dzik Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Endriu, pytanie troszke z innej beczki ale nawiązujące z tym tematem.Dzisiaj mój sprzedawca zaoferował mi filtr oleju polskiej produkcji - UFI, mówił że montowane na pierwszy montaż we fordach, seatach.Masz jakieś info o tym filtrze tej marki? Jakieś porównanie do manna, knechta?Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka masz na myśli że w tej referencji mianowicie 23.164.00 jest made in Poland? Bo to oczywiście nie są Polskie filtry ale filterki paliwa klasa i sprzedajemy ich bardzo dużo.
Hezen Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Tak chodzi o 2316400 http://www.fotosik.pl/zdjecie/766789fe5fcfb319 No właśnie dzik, jak to jest z tymi filtrami oleju od UFI? Jaka jest ich jakośc w porównaniu do innych marek? Tak patrze na spód pudełka i widze cos takiego: http://www.fotosik.pl/zdjecie/bf869c638865d027 Czyli te filtry sa produkowane u makaroniarzy?
Hezen Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Dev dzięki za odpowiedź. Teraz kolejne pytanie, po choinke jest napisane na filtrze Made in Poland, jakby nie mogło być "Italy" czyli tam gdzie faktycznie go wyprodukowano?... wtf, co to za propaganda? EDIT: Temat jest nt. olejów nie filtrów, więc nie będę robił niepotrzebnego OT. Dev, jeszcze raz dzięki za odp. Edytowane 8 Grudnia 2015 przez Hezen
Dev Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Mozliwe ze ten filtr zrobił Filtron czy inny Sędziszòw
Alkad Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Potwierdzam UFI to wloska mysl techniczna i sa to filtry pierwszomontazowe. Az z ciekawosci sprawdziłem kilka sztuk na polce i większość to indonezja albo china. Ogólnie bardzo dobra firma i zawsze je polecam.
Dev Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Kilka dni temu wymienialem filtry i olej w renault megane. Klient zażyczyl sobie wszystkie filtry ori, wiec pojechałem do ASO. Poza filtrem paliwa reszta byla Filtrona a ten ostatni Knechta. wiec po co przeplacac ?
endriuu Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 a filtron u kolegi dzik za grosze jest. ile w ASO? wysłane z prodiża
Hezen Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 (edytowane) Ja za ufi o którym pisałem, dałem 17 złociszczy Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 9 Grudnia 2015 przez Hezen
POWER-KRIS Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Robiłem sekcje zwłok Filtrona z Aso Forda F150 i z przysłowiowej Biedronki.W środku są inne. Chociażby waga i ilość materiału filtrujacego. Także Filtrona z półki Mariana za darmo nie chce. To inny sort. Zresztą robicie w różnych firmach i.... W tych których byłem towar na export nie miał nic wspólnego z tym na kraj, więc powodzenia.
Alkad Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Zainspirowales mnie wezme dzisiaj z polki dwa filtry UFIego i filtrona i zrobie sekcj-zdjecia wstawie jutro. Model OP 570 bo najtanszy
...radek... Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Witam. A jaki olej lać po wycieciu DPF. B7 2.0 BRD Tapnięte z s5
endriuu Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 (edytowane) motul specific 505.01 kolego to najlepsza opcja. mozesz tez zalac VALVO SYNPOWER XTREME MST C3 5W40 - tez bardzo dobry olej do PD wysłane z prodiża Edytowane 11 Grudnia 2015 przez endriuu
Onkel Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Ja leje valvo i jestem bardzo zadowolony. Dzik ma teraz super cenę na niego Wysłane z Z3™
dzik Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Ja leje valvo i jestem bardzo zadowolony. Dzik ma teraz super cenę na niego oby euro nie pokrzyżowało planów na dobre ceny.
Blachu Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 LM diesel synthoil, olej pro, ale z normą 505.00 do 1.9 tdi pd... Trochę mnie poniosła ciekawość i zalałem go Jeden z forumowiczów zrobił na nim już dwie wymiany i nie zauważył niczego złego w pracy silnika, a wręcz przeciwnie - chwalił sobie. Mocno oberwie się silnikowi, wałkowi itp? Wracać jak najszybciej do 505.01?
endriuu Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) jak sie znajdziesz u mechanika z wytartymi krzywkami to zrozumiesz po co nalezy stosowac 505.01. akurat ta norma jest najbardziej uzasadniona ze wszystkich. wysłane z prodiża Edytowane 13 Grudnia 2015 przez endriuu
Blachu Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 hmm no to szybko wracam do czegoś z 505.01, chyba Valvo synpower extreme... Dobrze że przebieg symboliczny na tym LM, raptem z 600 km
endriuu Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 ten valvo swietny wybor wysłane z prodiża
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się