franc8 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Ja miałem zalany mineralem i przeszłem na półsyntetyk mobila (pewne źródło) i jest ok. Efekt - lepij chodzi i jest cichszy. Jeśli poprzedni właściciel dbał o sinik to będzie ok jeśli nie cóż ..... Autko kupiłem od znajomego helmuta który o nie dbał, przejechane miało 180 tyś, conajmiej 2 razy w roku zmieniał olej.
dziku Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 zostan przy mineralnym. cos czuje ze twoje auto ma przejechane 2x tyle ile masz na blacie... Masz racje kolego co do tego przebiegu napewno jest wększy niz na blacie Przebieg nie ma tu znaczenia - lej full syntetyk i nie słuchaj się tych co mówią, żeby lać minerał do TDI.. To zabójstwo dla niego.
Cristoforo Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 minerał do TDI to jak podcieranie sie pokrzywą jednemu sprawia radość i drugiemu ból
boseron Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 dołącze sie do tematu: jestem przed wymianą oleju w swojej b6 jako ze jest to moja 1 wymiana w tym samochodzie (kupiłem go pół roku temu) pytałem kuzyna który na codzien sprzedaje oleje samochodowe w duzej firmie i stwierdził ze do silników z PD poleca MOTUL lub CASTROL , ale dodał ze poleca ten drugi (CASTROL) ponieważ do niego mozna wszędzie dostać opakowania 1L na dolewke, a MOTUL takich małych opakowań nie produkuje.więc zdecydowałem sie na CASTROL czy to dobry argument? oczywiscie mówimy o olejach z normą 505.01
Piechol Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 dołącze sie do tematu: jestem przed wymianą oleju w swojej b6 jako ze jest to moja 1 wymiana w tym samochodzie (kupiłem go pół roku temu) pytałem kuzyna który na codzien sprzedaje oleje samochodowe w duzej firmie i stwierdził ze do silników z PD poleca MOTUL lub CASTROL , ale dodał ze poleca ten drugi (CASTROL) ponieważ do niego mozna wszędzie dostać opakowania 1L na dolewke, a MOTUL takich małych opakowań nie produkuje.więc zdecydowałem sie na CASTROL czy to dobry argument? oczywiscie mówimy o olejach z normą 505.01 to zależy ile Ci wchodzi oleju, ja kupiłem bańkę 5 litrów i mam jeszcze 1,2l na dolewkę
antonio Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 wlejesz 4 l i powinno być max do 1.9 wchodzi 3,8 l
boseron Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 ale jak kupisz banke 4 L to na dolewke juz nie bedzie dlatego CASTROL jest pod tym względem bardziej uniwersalny
dziku Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 ale jak kupisz banke 4 L to na dolewke juz nie bedzie dlatego CASTROL jest pod tym względem bardziej uniwersalny Nie spotkałem się z Motulem w bańce 4L. Są chyba tylko bańki 5L. A czemu tak tego Castrola polecasz? Nie ma on zbyt dobrej opinii przez mnogość podróbek na naszym rynku. Są naprawde lepsze oleje od niego. Lepiej chyba dać kilka złotych więcej za oliwę i mieć spokój niż kupić bańke 5L z Allegro za 90 zł i płakać, że zakupiło się Lotosa zamiast ori Castrola...
FAZY Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Brat kupował ostatnio MOTULA u nas w klubie i przysłano mu olej w bańkach 1 litrowych,więc można zawsze dokupić 1 litr osobno
rookie Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 zauważcie też, że oleje mają rózne zapachy i łatwo je odróżnic np. Lotos pachnie inaczej niż Liqui Moly
Musashi Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 zauważcie też, że oleje mają rózne zapachy i łatwo je odróżnic np. Lotos pachnie inaczej niż Liqui Moly a jakie to ma znaczenie praktyczne??? BTW smakami roznia sie rowniez?
rookie Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Nie, nie Powiedziałem to nawiązując do wątku oryginalności olejów sprzedawanych np. jako Castrol O smakach nie fantazjowałem
aju Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 może komuś się przyda http://www.ew2.lubesinfo.com/frameset.asp?sid=323&bid=188&sc=1323&langid=1
Stichy Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Ja ostatnio zalalem Castrolem 5W-40 Turbo Diesel i jestem zadowolony - ok 180k nic nie ubywa silnik pracuje lepiej niz na tym co w serwisie mi zalali dodam ze olej z pewnego zrodla
truckmaniac Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Ja ostatnio zalalem Castrolem 5W-40 Turbo Diesel i jestem zadowolony - ok 180k nic nie ubywa silnik pracuje lepiej niz na tym co w serwisie mi zalali dodam ze olej z pewnego zrodla A co Ci zalali w serwisie?Nie wiem, jak w Polsce, ale tutaj serwisy leją właśnie Castrola.
Stichy Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 prawdopodobnie castrola bo taka mam przywieszke, ale podejrzewam ze to byl shell, a teraz to juz sam robie bo nie chce mi sie placic 2000zeta na rok za serwisy, bo sam to lepiej zrobie bo widzialem jak mi serwis robili i powiedzialem ze nie pojade wiecej. Pomyslcie sobie ze po serwisie musialem oslone pod spodem przykrecic bo byla luzna - niewiem moze na takiego typa niby mechanika adzia trafila
Cristoforo Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 aso leje olive w zaleznosci z kim podpisze umowe zalałem olive motul specyfic 5w40 505.01 i przejechałem na nim 700km a oliva wogóle nie jest czarna nic nie jest przepalone pierwszy raz widze takie zjawisko w motulu u was też tak jest ? mowa o dieslach
truckmaniac Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 aso leje olive w zaleznosci z kim podpisze umowe No nie jestem przekonany. Wydaje mi się, że umowa dealerska zobowiązuje ASO do korzystania z płynów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta, a w przypadku AUDI jest to chyba Castrol.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się