Booster Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 żarty oczywiście w moim przypadku auto jest bardziej weekendowe, wiadomo sprzęgło jest twardsze co nie umila jazdy w korkach, audi jest w pełni streetowym samochodem i ogólnie tragedii nie ma w mieście
marcin4x4 Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Pojedziesz dynamicznie, jakiś kretyn który się boi przekroczyć 50 km/h Cie nagra i nagle w gazetach czytasz o piracie drogowym. Dlatego ja też tylko weekendowo ;]
Grigori Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 ja na takich kretynów sram , rejestrator samochodowy to nie urządzenie homologowane do rejestrowania wykroczeń
niestandardowy Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Za czerwone dostaniesz mandat...
marcin4x4 Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 dostaniesz, tak samo jak za wyprzedzanie itd. Nie dostaniesz tylko za prędkość (ale dostaniesz np. za dynamikę jazdy). W każdy mieście znajdzie się jakiś zasraniec. niesamowite 1,8t a idzie po deklarowanych czasach identycznie jak moje 2,7bt o taka mała próba 40-110 na 2 biegu A masz jakiś normalny film ?
CZIKITA Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) Panowie co zrobić żeby poprawić wstawanie z dołu bo mi się pomysły skończyły w moim 1,9tdi AFN :/ Edytowane 29 Września 2015 przez CZIKITA
Booster Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Panowie co zrobić żeby poprawić wstawanie z dołu bo mi się pomysły skończyły w moim 1,9tdi AFN :/ jaka tam sprężara siedzi ?
marcin4x4 Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 (edytowane) popracować nad wysterowaniem i wybebeszyć tłumiki. Edytowane 30 Września 2015 przez marcin4x4
CZIKITA Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 1,9TDI AFN seria 110Bi icek centralny i bocznyWtryski Race 520VTurbo hybryda AWX-GTBMAp2barKolektor AWX flanszaWałek SDI głowica RegeneracjaDolotPrzelot 2.5'Pompa wtryskowa hybrydajednomas i kewlarFiltry K&NEGR outGajgerki TurboGruba uszczelka pod głowicąSzlif zaworówSOFT ...++Także panowie przeloty doloty mam na 2,5 cala to chyba wystarczy
Grigori Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 dostaniesz, tak samo jak za wyprzedzanie itd. Nie dostaniesz tylko za prędkość (ale dostaniesz np. za dynamikę jazdy). W każdy mieście znajdzie się jakiś zasraniec. niesamowite 1,8t a idzie po deklarowanych czasach identycznie jak moje 2,7bt o taka mała próba 40-110 na 2 biegu A masz jakiś normalny film ? puki co tylko taki
CZIKITA Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) Jak coś to tu stary pomiar przed strojeniem A tutaj najbardziej aktualny po ostatnim strojeniu. A tu film jeszcze przedfinalnym strojeniem https://web.facebook.com/audispotNowySacz/videos/vb.537217136368959/948364611920874/?type=2&theater Edytowane 26 Listopada 2015 przez CZIKITA
WYSKUN Opublikowano 13 Maja 2017 Opublikowano 13 Maja 2017 Bry:) Wszyscy tu po 250-300koni + Nawet 1.8t 450kunia To ja ze swoją biedą pokaze swojego sedana w ośce Seryjne 1.8t avj -muł I po wstawieniu DP 2'75 cala, wtryski BEX i bezpiecznym sofcie (w planach mam fmic albo IC od b5 tdi bo faktycznie w zime lepiej jedzie)
unreal159 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Witam. Mam nadzieje ze wybrałem dobry temat. Byłem dzis na hamowni 1.8t BFB. Wyszlo 169KM i 257 Nm. Wszystko seria tylko mam założone DP. Bylo to dla mnie zdziwienie bo spodziewałem sie raczej slabego wyniku na podstawie odczuc z jazdy. Jechalem ze znajomym co mial 1.8 bez turbo i nie szło tak łatwo go dogonic. Osoba która hamowała auto powiedziala ze byly duże opory toczenia. Po wyjechaniu z warsztatu bylo ok do momentu jak rozpedzilem sie tak do ok 100 i nagle auto stało sie slabe, spalanie wzrosło. Chwile tak jechalem i przeszło. Nigdy wczesniej tak nie mialem, dopiero teraz. Jakie dziwne opory mogły wpłynąć jakos na pomiar i zawyżyć jego wyniki ?
z1_white Opublikowano 3 Lutego 2021 Opublikowano 3 Lutego 2021 Panowie takie pytanie czy podniesienie mocy w a4 b8 3.0 Tdi quattro CCWA 240 km tiptronic o jakieś 30 km i 100 Nm jest bezbieczne i czy istnieje szansa na szybsze zużywanie się podzespołów???
zieli_84 Opublikowano 2 Czerwca 2021 Opublikowano 2 Czerwca 2021 W dniu 3.02.2021 o 19:28, z1_white napisał: Panowie takie pytanie czy podniesienie mocy w a4 b8 3.0 Tdi quattro CCWA 240 km tiptronic o jakieś 30 km i 100 Nm jest bezbieczne i czy istnieje szansa na szybsze zużywanie się podzespołów??? Mam ten silnik w mojej a4. Jeżdżę już ponad rok po programie i kompletnie zero problemów. Jak masz tiptronic to wogóle nie masz nad czym się zastanawiać. Jazda narapwde sprawia frajdę.
Muskel1 Opublikowano 2 Czerwca 2021 Opublikowano 2 Czerwca 2021 (edytowane) 30 minut temu, zieli_84 napisał: Mam ten silnik w mojej a4. Jeżdżę już ponad rok po programie i kompletnie zero problemów. Jak masz tiptronic to wogóle nie masz nad czym się zastanawiać. Jazda narapwde sprawia frajdę. A co Ty myślisz, że zużywanie poczujesz? To jest wolny ciągły proces. Dopiero w momencie kompletnego zużycia elementu dojdzie do awarii. Edytowane 2 Czerwca 2021 przez Muskel1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się