Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 01/30/22 uwzględniając wszystkie działy
-
Ja bym sprawdzał co dwa tygodnie. Może jeszcze coś dojdzie...4 punkty
-
3 punkty
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Jak u każdego, a za za chwilę "patrzcie co zrobiłem". Mam nadzieję, że w końcu się poznamy na zlocie1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Skończyło się dlubanie przy b7, teraz ten zajmuje czas. Te mody wciągają i trudno usiedzieć jak nie ma co robić1 punkt
-
Ano też prawda i w b6 trzeba rozpinać soczewkę ? to jak mówię, chyba kupienie Depo i na nich rzeźbienie to nie głupi pomysł...1 punkt
-
Super robota , jestem ciekaw dwóch rzeczy , ceny aktywnego wydechu oraz jak to brzmi , może nagrałbyś krótki filimik1 punkt
-
1 punkt
-
Zasilanie tunelu i kubka: - T73a pin 36 Zasilanie nogi lewe: - T54c pin 2 Zasilanie nogi prawe: - T54c pin 3 Masa gdzie Ci pasuje1 punkt
-
ale do 2.5" nie widzę sensu rozklejania lamp...ewentualnie kupić Depo za grosze i je rozklejać i się bawić...bo Ori Valeo mają twardy klej z tego co pamiętam1 punkt
-
1 punkt
-
No nie wiem czy chciałbym słuchać ryczenia klekota ?1 punkt
-
1 punkt
-
A gdzie tam szybko ?? licznik musiałem zmienić bo stary to był złom ledwo działający, dlatego wpadł pełny fis. Śmiało jak tylko będę mógł pomóc ? Moduł tylko do kierunków, ale planuję właśnie dać drugi do drl i clh. Cały czas po głowie chodzi biled ale to już grubsza zabawa.1 punkt
-
Elo Byki ! Ostatnio wymiana żarówek wstecznych na led. Widać różnice w końcu doszła gałeczka Oraz udało się dołożyć aktywny wydech Maxhaust Stage 3 (Sterowane poprzez apke bądź podwójne kliknięcie tempomatu) Spoko teraz mruczy Przydały się wskazówki z forum i montaż można wykonać samemu co daje jeszcze większa satysfakcję I pare wspominek, lato wróć ! ?1 punkt
-
WAUZZZ8E48A125071.pdf1 punkt
-
Moim skromnym i nic nie znaczącym zdaniem na rs-ie z maxtonem było grubo, i widząc coś takiego w lusterku szybko bym zmieniał pas Ale najważniejsze to ma się właścicielowi cieszyć pysk jak widzi fure1 punkt
-
Zgadzam się z Tobą w 100%, ten grill ori Audi wygląda dużo ładniej niż plaster miodu I również linie w poprzek tego grila dodatkowo wizualnie poszerzają samochód, klasyka górą również dla mnie.1 punkt
-
1 punkt
-
Stryj , święty Mikołaj i inne Fajnie jak ktoś się cieszy z takich rzeczy, z "wspólnego" rezania ,pasji itd. Większe wartości od pieniędzy, może nie dla wszystkich ale dla mnie tak. Nie ma za co dziękować itd. Zwykle sprawy Nie mam swojego tematu i raczej juz nie będę zakładał.. chyba ze kupie jakas b5ka mocniejsza do modzenia.. jakiś czas temu dostałem takie foty od chłopaków , od tego czasu tez inaczej do pewnych spraw podchodzę, nie tylko na forum ale tez poza w codziennym życiu. Pasja łączy, szacunek , zabawa , i wiele innych. Jak mogę komuś w jakis sposób pomóc to zawsze chętnie pomogę !1 punkt
-
Z tego co mi wiadomo. Goracy silnik obroty jalowe ok 1.7bara. 2Tys obr ok 3.5bara. 3,5tys obr ok 4,5bara. Najlepiej jakbys nagral dobrą komorka filmik z tym dzwiekiem1 punkt
-
No to cena bardzo dobra w porównaniu do oryginału za 2100 zł . Ciekawe ile wytrzyma .1 punkt
-
Robiłem płukanie, smok był tylko lekko zasyfiony resztkami starej odmy. Dałem coś koło 200zł. Co do hałasu to znalazłem chyba identyczny na filmiku z yt i tam była walnięta sai lub jej zawór.1 punkt
-
Panowie, jestem po wymianie łańcucha i po odpaleniu silnika cisza była i nie było klekotu lecz po rozgrzaniu silnika i po ostrej jeździe w mieście znowu słychać delikatny klekot na biegu jałowym. Mechanik stwierdził że ogniwa były wypracowane na łańcuchu a napinacz jest jeszcze w dobrym stanie. Czy to normalne że po ostrej jeździe słychać ten klekot od strony zaworów? Sprawdzę Jeszcze czy ten klekot dalej występuje po rozgrzaniu silnika i normalnej jeżdzie w mieście.1 punkt
-
Wylye , kawał dobrej roboty. Podziwiam za determinacje, wysiłek oraz sposób pisania. Za dużo ostatni musiałem czytać komentarzy niekompetentnych i upartych imbecyli ale poprawiłeś mi humor i dałeś nadzieje, że na forum można znaleźć rzetelną informację i też jest sens pisać i pomagać. Nie mam u siebie (tfu tfu tfu) problemów z napinaczem i obym nie miał, ale warto być na bieżąco. W które miejsce dokładnie uderzyłeś?1 punkt
-
Zrobione jednak układ hamulcowy jest jak klocki lego . Zdołałem odpowietrzyć cały układ , przy odpowietrzaniu tył auta był za nisko i ciągle było powietrze na wężach i nie chciało go przepchać . Auto na najazdach dało się odpowietrzyć w 15minut . Temat do zamknięcia1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00