Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dyskusje i porównanie osiągów aut


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

gdzie w takim razie te Nm ?

Przypuszam, że te Nm odczujesz w elastyczności, a nie w jeździe na maksa. Gdybyśmy zrobili np. test 70-150 na IV biegu, to może dałyby znać o sobie.

Opublikowano

50-150 - 9,2s

tyle zedla tdi ten przedzal to raczej slaby jest.2 bieg sie tu prawie konczy wiec sa 2 zminy biegow a wbenzynie tylko jedna, a to sek. ucieka

Opublikowano

turdzi, no ale tu przecież chodzi o hipotetyczne odtworzenie warunków przyspieszenia, na drodze nie istotne jest dajmy na to czy jedziesz 50-60-70 czy jakąs inna prędkością, chcesz odkręcić ma przyspieszać, nie czekasz na konkretną prędkość bo czasem się nie da :tongue4::wink4:

100-200 coś pokazuje moim zdaniem, reszta zwłasza 50-100 jest mało istotne dla mnie :wink4:

Opublikowano

te przedzialy dla diesli sa kiepskie,one faworyzuja benzyne

50-100 to na 3 biegu raczej nie bedzie jechal ,a 2 juz sie konczy prawie ,a w bezynie jest idealnie 2 zapieta...

Opublikowano

diesel zawsze będzie jechał "bieg wyżej"...

Opublikowano

Jak znajdę trochę czasu to podepnę vaga i zmierzę czasu u siebie. VagCan Proffesional ma opcję mierzenia przyśpieszenia.

Opublikowano

Jak znajdę trochę czasu to podepnę vaga i zmierzę czasu u siebie. VagCan Proffesional ma opcję mierzenia przyśpieszenia.

Ooooo... przynajmniej będzie dokładniej, bo moje to tylko stoperowe pomiary, więc błąd może być spory.

Z drugiej strony można by się pokusić o VagCan'a, bo nie tylko do pomiarów by się przydał.;)

Opublikowano

b7 2.0T Q seria

50-100 - 4.7

50-150 - 10.8

100-200 - 22.8

kanapa, nic dodać, nic ując :wink4:

Opublikowano

b7 2.0T Q seria

50-100 - 4.7

50-150 - 10.8

100-200 - 22.8

kanapa, nic dodać, nic ując :wink4:

Myślę, że niejeden chciałby mieć taką kanapę. :evil:

Opublikowano

b7 2.0T Q seria

50-100 - 4.7

50-150 - 10.8

100-200 - 22.8

kanapa, nic dodać, nic ując :wink4:

Myślę, że niejeden chciałby mieć taką kanapę. :evil:

jednak przy reszcie moje auto stoi :gwizdanie:

najlepszy dowód na to, że trzeba wybrać się do mr motors :wink4:

Opublikowano

Jak na razie porównaliśmy jedne z najszybszych, o ile nie najszybsze samochody z forum.

A pewnie większość z nas zainteresowana jest możliwościami bardziej "normalnych" samochodów. Dlatego fajnie byłoby gdyby pojawiły się kolejne wpisy, nawet słabszych aut. Stąd mój wpis, mimo, że od razu był najgorszy ze wszystkich dotychczasowych.

Wtedy każdy przed zakupem będzie mógł sobie zajrzeć i dowiedzieć się, jaki potencjał ma jego wymarzony samochód.

Opublikowano

Jestem chory... siedze w domu, wiec postaram sie zmierzyc jutro swoja serie :)

Opublikowano

b7 2.0T Q seria

50-100 - 4.7

50-150 - 10.8

100-200 - 22.8

kanapa, nic dodać, nic ując :wink4:

Myślę, że niejeden chciałby mieć taką kanapę. :evil:

doklanie :wink4:

Opublikowano

A pewnie większość z nas zainteresowana jest możliwościami bardziej "normalnych" samochodów. Dlatego fajnie byłoby gdyby pojawiły się kolejne wpisy, nawet słabszych aut.

Jestem chory... siedze w domu, wiec postaram sie zmierzyc jutro swoja serie :)

:polew: :polew: :polew:

Myślałem,że ''normalne'' auto,to 1.9tdi,lub np. mój paździerz. :decayed:

Opublikowano

A pewnie większość z nas zainteresowana jest możliwościami bardziej "normalnych" samochodów. Dlatego fajnie byłoby gdyby pojawiły się kolejne wpisy, nawet słabszych aut.

Jestem chory... siedze w domu, wiec postaram sie zmierzyc jutro swoja serie :)

:polew: :polew: :polew:

Myślałem,że ''normalne'' auto,to 1.9tdi,lub np. mój paździerz. :decayed:

Zmierz swoje auto i daj dobry przykład.;)

A auto Flyera też się przyda dla porównania.:)

Opublikowano

W sumie nie głupie tym bardziej,że mój to automat.

Spróbuję :)

Opublikowano

Flyer jak jestes chory i masz chwilę to może podbij do góry reszte wyników, żeby nie trrzeba było przekopywać się przez strony dyskusji.. :wink4:

amerykanie twierdzą, że nic nie zastąpi pojemności, ja jednak twierdzę, że wszystkiemu wina jest nadwaga :gwizdanie:

200hp w seryjnej imprezie gt, która waży dobre 400kg! mniej od mojej A4 nadawała jej całkiem przyjemne możliwości napędzania się, żeby 1.6tony jechało potrzeba min 300hp.

Jednak napewno nie zrezygnowałbym z Q dla lepszego odpychania się.. na suchym :wink4:

Opublikowano

Ja mam 2600 kg ze mną na pokładzie i 270 KM i jakoś ciężarówka jedzie aczkolwiek czekam na zimę i 4x4 da popalić wszystkim FD i RWD :polew:

Opublikowano

ciekawy jestem jak seria B8 2.0 do B7 100-200 bo z tego co pamiętam to seria też dawała u mnie radę i 20 sek to raczej nie było.

BTW Flyer uzupełnij wyniki bo coraz więcej danych mamy. ja bym zostawił 100-200km/h bo to nam tak naprawdę pokazuje możliwości auta i poproszę upadte mojego czasu 100-200 :gwizdanie:

Opublikowano

Na podstawie danych fabrycznych można przypuszczać, że B8 2.0TFSI jeździ podobnie albo i lepiej jak B7 po chipie. B8 ma zdecydowanie dłuższe przełożenia i już w serii Nm takie jak B7 po programie.

Wydaje mi się, że przedziały 50-150 i 100-200 lub jeden 70-200 są najbardziej adekwatne do sytuacji drogowych.

Można by wyniki zebrać w 1 poście

Dla przypomnienia B7 2.0TFSI chip 260KM

50-100 4.0 sek

50-150 10.2 sek

70-200 19.5 sek

100-200 17.0 sek (Yamaha zbyt optymistycznie wyliczył 16s)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...