Skocz do zawartości

Ranking

  1. tomi790

    tomi790

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      439


  2. Adam87

    Adam87

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      161


  3. dennis_ilawa

    dennis_ilawa

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      28


  4. DawidAWT

    DawidAWT

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      40


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/08/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Upgrade hamulców z S4 zakończony. Tył zamontowany, wymieniony płyn. Teraz tylko czekać aż się wszystko ułoży, chociaż na autostradzie już czuć różnicę.
    1 punkt
  2. A ktoś się pisze jeszcze???
    1 punkt
  3. Takie jak na foto. Myślalem, że beda pasowały lampki z A4 B9, ale jednak jest inny układ scalony w nich i nie świeciły w B8.
    1 punkt
  4. 1 punkt
  5. Już dużo tunerów to usuwa, zasada podobna do dpf
    1 punkt
  6. Ale macie problem.. nie pierwszy raz burza o wycieraczkę ?
    1 punkt
  7. Obstawiam ze za wąskie na tył ? No ale takie trafily sie w dobrych pieniądzach wiec bardzo sie nie zastanawialem.
    1 punkt
  8. A gdzie jest napisane, ze najmocniejsza 2 litrowka... nie wszyscy wiedza o co chodzi... s-line plus... bezkluczykowy system... system oświetlenia ambientowego... tych dwóch nawet nie ma... rozumiem koloryzacje ale niech będzie prawdziwa....
    1 punkt
  9. 100% zgody ori CD to ori CD...tylko nie wiem jak u was, ale jak już ma się lodówkę w schowku to zaczyna się robić mało miejsca w kokpicie na płyty i pudełka - zwłaszcza jak słucha się nie tylko jednego rodzaju muzyki... B6 od strony pasażera nie ma schowka w boczku, pod fotelami wrzucone szpargały pierwszej potrzeby, schowek wcześniej wspomniana lodówka i miejsce na zmieniarkę/stacja MP3... podłokietnik odpada... stąd decyzja o ori zmieniarce Mp3 Mam również ten bluetooth w miejsce AUX i jestem z niego bardzo zadowolony
    1 punkt
  10. Komuś Vossena?
    1 punkt
  11. Fakt, różnice ja również widzę między CD , a MP3, lecz kupiłem sobie zmieniarkę z Ali za 70zl (AUX,USB,sd) ta sama co ma @kamil-vag i jestem mega zadowolony. Dokupiłem do tego moduł bluetooth za 5zl do aux'a. Śmiga gra i buczy.
    1 punkt
  12. To może w niedziele (22.12) ? ?
    1 punkt
  13. Fajne wypo no i 3G+ Ale to nie jest żaden sline plus :p Jak coś to już competition plus, ale to wygląda tak jak w mojej (tez mam temat na forum). Masz zwykły zewn. i wewn. S-line
    1 punkt
  14. @luki19862121 @MaTeo85 Uff... bałem się, że tylko ja słyszę różnicę między mp3 a cd Pamiętam jak kiedyś @trepkowa puściła mi muzykę z telefonu przez transmiter radiowy (i to ponoć taki bardzo chwalony za jakość itp), z trudem wytrzymałem do końca drugiej piosenki bo zaczęła mnie boleć głowa.
    1 punkt
  15. U mnie odwrotnie , zero chromówff nawet rygle drzwi poszły w czarny mat.
    1 punkt
  16. Jak Ci się dobrze jeździ B8 to sobie jeździj. Ja osobiście też jeździłem B8 i nie jest to co u mnie. Ostatnie najlepsze A4? B6/7 A to, że są stare to niestety taka kolej rzeczy. Ile jest starych aut co lepiej się prowadzą od swoich nowszych modeli? W h*j. Sorki @pksmlody za niepotrzebny spam.
    1 punkt
  17. Jako, że dziś zdemontowałem kierę, żeby pobawić się swobodnie z licznikami, wpadł długo leżakujący chrom na poduszkę Zamawiane oczywiście na ali Łapcie linka jakbyście kiedyś potrzebowali podmienić: https://pl.aliexpress.com/item/32849258297.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.62925c0fK88uxA A z licznikiem d*pa :/ Mam z końcówką 930R i coś blokuje przypisanie VIN na kanale 50 adaptacji. Wyskakuje "System not OK" Piny oba mam... Jeszcze się pobawię, ale prawdopodobnie znowu poleci do Karola hehe...
    1 punkt
  18. 1 punkt
  19. Autko sprzedane oby nowy właściciel cieszył się przyjemną jazdą
    1 punkt
  20. Dzięki powoli coś się tam tworzy. Kolejny mod w następnym tygodniu, założę w końcu te lusterka.. Zamówiłem klamki wewnętrzne od rs4, dwa tygodnie paczka idzie.. Mam nadzieję że przyjdą. Teraz pytanie może ktoś chętny się znajdzie i mi odpowie. -zawieszenie mam 1be, brać sprężyny eibacha czy amorki i sprężyny kupić od sline? Na czym będzie to lepiej wyglądać i prowadzić się? -chciałbym trochę moc podnieść, czy turbina od 170km dała by radę podnieść moc w okolicy 200km? Jakieś mocniejsze sprzęgło bym potrzebował, chyba ze wezmę zwykle sachsa i obije kevlarem? Druga myśl jest taka zrobić lajtowe 170km 370nm i może jeździć bez obawy o sprzęgło.
    1 punkt
  21. Zestaw podświetlanych chromów zamontowany dzięki @Exmi
    1 punkt
  22. Tak chociaż myślałem że mam AWT:) Niestety w benzynie też jest;/ Tak i przy montażu trzeba się z nim namęczyć...;/ No to chyba jedyny patent tylko że można uszkodzić sobie to łożysko wałka od strony paska rozrządu;/ Co do syfu to też trochę tego miałem ale smoka nie czyściłem bo musiał bym podnosić silnik albo opuszczać sanki;/ U mnie to silikonu nasrane tyle że aż garść gumy wyzbierałem przy czyszczeniu. Do tego wyczyściłem pokrywę zaworów i parownik które też nie wyglądały znakomicie.
    1 punkt
  23. No przód był ok 66,8 teraz 65,3 z jednej strony, Z drugiej teraz ok0,5cm więcej. W sumie siadlo narazie ok1.5 cm. A różnica między prawa a lewą stroną wynika moim zdaniem ze zużycia amorkow. za tydzień / dwa znowu pomierze, jak się ułoży. Zadowolony jestem z faktu, że zblizylem się wysokością przodu do tylu, choć jeszcze minimalna różnica jest. ale to tak jak mówię - amortyzatory swoje już przejezdzily. dodaję fotę dla potomnych... przypominam, zawieszenie ori 1BV talerzyk: a tak wygląda na drugi dzień po wymianie:
    1 punkt
  24. Witam, miałem podobny problem do twojego Albo problem jest: 1. ze sterowaniem klimatronika 2. zabrudzona nagrzewnica 3. zapowietrzanie się układu chłodzenia lub zbyt mało płynu w układzie chłodzenia 4. źle wpięta instalacja gazowa do pkt 1. zrób adaptacje klap klimatronika - na forum jest jak to zrobić 2. na podszybiu będziesz miał dwa węże gumowe, które idą do nagrzewnicy, sprawdź czy są gorące, jeżeli nie to - odpiąć i spróbować przepłukać (będziesz widział czy są zapchane) - na forum jest jak to zrobić, Jeżeli jest przepływ to patrz niżej: 3. problem z głowicą, termostatem, czujnikiem temp. płynu, pompą wody Jeżeli termostat to: zagrzać auto do 90 Stopni i sprawdzić czy na wtyczce od termostatu jest ~12V Jeżeli nie to: Włącz zapłon i wetknij w jedno gniazdo (sprawdź jedno i drugie) wtyczki jeden koniec miernika a drugi do masy samochodu (może być minus na akumulatorze) - jeżeli pokaże ~12V to zasilanie jest. Wtedy jest problem ze sterowaniem termostatu Sterowanie termostatu jest za pomocą czujnika temp. płynu -pradopodobnie do wymiany Jeżeli nie ma zasilania w tych testach to sprawdź bezpiecznik (15A), który znajduje się w skrzynce po prawej stronie pod maską (prawy górny róg) - ja miałem spalony Ostatnia opcja to uszkodzony termostat, trzeba go wyjąć i sprawdzić czy działa - jest na forum jak to zrobić Jeżeli pompa to: Pompe wody możesz sprawdzić, zdejmując termostat, będziesz czuł wirnik pompy, wrzuć piąty bieg i delikatnie pchnij samochód, wirnik powinien się obracać Albo zdjąć rozrząd i wyjąć pompe Jeżeli nic z powyższych to prawdopodobnie głowica 4. zakładam, że gaz masz dłużej i nic wspólnego z tym nie ma Pozdrawiam i daj znać co było przyczyną
    1 punkt
  25. bedziesz zmienial szam czy mechanik
    1 punkt
  26. 1 punkt
  27. Nic ci sie nie pogorszy,delikatnie obchodz sie z pedełem gazu i bedzie git.Masz walnieta uszczelke na 100%.
    1 punkt
  28. Ja w swoim audi również nie posiadam sygnału ostrzegawczego jak pasy są niezapięte. Co ciekawe miałem dwie nexie zarówno w pierwszej jak i w drugiej nexii miałem tą opcje. Tutaj audi chyba sie nie popisało hehe
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...