Sedrak Dan 2 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Dnia 4.03.2017 o 17:47, secio84 napisał: Ja dodasz gazu chodzi lżej czy dalej tak samo ciężko naciepane z kalkulatora S7 Zawartość dodana 1 minute later Jeśli tak jest to znaczy że pompa siada:-( naciepane z kalkulatora S7 Dokładnie wspomaganie chodzi z każda chwila coraz gorzej . Rozumiem , ze lepiej nie jeździć tylko od razu pompę do regeneracji póki żyje ? Ile taka zabawa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałA4 119 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Jezeli to wina pompy to kup uzywke za 100' i zapomnij o sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Nie bardzo, jeżeli to pompa to pewnie zasrane wszystko zmielonym metalem. Do płukania zużyłem 3l płynu i niby ok, a po krótkim czasie znowu syf. Polecają zalać Atf Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałA4 119 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Przy zmianie pompy caly uklad trzeba wyplukac to raczej oczywiste, szczegolnie ze jezdzi z ta usterka to na pewno nawalilo opilkow. Rozmowa o plynach to jak wsadzanie kija w mrowisko kazdy leje co uwaza, ja tam mam febiego i chodzi wszystko jak najbardziej ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Trzeciak 1 Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Dnia 05/03/2017 o 15:26, Toskańczyk napisał: Tutaj masz w niebieskim ale LZ5C Dzieki Toskańczyk Mam jeszcze jedno pytanie czy halogeny od zeyklego zderzaka pasuja do zderzaka sline ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi10612 1 Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Pasują. Belka tez jest ta sama Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sedrak Dan 2 Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 12 godzin temu, MichałA4 napisał: Jezeli to wina pompy to kup uzywke za 100' i zapomnij o sprawie. 12 godzin temu, xsebo1 napisał: Nie bardzo, jeżeli to pompa to pewnie zasrane wszystko zmielonym metalem. Do płukania zużyłem 3l płynu i niby ok, a po krótkim czasie znowu syf. Polecają zalać Atf Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Oddaje jutro auto do mechanika. Powiedział, że rozkręci i zobaczy czy pompa się nadaje do regeneracji czy nie oraz czy przekładnia za mocno nie dostała po d*pie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman 8 Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Panowie taka sytuacja z moim samochodem... Jakiś czas temu wywaliło mi błąd od turbiny (juz nie pamietam jaki). Okazało się ze pompa jest do wymiany - wymieniłem ją bo wcześniej miałem jakąś na "L" (nie pamietam juz nazwy) gdyż jeden z króćców mocno się ruszał na boki wiec wpakowałem ori z Boscha. Błędy skasowane, przejechałem kilkadziesiąt kilometrów i znowu to samo - po oględzinach i podłączeniu do kompa mechanik stwierdził ze i elektrozawor nadaje się do wymiany. Wymieniłem go i przy okazji dałem nowe wężyki bo stare były juz poprzecierane. Wszystko hulało aż miło, samochód ładnie się zbierał. Teraz jadąc trasa złapałem 120km/h i turbinę odcięło... Czyżby turbina juz pada? Po zgaszeniu samochodu i ponownym odpaleniu wszystko działa jak należy i błędów żadnych nie ma... [emoji848] Co to może być? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Siema ryjce, pilna sprawa. Mam taki zestaw 18" ET 29 8.5J i opona 225/45/18 - czy podejdzie do A6C6? Wiem, że ET jest graniczne, ale czy nie będzie wystawać za obrys? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Panowie taka sytuacja z moim samochodem... Jakiś czas temu wywaliło mi błąd od turbiny (juz nie pamietam jaki). Okazało się ze pompa jest do wymiany - wymieniłem ją bo wcześniej miałem jakąś na "L" (nie pamietam juz nazwy) gdyż jeden z króćców mocno się ruszał na boki wiec wpakowałem ori z Boscha. Błędy skasowane, przejechałem kilkadziesiąt kilometrów i znowu to samo - po oględzinach i podłączeniu do kompa mechanik stwierdził ze i elektrozawor nadaje się do wymiany. Wymieniłem go i przy okazji dałem nowe wężyki bo stare były juz poprzecierane. Wszystko hulało aż miło, samochód ładnie się zbierał. Teraz jadąc trasa złapałem 120km/h i turbinę odcięło... Czyżby turbina juz pada? Po zgaszeniu samochodu i ponownym odpaleniu wszystko działa jak należy i błędów żadnych nie ma... [emoji848] Co to może być? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Geometria przycina, turbo do czyszczenia Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artin007 0 Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, kaman napisał: Panowie taka sytuacja z moim samochodem... Jakiś czas temu wywaliło mi błąd od turbiny (juz nie pamietam jaki). Okazało się ze pompa jest do wymiany - wymieniłem ją bo wcześniej miałem jakąś na "L" (nie pamietam juz nazwy) gdyż jeden z króćców mocno się ruszał na boki wiec wpakowałem ori z Boscha. Błędy skasowane, przejechałem kilkadziesiąt kilometrów i znowu to samo - po oględzinach i podłączeniu do kompa mechanik stwierdził ze i elektrozawor nadaje się do wymiany. Wymieniłem go i przy okazji dałem nowe wężyki bo stare były juz poprzecierane. Wszystko hulało aż miło, samochód ładnie się zbierał. Teraz jadąc trasa złapałem 120km/h i turbinę odcięło... Czyżby turbina juz pada? Po zgaszeniu samochodu i ponownym odpaleniu wszystko działa jak należy i błędów żadnych nie ma... Co to może być? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk albo kierownice stoja albo uszkodzona gruszka albo , n75 albo co z vacum nie tak zrób logi dynamiczne i mi podaj na pw Edytowane 8 Marca 2017 przez artin007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman 8 Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Pompa vacum na 100% jest sprawna. Gruszka tez działa jak należy - sprawdzana była podczas wymiany elektrozaworu. Postaram się na dniach gdzieś zrobić logi dynamiczne i podrzucę Ci je na PW. Dzięki Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 u mnie stanęła geometria (nikt nie chciał mi w to uwierzyć, że przy mojej jeździe tak się wydarzyło - a jednak), a stanęła przez uwalający się N75 i tym oto sposobem miałem kumulację... turbo wyjęte, geometria zrobiona na lustro, wsadzam do auta, odpalam bloki pomiarowe, a tam zero ruchu... także ten, wszystko po kolei sprawdzaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 11 godzin temu, kaju napisał: nikt nie chciał mi w to uwierzyć, że przy mojej jeździe tak się wydarzyło Jeździsz jak emeryt to i geometria staje... To nie ciężarówka z kagańcem, Możesz jechać więcej jak 85 km/h i kręcić wyżej niż 2000 rpm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 5 minut temu, szczuraz napisał: Jeździsz jak emeryt to i geometria staje... To nie ciężarówka z kagańcem, Możesz jechać więcej jak 85 km/h i kręcić wyżej niż 2000 rpm. braciszku - czekałem na Twój komentarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Po dwóch tygodniach nieobecności wróciłem na forum. Muszę nadrobić zaległości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Panowie, czy 650 zł za nowe Eibachy do A6C6 avant 2.0 ropniak, to dobra cena? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajda 18 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Panowie, czy 650 zł za nowe Eibachy do A6C6 avant 2.0 ropniak, to dobra cena?Chyba standart skoro do a4 kosztują 600 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Pany nie grzeje mi tylna szyba. Climatronic z B7, przekaźnik robił kaju i na początku wszystko elegancko banglało, a teraz grzeją tylko lusterka, a szyba nie ?! Wczoraj sprawdzałem gumowe przelotki (bardzo ujowo się je zdejmuje i na tyle co udało mi się do nich zajrzeć, to po obu stronach kable wyglądają w porządku) - gdzie jeszcze można szukać usterki ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 32 minuty temu, pajda napisał: Chyba standart skoro do a4 kosztują 600 Muszę do Wandeja napisać. Wychodzi, że żadna rewelacja cenowa. W IC po zniżkach chyba 670 wychodzą.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się