Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Koledzy a jak zachowuja sie te nowe oleje mobil 1 ktos poleca

Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 lub Mobil Super 3000 X1 5W-40 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak w ogóle to już trochę km narobiłem i znów olej trzeba wymienić. Obecnie mam Mobila 5w40. Mechanik mówił że już czas zmienić na półsyntetyk (bo podobno na syntetyku głośniej chodzi, chociaż ja różnicy nie słyszę) i nie wiem co mam o tym myśleć czy półsyntetyki są z normą 505.01? Czy lać taki jaki był. podobno na półsyntetyku silnik będzie miękko pracował ??? nie wiem nie znam się proszę o konkrety. u mnie są pompowtryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do końca nie wiedziałem jaki miałem olej wymieniłem na 5W40 i jest ok póki co:) prawda jest taka, że musisz zalać taki olej jaki spełnia normę do Twojego auta. Ja np. mógłbym zalać z normą 507 do mojej B6 ale w tym silniku nie mam DPF-a więc zrezygnowałem z tego i wg danych na pierwszej stronie zainteresowałem się olejem z normą 505.01. Jak na razie wszystko w porządku:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak w ogóle to już trochę km narobiłem i znów olej trzeba wymienić. Obecnie mam Mobila 5w40. Mechanik mówił że już czas zmienić na półsyntetyk (bo podobno na syntetyku głośniej chodzi, chociaż ja różnicy nie słyszę) i nie wiem co mam o tym myśleć czy półsyntetyki są z normą 505.01? Czy lać taki jaki był. podobno na półsyntetyku silnik będzie miękko pracował ??? nie wiem nie znam się proszę o konkrety. u mnie są pompowtryski.

przeczytaj kolego:

http://www.autoporadnik.pl/oleje/jaki-olej-do-silnika-wyjasniamy-olejowe-dylematy/artykul?page=0,0

mechanicy to papraki - polsyntetyk to praktycznie mineral - ma tylo 25% bazy syntetycznej w sobie. jak silnik moze lzej chodzic na takim oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera wie jak to jest z tymi olejami. Kumpel do 1.9 AJM-a leje mobila 15W40(jeśli dobrze pamiętam mechanik mu na taki wymienił) i na razie auto mu cyka fajnie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera wie jak to jest z tymi olejami. Kumpel do 1.9 AJM-a leje mobila 15W40(jeśli dobrze pamiętam mechanik mu na taki wymienił) i na razie auto mu cyka fajnie:)

:shocked: :shocked: dlatego zaden mechanik nigdy nie wsadzil lap do mojego samochodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak w ogóle to już trochę km narobiłem i znów olej trzeba wymienić. Obecnie mam Mobila 5w40. Mechanik mówił że już czas zmienić na półsyntetyk (bo podobno na syntetyku głośniej chodzi, chociaż ja różnicy nie słyszę) i nie wiem co mam o tym myśleć czy półsyntetyki są z normą 505.01? Czy lać taki jaki był. podobno na półsyntetyku silnik będzie miękko pracował ??? nie wiem nie znam się proszę o konkrety. u mnie są pompowtryski.

Na półsyntetyku ciszej to może będzie chodził do momentu aż się nie nagrzeje więc nie słuchaj głupot. Najważniejszą sprawą jest zimny start bo wówczas następuje zużycie silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko :

Jaki olej do E46 2.0 TDI 136 PS ? ( szwagier niedawno kupił ) Myślę nad Motul'em 8100 X-cess 5W40 :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko :

Jaki olej do E46 2.0 TDI 136 PS ? ( szwagier niedawno kupił ) Myślę nad Motul'em 8100 X-cess 5W40 :mysli:

x-cess bedzie dobry - jednak lepszy bedzie

http://www.motul.de/pl/en/products/53?f[application]=139&f[range]=25&f[viscosity]=34

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko :

Jaki olej do E46 2.0 TDI 136 PS ? ( szwagier niedawno kupił ) Myślę nad Motul'em 8100 X-cess 5W40 :mysli:

x-cess bedzie dobry - jednak lepszy bedzie

http://www.motul.de/pl/en/products/53?f[application]=139&f[range]=25&f[viscosity]=34

:good:

Prawie pisałem na PW z Dzikiem i też mi ten polecił :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :hi:

Po zakupie auta przyszła pora na standardowe czynności: filtry olej itp. Po otwarciu maski zdziwiłem się gdy zobaczyłem kartke z poprzedniej wymiany zalany olej to Castrol 15w40 :wallbash: I tu mam pytanie: co robić?? Wymieniac na pół czy full syntetyk?? Czy zostawic ten który jest?

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to Panie jak w czasie kupowania auta nie zagladales wogole pod maske itp,nie sprawdzales czy wszystko jest ok to powodzenia :wallbash:.Czytales co jest naisane w 1 poscie w tym temacie ?? ,,oleje 10W40 czy 15W40 są zabójcze dla turbiny'' zmieniaj jak NAJSZYBCIEJ ! pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie,

pytanie o olej jest takie - którym zalać po 90 tys? nadmienię, że przechodzę właśnie z przeglądów po 30 tys (LL) na 15 tys. albo i mniej (ma to oczywiście związek z wirusowaniem)

opcje są takie:

1) Castrol SLX Prof. LL

2) Total Quartz Ineo LL

silnik jest z DPF i wiadomo - 507 00

ASO twierdzi, że obydwa podejdą

co powie szanowne towarzystwo ?? :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie

Z tego co wyczytałem to moge przejsc z tego 15w40 na MOTUL 8100 x-Clean C3 5W40 z zastosowaniem Motul engine cleaner cze lepiej przejsc stopniowo czyli teraz na 10w40 a przy kolejnej wymianie na motul 5w40?? P

Prosze o pomoc pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...