Skocz do zawartości

Ranking

  1. KoJ@K

    KoJ@K

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      699


  2. K4rol81

    K4rol81

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      238


  3. afroo.

    afroo.

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      1580


  4. Axel1

    Axel1

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      267


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/30/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ja tu zdania nie zmieniam. Deczko niżej plus dystans na tył i można oglądać na żywo.
    2 punkty
  2. Lusterek narazie jest mi szkoda ruszać, póki co zostają. A relingi być może spróbuje też okleić na piano, tak jak ramki szyb, jak tylko dorwe kawałki folii
    2 punkty
  3. SIEMANKO, No i nadszedł i czas na mnie aby założyć temacik z moim złomkiem. Korona się trochę przyczyniła bo czasu mamy w brud ! A wiec w posiadanie B5 wszedłem po tym jak sprzedałem swoje A6 C5 2.4B, BEPIĄTKĄ poruszał się moj tata, kupił ją od znajomego ktory sprowadza auta tym razem ze Szwecji. Trafił sie fajny stan spoko przebieg i fajne wyposazenie moze nie pod wzgledem gadzetow ale pod wzgledem kolorystyki. Gdy sprzedalem A6 szukalem czegos z Quattro i mialo byc poczatkowo 2.8Q w c5 ale po rozmowie z tata wyszlo ze odkupilem od niego auto a on sprawil sobie B6 Troche o B5 - Jest to 2000 rok silnikiem 1.8T APU Quattro , max polift z dwoma ekranikami w liczniku. Kolor LY6R. Wersja na skandynawie gdyz ma spryskiwacze a nie ma Xenonu. Oraz automatyczne swiatla. Przebieg przy zakupie to 193.000 km ( dokladnie nie powiem bo nie pamietam ) Potwierdzone ksiazka oraz w AUDI KROTOSKI-CICHY. Wyposażenie: - climatronik - grzane d*py - 2x el.szyba - el. lustra - fotele półkubelki - kiera S4 - alarm -półfis Zielonke mam od ponad roku, w posiadaniu taty byl to poprostu avant na zwyklych felach 16 z zawieszeniem wyzszym niz Allroad B8 . Tato dolozyl tylko czarna szybe i felgi z S6 C5 ( 17' et35 ) Auto okazalo sie super zadbana serią w moichrekach zostal zrobiony komletny serwis taki jak: - oleje i filtry - nowe przewody podcisnieniowe - wymiana rolek napinacza klimy - nowe koncowki oraz zbieznosc - wachacze - olej w dyfrze No i nadeszla zima trzeba bylo pojechac w gory pojechala i wrocila ale wyly lozyska wiec trzeba bylo sie tym zajac, no a jak juz robic to tylko raz by kilka nie rozbierac. W 2019 pojawil sie czas naprawy calego tylnego zawieszenia : - piaskowanie zwrotnic - piaskowanie zaciskow i wachaczy - piaskowanie mocowan amorkow tyl ( i ich ratowanie ) - wymiana wszystkich tulei - nowe kloczki tarcze - nowe prewody hamulcowe tyl - czyszczenie wydechu ktory byl tylko zardzewialy i jego malowanie - zalozenie ori chlapaczy - zamowienie wszystkich nowych srub w ASO - malowanie i czyszczenie nadkola i innych elementow zawieszenia - nowe sprezyny eibach -35 i sportowe amory MTS ( odrazu przod i tyl ) - nowe linki recznego pekło ponad 3000 zł FOTO : Po walce z tylnym zawieszniem przez prawie 3 miesiace ( czekanie na czesci z ASO prawie dwa miesiace ) trzeba bylo zakupic jakies kola bo na 16 calach to biednie wyglada. Pojawily sie wiec felgi w Azev A w dosc rzadkich parametrach mianowicie - 18' 8.5J ET32 z oponami 225/40/18 Przy okazji dzialan przy zawieszeniu zamowilem dokladke PDC z czujnikami a z kolei na Alliexpress dyfuzor. Miedzy czasie korzystajac z pieknych gadzetow wleciala uniwersalna piankowa dokladka przedniego zderzaka. Wyglada fajnie i inaczej niz Cupra ktora ma kazdy Ma dokladke jest plan by zalozyc inna ale czas pokaze ps. Kratki są ale w tym czasie byly czyszczone i sie suszyly na sloncu. Miedzy czasie wskoczylo prawe duze lusterko EU nie zaden anglik. Oraz Szkla Biale z RS4. Duzo lepsza widoczność. Ostatnio podczas wieczoru z nudy pojezdzilem troche po Warszawie i zrobilem pare zdjec Teatr narodowy daje bardzo dobrze swiatlem w nocy i jak widzicie efekty nawet Iphone 8 PLUS potrafi zrobic ladne fotki. Plany : - mam zamiar wyrzeźbic lotke tylnej klapy ( mam jakies szczatki lotki z Astry ) - pomysleć cos z porgrami ale nie od Omegi ani z S4 - dokladka front z Cordoby i wiele innych pomyslów ktore z pewnoscia tu dopisze. Postaram sie sukcesywnie dodawac co dzieje sie z Autem i zamieszczac posty ze zdjeciami. Pozdrawiam wszystkich , Szymon !
    1 punkt
  4. Panowie, Nie ma nieścisłości. Felgi nie są szyte na miarę. Rohana ma dostępne różne ET w różnych szerokościach. To jest 10-ka. A myślałem nad 10,5. Ale w 10,5 nie ma dostępnego tak niskiego ET. Stąd zmniejszyłem szerokość na rzecz mniejszego ET. Dystansu nie potrzebuje jeśli chodzi o zacisk. Ew. Mógłbym żeby koło jeszcze bardziej wyszło ale teraz jest i tak lepiej niż seria. Tutaj tylko ceramika zrobi robotę. Nie sądze, żeby ciut większa tarcza zmieniła coś drastycznie..
    1 punkt
  5. Ale nie przy standardowym zawieszeniu.
    1 punkt
  6. Jak to mówiła moja ciocia nie można mieć ciastko i zjeść ciastko. Poza tym cena nowych opon 16 a 18 cali . A nawet 17 cali. Przy zakupie felg sprawdź też czy nie trzeba pierścieni centrujących.
    1 punkt
  7. W którym ? Siema !!! Co prawda tydzień temu ale udał się zabieg przekładki zawieszenia nazbierało się gratów to trzeba w końcu trochę po montować Zabieg trwał przez sobotę i niedzielę bo w między czasie wyskoczyła kilka tematów do ogarnięcie xD Ale przeszczep się przyjął i wpadły sprężynki Eibah Pro Kit -30 ( narazie są na etapie osadzania auta xD ) do tego amorki Bilstein, nowe mocowania górne, odboje, tylne łączniki stabilizatora bo były zajechane ( to wypadło w między czasie ) no i udało mi się po manewrach wpasować rozpórkę górnych kielichów A i mam szczęście do pękających sprężyn bo w tej a3 okazało się że jeden zwój na samym dole był pęknięty może do tego z tyłu trzeszczało mi na progach xD Reasumując komfort prowadzenia mega się poprawił, auto teraz prowadzi się precyzyjnie, pełna kontrola, mega trzyma się na zakrętach , tylko myślałem że bardziej siądzie ale mam nadzieję że jeszcze trochę zejdzie zanim założę letnie koła Kilka fotek z efektów prac ( całość autka wrzucę jak założę letnie koła na gotowi już ). Pozdro powoli działamy
    1 punkt
  8. Chciałbyś wymienić seryjne koła w swoim samochodzie ale nie wiesz jakie będą najlepsze? Przetestowaliśmy 16-, 17- i 18-calowe koła na Mercedesie C180 oraz Audi A3. Zapraszamy do testu, którego wyniki mogą pomóc podjąć Ci właściwą decyzję. WWW.AUTO-MOTOR-I-SPORT.PL Chciałbyś wymienić seryjne koła w swoim samochodzie ale nie wiesz jakie będą najlepsze? Przetestowaliśmy 16-, 17- i 18-calowe koła na Mercedesie C180 oraz Audi A3. Zapraszamy do testu, którego...
    1 punkt
  9. Dzięki Karol ? , chociaż Twoja felga mi się bardziej podoba ?. Po przejściu z samych 8.5j na 9.5j nie chce już węższych felg ?
    1 punkt
  10. Fajna lymuzyna. 4 rurki robią wrażkę z tyłu, no i rób czipsa bo ciężkie toto i 4x4 więc przyda mu się moooc.
    1 punkt
  11. ale jakość świecenia jest nieporównywalna.
    1 punkt
  12. To co ja wysłałem, to jest z Rzeszowa i na 100% to Aso (byłem tam osobiście kilka razy). A ten twój link to też Aso, tyle że z Wrocławia. Jak masz smarta to bierz tam, zawsze taniej.
    1 punkt
  13. do skrzyni jak i dyfra wał przykręcamy na 55Nm
    1 punkt
  14. Mamy lato ! Tył idzie zdecydowanie w dół ale muszę dokupić odboje na tył bo trochę za miękko i boje się że jak obniżę to będzie przycierać na dołkach Na przód też wpadnie dystans ale najpierw trzeba będzie zrolować nadkola Za jakiś czas wleci bardziej profesjonalna sesja zrobiona przez fotografa
    1 punkt
  15. A was tam w tej Warszawie na lekcjach czytania - uczyli sztuki "czytania ze zrozumieniem"? Zepsuć się może wszystko, każdy czujnik, i każdy zespół. Temat dotyczy problemów związanych z napinaczem w wersji z solenoidem - właściwie zdiagnozowanych. Nie dotyczy "telepania" na wolnych z powodu np "przebitej" świecy zapłonowej, lub uszkodzonego MAF itd. Tak, więc nie pleć "bezdur" o tym. że coś Ci tam w kanałach "pokazywało" bo jedną rzeczą jest co "pokazuje" a drugą - interpretacja tego. Jak "Goździkowej pomogła Etopiryna" to już nie znaczy, że np na koronawirusa - ona też zadziała. Nie znaczy to też, że pewien rachiit z Żoliborza przestanie psuć moją Polskę - nawet jak mu się założy 3 maseczki na obrzydły pysk...
    1 punkt
  16. Stan krzywki można najłatwiej ocenić po krawędziach krzywki ,czyli patrzysz jak wygląda załamanie wzdłuż całej krzywki.tutaj już tak jak pisze Tomek złom. Po demontażu ocen stan panewek a żeby nie robić sobie roboty na przyszłość.
    1 punkt
  17. Najpierw czytamy to co jest A następnie zadajemy pytania.
    1 punkt
  18. Skąd ktoś ma to wiedzieć? Daj jakieś kody błędu czy coś...
    1 punkt
  19. Odnośnie dopieszczania między czasie wpadło m.in.: ori ramię wycieraczki, piasty, amory przód, gumy kielichów, podpora tylnego mostu, nowe klocki i tarcze
    1 punkt
  20. Pare fotek po zdechromingowaniu i umyciu, jeszcze relingi i będzie cacy
    1 punkt
  21. Widziałem raz gdzieś artykuł o łataniu deski rozdzielczej po np uchwycie na telefon, są specjalne szpachle do tego, nie jest to jakiś problem wielki, ale potem gorzej jest to pomalować pod ten sam kolor, lecz w tym artykule był też i sposób na to
    1 punkt
  22. Głuche stukanie dobiega z filtra powietrza (przynajmniej w tym miejscu najlepiej je słychać po wyjęciu przewodu doprowadzającego do niego powietrze) i zdecydowanie stukanie się powiększa wraz z rozgrzaniem silnika. Stukanie przyspiesza wraz z obrotami silnika jak się doda gazu. Mam wrażenie że dobiega ono gdzieś z układu dolotowego. Jedyne co udało mi się zauważyć to, że przy wciśnięciu siłownika klapy gaszącej stukanie ucicha i wtedy jest Ok. Wiecie czym może być to spowodowane? A może stukanie to jest normalne w silnikach disla?
    1 punkt
  23. Powodem mojego posta był błąd p2196 z którym wprawdzie się uporałem wymieniając sonde na inna,ale po wymianie sondy silnik z dynamicznego zmienił się na muła. A co jeszcze jest ciekawe korekcje z inną sondą (oczywiście numer taki sam) wynoszą 1cylinder 0,00 2cylinder 0,00 3 -0,12 4 +0,12 lecztak jak wczesniej napisałem silnik jest mułowaty a w sterowniku brak jakikolwiek błędów. Więc postanowiłem wrócić do starej sondy aby móc normalnie jeździć tylko obawiałem się że z pompkami może być coś nie tak. Tak więc wracam do punktu wyjścia z moim błędem p2196.Pozdrowionka
    1 punkt
  24. Wypadnięte zaślepki osi dźwigienek pompowtrysków i (lub) wytarty wałek rozrządu
    1 punkt
  25. na razie to wiem tylko że czerwone boję się jednak że to może być wina zasilania (tam skąd wychodzą te metalowe podpory do płytki) - wtedy byłby problem...
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...