Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10/05/20 uwzględniając wszystkie działy
-
Nie chcę być niegrzeczny i komentować poziomu niektórych tematów w dziale technicznym, pisząc krytykujące je odpowiedzi bezpośrednio w nich. Dokładajcie wszelkich starań by to co piszecie na forum było napisane po polsku i czytający nie miał problemu ze zrozumieniem o co chodziło piszącemu. Część tematów to bezładne słowotoki, bez znaków przestankowych, z bezładnie poszatkowanym opisem problemów i tego co zostało zrobione by problemów tych się pozbyć. Uogólniając, poziom szkoły podstawowej i to często tych niższych klas ..... Jak próbuje czytać takie gnioty to coś mi się gotuje w środku i nawet nie próbuję wchodzić w dyskusje z autorem... Jeżeli ktoś nie chce lub nie jest w stanie wznieść się chociaż na poziom szkoły ponadpodstawowej podczas pisania na forum, to raczej będzie miał ciężko przekonać kogoś z forum do udzielenia pomocy . Większość z nas ceni swój czas i nie ma go na edukację dyskutanta z podstaw jeżyka polskiego i mechaniki samochodowej Mam nadzieję że nikt z czytających moje wypociny nie poczuł się jakoś szczególnie nimi urażony . Na pocieszenie mogę tylko napisać że podobny poziom prezentują niektórzy redaktorzy z popularnych, ogólnopolskich portali informacyjnych. Zastanawiam się w jaki sposób oni szkoły pokończyli i kto weryfikował ich wiedzę i umiejętności podczas rekrutacji do pracy ... Pozdrawiam wszystkich3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Jakie eboki! Emotki!!! Wraca pismo obrazkowe, a wraz z tym zanika gramatyka i ortografia. A wystarczyłoby włączyć słownik w każdej przeglądarce, telefonie. A większość błędów zniknie.1 punkt
-
1 punkt
-
W całej rozciągłości zgadzam się z autorem postu. Bardzo często, chociażby z powodu braku znaków przestankowych, mam problem ze zrozumieniem tekstu. Ale to jest wynik obecnego poziomu edukacji i zaniechanie czytania lektury papierowej na rzecz wszelkiego rodzaju ebooków. Ja również myślę, że jest to walka z wiatrakami przy obecnym stanie rzeczy1 punkt
-
Pisze taki np. "mryga" lub "hamulcy", zwrócisz mu uwagę to cię jeszcze zbeszta. Jak mu odpiszesz by pisał poprawnie, choćby cyrylicą, to cię zgnoi. Walka z wiatrakami. Tu już robota moderatorów. Im większe forum i duża liczba tematów, tym takie kwiatki przechodzą przez sito i zostają niepousuwane. Taki urok.1 punkt
-
1 punkt
-
Nie było d2r w a4b6 było d2s na początku produkcji. Od początku 2002r szły juz d1s wyłącznie do xenonów.1 punkt
-
Tylko i wyłącznie CK-Project Kamil Czermiński, ul. Bardzka 30. Tel: 500 502 404. Powołać się na forum1 punkt
-
braterska 6 warsztat kali, wiem, że 1.8t mają w małym paluszku ale zadzwon i zapytaj może 1.9tdi też robią. Generalnie to do klekota to pierwszy lepszy magik1 punkt
-
Ahhhh, pięknie się trafiło Działaj i pokazuj kreski1 punkt
-
1 punkt
-
myślę że główną przyczyną problemów będzie: może coś nie do końca wpięta , kabelki naciągnięte itd.1 punkt
-
ciśnienie oleju do sprawdzenia jerzeli ok do sprawdzenia napinacz obym się mylił ale to morze być na dole panewka lub tulejka w korbie bo jeżeli silnik nie ma obciążenia to nie stuka gdy schodzi z obrotów1 punkt
-
A4 b6 dolne listwy drzwi - Niska cena na Allegro.pl ALLEGRO.PL A4 b6 dolne listwy drzwi na Allegro.pl - Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje... Napisz w dziale kupię napewno ktoś ma ,tylko napisz jeszcze jakieś masz ,zwykle, s-line,s41 punkt
-
Zgodnie z planem - dynamic led kierunkowskazy w lusterkach. Wygląda to nawet fajnie.1 punkt
-
Po 1 uzupełnij profil. Jak masz LPG to dławienia często pochodzą z tejże instalacji. Jak sprawdzisz ten napinacz i dalej będzie to samo to zwróć uwagę czy po zalaniu świeżego oleju nie przestanie na jakiś czas. Według mnie jest spora szansa, że przestanie, bo to trochę brzmi jakby któraś szklanka stukała (miałem tak kiedyś w 1.8t APU i ten dźwięk jest bardzo podobny). Na 100% jest niepoprawny. Cykanie wtryskiwaczy też słychać na filmie, ale to nie ten główny łomot1 punkt
-
Po mojemu to napinacz łańcucha stuka. Sprawdź ciśnienie oleju i jak świeży nabytek do pasuje wyczyścić smok olejowy. Szajstrola odpuść i zalej dobre 5w40. Poza tym logi do zrobienia. Sprawdź czy jak odepniesz wtyczkę od napinacza to tez stuka.1 punkt
-
1 punkt
-
Ściągnij kumpla na forum bo pod tym kątem wygląda kox1 punkt
-
Dawno mnie tu nie było, ale temat nie umarł a kilometry lecą. Zamontowany ostatnio tip z kwasu i wymieniony podwojny intercooler na centralny w raz z całym orurowaniem z kwasówki. Trzy popołudnia spędzone na cięciu gięciu i pasowaniu. Ale w końcu się udało i wszystko na miejscu. Przy okazji usunięty też cały układ SAI. Jeszcze tylko przemalowanie rór na czarno żeby nie rzucaly się tak w oczy. Temperatura w dolocie spadła i mam wrażenie, że płynniej przekazywana jest moc, nie ma takiego kopnięcia w plecy.1 punkt
-
Moduł MCE jest potrzebny tylko. Nic więcej. Ja w tej chwili pracuję na wersji N ale jak się to sprawdzi i będzie dobrze działać to się wezmę też za starsze wersje. Tam jest podobnie tylko są inne układy Power MOSFET i multiplexery. Pomiary wyszły dobre a zobaczymy w praktyce. Polata to w moim Audi i jeśli będzie bez anomalii to uporządkuję to i ustalę z Adminami gdzie to wrzucić i w jakiej formie.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00