Trezor Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 gdzie w takim razie te Nm ? Przypuszam, że te Nm odczujesz w elastyczności, a nie w jeździe na maksa. Gdybyśmy zrobili np. test 70-150 na IV biegu, to może dałyby znać o sobie.
turdzi Opublikowano 21 Września 2010 Autor Opublikowano 21 Września 2010 50-150 - 9,2s tyle zedla tdi ten przedzal to raczej slaby jest.2 bieg sie tu prawie konczy wiec sa 2 zminy biegow a wbenzynie tylko jedna, a to sek. ucieka
KmK Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 turdzi, no ale tu przecież chodzi o hipotetyczne odtworzenie warunków przyspieszenia, na drodze nie istotne jest dajmy na to czy jedziesz 50-60-70 czy jakąs inna prędkością, chcesz odkręcić ma przyspieszać, nie czekasz na konkretną prędkość bo czasem się nie da 100-200 coś pokazuje moim zdaniem, reszta zwłasza 50-100 jest mało istotne dla mnie
Piotrek98igo Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 te przedzialy dla diesli sa kiepskie,one faworyzuja benzyne 50-100 to na 3 biegu raczej nie bedzie jechal ,a 2 juz sie konczy prawie ,a w bezynie jest idealnie 2 zapieta...
QRi Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 diesel zawsze będzie jechał "bieg wyżej"...
mystic.pl Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 Jak znajdę trochę czasu to podepnę vaga i zmierzę czasu u siebie. VagCan Proffesional ma opcję mierzenia przyśpieszenia.
Trezor Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 Jak znajdę trochę czasu to podepnę vaga i zmierzę czasu u siebie. VagCan Proffesional ma opcję mierzenia przyśpieszenia. Ooooo... przynajmniej będzie dokładniej, bo moje to tylko stoperowe pomiary, więc błąd może być spory. Z drugiej strony można by się pokusić o VagCan'a, bo nie tylko do pomiarów by się przydał.
KmK Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 b7 2.0T Q seria 50-100 - 4.7 50-150 - 10.8 100-200 - 22.8 kanapa, nic dodać, nic ując
Trezor Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 b7 2.0T Q seria 50-100 - 4.7 50-150 - 10.8 100-200 - 22.8 kanapa, nic dodać, nic ując Myślę, że niejeden chciałby mieć taką kanapę.
KmK Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 b7 2.0T Q seria 50-100 - 4.7 50-150 - 10.8 100-200 - 22.8 kanapa, nic dodać, nic ując Myślę, że niejeden chciałby mieć taką kanapę. jednak przy reszcie moje auto stoi :gwizdanie: najlepszy dowód na to, że trzeba wybrać się do mr motors
Trezor Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 Jak na razie porównaliśmy jedne z najszybszych, o ile nie najszybsze samochody z forum. A pewnie większość z nas zainteresowana jest możliwościami bardziej "normalnych" samochodów. Dlatego fajnie byłoby gdyby pojawiły się kolejne wpisy, nawet słabszych aut. Stąd mój wpis, mimo, że od razu był najgorszy ze wszystkich dotychczasowych. Wtedy każdy przed zakupem będzie mógł sobie zajrzeć i dowiedzieć się, jaki potencjał ma jego wymarzony samochód.
Flyer Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 Jestem chory... siedze w domu, wiec postaram sie zmierzyc jutro swoja serie
turdzi Opublikowano 22 Września 2010 Autor Opublikowano 22 Września 2010 b7 2.0T Q seria 50-100 - 4.7 50-150 - 10.8 100-200 - 22.8 kanapa, nic dodać, nic ując Myślę, że niejeden chciałby mieć taką kanapę. doklanie
GILI Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 A pewnie większość z nas zainteresowana jest możliwościami bardziej "normalnych" samochodów. Dlatego fajnie byłoby gdyby pojawiły się kolejne wpisy, nawet słabszych aut. Jestem chory... siedze w domu, wiec postaram sie zmierzyc jutro swoja serie :polew: Myślałem,że ''normalne'' auto,to 1.9tdi,lub np. mój paździerz.
Trezor Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 A pewnie większość z nas zainteresowana jest możliwościami bardziej "normalnych" samochodów. Dlatego fajnie byłoby gdyby pojawiły się kolejne wpisy, nawet słabszych aut. Jestem chory... siedze w domu, wiec postaram sie zmierzyc jutro swoja serie :polew: Myślałem,że ''normalne'' auto,to 1.9tdi,lub np. mój paździerz. Zmierz swoje auto i daj dobry przykład. A auto Flyera też się przyda dla porównania.
GILI Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 W sumie nie głupie tym bardziej,że mój to automat. Spróbuję
KmK Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 Flyer jak jestes chory i masz chwilę to może podbij do góry reszte wyników, żeby nie trrzeba było przekopywać się przez strony dyskusji.. amerykanie twierdzą, że nic nie zastąpi pojemności, ja jednak twierdzę, że wszystkiemu wina jest nadwaga :gwizdanie: 200hp w seryjnej imprezie gt, która waży dobre 400kg! mniej od mojej A4 nadawała jej całkiem przyjemne możliwości napędzania się, żeby 1.6tony jechało potrzeba min 300hp. Jednak napewno nie zrezygnowałbym z Q dla lepszego odpychania się.. na suchym
variocustoms Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 Ja mam 2600 kg ze mną na pokładzie i 270 KM i jakoś ciężarówka jedzie aczkolwiek czekam na zimę i 4x4 da popalić wszystkim FD i RWD
kuredu Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 ciekawy jestem jak seria B8 2.0 do B7 100-200 bo z tego co pamiętam to seria też dawała u mnie radę i 20 sek to raczej nie było. BTW Flyer uzupełnij wyniki bo coraz więcej danych mamy. ja bym zostawił 100-200km/h bo to nam tak naprawdę pokazuje możliwości auta i poproszę upadte mojego czasu 100-200 :gwizdanie:
tomwi Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 Na podstawie danych fabrycznych można przypuszczać, że B8 2.0TFSI jeździ podobnie albo i lepiej jak B7 po chipie. B8 ma zdecydowanie dłuższe przełożenia i już w serii Nm takie jak B7 po programie. Wydaje mi się, że przedziały 50-150 i 100-200 lub jeden 70-200 są najbardziej adekwatne do sytuacji drogowych. Można by wyniki zebrać w 1 poście Dla przypomnienia B7 2.0TFSI chip 260KM 50-100 4.0 sek 50-150 10.2 sek 70-200 19.5 sek 100-200 17.0 sek (Yamaha zbyt optymistycznie wyliczył 16s)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się