Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 05/17/20 uwzględniając wszystkie działy
-
4 punkty
-
No to w końcu coś tam pomodziłem Wpadł wolny weekend i trzeba było go wykorzystać więc w garażu spędziłem całą sobotę i niedzielny poranek Ostatnio był ban od żony na mody ale udało się świnkę skarbonkę trochę nafutrować i kilka rzeczy udało się zrobić: Na pierwszy ogień poszedł setup letni - czyszczenie felg przy użyciu linii pro K2 Roton - linia pro robi mega robotę szczerze mówiąc spływająca "krew" jest aż żelowata i świetnie czyści. Na lato wpadły też nowe gumy Dunlop Sport Maxx RT 2 225/40R18 92 Y XL, MFS, ZR DOT 0420 - więc świeżynki które od razu dostały dressing linii pro K2 Sigma - pachnie bajecznie - wiśniami No i na felgi wpadła ceramika K2 Gravon lite: Jak już jesteśmy przy felgach to warto dodać, że na pokład androida wleciał TPMS z czujnikami wewnętrznymi ciśnienia i temperatury w kołach - działają elegancko - super sprawa: Kolejna rzeczą zrobioną było czyszczenie klimy bo trochę zalatywało zaraz po odpaleniu - wpompowane około 1,5 litra IPA 99% (skuteczność sprawdzona i potwierdzona przez @kamil-vag) na początku zapach był taki, że szło się "nawalić" od samego siedzenia. Jednak dziś już gitara zero zapachu jakiegokolwiek: Dodatkowo we wnętrzu wpadły dwa plastiki, które już u mnie miały dość życia a udało się dorwać stan idealny - wpadła górna obudowa kolumny kierownicy i półka nad nogami kierowcy Będąc w nogach kierowcy wsadziłem nowy czujnik pedału hamulca ori z ASO (tu wielkie dzięki dla @MaTeo85) numer 1K2 945 511 RDW - mój co jakiś czas wywalał błąd. Udało się również założyć nakładki progów s-line czarne: Wpadła też długo oczekiwana "truskawka na torcie" - cytując klasyka - czyli kierownica z b8 s-line (w stanie bardzo dobrym) Całość wnętrza została wyczyszczona i wypachniona - do tego użyte RRC Interior Detailer i RRC Interior Dressing no i wpadł nowy zapach CALIFORNIA SCENTS CAR CORONADO CHERRY Mając pod ręką powłokę ceramiczną to położyłem nową powłokę na lampach (dla przypomnienia i wiecznej chwały - dzieło @kamil-vag): A w niedzielny poranek to już tylko przyjemność czyli IPA a zaraz po niej wosk SOFT99 Fusso Coat 12 Months Dark Colour Wax: No i weekend dobiegł końca Mam nadzieję, że niczego nie pominąłem3 punkty
-
Właśnie przed chwilą dostałem od @kamil-vag świeże szpiegowskie fotki mojej nowej lampy ? druga się jeszcze robi. Gęba mi się cieszy jak dzieciakowi ? Kamil naprawdę piękna i profesjonalna robota. Zestaw złożony jak już wcześniej wspominałem na soczewce Evox-R 2.0 z dedykowanym adapterem zaprojektowanym przeze mnie, nowym żarnikiem Osram xenarc 4300k i przetwornicą Valeo.3 punkty
-
2 punkty
-
Wszystko jest ok. Chłopie nie szukaj dziury w całym, bo osiwiejesz2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
No Dareczku, bajeczka Kawał do rej roboty zrobiłeś.. Może moją furkę podstawię do Ciebie1 punkt
-
Kawał dobrej roboty Darku ?? Kiera piękna sprawa, to jest to! Coraz bardziej mi się podoba te Twoje Audi ?1 punkt
-
Witam witam Była mała przerwa, a i gruz trochę się zmienił Z zewnątrz: -hamulce przód z S4 345mm, na dniach będą zamontowane z tyłu 330mm -lotka na klapie Maxtondesign -ramka grilla i kratki halogenów pomalowane na czarno plastidip -nowe koło 19" 4x9,5j ET42 Veemann FS38, opony Zeetex 245/35 R19. Dodatkowo z przodu dystanse 5mm, a z tyłu 15mm -czekam na dekory, które będą pomalowane w black piano -zmieniłem również kierownicę na poliftową, ściętą S-line Łapcie kilka fotek1 punkt
-
Thx ? dobrze, że często jeżdżę sam, a pełne auto jedynie jak wyjazd gdzieś max 2-3 razy do roku ? za rok wlecą raczej opony 225 i powinno być miodzio ? Jutro już do pracy, więc spokojnie, jak w dziurę nie wpadnę i nie będzie porządnego hopa to będzie gites ? Poziomica i kątownik ? i dzięki temu, że zamówiłem dystanse na jedną oś, wiem, że na przód max 10mm, bo 13 mierzyłem i za dużo wystaje.1 punkt
-
1 punkt
-
I wreszcie udało się znaleźć trochę czasu żeby poskładać klocki Wpadło długo oczekiwane przeze mnie dopełnienie bassu przy Bang&Olufsen. Przy oryginalnym subie po podbiciu basu średnie i niskie tony były już niestety zniekształcone i jako że lubię naturalnie grające głośniki bardzo mnie to drażniło. Teraz wreszcie żadne tony nie wychylają się pomad inne a jest i czym załomotać iak trzeba 1. Skrzynia 60L wykonana na zamówienie pod konkretny głośnik, malowana przeze mnie 2. Głośnik Ural Sound Bulava 10” 800 RMS 3. Wzmacniacz Monoblock uDimension ProX 1K.1D Comp 1000 RMS1 punkt
-
Oczywiście że było lepiej, do tych silników najbardziej polecane oleje to właśnie 5w40 / 5w30 . Żadne castrole to na pewno. Żadne longlife i maxlife, olej zmieniać Max co 10 tyś i co drugą wymianę oleju polecam odmę wyczyścić bo to w tych modelach jest problemem, spróbuj zmienić na 5w40 + wyczyść odmę na początek.1 punkt
-
1 punkt
-
Kup meguin super leichtlauf 5w40(to samo w środku co lm synthol). Nie ma sensu przepłacać za markę.1 punkt
-
Felgi odebrane z zakładu. było kilka przebojów bo okazało się, że dwie były porządnie spawane (oczywiście jak kupowałem to były proste, niespawane itp. itd., a dopiero kwiaty później wychodziły) także musiałem dokupić kolejne dwie sztuki tak, żeby nie jeździć na jakiejś rzeźbie przez co renowacja się troszkę przedłużyła... Jak było i jest teraz Dodatkowo rok temu wymieniłem opony na jednej osi, w tym roku dołożyłem nowe na drugą. Także oponiarsko mam spokój na kilka lat Z małych bajerków to bawiłem się też i zamontowałem dodatkowy zegar1 punkt
-
Na nagar tylko mechaniczne czyszczenie silnika, jeżeli chce się go pozbyć szybko, tak to zostaje wymiana oleju co 10k km i samo po 3-4 wymianie wypłucze silnik. Płukanki są dobre do ludzi co wiedzą jak je stosować i na co są przydatne, co by nie robiły, nagaru z silnika nie usuną.1 punkt
-
Zmień mechanika. Było dziesiątki podobnych zapytań i na prawdę nie potrafisz zadecydować po przeczytaniu kilku postów co należy zrobić? Płukanki są tak skuteczne na nagar jak plaster na ból d*py.1 punkt
-
Mam nadzieję że tym razem będzie sukces. Jak nie masz gazu to lepiej nie jeździć bez, druga sprawa że jak masz pusty układ to możesz wyciągnąć dyszę dławiącą i zobaczyć co na niej jest, da to ogólny pogląd na stan układu. Kamil za te wszystkie graty co wsadziłem do auta to pewnie bym kupił auto z minimum 2012 roku ?1 punkt
-
1 punkt
-
Podaj konkrety, bo jak interesowałem się kiedyś tematem to są uszczelniacze, które nie mają negatywnego wpływu. Nie mówię tu o jakiś chińskich wynalazkach tylko środkach gdzie kilka ml kosztuje około 100zł.1 punkt
-
Są róznego typu uszczelniacze do klimatyzacji więc warto spróbować zanim narazisz się na koszty.1 punkt
-
1 punkt
-
Zacznij od sprawdzenia wałka rozrządu , zrób też logi grup 013, 018 i 023 na biegu jałowym ( loguj przez kilka minut na zimnym od momentu odpalania i potem powtórz na rozgrzanym ). Po odłączeniu przewodu idącego od puszki filtra powietrza do turbiny nie słychać mocnego , basowego dudnienia ( możesz nagrać filmik , wrzucić go na YT i dać linka )? Logi wklej na którąś ze stron do ich prezentacji ( np. vaglogi.pl ) i daj tutaj linki. Dopiero po po takim wstępnym sprawdzeniu będzie można coś więcej powiedzieć i ewentualnie podpowiedzieć co sprawdzić dalej . Wysyłanie teraz pompek do regeneracji lub ich wymiana , bez dokładnej diagnozy to wyrzucanie pieniędzy w błoto ( jak na razie nic nie wskazuje na to że przyczyną są pompowtryskiwacze ).1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
A zauważyłeś podstawową różnicę wysokości zawieszenia? Po 1 - zmienić opony na 225/45 Po 2 - obniżyć zawieszenie, wtedy koło ucieka do wewnątrz budy i mieści się tak, jak wkleiłeś z neta.1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00