kuredu Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 turdzi spoko. jeździsz sportowymi autami więc mogłeś nie wierzyć w takie osiągi, wiele osób nie wierzyło np w 180 na 3 biegu itp, teraz jest czarno na białym. dla mnie nie ma znaczenia czy jest szybsze od s4 s5 itd, dla mnie liczy się to że niepozornym autem można lać całkiem konkret fury, Yamaha pisał że nie ma chętnych na ściganki na trasie, ja natomiast mam co chwila chętnych na takie zabawy a że lubie to...
Madas Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 bardzo ładnie Kurdek :good: widzę że moje nauki jazdy nie poszły w las ... pouczę Cię jeszcze filmowania bo :polew:
Carlos* Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 No auto zapitala jak wściekłe , naprawdę wielki szacun dla tego silnika. Ja w tym tygodniu wrzucę też kilka filmików,wtedy będzie małe porównanie, ale na takie przyspieszenia nie ma co liczyć.
Chuck Norris Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Ładnie zapitala ten Kuredowóz
turdzi Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2010 No auto zapitala jak wściekłe , naprawdę wielki szacun dla tego silnika. Ja w tym tygodniu wrzucę też kilka filmików,wtedy będzie małe porównanie, ale na takie przyspieszenia nie ma co liczyć. koniecznie , i zlap tak aby mozna bylo zmierzyc najlepsze przyspieszenie 100-200 bo to w sumie pokazuje jak na prawde szybkie jest auto.
Trezor Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Oooo f...ck. No nie pogadasz. Nieźle zestrojone jest to autko Kuredu.
KmK Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 chyle czoła zdecydowanie 100-200 coś więcej pokazuje, ale poszczególne przyspieszenia są nieziemskie, nie tylko jak na 2.0T tylko Q brakuje, żeby odkręcać do oporu również w zimie
turdzi Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2010 jak by bylo Q to by juz tak nie jezdzilo , tak wiec cos za cos ale i tak jak dla mnie mega
KENOiX Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 no kuredu muszę przyznać, że aż takiego przyspieszenia się nie spodziewałem! program na prawdę musi być mocny no i brak q ma tu duże znaczenie. co nie zmienia faktu, że nieziemsko musi się czymś takim wyprzedzać
variocustoms Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 nie wiem czy ktoś wyłapał na ostatnim filmie 4 tys i 80 na blacie i ESP się włącza
KENOiX Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 nie wiem czy ktoś wyłapał na ostatnim filmie 4 tys i 80 na blacie i ESP się włącza esp załączyło się przy 70 przy 80 uspokoiło. nie dziwi mnie to przy ~300KM i ośce, może także świadczyć o słabym zawieszeniu Audi Focusowi RS raczej się nie załącza przy tej prędkości a moc większa i masa mniejsza :gwizdanie:
Thom4s Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Właśnie chodzi o to, że focusowi RS ciągle dokładają mocy, powstają specjalne wersje - już chyba 400km była, a osiągi nie rosną, więc jest granica dla FWD - nie mogą przełożyć tego na koła pomimo szpery i elektorniki. Widziałem takiego jaksrawo zielonego RSa niedawno i ładnie się prezentuje. Brzmi też rasowo. Co do 2.0TFSI w B8, to na pewno wolałbym ten silnik niż dużo droższe i cięższe 3.0TDi, szczególnie po tym co pokazał kuredu. Turbo diesel nigdy nie będzie tak jeździł jak turbo benzyna.
turdzi Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Właśnie chodzi o to, że focusowi RS ciągle dokładają mocy, powstają specjalne wersje - już chyba 400km była, a osiągi nie rosną, więc jest granica dla FWD - nie mogą przełożyć tego na koła pomimo szpery i elektorniki. Widziałem takiego jaksrawo zielonego RSa niedawno i ładnie się prezentuje. Brzmi też rasowo. jak dobrze licze to 100-200 RS tez dostaje od niego i to o 2-2.5 sek Ford Focus RS 0-200 Kmh.3GP Co do 2.0TFSI w B8, to na pewno wolałbym ten silnik niż dużo droższe i cięższe 3.0TDi, szczególnie po tym co pokazał kuredu. Turbo diesel nigdy nie będzie tak jeździł jak turbo benzyna. porblem w tym ze normale 2.0T po programie nie bedzie tak jezdzic bo ewidentnie ten porgram jest dokokszony i to mocno a jak dolozysz do tego Q i zwykly program to nie ma szans na takie osiagi. Kuredu co to za koles co pisal ten program , pracownik ASO domorosly tuner ,co on ma wspolnego z MTM ?Pracowal tam , bo MTM nie oferuje tak mocnego programu ? Ile juz przechecales na tym programie , byly jakie usterki ? Jest szansa aby to wgrac do innego auta ?
Flyer Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Mnie wlasnie ciekawi jak bedzie z eksploatacja na takim sofcie. Swoja droga - bardzo dluga skrzynia zeby na III pod 180 dobijac.
Thom4s Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Najlepiej jakby auto było zhamowane i wtedy wszystko się wyjaśni. Druga rzecz to sam fakt, że 2L turbo benzyna jeździ podobnie jak 3L turbo diesel. Wziąć 3.0T i jest przepaść w stosunku do diesla. Diesle jakby nie patrzeć kupuje się dla oszczędności, a nie do ścigania. Dla mnie diesel w osobówce to trochę nieporozumienie, ale to moja subiektywna opinia. Kwestia w tym, że przez ostatnie parę lat producenci rozwijali technologię turbo diesli (a zaniedbali benzyny), a ostatnio jest tendencja powrotu do turbo benzyn i jak będzie taki rozwój jak przez ostatnie parę lat był w dieslu to turbo benzyny będą mniej palić niż klekoty. Nowe audi włącznie z A1 będą oferowane w większości w turbo benzynach i turbo dieslach. Wolnossaki idą do lamusa.
KENOiX Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 może ktoś się orientuje bo nie sprawdzałem, czy za wielką wodą mają już jakieś kity do 2.0T w b8? wtedy by się zrobiło jeszcze ciekawiej... co do RS' pamiętaj turdzi, że jego też można wzmocnić, mimo to jestem w szoku, że b8 mogło by go zawstydzić będąc komfortowym samochodem klasy premium
Flyer Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Znajomy twierdzi, ze Focus'a RS to objechal prawie swoim 220konnym GTekiem majac 2, czy 3 osoby na pokladzie, wiec to auto raczej nie jest demonem
tomwi Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Temat się zrobił bardzo ciekawy. W przyszłości też chciałbym się przesiąść na B8 i tak się zastanawiam nad 2.0T lub 3.0TDI. Różnica na nowym to co najmniej 50tpln więc sporo i nie ma co liczyć, że się zwróci w kosztach paliwa. Więc jeżeli 2.0T tak dobrze się odpycha po programie to można dołożyć wydech i 300KM 2.0T nawet Q nie powinno chodzić gorzej niż 300KM 3.0TDI
Thom4s Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Znajomy twierdzi, ze Focus'a RS to objechal prawie swoim 220konnym GTekiem majac 2, czy 3 osoby na pokladzie, wiec to auto raczej nie jest demonem No właśnie sama moc to nie wszystko, oni nie mogą tej mocy przełożyć na koła. Przecież 350 konny RS powinien robić 0-100 poniżej 5s. Temat się zrobił bardzo ciekawy. W przyszłości też chciałbym się przesiąść na B8 i tak się zastanawiam nad 2.0T lub 3.0TDI. Różnica na nowym to co najmniej 50tpln więc sporo i nie ma co liczyć, że się zwróci w kosztach paliwa. Więc jeżeli 2.0T tak dobrze się odpycha po programie to można dołożyć wydech i 300KM 2.0T nawet Q nie powinno chodzić gorzej niż 300KM 3.0TDI Dokładnie, również brałbym 2.0T quattro z s-tronic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się