Skocz do zawartości

Ranking

  1. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      5

    • Postów

      22934


  2. HOLMATRO

    HOLMATRO

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      318


  3. dayd_4

    dayd_4

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      206


  4. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      10236


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/07/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Mała niespodziewana sesja, kilka jesiennych kadrów przed schowaniem auta do garażu na sen zimowy i okazjonalne wyjazdy w biały puch.
    3 punkty
  2. jakie polecicie mi radyjko z dvd 1din?z małym wyswietlaczem ,nie jakis tam wysuwany ekran.cena tak ok 600 zł. RADIO SAMOCHODOWE PEIYING PY9001 CD DVD USB SD RDS (4089462905) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. mysle nad czyms takim. ---------- Post dopisany at 21:22 ---------- Poprzedni post napisany at 19:55 ---------- ---------- Post dopisany 15-04-2014 at 18:54 ---------- Poprzedni post napisany 14-04-2014 at 21:22 ----------
    1 punkt
  3. Raczej nie pożałujesz Daj znać jak założysz. Ostateczną temperaturę światła osiągną dopiero jak popracują parę godzin.
    1 punkt
  4. Ja kupywałem na Amazon.de bo tam mieszkam. W Pl niestety nie wiem u kogo kupić.
    1 punkt
  5. Osram CBI w żarnikach D1S mają barwę idealnie białą lekko wpadającą w niebieski. Bardzo zbliżone do lamp LED w nowych autach tyle że mniej niebieskiego. Są dużo lepsze niż ich następcy D3S, które już bardziej żółtawo świecą.
    1 punkt
  6. Nie ma się nad czym zastanawiać. Bosma 6000 K nie mają homologacji.
    1 punkt
  7. Trzeba przepinać kostki. Kodowanie też trzeba zmieniać. Kup drugi komplet pasujący do auta a ten sprzedaj. Szkoda robić downgrade.
    1 punkt
  8. Cały czas powtarzam, szykuj oklejenie...
    1 punkt
  9. Nie mogło być inaczej Kamil . Wóz prezenci się znakomicie i dopieszczony jak mało który.
    1 punkt
  10. Witajcie, Ważna kwestia przy S4 to odpowiedni indeks nośności. V8 z przodu swoje waży. Z tego co pamiętam fabryka poleca indeks 95 a takiego nie ma żadna 235/35/19. Pewnie dlatego Słowak 245 w 18" wsadził. Można by coś pokombinować z indeksem 93 ale to już absolutne minimum. Chyba 245/35/19 z takim wychodzą. DTM aż się prosi o jakieś ładne, ultralekkie 19" motorsporty ? Pozdrawiam
    1 punkt
  11. Swoje kosztuje, ale wiele rzeczy jest zrobione. Jednym zdaniem: wie co ma.
    1 punkt
  12. Zgadzam sie z tobą @kamelus_, że słabo to wygląda, ale przyznam się też, że szczęka mi dosłownie opadła, jak przyczepny jest ten set. Motoryzacją zajmuje sie od dziecka i fascynuje rajdami, ale nie zdawałem sobie wcześniej sprawy, jak wielkie znaczenie ma dobór parametrów takich, jakie zaprojektowali i przetestowali inżynierowie z Ingolstadt. Nie zapominajmy, że to nie jest S4 B7, tylko DTM, więc, samochód skrupulartnie zestrojony do balansowania na granicy praw fizyki na torze. I takie zestrojenie uwierzcie mi, przesuwa granicę przyczepności znacznie dalej niż np. u mnie, na naciągu, nawet na Yokohama Advan Sport! Niebo a ziemia! W temacie podpowiem wam, że podobnego odkrycia zaznał ostatnio kolega z pracy, gdzie do Clio F1, założył opony Michelin Sport Cup i pojechał na tor. Po założeniu nie dużego dystansu pod felgę, (żeby było bajerancko), samochód przestał się prowadzić! Wydawać by się mogło, że odsadzenie felgi zwiększy stabilność - nic z tych rzeczy. Inżynierowie tak zestroili zawiechę, że na oryginalnym secie Clio trzyma się jak głupie (chociaż nie wygląda), podobnie jak DTM szwagra. Także na pokazy polecam mój setup, do ścigania się, zdecydowanie większy balon, bez naciągu P.S. clio jest do sprzedania: Używane Renault Clio - 30 999 PLN, 205 000 km, 2008 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Renault Clio, Niebieski, Benzyna, 197 KM, 1 998 cm3
    1 punkt
  13. ja lubie tu zaglądać ale niektóre tematy po przeczytaniu zamykam. OT. Apropo kupki ostatnio fajne porównanie słyszałem ...... Porównanie zasady działania EGR ..... To tak jakby się wysrać i trochę tego zjeść ....
    1 punkt
  14. Święte słowa Fido Gdyby każdy chociaż przez chwilę pomyślał co czuje ten kierowca który, jak to często bywa w PL jest obtrąbiony przez Tych czekających za nim, to "może" by zrozumiał, ale no właśnie sęk w tym, że każdemu się spieszy, ale to chyba tylko w Naszym chorym zestresowanym kraju. W innych krajach panuje inna mentalność ludzka i tu jest pies pogrzebany.
    1 punkt
  15. Jak odkręciłeś gorący płyn to nic dziwnego że płyn uciekł. Jak jest gorący i odkręcisz to ciśnienie wyrzuca go dołem zbiornika. Prawdopodobnie przez to że uciekł nie dał się odpowietrzyć, bo on działa grawitacyjnie. Żeby leciało przez tą śrubę to musisz nalewać do pełna zbiorniczek i musi być odkrecony. Poniżej pewnego poziomu nie wycieknie. Lejesz, aż się przeleje przez śrubę, następnie zakręcasz śrubę, dolewasz płyn do poziomu i zakręcasz zbiornik. Temperatura może skakać z kilku powodów. Zapowietrzony, łapie lewe powietrze przez redka, węże wodne lub walnięty czujnik. Płynu ubywało?
    1 punkt
  16. Auto mega ale te koła Co to naciąg inwerso? Albo guma za szeroka albo felga za wąska...
    1 punkt
  17. 1 punkt
  18. Może tak, czym większa fura tym większy cwaniak. Kiedyś jechałem lewym pasem na dwóch pasach w tą samą stronę wyprzedzając dużego Pickupa swoim GIV. Byłem przednim kołem na wysokości jego środka pojazdu kiedy włączył kierunek, wyprzedzam dalej kiedy gość próbuje mnie zepchnąć z mojego pasa, na początku odbiłem do lewej, później myślę sobie "jadę swoim pasem niech mnie spycha", zrezygnował jednak po zatrzymaniu na światłach widziałem że nie był zadowolony a nawet wkur....y że taki golf nie hamował i nie wpuścił takiego cwaniaka w Pickupie.
    1 punkt
  19. 1 punkt
  20. Jak masz wyjęty zaworek to jej sprawdzenie trwa kilka sekund. Wciskasz tłoczek, zatykasz górny króciec i zwalniasz tłoczek. Jeśli opadnie albo opadając nie zassie palca to dv uszkodzone.
    1 punkt
  21. Dobra w przerwie przy budowie garażu a w sumie już kończeniu , udało się złożyć furę do kupy ? No może prawie .. Audi jeździ aa no wrzucę fotkę , aa jak będzie zainteresowanie to i na weekend jakiś film , oczywiście tylko z placu bo na razie na drogi publiczne jechać się nie da ?
    1 punkt
  22. Zle ktos zrobił adaptcje w KOMFORT 46
    1 punkt
  23. To niestety fakt że demontaż tych lamp jest trudny,opcja wymiany palnika pojawiła się jak ktoś odkrył iż projektory boscha nowszej generacji (czyli z b8) mają takie samo mocowanie jak te z b7. Te nowsze projektory to jeszcze w 2016r montowali (a może i dłużej) w niektórych autach bo są udane. Z lewej projektor b8 a prawy z b7
    1 punkt
  24. Jeśli się orientujesz w konwerterach to czy istnieje już jakiś zestaw który przesyła by info na FIS a nie tylko samo sterowanie z kiery ???
    1 punkt
  25. Ja proponuję wymianę w taki sposób ( silnik cały czas unieruchomiony ! ) : 1. Podnieść samochód i ustawić na "koziołkach" 2. Strzykawką wyciągnąć maksymalnie ile się da płynu ze zbiorniczka 3. Zdjąć przewód powrotny - ten cieńszy (idzie od chłodnicy płynu wspomagania a potem maglownicy) 4. Zaślepić jakimś innym wężem na końcu zagiętym powstałą "dziurę" w zbiorniczku 5. Włożyć końcówkę przewodu który zdjęliśmy ze zbiorniczka do jakiejś pustej butelki 6. Teraz jedna osoba dolewa do zbiorniczka nowy płyn a druga kręci kierownicą w lewo-prawo, pamiętać o uzupełnianiu płynu na bieżąco ! 7. Tak "przepuścić" ok. 1.5-1.8 litra płynu 8. Kręcić kierownicą aż zbiorniczek będzie pusty i wtedy zdjąć zaślepkę i nałożyć przewód "powrotny" z powrotem na swoje miejsce 9. Dolać do max. płynu i uruchomić silnik , pokręcić jeszcze kierownicą lewo-prawo kilka razy, uzupełnić płyn jeżeli poziom jeszcze nieznacznie spadnie Po dokonanej wymianie płynu wspomagania w wyżej opisany sposób układ na pewno nie zapowietrzy się, nowy płyn przeciska zużyty do butelki (podobnie wygląda to z wymianą płynu hamulcowego) Może i dla niektórych z Was niezrozumiale to opisałem ale myślę że może komuś się przyda taki opis
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...