mateusztbg Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 filtry wszystkie też wymieniam od razu
dawid_92 Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 A w afn'ie jak najlepiej wyssac olej z podstawy?
rafałwol Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Zmieniłem olej był Motul jest Motul tylko z 5W30 na 5W40 i zaczął mi dymic. Zanim się nagrzeje idzie siwy dymek ..
Dev Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 A w afn'ie jak najlepiej wyssac olej z podstawy? W AFNIE nie masz tego problemu
karaluch8 Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 A w moim afn już od paru dobrych lat, najpierw były lane jakieś orlenowskie później shelowskie i najgorsze co może być 15w40. Przebieg 355 tysięcy. Niby heh. Zmiana na 5w40 była by chyba głupotą ? Na 6 tysięcy z maxa ubyło z 3/4 miarki. Więc raczej lepiej zostać przy tym 15w40? Jak myślicie.
cabanmat Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 na 15W40 to ja jeździłem w 22-letnim Fiacie Uno pod koniec żywota.... Przesiądź się chociaż na 10W40...
Szpila Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 Mam afn-a z podobnym przebiegiem i parę lat jeździł na mineralu. To była głupota ale nie moja. Po przeczytaniu tego tematu i pomocy kolegów. Przeszedłem na 10w40, nie jest to też dobrze ale lepiej jak było, no i wyciek mi się zmniejszył a silnik ucichł. Jeszcze nic straconego Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
Hezen Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 (edytowane) Niech obejrzy silnik czy ma jakis wyciek, może ciec z: - pokrywy zaworów - kolanka odmy - lubi pękać - uszczelka miski Może też odłączyć wąż odmy z dolotem i włożyć go w butelke a otwór w wężu dolotu zaślepić (tzw. wolna odma) Mój afn spijał ponad 1L oleju na 10tys. Okazało się że dolot zaciąga olej z odmy. Po wymianie zaworu ciśnienia odmy na pokrywie zaworów (zamiennik z toprana, koszt chyba 30 zł) silnik pobiera 300-350ml na 10tys. (olej Valvoline 5W40 synpower) Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 5 Lipca 2016 przez Hezen
Szpila Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 Długo się za to zabieram. Nigdy nie mam czasu, będę miał na uwadze Twoje sugestie. DZIĘKI Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
karaluch8 Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 A czy zmiana z 15w40 na 10w40, nie będzie szkodliwa dla silnika?
Szpila Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 A czy zmiana z 15w40 na 10w40, nie będzie szkodliwa dla silnika?Poczytaj trochę ten temat, dowiesz się wszystkiego. Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
dawid_92 Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Nie będzie szkodliwa. Zastosuj plukanke żeby nagar usunac i zalej świeżym olejkiem 10w40 lepszej firmy. Milers, liqui Moly, valvoline. A pytanie z innej beczki, olej Millers jaki dokładnie polecacie do AFN'a ?
rafałwol Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Zmieniłem olej był Motul jest Motul tylko z 5W30 na 5W40 i zaczął mi dymic. Zanim się nagrzeje idzie siwy dymek .. Dopytam znawców olejów jeszcze raz.. Jest jakaś duża bądź na niekorzyść różnica między tymi olejami ????? Bo to dymienie mnie niepokoi a zaczęło się gdy zmieniłem olej sporo siwego dymu jest za mną. Robiłem też płukankę. Nie wiem czy mam wrócić do poprzedniego oleju czy poczekać i pojeździć trochę. Był MOTUL 5W30 X-clean+ 8100 a teraz jest 5W40 i siwy dym...
endriuu Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 rafal wiadomo ze 5w40 (nawet c3) ma wiecej zwiazkoow dymiących w sobie. jak nie masz dpf to juz w ogole. @dawid Millers dla Ciebie to http://pro-choice.pl/ee-longlife-5w40-5l-p-945.html problem z millersem jest jednak taki ze w tych nowych formulacjach nie maja juz olejow A3/B3 5w40. ten powyzszy to tez olej C3 - czyli bardziej chroni dpf niz sam silnik. ja na Twoim miejcu zalabym LM Diesel Synthoil lub Motul Xcess wysłane z prodiża
johnnythebest Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Wg Was który lepszy będzie do AVFa? MOTUL SPECIFIC VW 505.01 czy MOTUL 8100 x-Clean C3 5W40
dawid_92 Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 No to mam teraz LM Diesel Synthoil chcialem cos lepszego. Ale jak zostac przy tym to zostane
johnnythebest Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Endriuu na początku napisane jest że C3 pracuje lepiej w niższych temperaturach od SPECIFICa ale C3 znów lepsza jest do PDFa, tak? Czyli jak nie mam PDFa to niema sensu C3?
endriuu Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 tia. specific to stara dobra formulacja do pd bez dpf. relikt. tak dobrych olejow juz sie nie robi. wysłane z prodiża
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się