Skocz do zawartości

Ranking

  1. pila24

    pila24

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      3021


  2. Misieqq7

    Misieqq7

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      361


  3. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      8624


  4. MaciekPL

    MaciekPL

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      200


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/29/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Witam Mała zmiana planów musiałem kupić kolejny zderzak pod spryski bo tamten okazało się że ma wycięte pod spodem kawałek plastiku gdzie przykreca się osłonę silnika. Poza tym był już lakierowany i w dwóch miejscach do spawania. Tyle że spryski z przewodami mi mi zostały i halogenu . Takie tylko pocieszenie. . Zakupiłem od @Dev stan bardzo dobry jakby był pod kolor to można śmiało zakładać:)
    2 punkty
  2. "Wiecej modow już nie przewiduje " Miesiąc później...
    1 punkt
  3. Mała sprężynka - po rozczepieniu wałka z gruszkami, między tymi elementami jest sprężynka. Zapewne sprzedający jej już nie ma, ale można przełożyć ze swojego wałka o ile się nie rozsypała. Niemniej jednak bez problemu można taką dopasować, dokupić.
    1 punkt
  4. Dokładnie , fajny czarnuch , plus za sedana
    1 punkt
  5. Wystarczy nowa kiera z poduszką ,reszta pasuje.
    1 punkt
  6. Byłem tam raz kilka lat temu z polecenia kolegi z tego forum, mieli mi zblokować i złożyć rozrząd na nowo, ale po całej akcji niestety nic nie poprawili, było wciąż tak samo jak przed. Nie, że silnik chodził źle czy coś, po prostu chciałem mieć wszystko jak najbliżej 0, 0, 0, 0 w MVB 093 sterownika silnika, takie moje dążenie do perfekcji Później doczytałem, że rozrzut kątów wszystkich wałków jest i tak kompensowany przez ECU, rzecz jasna w pewnym zakresie, więc jak silnik równo chodzi, a w MVB 014, 015 i 016 licznik wypadniętych zapłonów pokazuje 0, to nie ma co drążyć tematu. W każdym razie byłem tam z nimi na warsztacie przez te ok. 6-8h, bo nie miałem się gdzie podziać (nie jestem z tych okolic) i siłą rzeczy patrzyłem im na ręce. Papudractwa ani błądzenia po omacku nie wyczułem Czuć było, że chłopaki wiedzą co robią. No i za robotę wystawili symboliczny rachunek, tak jak się umówiliśmy Wspomniany wyżej kolega co też przyjechał do nich 3.0 był z ich usług zadowolony, jemu, z tego co pamiętam, silnik wyprowadzili na prostą. Jeśli auto nie reaguje na gaz to zacząłbym od czyszczenia przepustnicy i sprawdzenia wałka w dolocie. Jak i gruszek które go przestawiają przy ok. 4000rpm. Jakie błędy wypluwa VCDS?
    1 punkt
  7. Dziś przy rezanku sprawdziłem na panelu z b7 odczyt ze starego czujnika i nowego po przełożeniu pinów(wtyczka ta sama ale przewody pod inne piny podpięte). To na starym czujniku A tutaj nowy
    1 punkt
  8. Jak przełożysz moduł na nowszy to piloty z b7 będą działały,te z b6 które masz na nowym nie zadziałają. Do pilotów z b7 idą krótsze groty,cześć "robocza" grota jest taka sama ale mocowanie w pilocie inne. W b7 jest krótsze i węższe. Myślę że ślusarz lub gość od dorabiania kluczy może wyfrezować tak mocowanie starego grota by był taki sam jak w b7. Wówczas nie trzeba będzie dorabiać grotów,ciężko dostać te pasujące do b7.
    1 punkt
  9. Pewnie ma pełną skrzynkę. https://a4-klub.pl/topic/350881-vag-com-3112-pl-en-vcds-lite-12-informacje-instalacja-problemy/#comments
    1 punkt
  10. Jak nie chce Ci się szukać to napisz do @kamil-vag on Ci wyjaśni co i jak masz zrobić.
    1 punkt
  11. Sprawdź czy sonda pracuje prawidłowe w OL i CL Dodatkowo pokaż logi statyczne dla: Korekt krótkoterminowych Przepływka i zapłon.
    1 punkt
  12. Paczuszki, paczkuszki Jeden wahacz prowadzący byl skrzywiony, widać że dostał czymś kiedyś. Tuleje wywalone w nim.
    1 punkt
  13. Przypuszczam, że jak zamontujesz na sucho sam sterownik a on nie będzie miał komunikacji ze silniczkami to będzie siał błędami i raczej nie będzie działało, ale to tylko moje przypuszczenia, do tego koszt samego sterownika zdjęcie CP, pytanie czy warto?
    1 punkt
  14. Tak olej było widać wszędzie, wymieniłem dzisiaj sondę 1 i jak na razie działa wszystko, ruszam na samym sprzęgle, wcześniej zaczynało go dusić, zobaczymy jak będzie na dłuższą metę
    1 punkt
  15. Michall51, Fotek nie mam ale swiecą zdecydowanie najlepiej w porównaniu do wcześniejszych. Intensywnie ale w sam raz a nie jak tanie chinczyki które zostawiają łunę pod autem. No i są b.trwałe. W moim ze 3 lata już chodzą. Nawet się nie zastanawiaj ? Pozdrawiam
    1 punkt
  16. Wydaje się być w porządku. Jak będziesz kupował to zwróć uwagę sprzedającemu, żeby nie zapomniał o sprężynie. Jak ja kupiłem to dostałem bez i musiałem jeździć i kupować oddzielnie.
    1 punkt
  17. Na ssaniu jest w porządku, potem jak sie odpala na ciepłym obroty spadają i wracają, najlepiej to widać jak zostawi się samochód na trochę dłuższa chwilę, wtedy widać na kompie jak obroty z 780 spadają na ok 690-700, przy ruszaniu na rozgrzanym też jest to samo, olej mi brał jak była nieszczelność, która już wyeliminowałem, na razie jest w porządku, zauważyłem też, że jednemu z cylindrów spada napięcie, a i najważniejsze jak obroty spadają na biegu jałowym to sonda spada do ujemnych wartości
    1 punkt
  18. przed odkręceniem wału zaznacz jego położenie względem skrzyni i spusć olej ze skrzyni... olej do nalania G052911 odkręcasz z tyłu 6 szt (25Nm) śrub i demontujesz obudowę łozyska na pierwszym foto nr 4 uważając na spręzynę która wypchnie całość i podkładkę która tam się znajduje pamiętając o jej prawidłowym połozeniu strona wklęsła, wypukła - widoczne na drugim foto Nr 3 oring N90545201 wymiar 107,54 x 3,53 - znając życie do wymiany Numerem 7 na foto nie zawracaj sobie głowy bo to od diesla 1.9 poz zdemontowaniu ze skrzyni zdejmujesz pierścień zabezpieczający nr1 z wałka nr 8 i musisz wycisnąc wałek kołnierzowy z łożyska w obudowie dalej już chyba będziesz wiedział
    1 punkt
  19. Widzę że tak grubo modzisz że aż Twój temat w dziale A5 wylądował
    1 punkt
  20. Szanowni Klubowicze, Przypominam, że jak co wtorek jest spot w Arkadii. Miejsce i pora pozostają bez zmian od dawien dawna. Przyjeżdżajcie ? Każda osoba i każde auto jest mile widziane.
    1 punkt
  21. Dzięki, myślałem nad kamerką do RNSe ale do tego potrzebny jest jeszcze moduł, a to generuje koszta. Z drugiej strony moglbym RNSe sprzedać i wsadzić coś nowszego na Androidzie z kamerą, nawigacją i bogatymi multimediami. Tylko taki RNSe ma juz z 15lat i wciaż działa, a te radia Androidowe lubią się psuć i watpie zeby wytrzymały tyle czasu. Troche mam dylemat co tu dalej z tym zrobić i dlatego nie ruszam tego tematu jeszcze dużo przede mną ale fakt robić trzeba żeby to jakoś jeździło update 288 000 (02.2020) - wymiana oleju Liqui Moly 5w40 Synthoil High Tech, płukanka Liqui Moly Motorspulung, filtr oleju Filtron AP 526/6, filtr kabinowy Filtron K1078, filtr powietrza Filtron AP 179/2, czujnik poziomu oleju ori HELLA 6PR 008 079-071, korek spustu oleju FA1 588.670.001, filtr LPG fazy ciekłej Valtek Type 03, wycieraczki szyby Bosch 550mm
    1 punkt
  22. Na zdjęciu widzę radio 2DIN Symphony, więc ramkę już masz.
    1 punkt
  23. a tam jest jakaś przerwa między tapicerką a dekorem ? Nie świeci też na dół czasem ?
    1 punkt
  24. A co za problem nie robić tego na stałe tylko na jakiejś wtyczce?
    1 punkt
  25. tak dokładnie, oświetlona jest przestrzeń między górną krawędzią dekora i tapicerką.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...