Skocz do zawartości

Ranking

  1. dayd_4

    dayd_4

    Pasjonat


    • Punkty

      5

    • Postów

      206


  2. hak64

    hak64

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      70


  3. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      34524


  4. Adam87

    Adam87

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      161


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/04/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Panowie, sorki, że tak długo trzymałem was w niepewności. Z racji tego, że była to DUŻA dla mnie sprawa i długo wyczekiwany, chyba najważniejszy MOD, chciałem nie tylko wrzucić wynik, ale też na spokojnie opisać wizytę u @gregor10 i wrażenia z jazdy, po kilku dniach od odbioru. Więc termin wizyty wyczekiwany był przez miesiąc. Przed umówieniem, ustaliłem, w jaki sposób przygotować samochód, żeby nie było niespodzianek i żeby udało się wszystko sensownie wystroić. Dla mnie było to o tyle ważne, że do Gregora mam 450km. w jedną stronę, a poza tym lubię mieć wszystko na tip-top, unikam chytrych oszczędności. Tak więc rano stawiłem się w pełni przygotowany, na umówioną godzinę w Jaśle. Gregor, po ustaleniu ze mną szczegółów przejął samochód. W międzyczasie odwiedziłem nowy, szykowany przez Gregora obiekt, który ma być czynny już na wiosnę - robi wrażenie. Pełna profeska - trzymam kciuki i szczerze zazdroszczę. Po około 2 godzinach, dostałem telefon, że wszystko się udało. Pomiar serii dał 199KM i 258Nm Ponoć tylko jeden BEX w historii Gregora, był w lepszej kondycji niż mój Przechodząc do meritum, mojego BEXa udało się wystroić na 222KM i 345Nm. (wykres wrzucę później) Audi było strojone na benzynie 98 oraz na gazie. Doładowanie jest w okolicach 1,25bara Wartości może nie są powalające, ale należy uwzględnić dwa istotne fakty: 1. Ustaliliśmy, że robimy "bezpieczne" strojenie, tak, żeby samochód mógł dalej normalnie funkcjonować jako daily LPG, a nie żeby zrobić Max power i minimum trwałości. Tak więc Gregor zostawił jeszcze zapas mocy. 2. Samochód był "hamowany" w warunkach drogowych, nie na rolkach! Więc wynik mamy jak najbardziej realny, uwzględniający wszystkie prawa fizyki. Odczucia: Różnica jest wyraźnie odczuwalna, naprawdę teraz chce jechać. Moment obrotowy jest bardzo odczuwalny, a co najważniejsze, nie brakuje go w całym zakresie, Audi mocno przyspiesza od około 2400-5500obr./min. Bardzo dużą różnicę czuć, przy przyspieszaniu z prędkościami autostradowymi. Co ciekawe, zmienił się także dźwięk wydechu. Zmieniła się także szybkość reakcji na "dodanie gazu". Każde dodanie gazu, wywołuje teraz uśmiech. Gregor zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie, ma ogromną wiedzę, a przy tym jest dostępny i sympatyczny. Wszystko elegancko omawia w sposób przystępny i zrozumiały. Nie ma problemu z tzw. obsługą posprzedażną, czyli już po temacie, zawsze można do niego zadzwonić, dopytać, itd. Podsumowując całość: Zdecydowanie polecam wizytę u @gregor10. Polecam też zrobić takie strojenie, na każdym etapie życia waszego auta. Zawsze możecie dzięki temu poprawić "rozjechane" parametry, wyciągnąć moc na nowo i mieć więcej frajdy z auta Pozdr!!
    4 punkty
  2. Jestem tego samego zdania. Ile to było wielkich ambitnych projektów na hybrydzie, z których miało wyjść 270-300 KM, a kończyło się na 250. Na hybrydę smic to za mało, dsmic również, a w wysokich temperaturach fmic 180 też nie wystarczy. Góra grzeje to mocniej niż k04. Do tego często dochodzi koszt sprzęgła, dwumasu, tipa, koszty ładnie rosną. A ich trwałość to materiał na osobny wykład. Czy warto dla dodatkowych 20-30 KM? Odpowiedz jest raczej jasna. U Ciebie bardzo ładnie wyszło, fajny nm, podobny jak u mnie. Mam 300 nm przy 2600 rpm i nie wyobrażam sobie mniej bo dół jest swietny. U Ciebie też na pewno o wiele przyjemniej się jezdzi niż wcześniej. Fajnie jest, gratki:-)
    2 punkty
  3. Typowe zimowe kapcie na typową zimę ;-) Wybór padł na nówki Barum Polaris 5 225/45/17 + klasyczne już felgi A5 ET28 =)
    2 punkty
  4. Zwykle wypowiadamy się w kwestiach, które są nam znane. Jeśli się nie ma o czymś pojęcia, to się milczy. A tak wyszło jak w tym kawale: Wyglądał na takiego inteligentnego człowieka - dopóki się nie odezwał...
    2 punkty
  5. Fota pożegnalna? Głos poszedł Adaś - jakbyś nie miał czego odbierać to ja bym te Twoje lampy przytulił :D: D ps. żartuję (chociaż w każdym żarcie jest ziarenko prawdy) niech zrobią dobrze i za rozsądne pieniądze a na lampy i tak choruję
    1 punkt
  6. Głosik oddany? Moje BRD też zaczyna brać olej w podobnej ilości jak twoje. Jak ogarniesz wszystko to daj znać ile Cię to kosztowało i co trzeba było wymienić.
    1 punkt
  7. 1 punkt
  8. A dziękuję Front jest na czarny półmat, ranty polerowane i środek też gołe alu Generalnie czekam już na lato xD jeszcze tylko muszę dorwać opony i ogień
    1 punkt
  9. To jednak nie swap na inny ? Teraz to już trudno, oby uratowali ?
    1 punkt
  10. Wreszcie opisałeś co i jak Super Dawid, że przedewszystkim jesteś zadowolony z usług u Gregora, bo to najważniejsze. Wynik jak i wiedza nabyta, napewno Ci się przyda. No i zadowolenie z jazdy Ze szwagrem już możecie sobie polatać
    1 punkt
  11. Hey, Fajnie że tak linearnie zdołał skalibrować przyrost i przebieg nm. Skoro nie czuć gwałtownego spadku w wysokim zakresie to tylko się cieszyć ? Duży przyrost nm przy ok.2500 tys pewnie ze względu na dwumas. To rzeczywiście jeśli hybryda K03 w 1.8T ma dać max 250 PS to pytanie czy jest sens? Z chłodzeniem turbo w B6/B7 we wzdlużniaku nie ma kłopotu, jeszcze jak się airbox wywali i zrobisz CAI to robi się tam mnóstwo miejsca i piękny obieg powietrza, zwlaszcza przy większych prędkościach. Na spokojnie jak Ci się co ciekawsze wątki rozmowy z Gregorem przypomną to wrzucaj ? Btw. Gregor S5 B8 3.0 TFSI śmiga ? Pozdrawiam
    1 punkt
  12. Nie prawda, moze on jest koneserem 1.8L? a nie 1.8t
    1 punkt
  13. a nie masz może takich objawów jak szarpniecie przy gwałtownym wciśnięciu gazu jak np. lecisz na trasie szybciej niż powinieneś w okolicach 3k obr i chcesz jeszcze podciągnąć? miałem taki problem, z moca, pozniej lekkie szarpniecie, nie chciało przekroczyć 180 na 6 biegu, w końcu nie dało się jechać na 3 biegu już szarpało powyżej 2k obr okazało się ze uszczelnienia na pompkach były zamontowane ponownie przy remoncie głowicy. po zmianie jak reka odjal i wrocilo 55 koni
    1 punkt
  14. W POLIFCIE niestety nie ma adresu 10 PDC i wizualizacji nie właczysz
    1 punkt
  15. Kolego chcesz to sobie na takich jeździj... mam to gdzieś... Mnie stać na opony i jak widzę coś takiego to dla mnie opona jest na smietnik. Ty sobie możesz jeździć na czym chcesz. A ten komentarz odnośnie znafcy to sobie zostaw dla siebie.
    1 punkt
  16. Hahaha ^^ Moje już przeszło korektę w wakacje i muszę przyznać że do teraz widać efekt :-) Niee, chciałbym żeby taki efekt był po jednym razie ^^ Standardowo lecialem1,2,3 A na końcu 4 step czyli wosk z menzerny
    1 punkt
  17. I tylko dlatego jest wybaczalne, że nie podałeś, czy to szkoda likwidowana z OC sprawcy, czy z własnego AC. Wbrew pozorom to bardzo istotna różnica. To co nazywasz nadkolem, jest błotnikiem tylnym prawym (nadkole to plastikowy element we wnęce błotnika). Uszkodzenia tego błotnika kwalifikują go do wymiany, a zatem nie jest to tania zabawa. Tanio by było wyklepać i polakierować (koszt około 1 tys), ale wymiana błotnika generuje poważny koszt ( powyżej 4 tys jeśli na częściach oryginalnych).
    1 punkt
  18. 1 punkt
  19. Szczerze mówiąc nie jestem pewny czy taka ale wpisując w google odrazu mi wskoczyła WIAZKA GRZANIA FOTELI TYL AUDI A4 B8 Q5 Q7 4L A5 7781856185 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 309,99 zł - WIAZKA GRZANIA FOTELI TYL AUDI A4 B8 Q5 Q7 4L A5 (7781856185). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!
    1 punkt
  20. 3miesiace temu wymienialem olej i filtry, ale za 3dni musialem zrobic to ponownie (olej napedowy przelewal sie do silnika) Po zabiegu z dpf wymienilem ponownie olej i zauwazylem ze mechanik (wulkanizator) najpierw wymienil filtr oleju, wylal zmieszany olej i nalal nowy Motul. Czy zrobil to poprawnie?
    1 punkt
  21. w b6 z komory silnika do kabiny też dostaniesz się najłatwiej pod obudową ECU. Tam jest duży otwór przez który przejdą nawet grube kable zasilające bez problemu. problemem będzie dostanie się do samej obudowy ecu tak żeby zachować jej szczelność ale może uda się przez fabryczne przelotki dla instalacji? jak już wejdziesz do kabiny to dalej możesz lewą stroną progiem ( w sumie to nie progiem a podłągą po lewej stronie jest puszczona instalacja fabryczna i razem z nią dostaniesz się za lewy boczek bagażnika bez problemu.
    1 punkt
  22. Siema. Chciałbym się z czystej ciekawości dowiedzieć czy swap silników w A4 b6/b7 jest możliwy P&P z 1.9/2.0TDI na 2.7/3.0TDI? Jak z mocowaniem poduszek i spasowaniem skrzyni?
    1 punkt
  23. W podstawie filtra oleju na pewno jest jeszcze jedno miejsce gdzie można wkręcić czujnik. Gwint jest ale dalej jest ono zaślepione.
    1 punkt
  24. Twoj sterownik o oznaczeniu 8E0 907 273 A tylko wspoldziala z czujnikami 4F0 907 275 D u mnie zakladany bedzie starszy model 8E0 907 273 i czujniki 4F0 907 275 B mam nadzieje ze wszystko bedzie wspoldzialac. a jak sie sprawa ma z czerwonym wyswietlaczem
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...