endriuu Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 xtreme i durablend juz sa wycofywane. zastapią je odpowiednio synpower i all climate wysłane z prodiża
rafal_sz85 Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 A co powiecie o zwykłym synpower, tylko nie widzę żeby spełniał normę 505.01 :http://allegro.pl/valvoline-synpower-5w40-4l-i6293453443.html może już lepiej lać syntetyka durablend :http://allegro.pl/valvoline-durablend-5w40-diesel-5l-i6293316780.html
endriuu Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 przede wszystkim nie ryzykuj na allegro z olejami. po drugie durablend to polsyntetyk. po trzecie synpower mst spelni 505.01 wysłane z prodiża
WaleryzMoldawii Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 trzeba by sobie ściągnąć karty charakterystyki i porównać nie problem http://www.oil-club.ru/forum/topic/19851-eurol-turbo-di-5w-40-svezhee/Tu robię badania olejowe. W ktorym miejsce ten olej est nie dobry?
kamil-vag Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 Walery ten Eurol to to prawie to samo co 5W40 Synpower MST C3, nie podoba mi się tylko, że wydają różne parametry na swoich kartach charakterystyki dla różnych krajów, ale ogólnie jest tak:
Arek8888 Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 Panowie, obecnie do swego A4 B5 1.9 TDI 110KM mam zalany olej o następujących parametrach, mogę prosić o ocenę tego oleju? Czy według Was to w miarę dobry olej? Charakterystyka produktu: Charakterystyka Metoda Jednostka Wartość Gęstość w 15 °C D 1298 kg/m³ 868 Lepkość w -25 °C D 5293 CP 6276 Lepkość w 100 °C D 445 CSt 14,07 Lepkość w 40 °C D 445 CSt 95,34 SAE-klasa 10W-40 TBN D 2896 gKOH/kg 9,2 Temperatura krzepnięcia D 97 °C -42 Temperatura zapłonu COC D 92 °C 224 Wskaźnik lepkości D 2270 151
Fido Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 Do pełnej oceny brakuje jeszcze testów NASA Dziwię się że aż tak przykładasz wagę do tych cyferek. "Ałdi" to nie prom kosmiczny. Zalej polecany do twojego silnika i po problemie. Jak dla mnie to takie rozbijanie g..wna na atomy. Poważnie.
rafal_sz85 Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 A co myślicie o tym nowym Valvoline all climate full synthetic 5w40 spełnia normę 505.01 może to będzie lepsza alternatywa niż Castrol Edge 5w40 http://allegro.pl/valvoline-all-climate-5w40-diesel-c3-5-litrow-i6492475590.html
endriuu Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Na pewno lepsza wysłane z prodiża
nitroo Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 A co myślicie o tym nowym Valvoline all climate full synthetic 5w40 spełnia normę 505.01 może to będzie lepsza alternatywa niż Castrol Edge 5w40 http://allegro.pl/valvoline-all-climate-5w40-diesel-c3-5-litrow-i6492475590.html To przecież dawny DuraBlend. Temat wałkowany co chwilę kolego.
WaleryzMoldawii Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 A co myślicie o tym nowym Valvoline all climate full synthetic 5w40 spełnia normę 505.01 może to będzie lepsza alternatywa niż Castrol Edge 5w40 http://allegro.pl/valvoline-all-climate-5w40-diesel-c3-5-litrow-i6492475590.html To przecież dawny DuraBlend. Temat wałkowany co chwilę kolego. Dura Blend dobry olej, ja nalatalem na nem 70 000 km. Teraz juz go nie ma, wienc ostatnie 20 000 estem na All Climate.
MemberA4 Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Koledzy a czy ktoś jeździ na RAVENOL VMO 5W40 CLEANSYNTO ? Koledzy zbliża mi się wymiana i ponawiam pytanko ze względu że cenowo jest zbliżona ta oliwa z Motulem. 1
gmla Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 (edytowane) Witam. Czym się różnią oleje Motula: 505.01 5w40 specyfic od 8100 x-cess 5w40? Pacjent to AVF. Który będzie LEPSZY? Poprzednio pracował na LL (tylko tyle wiadomo)... X-clean jest do dpf, tak? Edytowane 20 Września 2016 przez gmla
endriuu Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 Specyfic posiada norme 505.01do pd a xcess nie posiada. Wiec dla ciebie tylko specyfic lub xclean. wysłane z prodiża
gmla Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 (edytowane) thx, a który będzie lepszy: specyfic czy xclean? Jak się ma uzycie oleju przystosowanego do aut wyposażonych w filtr czastek stalych w autach które nie posiadają tego filtra? Edytowane 21 Września 2016 przez gmla
endriuu Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 Specyfic bierz. Tu masz dobre promo u kolegi dzik z forum http://pro-choice.pl/zestaw-olej-motul-specific-5w40-50501-5l-filtr-oleju-knecht-ox143d-p-872.html W silniku z dpfem oleju lubi przybywac a nie ubywac. wysłane z prodiża
cabanmat Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 (edytowane) thx, a który będzie lepszy: specyfic czy xclean? Jak się ma uzycie oleju przystosowanego do aut wyposażonych w filtr czastek stalych w autach które nie posiadają tego filtra? Tak jak kolego piszę powyżej.. w silnikach z DPFem lubi przybywać "oleju". Więc nie patrz z zazdrością na gościa który ma DPF'a i mówi że nic nie dolewa od wymiany do wymiany Pozdro Edytowane 21 Września 2016 przez cabanmat
MaSSowski Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 Panowie powiedzcie mi do Audi A4 b7 z 2005 roku kod silnika BKE co lać mam egde 5w40 wlanego aktualnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się