Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 09/26/21 uwzględniając wszystkie działy
-
Jedna fota po poskładaniu pieca. Wszystko suche nic nie cieknie jest spoko. Reszta z powyższego postu bez zmian czekam dalej na lampy - odp to zmiana sposobu sklejenia kloszy - projektor który nie świecił w całości był podpięty jako DRL i dlatego swiecił po obrysie. - Ma dołożyć coś co zapobiegnie wyświetlaniu spalonej żarówki - No i oczywiście dalej twierdzi że coś jest nie tak w samochodzie. Tygodnie mijają ... autko stoi ... super Środek audi do sprzedania - w rozliczeniu chętnie przyjmę deske soul - Czeka już nowy środek w ciekawej konfiguracji. Szukam też felg z S4 B6 18" AVUS III bo trzeba się na zimę przygotować. @pila24 ogarnia BT + adapter do RNSe3 punkty
-
No przydałoby się ? Co do sprzedaży, jeśli by mnie sytuacja zmusiła, to bym sprzedał, szkoda by było, bo przywiązany człowiek, ale na ten moment zostaje i jeździ ze mną... Wróciłem już do domu, w 3 tygodnie wpadło kolejne 3500 kilometrów na blacie... Pierwszy raz od 5 lat jednak miałem w trasie psikusa ? jadę, jadę a tu piiiiip i żółta kontrolka oleju... jak otworzyłem machę i sprawdziłem bagnet po wytarciu to nie był suchy... ślad poniżej kropek, ale czy takie sprawdzenie było wiarygodne ? Raczej nie spłynął jeszcze cały olej do miski...Zajechałem na stację dokupiłem za 25€ litrę meguina i dolałem trochę, dalsze 1000km już bez kontrolki. I nie wiem czy się tym przejmować, czy szukać, bo ostatnia wymiana była z rok temu, nawet nie pamiętam czy sprawdzałem stan po wymianie z rana czy nie trzeba coś dolać...ja nigdy nie sprawdzam tego poziomu, zawsze w trasę i powrót i bez niespodzianek, nigdy nie musiałem dolewać... Może ten ravenol bardziej odparowuje niż valvo na którym jeździłem wcześniej ? Nie wiem, a wy co myślicie ? Wycieków raczej nie ma, wszędzie sucho jak pieprz i przy EGR i przy turbo zero śladów oleju, jakiś czas w trasie już mi chodziły głupie myśli po głowie, że może turbo ssie i zaraz mi się rozbiega albo co ? ale dojechałem bez problemów na szczęście... Teraz jak pisałem wcześniej chyba trzeba będzie z tysiaka poświęcić i zrobić i rozrząd i serwis olejowy z filtrami... Spróbuję się z ciekawości dokopać do info przy ilu km robiłem i sprawdzić ile w ciągu tych 5 lat zrobiłem na tym rozrządzie....2 punkty
-
Ja tam lubię na to chorować. Dziś znów miałem atak. Na lakier położony Fusso Coat, na oponki Mr Hitchcock a o wnętrze zadbał ADBL. Powłoka ochronna bajeczna w aplikacji, dressing z oponką robi robote - zobaczymy jak z trwałością Szybka sesja Jeśli któreś zdjęcie jest na tyle dobre, żeby spróbować sił w klubowym kalendarzu - proszę o podpowiedź2 punkty
-
2 punkty
-
WAUZZZ8E76A027035.pdf1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Czyli wiekowo pasowało by wymienić,co do przebiegu różnie piszą,jedni zalecają co 60tyś wymienić inni 90,ale te 90 to jak koła są nowe, ja wolę co 60 zmienić i mieć spokój1 punkt
-
No mam nauczkę i trzeba będzie teraz ze sobą wozić buteleczkę w razie co w trasie ? Sprawdziłem i rozrząd robiłem w lutym 2016r przy 230 000 więc ponad 5 lat a teraz mam 281 000 Czyli zrobione 51 000 km Rozrząd niby Ori forumowy...ale chyba nie ma co przeciągać... Więc wychodzi średnio 10 000 na rok ?1 punkt
-
Jak ktoś będzie robił ten getway na akcji serwisowej 96G2, to weźcie ze sobą kluczyk zapasowy, bo będzie martwy po aktualizacji. Trzeba go od nowa zaprogramować jak oryginał.?1 punkt
-
U mnie co prawda TFSI i trochę oleju łyka. Jedno co zauważyłem to olej ma teraz ok 6K i zauważalnie więcej go bierze . Auto zalane ravenol vst . W październiku wymiana i chyba zaleje coś innego.1 punkt
-
Jak wyżej, dolej i kontroluj. Zależy od tego jak jechałeś te 3500 km. Jak go przegoniłeś to możliwe, że coś tam sobie spalił.1 punkt
-
Ja bym teraz zalał na max. i obserwował czy nie ubywa, nie przejmowałbym się tym na zapas. Miałem kiedyś golfa IV PD i jak jechałem przez DE z butem w podłodze przez dłuższy odcinek to też potrafił coś tam wciągnąć, podczas normalnej jazdy nie brał prawie nic. Jak obawiasz się o turbo to zdejmij wąż z IC, jak nie będzie tam oleju to też bym się nie martwił, no ale co ja tutaj Ciebie będę uczył, jak na pewno to wiesz1 punkt
-
Czarny połysk z cieniutką obwódką srebrną/czerwoną albo włókno węglowe?1 punkt
-
Ależ się prezentuje Nie myślałeś żeby ten tylny dyfuzor dać w inny kolor ? Hmmm do niczego on tu mi nie pasuje ?1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Klapa b6 ori s-line była wiercona plus taśma 3m dookoła i ja tak u siebie zrobiłem,u kumpla przykleiłem na klej i taśmę ,trzyma bdb i nie ma sensu wiercić1 punkt
-
PT1100 to jest właściwa taśma do tego typu rzeczy jest stworzona do klejenia listw ozdobnych i spoilerów. ważne przy takich robótkach jest odpowiednie odtłuszczenie powierzchni i 3M zaleca do tego alkochol izopropylowy oraz odpowiedni primer 3M 4298UV zwiększający przyczepność na tworzywach sztucznych i pewnie większość z was o tym nie słyszała ja zrobiłem tak jak zalecali i nic się nie dzieje trzyma jak skała ale ja miałem ori klapę sline i ori lotkę sline więc lotka trzyma się na klapie za pomocą ww taśmy plus przykręcona jest do klapy ja nie wiem jak jest w avancie ale dziury na lotkę w sedanie nie są równe i mają regulację lotki na klapie więc jak chcesz wiercić dziury to możesz się zdziwić że coś nie będzie pasować ale jak mówię nie wiem jak w avancie to jest rozwiązane. podwiń sobię tą taśmę tak jak pokzazne jest to na moim zdjęciu nr2 ale n ie odrywaj całej będzie ci łatwiej wypoziomować lotkę do klapy przykładasz ją poziomujesz i potem ciągniesz za czerwoną folię1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Oj będzie co robić, gratulacje zakupu1 punkt
-
Ale faktycznie, te kominy strasznie krzywo aż razi w oczy! Kolego Nelson jak nie masz daleko od siebie do ASO to podjedź do nich niech ci to poprawią odpłatnie albo jeszcze na "gwarancji" bo chyba nie tak dawno je zakładałeś!:-)1 punkt
-
Witam Wszystkich. udało się w końcu z oryginalnym modułem i hakiem. Wszystko działa jak trzeba. Jak ktoś będzie potrzebował to służę pomocą. Pozdrawiam1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00