Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 04/13/21 uwzględniając wszystkie działy
-
Autko odebrane w sobote,troche kilometrów natłuczone - pacjent żyje Pompki pojechały jednak do Diesel Serwis Mazanek,bo tamten koleś twierdził,ze sa do regeneracji nie sprawdzajac ich nawet Przebieg 292.612km -Wałek rozrządu,panewki i szklanki Kolbenschmidt -Rozrząd komplet INA -Koło zębate wału ASO -Termostat Mahle -Pasek z napinaczem + rolka prowadząca -Poduszka pasa przedniego Lemforder -Olej Valvo 5W40 -Płyn chłodzący -Regeneracja pompek (1 regenerowana,reszta po regulacji + wymiana oringów) +dużo dupereli typu uszczelki vacu pompy,dekla ogarniecie prawego zacisku z tyłu itp... Jak się okazało,poprzednio rozrząd był przestawiony o ząb,za słabo podokręcany + w/w koło zębate wału było luzne i miało juz powyszarpywane ząbki Teraz wszystko śmiga elegancko,jedynie do majstra musze podjechać na korekte synchro Tak wyglądała jedna szklanka... No i wesoły avanturnik2 punkty
-
Ja już od 3 tygodni na letnich latam no ale q. Wrzucaj zdjęcia jak wygląda. Dobra bo zaśmiecamy temat Norbertowi2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
U mnie może się też tak trzymać, bo nakładany był na świeżo wypolerowaną szybę (usuwanie odprysków i rys po wycieraczkach) Wiadomo nie działa już jak na początku przy prędkości 50 km/h a od 70 ale tak, na autostrady czy też na krajówki w sam raz, no i gdzie każdy drapie szyby przy -1 ja mam tylko rosę na szybie.1 punkt
-
No u nas tak było w piątek ? sporo aut po rowach i nawet nowy e-tron GT się skasował ? Co do zbieżności to ok. Auto ściągało minimalnie do lewej plus kiera była delikatnie przestawiona do prawej strony. Dopiero po 3 razie bylo jak należy Oczywiscie śruby z tylu na toe się zastały ? Tak zaczynałem tak zakończyłem słabe zdjęcia bo z pod auta robiłem ??1 punkt
-
1 punkt
-
Nie wiem czy ma znaczenie ale skoro jest inny do CDUC to taki bym zastosowal. Zrobilem dzis logi, mozesz sobie sprawdzic jak u mnie (w CDUC) zachowuja sie temperatury oleju i plynu chlodniczego w czasie jazdy. Logowane grupy to: predkosc pojazdu, obroty silnika, temperatura plynu chlodniczego oraz temperatury czujnikow oleju. Na zdjeciu masz po lewej stronie widoczne numery blokow pomiarowych (IDE) w rozszerzonych bokach pomiarowych. Ten plik .csv to wlasnie logi. Otworz go sobie za pomoca programu VCScope, ktory jest automatycznie instalowany z programem VCDS. Bedziesz mogl obserwowac na grafiku jak to u mnie wyglada. Wrzucam filmek podgladowy jak to dziala. Öltemperatur STREAMABLE.COM Watch "Öltemperatur" on Streamable. LOG-01-IDE Öltemperatur2.CSV Öltemperatur.mp41 punkt
-
Bardzo dobry wybór i na pewno ten ravenol spełnia te wymagania (karta informacyjna produktu).1 punkt
-
Ja jestem zadowolony z MTF-2 75W80 i jak z autem trudno będzie się rozstać to następnym razem zmienię też na ten sam, jeśli będzie dostępny oczywiście.1 punkt
-
Na pewno zmienił bo patrzyłem na to dzisiaj na stronie ravenola. Jak wymieniałem olej w skrzyni i dyfrze w B7 (niecały rok temu) to też patrzyłem i porównywałem na stronie ravenol - dobierz olej. Wtedy do skrzyni był 75W80 teraz jest 75W90. Do skrzyni wlałem MTF-2 75W80. Do dyfrów w dwóch moich autach B7 i C6 lałem FUCHS TITAN SINTOPOID 75W90.1 punkt
-
Może w międzyczasie ravenol zmienił dopuszczone normy, a jestem na bieżąco bo też będę wymieniać olej w skrzyni i dyfrze więc przekopałem temat dogłębnie1 punkt
-
No to trzeba by było zrobić poprawkę/korektę w temacie doboru oleju, bo czytając to co tam jest napisane i to o czym napisałeś Ty wychodzi, że są "dwie prawdy".1 punkt
-
To zerknij sobie na stronę producenta jakie normy spełnia. Z wiadomo czego sobie tego nie wyssalem1 punkt
-
Ravenol mtf 2 jest lepszej jakości i najbliżej mu olejowi który lany był fabrycznie. Kto co zaleje to jego brocha. Norma swoje a paramtery swoje..1 punkt
-
Ja u siebie do b7 też brałem skf. Wymieniałem dwa bo znając życie, tak jak mówisz drogie też pewnie zaraz padnie.1 punkt
-
No dokładnie... Ja tego nie rozumiem jak Ci mechanicy funkcjonują, że tak oczywistą sprawę też potrafią spartolić. Nie odpuszczaj, niech wymienia na własny koszt.1 punkt
-
Tyle, że dla vagow z dpf musi mieć normę 507. Mechanik zalał zły olej to niech zmienia na swój koszt. Za błędy niech płacić, a nie ustępować gamoniom na każdym kroku.1 punkt
-
1 punkt
-
Poczytaj sobie obszerny temat oolejach do skrzyń i sprawdź jakie masz oznaczenie skrzyni na wlepie. Po co powielać wyczerpane już tematy?1 punkt
-
Po krótce: Ten Ravenol 75W80 to zamiennik oryginału G052532 i bodajże G055532, natomiast Ravenol 75W90 to zamiennik G052911..... Pierwszy to raczej syntetyk, a drugi niekoniecznie. Sprawdź po VIN który jest dedykowany do Twojej skrzyni i wtedy wybierz. Inna sprawa, że wszyscy tu piszący polecają ten 75W80 praktycznie do większości skrzyń. Ja nie wypowiem się dlaczego- lałem oryginał.1 punkt
-
1 punkt
-
to ładnie Moja żonka w B7 jeszcze na zimówkach śmiga, ale po niedzieli jestem, więc będzie nowy setup lato1 punkt
-
@Adam87u was niespodzianka? Wczoraj u nas padał śnieg i żona krzyk bo jej opony letnie założyłem. W połowie kwietnia1 punkt
-
Ja dawałem taki jak do przegubów jak wymieniłem dyfer w C6. Tylko niezbyt dużo bo będziesz miał podwozie zakonserwowane dodatkowo jak zaczniesz jeździć.1 punkt
-
Trudno powiedzieć bez programu diagnostycznego. Mogł się jeden z wrtysków zawiesić, mogła cewka chwilowo nie podawać iskry mogło mogło... bez komputera to wróżenie a nie diagnoza.1 punkt
-
Dawno mnie tu nie było. Niedługo czas na zmianę ogumienia. Zakupiłem na lato nokiany zobaczymy jak będą się spisywać. Są różne opinie i dobre i złe. Wczoraj miałem chwilę czasu i ładna pogoda była więc połączyłem jazdę samochodem z moją drugą pasją dronami. Jednym się podobają takie zdjęcia jednym nie ale mi się podobają bardzo, są trudne do wykonania ale lubię wyzwania.1 punkt
-
Koło skończy raczej w graficie, ale znając moją żonę ( czasem mnie, nie wypieram się) lada moment będzie jakaś ocierka, wiec żeby nie płakać, przyzwyczaję siebie i ją do nowego rozstawu kół zanim je oddam do malowania. Ten sezon raczej napewno zostają w tym kolorze, nie mam czasu na rozbieranie, przekładanie felg itp.. Felgi jak wyżej, wydech zostaje jak jest, to są 100 ale w dyfuzorze DTM wycięcia są dość spore dlatego wydają się mniejsze. Grill i lampy cieszą, koła też, kolor jak wyżej pisałem się zmieni za rok, a kierownica wyszła tak jak chciałem - nie rzuca się w oczy, jest kameralna ale jak siedzę przed nią to cieszy, i alcantara robi robotę, kierownica sama się do ręki przyczepia jak rzep Tak, to bolączka zderzaków DTM i S4 - tam jest chłodniczka też, paskudnie to wygląda. Będę nad tym pracował, obiecuje.1 punkt
-
Witaj, nie mam namiaru, wyłapałem ogłoszenie na facebooczku. Finalny set lato 2021, raczej nic już nie planuje, powiedzcie co myślicie, co poprawić co dopieścić. Myśle nad usunięciem blendy rejestracji, ale żeby to miało ręce i nogi muszę ściągnąć zderzak i pomalować maskownice belki na czarno żeby nie przebijała spod plastra miodu. pozdrawiam, STAY TUNED..1 punkt
-
1 punkt
-
zapytaj sie ich czy lubią szynke i baleron, jak odpowiedzą twierdząco to powiedz im ze powinny żreć kaszankę i salceson, bo przecież sa juz starzy nie słuchaj zadnych cianiasów, zapodaj jakikolwiek olej 5W40 505.01 C31 punkt
-
Pomijając żeby miało to ręce i nogi musi być 330mm wentylowane. Nie duży koszt1 punkt
-
No niby tak ale wykorzystałem moduł z B6/B7 , i ten temat był mi bardzo pomocny1 punkt
-
Hmm to chyba nie to forum? [emoji3] Sent from my E6853 using Tapatalk1 punkt
-
oczywiście jeśli sam dysponujesz Vagiem albo skorzystasz z pomocy kolegów na jakimś zlocie bo mechanicy też sobie liczą za głupie podpięcie do Vaga i diagnozę a przecież piszesz, że z kasą cienko.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00