Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obniżanie zawieszenia w Audi A4 B6 i B7 sprężynami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
14 godzin temu, Logi_cwa napisał:

Mam 1BA, OYJ, OJH. Felgi 18 rs6, opony 225/40/18. Planuję założyć same sprężyny EIBACH -30, czy na tył będzie trzeba dokupić podkładki?

lepiej planuj zakup nowych amorków bo Ci po roku na tych eibachach zakończą swój żywot.

Opublikowano

A jakie sprężyny najlepiej zamontować na seryjne amortyzatory, aby choć trochę zejść niżej? czy to w ogóle nie ma sensu?

Opublikowano (edytowane)

podpinam się do kolegi pytania mam serie 1BA  i chce minimum zejść te 2-3 cm niżej same sprężyny z S-line wystarczy i czy będą pasować? czy szukać całkiem innych ?

 

Edytowane przez STTRacings
Opublikowano

Witam panowie. mam pytanko dzisiaj wymienilem sprezyny z tylu bo jedna pekla. kupilem 2 sprezyny kayaby. z tylu mam kategorie 8 OYH poszukalem kayaby RH6575  odpowiadajace niby tym co byly ori. po zalozeniu mam 69cm z tylu od podloza do nadkola. przod mam 68cm czy nowa sprezyna po 1k-2k km sie cos ulozy i troche tyl siadzie zeby bylo jak z przodu 68cm?

Opublikowano

Witam, mam pytanie chcę zmienić zawieszenie z 1BV na 1BA, amortyzatory chcę kupić nowe, a sprężyny brać używane z odpowiednią klasą wagową czy nowe kupować?

Opublikowano
W dniu 4.04.2018 o 16:49, piecia919 napisał:

Witam, mam pytanie chcę zmienić zawieszenie z 1BV na 1BA, amortyzatory chcę kupić nowe, a sprężyny brać używane z odpowiednią klasą wagową czy nowe kupować?

Mam w kole zapasowym butle z gazem i tył strasznie nisko siedzi, przód 0JF tył 0YJ. Czy na tył sprężyny brać dwie klasy wagowe wyższe czy jedną klasę wagową wyższą?

Opublikowano

Witam
Potrzebuje pomocy w doborze sprężyn do swojego samochodu
Z racji tego że mam peknietą 1 sprężyne stwierdziłem że wymienię komplet.
Mam zawieszenie 1ba chciałbym zmienić na sprężyny niższe z odpowiednią kategorią wagową, 417a1ae3a15ec526a9861e70df50bbc8.jpg

Wysłane z mojego SGP621 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A ja mam pytanko skierowane do osób którzy mają sporą glebę na zawiasie,dziś ruszając z opuszczonymi szybami usłyszałem jakiś rezonans z pod podłogi auta-pomyślałem ze jakaś luźna blacha rezonuje na niskich obrotach,zaglądam pod auto a tam przy tylnym lewym kole linka ręcznego wcina się w osłonę za progiem. Zawieszenie tak zeszło nisko aż linka w dół ciągnie.

Efekt na poniższym nagraniu

Filmik tutaj

U mnie jest zawias 1bv ale d*pa mocno siedzi dodatkowo obciąża ją butla z lpg,musze sprężyny wymienić na 4 klasy wagowe wyższe,i mam pytanie czy przy obniżonym zawiasie u innych problem z linką nie występuje jak u mnie?

 

Opublikowano

Witam,
Tak wygląda moja a4 na 225/40 r18
https://1drv.ms/u/s!AuwKdL6xmfWgjIddHP6f9l7xu44JdA

Mam zwykła zawieche i myślę nad Eibach pro kit + standardowe amortyzatory. Z tyłu muszę wstawić i tak dwa nowe amortyzatory. A wiadomo jak wyglada na tych 18;d Jak koza.
Rozważam tez gwint TA Technix albo FK. Ma być trochę sztywniej ale komfort też.  Wiem gwint budżetówka ale od czegoś trzeba zacząć;)
Co myślicie?

Opublikowano

załóż amorki sportowe MTS + eibach prokit i bedzie bajka

Opublikowano

A ja myśle nad podmianą tylu. Mam wstawione H&R -45 na przód i tył. Z tym ze tył już siadł. Nawet podkładki nie zdają już egzaminu. Jest szansa kupić 2szt sprężyn na tył nowych prokit czy tylko komplet 4-ech? I pytanie jak to siądzie?
W obecnej chwili tak stoi
14b0344a886a2c9dbe9bb2a86cf5b7b2.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

Mam pytanko.
Chcę wymienić sprężyny tylne bo są za miękkie i dupka siedzi za nisko względem przodu.

Czy te sprężyny w aukcji 1BE/1BV 8E0 511 115 DQ (FQ) niebieski pomarańczowy  kategoria wagowa 14
Będą pasowały do B6 FWD one też są 1BE? Obecnie mam 1BE kategoria 10ta
 

Edytowane przez Bknz
Opublikowano

4 kategorie wyżej? Chyba trochę za dużo. W pierwszym poście masz info o zakresie mas porównaj sobie ile kg różnicy będzie. Jak sprężyny tylko siadly to lepiej kupić w tej samej kategorii nowe lub z 1 lub 2 wyżej ale z podobnego rocznika to wtedy może wyjdzie tak jak powinno.

Opublikowano (edytowane)

Jak pisałem obecnie klasa 10ta. Pół zbiornika Pb zbiornik gazu 67l za tankowany do pełna i różnica pomiędzy przodem a tyłem od podłogi do rantu błotnika to przód 65cm tył 62,5-63cm. Sprężyny chciałbym z kat. 13 ale nigdzie nie ma są tylko kat. 12 a to różnica pomiędzy kat. 10 to tylko 110kg na obu sprężynach.
Dlatego pomyślałem o tych kat. 14, niestety nie ma ich w oznaczeniu dla 1BE/1BV w na pierwszej stronie postu dlatego dopytuję czy one są pod 1BE/1BV i będą pasowały do przodu 1BE
Chcę uzyskać równe odstępy z przodu i z tyłu. Planuję wrzucić felgę 18/19 a przy tak siedzącym tyle jak jeszcze dojdzie jakiś ładunek lub osoby to tre oponą o nadkola.

Mam Sprężyny te występują w B7 ( choć w pdf dostępnym na forum podają że są z B6) - 8E0 511 115 DQ/FQ - 0YN Zawieszenie 1BE/1BV pytanie tylko czy pasuje? wyglądają identycznie jak te z B6 :)

 

 

 

Edytowane przez Bknz
Opublikowano

110kg na zbiornik gazu powinno być aż nadto. Też mam ten problem i będę kombinował żeby duża poszła do góry bo przez gaz siedzi nisko. Ale czytałem i rozkminiałem temat i albo dwie kat. wagowe dołożę albo najpierw spróbuje dołożyć podkładki nad sprężynę bodajże występujące w wersji na kiepskie drogi 1br.

Opublikowano (edytowane)

110kg niby mało niby dużo, zależy jak na to patrzeć. Butla to lekko jakieś 30kg doliczyć Gaz gdzie przyjmują 1l LPG to 0,52kg to daje nam ok. 30kg i już mamy 60kg doliczyć dojazdowke ok 15kg lewarek i inne pierdoły + 5kg mamy 80kg i z 110kg pozostaje 30kg.
Dlatego myślę o wyższej kategori aby dupka znowu nie siadła i nie wyglądało to do du$#@$.
Kategoria 14 ma wage od 655kg więc mamy ponad 160kg do dyspozycji gdzie nasze 80kg nie daje na springi takiego obciążenia jak w kąt.12 i autko stoji równo jak powinno.
Dlatego dopytuje o tą kąt.14 bo dane są podane ze to z b6 ale już jakie obciążenia ma nie ma podane.
Podkładki mają 15mm mam już je na stanie i czekają na montaż. Radzę zaopatrzyć się nowe gumy pod sprężyny, u mnie wyglądają już nie najlepiej a przy takiej operacji warto wymienić.

Edytowane przez Bknz
Opublikowano

Panowie pomóżcie. Audi a4 b7 1.8T przednia oś,zawieszenie 1BA, klasa twardości przedniej osi OJG czyli wychodzi mi ze mam 7 klasę. Strasznie wysoko stoi ten przód co mi sie nie podoba i chce obniżyć sprężynami od s-line. Znalazłem na olx u siebie w mieście sprężyny b7 s-line z 1.9tdi o kolorach zielony różowy różowy różowy i nie mogę nic z tych kolorów rozszyfrować. Panowie czy te sprężyny obniżą mi auto o te 20mm ?

Opublikowano

Witam.

Jestem posiadaczem 1.9tdi avant 1be sline i znalazlem nie daleko siebie sprezyny fk -35mm. Nr to fks555va. Chlop mial je założone do 2.0 sedan. Czy podejda mi do avanta?

Opublikowano

Witam, pany można założyć tylko na przód eibachy-30 a na tyle zostawić serię? 

Mam 1be i tył siedzi spoko ale przód troszkę zadarty..i tak się zastanawiam na sam przód wrzucić eibachy. 

Opublikowano
21 minut temu, suzuki999 napisał:

Witam, pany można założyć tylko na przód eibachy-30 a na tyle zostawić serię? 

Mam 1be i tył siedzi spoko ale przód troszkę zadarty..i tak się zastanawiam na sam przód wrzucić eibachy. 

Widocznie tył się uklepał i już może mieć -30 . Jak wrzucisz eibachy na przòd powinno się wyrównać. Osobiście wymienił bym komplet obie osie. Co nowe to nowe. Na komforcie nie stracisz a prowadzenie powinno się poprawić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...