marcin4x4 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Daj silnikowi chwilę na przepracowanie. Chociaż ja w kilku autach też różnicy nie wiedziałem, nie słyszałem i w cyferkach nie widziałem. Mój motulek ma 12kkm czyli 14 miesięcy (w końcu olej LL), no i niestety jest bardzo zmęczony życiem. BTW: chcesz mieć cicho to zalej mineralny albo wymieszaj z trocinami
Tomekktm1 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Cześć mam pytanko co myślicie o tych olejach bo zastanawiam się nad zastosowaniem któregoś z nich : 5W40 str. producenta http://www.penrite.pl/produkty/oleje-silnikowe/seria-enviro/item/71-enviro-5w-40 allegro http://allegro.pl/penrite-enviro-5w40-5l-olej-syntetyk-promocja-i5174984391.html 10W50 FullSynthetic Str. producenta http://www.penrite.pl/produkty/oleje-silnikowe/seria-hpr/item/19-hpr-10 Allegro http://allegro.pl/penrite-hpr-10-10w50-5l-lomza-i5202742548.html
?uk@sz Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Witam, moje A4 1.9 TDI AJM jest zalene Castrol Magnatec 10W-40, chcę zmienić na Motul 300V Competition 15w50, lub MOTUL SPECIFIC VW 506.01 oczywiście z czyszczeniem. Którym lepiej zalać? Czy polecicie inny? z góry dzięki
Loneliness Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Mam teraz zalanego Castrola 5w30.Chce przejść na Motula, czy Specific 5W30 (504/507) będzie ok ? za 175 zł jest do wzięcia w sklepie w którym kupuje klocki.
endriuu Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) bedzie najlepszy. 175 to dobra cena. plukanke zastosuj. wysłane z prodiża Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez endriuu
cabanmat Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Witam, moje A4 1.9 TDI AJM jest zalene Castrol Magnatec 10W-40, chcę zmienić na Motul 300V Competition 15w50, lub MOTUL SPECIFIC VW 506.01 oczywiście z czyszczeniem. Którym lepiej zalać? Czy polecicie inny? z góry dzięki Nie nad wyrost ? Najpierw jeździsz na szlamiarzu Magnatecu w dodatku 10W40, a teraz oliwy z "domieszkiem srebra" ? Do Ciebie z Motula 5W40 Specific lub X-Clean...
?uk@sz Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Witam, moje A4 1.9 TDI AJM jest zalene Castrol Magnatec 10W-40, chcę zmienić na Motul 300V Competition 15w50, lub MOTUL SPECIFIC VW 506.01 oczywiście z czyszczeniem. Którym lepiej zalać? Czy polecicie inny? z góry dzięki Nie nad wyrost ? Najpierw jeździsz na szlamiarzu Magnatecu w dodatku 10W40, a teraz oliwy z "domieszkiem srebra" ? Do Ciebie z Motula 5W40 Specific lub X-Clean... poprzedni właściciel zalał niestety Magnateca a o tych Motulach, które wymieniłem przeczytałem na forum, że są ok wymienię na Motula 5W40 tak jak radzicie, dzięki za pomoc
Pawci_o Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) Panowie to jeszcze ja się dołączę, mam AWX 160KM, nalatane mam 321KM przez 3 lata jeździłem na mobilu ostatnio wlałem motul 8100 x-cess - nie stosowałem płukanki, teraz pojawił się wyciek, dziś obadam dokładnie ale na 99% uszczelnienie wału z tyłu silnika (za sprzęgłem), plamka jest niewielka... zostało mi jakieś 2-3 tyś do zmiany oleju i nie wiem na co się zdecydować - Motul jeśli tak to jaki, czy tez Mobil ? czy stosować płukankę przed zmianą? Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez Pawci_o
endriuu Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 plukanka LM i x-cess wysłane z prodiża
Pawci_o Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 plukanka LM i x-cess wysłane z prodiża ok, tak też myślałem ale nie wiem co z tym wyciekiem, jeśli to uszczelnienie wału przy skrzyni biegów to chyba trzeba rozebrać i wymienić ? czy płukanka pomoże?
Hezen Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Na wyciek pomaga wymiana uszczelek, uszczelniaczy a nie płukanka czy olej xD Wysłane z mojego GT-I9100
Pawci_o Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 no tak, o tym wiem, jak jeździłem na mobilu to nie było tego wycieku, zauważyłem że Motul jest rzadszy od Mobila, a wymiana tego uszczelniacza wiąże się z wyjmowaniem skrzyni biegów, sprzęgła... to sporo pracy..
Carlos* Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 plukanka LM i x-cess wysłane z prodiża endiuu ,a od kiedy to nie polecasz do aut z PD oleju z normą 505.01. Zawsze byleś zwolennikiem stosowania oleju zgodnego z życzeniem producenta
endriuu Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) oczywiscie jak pd to tylko 505.01 - akurat ta norma jest w pelni uzasadniona. nie wyswietla.mi sie profil auta w tapatalku. a kolega pisal ze lał xcessa. Wiec Pawcio - Specyfic 5w-40 jest dla ciebie. wysłane z prodiża Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez endriuu
Pawci_o Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 oczywiscie jak pd to tylko 505.01 - akurat ta norma jest w pelni uzasadniona. nie wyswietla.mi sie profil auta w tapatalku. a kolega pisal ze lał xcessa. Wiec Pawcio - Specyfic 5w-40 jest dla ciebie. wysłane z prodiża Dziękuję za odpowiedz, czyli kupuję Specyfic 5w-40 i plukanke LM.
mlodyabc Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Witam. Kolega kupił leona 1.9 TDI ARL z 2004 norma 505.01 ale niemiec założył dpf. I co teraz zalać? Opinie różne że 5W40 inne głosy że 5W30.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się