Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dyskusje i porównanie osiągów aut


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

turdzi spoko. jeździsz sportowymi autami więc mogłeś nie wierzyć w takie osiągi, wiele osób nie wierzyło np w 180 na 3 biegu itp, teraz jest czarno na białym. dla mnie nie ma znaczenia czy jest szybsze od s4 s5 itd, dla mnie liczy się to że niepozornym autem można lać całkiem konkret fury, Yamaha pisał że nie ma chętnych na ściganki na trasie, ja natomiast mam co chwila chętnych na takie zabawy a że lubie to... :naughty:

Opublikowano

bardzo ładnie Kurdek :good: :good: widzę że moje nauki jazdy nie poszły w las ... pouczę Cię jeszcze filmowania bo :kwasny::decayed::polew: :polew:

Opublikowano

No auto zapitala jak wściekłe , naprawdę wielki szacun dla tego silnika. Ja w tym tygodniu wrzucę też kilka filmików,wtedy będzie małe porównanie, ale na takie przyspieszenia nie ma co liczyć.

Opublikowano

Ładnie zapitala ten Kuredowóz :shocked:

Opublikowano
No auto zapitala jak wściekłe , naprawdę wielki szacun dla tego silnika. Ja w tym tygodniu wrzucę też kilka filmików,wtedy będzie małe porównanie, ale na takie przyspieszenia nie ma co liczyć.

koniecznie , i zlap tak aby mozna bylo zmierzyc najlepsze przyspieszenie 100-200 bo to w sumie pokazuje jak na prawde szybkie jest auto.

Opublikowano

Oooo f...ck. No nie pogadasz. Nieźle zestrojone jest to autko Kuredu.

Opublikowano

chyle czoła :notworthy:

zdecydowanie 100-200 coś więcej pokazuje, ale poszczególne przyspieszenia są nieziemskie, nie tylko jak na 2.0T :good:

tylko Q brakuje, żeby odkręcać do oporu również w zimie :wink4:

Opublikowano

jak by bylo Q to by juz tak nie jezdzilo , tak wiec cos za cos ale i tak jak dla mnie mega :shocked:

Opublikowano

no kuredu muszę przyznać, że aż takiego przyspieszenia się nie spodziewałem! program na prawdę musi być mocny no i brak q ma tu duże znaczenie. co nie zmienia faktu, że nieziemsko musi się czymś takim wyprzedzać :good:

Opublikowano

nie wiem czy ktoś wyłapał na ostatnim filmie 4 tys i 80 na blacie i ESP się włącza :good:

Opublikowano

nie wiem czy ktoś wyłapał na ostatnim filmie 4 tys i 80 na blacie i ESP się włącza :good:

esp załączyło się przy 70 przy 80 uspokoiło. nie dziwi mnie to przy ~300KM i ośce, może także świadczyć o słabym zawieszeniu Audi :wink4: Focusowi RS raczej się nie załącza przy tej prędkości a moc większa i masa mniejsza :gwizdanie:

Opublikowano

Właśnie chodzi o to, że focusowi RS ciągle dokładają mocy, powstają specjalne wersje - już chyba 400km była, a osiągi nie rosną, więc jest granica dla FWD - nie mogą przełożyć tego na koła pomimo szpery i elektorniki. Widziałem takiego jaksrawo zielonego RSa niedawno i ładnie się prezentuje. Brzmi też rasowo.

Co do 2.0TFSI w B8, to na pewno wolałbym ten silnik niż dużo droższe i cięższe 3.0TDi, szczególnie po tym co pokazał kuredu. Turbo diesel nigdy nie będzie tak jeździł jak turbo benzyna.

Opublikowano

Właśnie chodzi o to, że focusowi RS ciągle dokładają mocy, powstają specjalne wersje - już chyba 400km była, a osiągi nie rosną, więc jest granica dla FWD - nie mogą przełożyć tego na koła pomimo szpery i elektorniki. Widziałem takiego jaksrawo zielonego RSa niedawno i ładnie się prezentuje. Brzmi też rasowo.

jak dobrze licze to 100-200 RS tez dostaje od niego i to o 2-2.5 sek :shocked:

Ford Focus RS 0-200 Kmh.3GP

Co do 2.0TFSI w B8, to na pewno wolałbym ten silnik niż dużo droższe i cięższe 3.0TDi, szczególnie po tym co pokazał kuredu. Turbo diesel nigdy nie będzie tak jeździł jak turbo benzyna.

porblem w tym ze normale 2.0T po programie nie bedzie tak jezdzic bo ewidentnie ten porgram jest dokokszony i to mocno a jak dolozysz do tego Q i zwykly program to nie ma szans na takie osiagi.

Kuredu co to za koles co pisal ten program , pracownik ASO domorosly tuner ,co on ma wspolnego z MTM ?Pracowal tam , bo MTM nie oferuje tak mocnego programu ? Ile juz przechecales na tym programie , byly jakie usterki ? Jest szansa aby to wgrac do innego auta ?

Opublikowano

Mnie wlasnie ciekawi jak bedzie z eksploatacja na takim sofcie.

Swoja droga - bardzo dluga skrzynia zeby na III pod 180 dobijac.

Opublikowano

Najlepiej jakby auto było zhamowane i wtedy wszystko się wyjaśni.

Druga rzecz to sam fakt, że 2L turbo benzyna jeździ podobnie jak 3L turbo diesel. Wziąć 3.0T i jest przepaść w stosunku do diesla. Diesle jakby nie patrzeć kupuje się dla oszczędności, a nie do ścigania. Dla mnie diesel w osobówce to trochę nieporozumienie, ale to moja subiektywna opinia.

Kwestia w tym, że przez ostatnie parę lat producenci rozwijali technologię turbo diesli (a zaniedbali benzyny), a ostatnio jest tendencja powrotu do turbo benzyn i jak będzie taki rozwój jak przez ostatnie parę lat był w dieslu to turbo benzyny będą mniej palić niż klekoty.

Nowe audi włącznie z A1 będą oferowane w większości w turbo benzynach i turbo dieslach. Wolnossaki idą do lamusa.

Opublikowano

może ktoś się orientuje bo nie sprawdzałem, czy za wielką wodą mają już jakieś kity do 2.0T w b8? wtedy by się zrobiło jeszcze ciekawiej...

co do RS' pamiętaj turdzi, że jego też można wzmocnić, mimo to jestem w szoku, że b8 mogło by go zawstydzić będąc komfortowym samochodem klasy premium :blink:

Opublikowano

Znajomy twierdzi, ze Focus'a RS to objechal prawie swoim 220konnym GTekiem majac 2, czy 3 osoby na pokladzie, wiec to auto raczej nie jest demonem :)

Opublikowano

Temat się zrobił bardzo ciekawy. W przyszłości też chciałbym się przesiąść na B8 i tak się zastanawiam nad 2.0T lub 3.0TDI. Różnica na nowym to co najmniej 50tpln więc sporo i nie ma co liczyć, że się zwróci w kosztach paliwa. Więc jeżeli 2.0T tak dobrze się odpycha po programie to można dołożyć wydech i :evil: 300KM 2.0T nawet Q nie powinno chodzić gorzej niż 300KM 3.0TDI

Opublikowano

Znajomy twierdzi, ze Focus'a RS to objechal prawie swoim 220konnym GTekiem majac 2, czy 3 osoby na pokladzie, wiec to auto raczej nie jest demonem :)

No właśnie sama moc to nie wszystko, oni nie mogą tej mocy przełożyć na koła. Przecież 350 konny RS powinien robić 0-100 poniżej 5s.

Temat się zrobił bardzo ciekawy. W przyszłości też chciałbym się przesiąść na B8 i tak się zastanawiam nad 2.0T lub 3.0TDI. Różnica na nowym to co najmniej 50tpln więc sporo i nie ma co liczyć, że się zwróci w kosztach paliwa. Więc jeżeli 2.0T tak dobrze się odpycha po programie to można dołożyć wydech i :evil: 300KM 2.0T nawet Q nie powinno chodzić gorzej niż 300KM 3.0TDI

Dokładnie, również brałbym 2.0T quattro z s-tronic. :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...