Wotek2 Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 13 godzin temu, k232 napisał: A masz jakieś problemy z silnikiem od tego oleju? NIE
k232 Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 2 godziny temu, Wotek2 napisał: NIE To jaki problem Cię dręczy??
Wotek2 Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) Żaden Edytowane 30 Listopada 2017 przez Wotek2
Krystian120 Opublikowano 15 Grudnia 2017 Opublikowano 15 Grudnia 2017 Pany. 1.9tdi avf z dpf przelatane 240km jaki olej lac?
nitroo Opublikowano 15 Grudnia 2017 Opublikowano 15 Grudnia 2017 Silnikowy. Pierwszy post przeczytać to nie łaska?
Rabbi Opublikowano 15 Grudnia 2017 Opublikowano 15 Grudnia 2017 55 minut temu, nitroo napisał: Silnikowy Ten wątek powinien być już kilka lat temu zamknięty
Krystian120 Opublikowano 15 Grudnia 2017 Opublikowano 15 Grudnia 2017 3 godziny temu, nitroo napisał: Silnikowy. Pierwszy post przeczytać to nie łaska? No co ty ze silnikowy? to ze pierwszy post jest to wiem tylko jeden mowi ze ten dobry drugi ze ten trzeci ten zły a chodzi mi konkretnie
cabanmat Opublikowano 16 Grudnia 2017 Opublikowano 16 Grudnia 2017 17 godzin temu, Krystian120 napisał: Pany. 1.9tdi avf z dpf przelatane 240km jaki olej lac? http://www.motul.com/pl/pl/products/8100-x-clean-5w40
mariuszbyd Opublikowano 24 Grudnia 2017 Opublikowano 24 Grudnia 2017 a jeździ ktoś na oryginalnym oleju? Jaki jest prawidłowy numer OE - G052167? Czy potwierdzone na 100% jest że to Castrol? Jeżdżę na Motulu ale korci mnie przejść na ORI
cabanmat Opublikowano 24 Grudnia 2017 Opublikowano 24 Grudnia 2017 http://allegro.pl/oryginalny-olej-vw-longlife-iii-5w40-audi-skoda-i6999582684.html
Namiot_N1 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Witam , mam ostatnio delemat że względu na temat oleju jaki powinien być zalany do silnika 2.5TDI V6 AKE z roku 2004 znam normę VW 505.01, VW 505.00 lecz są dwa podawane jeden to 5W30 a drogi 5W40 . I tu jest problem bo one się od siebie różnią grubością filmu olejowego. W serwisie podawali mi że powinno się lać 5W30 taki jest niby orginalny olej , że względu na hydrauliczne popychacze itp. Czy ktoś zna zalecenie producenta jaki powinien być wkoncu zalewany ? Bo w necie szukałem ale nic nie mogłem znaleźć konkretnego.
cabanmat Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 2.5TDI V6 to norma pod pompy VW505 Lej 5W40, przecież jak Twój silnik wychodził z fabryki.. to nie wiem czy 5W30 był w ogóle na rynku
cabanmat Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Liqui Moly Diesel Synthoil 5W40, Motul X-Cess 5W40, Valvoline SynPower 5W40,...
Namiot_N1 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Ok też mi tak się wydaje że szybciej 5W40 a ciekawy jestem jakie jest zalecanie producenta jak one wyjeżdżały jako nowe
Namiot_N1 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 (edytowane) Szukałem przez strony dobierz olej do swojego samochodu to mi coś takiego wyskakuje Silnik (DT) (AKE) 5.3 Mobil 1 ESP 0W-30 Mobil 1 ESP Formula 5W-30 Mobil 1 FS 0W-40 http://www.mobil.pl/Poland-Polish-LCW/carengineoils_which-oil.aspx Edytowane 31 Grudnia 2017 przez Namiot_N1
cabanmat Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 (edytowane) Nie patrz na te szukajki... one do wszystkiego zalecają 5W30 Jak nie masz rozeznania w olejach a chcesz coś kupić.. to wybierz któryś z olei które Ci zaproponowałem, w zależności od grubości portfela, do tego komplet filterków i jeździć nie modzić Jak chcesz zadbać o silnik.. to wymiana co 10tyś km, jak trochę mniej.. to co 15tyś km i fruwać http://pro-choice.pl/diesel-synthoil-5w40-5l-lm1341-p-520.html http://pro-choice.pl/8100-xcess-5w40-5l-p-10.html http://pro-choice.pl/synpower-5w40-5l-p-1359.html Edytowane 31 Grudnia 2017 przez cabanmat
kamil-vag Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 W30 to ekogówno stosowane do DPF... lej 5W40, a jak chcesz lepszego smarowania w zimie to 0W40 . Jak dużo jeździsz to 0 na zimę a 5 na okres letni i będzie dobrze olej „30” wytwarza mniejsze opory i pozwala zaoszczędzić minimalną ilość paliwa, ale jego wadą jest to, że silnik jest gorzej chroniony przed przeciążeniami niż w przypadku użycia oleju „40” 0W-40 zapewnia najłatwiejszy rozruch i najszybciej dociera do węzłów smarowania, 5W-40 jest pod tym względem trochę gorszy, ale może się okazać, że na 0W zacznie Ci podciekać tu i ówdzie...
Namiot_N1 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 U mnie silnik jest szczelny i nie cieknie z niego a latam teraz ma 5W40 , więc myślę że może być spoko rozwiązanie te 0W40
Maggot Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Panowie co z n/w polecicie aby spełniał normy 507 m.in. : coś lotosa, orlen czy mannol ? w/w z motulem/ori castrolem z aso mają się jakoś czy to odpady wg. Was ?
marcinq82 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Witam, panowie A4B7 BPW 2.0 TDI po wycince DPF, czy to będzie dobry wybór http://pro-choice.pl/diesel-synthoil-5w40-5l-lm1341-p-520.html ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się