. podobno na półsyntetyku silnik będzie miękko pracował ??? nie wiem nie znam się proszę o konkrety. u mnie są pompowtryski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogar Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Nie słuchaj głupich rad tylko dalej lej 5w-40 z normą 505.01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esem Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Czyli rozumiem turbinka i pompowtryski lubią 5W40 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Ja do końca nie wiedziałem jaki miałem olej wymieniłem na 5W40 i jest ok póki co:) prawda jest taka, że musisz zalać taki olej jaki spełnia normę do Twojego auta. Ja np. mógłbym zalać z normą 507 do mojej B6 ale w tym silniku nie mam DPF-a więc zrezygnowałem z tego i wg danych na pierwszej stronie zainteresowałem się olejem z normą 505.01. Jak na razie wszystko w porządku:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 A tak w ogóle to już trochę km narobiłem i znów olej trzeba wymienić. Obecnie mam Mobila 5w40. Mechanik mówił że już czas zmienić na półsyntetyk (bo podobno na syntetyku głośniej chodzi, chociaż ja różnicy nie słyszę) i nie wiem co mam o tym myśleć czy półsyntetyki są z normą 505.01? Czy lać taki jaki był. podobno na półsyntetyku silnik będzie miękko pracował ??? nie wiem nie znam się proszę o konkrety. u mnie są pompowtryski. przeczytaj kolego: http://www.autoporadnik.pl/oleje/jaki-olej-do-silnika-wyjasniamy-olejowe-dylematy/artykul?page=0,0 mechanicy to papraki - polsyntetyk to praktycznie mineral - ma tylo 25% bazy syntetycznej w sobie. jak silnik moze lzej chodzic na takim oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Cholera wie jak to jest z tymi olejami. Kumpel do 1.9 AJM-a leje mobila 15W40(jeśli dobrze pamiętam mechanik mu na taki wymienił) i na razie auto mu cyka fajnie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Cholera wie jak to jest z tymi olejami. Kumpel do 1.9 AJM-a leje mobila 15W40(jeśli dobrze pamiętam mechanik mu na taki wymienił) i na razie auto mu cyka fajnie:) :shocked: dlatego zaden mechanik nigdy nie wsadzil lap do mojego samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 A tak w ogóle to już trochę km narobiłem i znów olej trzeba wymienić. Obecnie mam Mobila 5w40. Mechanik mówił że już czas zmienić na półsyntetyk (bo podobno na syntetyku głośniej chodzi, chociaż ja różnicy nie słyszę) i nie wiem co mam o tym myśleć czy półsyntetyki są z normą 505.01? Czy lać taki jaki był. podobno na półsyntetyku silnik będzie miękko pracował ??? nie wiem nie znam się proszę o konkrety. u mnie są pompowtryski. Na półsyntetyku ciszej to może będzie chodził do momentu aż się nie nagrzeje więc nie słuchaj głupot. Najważniejszą sprawą jest zimny start bo wówczas następuje zużycie silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek83 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Dzisiaj zamówiłem sobie Motul 505.01 5W40 ni i niedługo wymianka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 a ja zalałem Valvoline SYN power 5W40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Mam takie pytanko : Jaki olej do E46 2.0 TDI 136 PS ? ( szwagier niedawno kupił ) Myślę nad Motul'em 8100 X-cess 5W40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Mam takie pytanko : Jaki olej do E46 2.0 TDI 136 PS ? ( szwagier niedawno kupił ) Myślę nad Motul'em 8100 X-cess 5W40 x-cess bedzie dobry - jednak lepszy bedzie http://www.motul.de/pl/en/products/53?f[application]=139&f[range]=25&f[viscosity]=34 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Mam takie pytanko : Jaki olej do E46 2.0 TDI 136 PS ? ( szwagier niedawno kupił ) Myślę nad Motul'em 8100 X-cess 5W40 x-cess bedzie dobry - jednak lepszy bedzie http://www.motul.de/pl/en/products/53?f[application]=139&f[range]=25&f[viscosity]=34 Prawie pisałem na PW z Dzikiem i też mi ten polecił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piechol Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 to te x-clean'y są jednak lepsze? w przypadku 504/507 też? EDIT x-clean 5W30 nie spełnia norm VW... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekl Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Witam Po zakupie auta przyszła pora na standardowe czynności: filtry olej itp. Po otwarciu maski zdziwiłem się gdy zobaczyłem kartke z poprzedniej wymiany zalany olej to Castrol 15w40 I tu mam pytanie: co robić?? Wymieniac na pół czy full syntetyk?? Czy zostawic ten który jest? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ponio1767 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 No to Panie jak w czasie kupowania auta nie zagladales wogole pod maske itp,nie sprawdzales czy wszystko jest ok to powodzenia .Czytales co jest naisane w 1 poscie w tym temacie ?? ,,oleje 10W40 czy 15W40 są zabójcze dla turbiny'' zmieniaj jak NAJSZYBCIEJ ! pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 panowie, pytanie o olej jest takie - którym zalać po 90 tys? nadmienię, że przechodzę właśnie z przeglądów po 30 tys (LL) na 15 tys. albo i mniej (ma to oczywiście związek z wirusowaniem) opcje są takie: 1) Castrol SLX Prof. LL 2) Total Quartz Ineo LL silnik jest z DPF i wiadomo - 507 00 ASO twierdzi, że obydwa podejdą co powie szanowne towarzystwo ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekl Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Panowie Z tego co wyczytałem to moge przejsc z tego 15w40 na MOTUL 8100 x-Clean C3 5W40 z zastosowaniem Motul engine cleaner cze lepiej przejsc stopniowo czyli teraz na 10w40 a przy kolejnej wymianie na motul 5w40?? P Prosze o pomoc pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się